Παγκόσμια Επιστημονική Κοινότητα ή «κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τὰς ἰδίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσι διδασκάλους κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν» -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Η επιστημονική κοινότητα, που τώρα διαφοροποιείται από τήν φερομένην "παγκόσμια επιστημονική κοινότητα", ώφειλε νά είχε δείξει τίς ευαισθησίες της πολύ πρίν φθάσουμε στήν παγκόσμια απάτη τού κορονοϊού. Η πλαστογράφος αυτή "παγκόσμια κοινότητα", εδώ καί χρόνια, έχει παραχαράξει τούς κλασικούς επιστημονικούς όρους, έτσι ώστε νά βρισκόμαστε ενώπιον μιάς διαφορετικής Ιατρικής - καί όχι μόνο - Επιστήμης, ότι, πλέον, η υλική θεωρία (τεχνολογία) προτάσσεται τής πνευματικής. Οι θεωρητικοί τής ύλης, συνεπείς στίς αρχές τής ευγονικής, κυριαρχούν πλέον παγκοσμίως κατηγορώντας τούς θεωρητικούς τού πνεύματος, δηλαδή τής αληθείας, ως ψευδοκόπους καί συνωμοτηστές. Περιθωριοποιούν τίς φωνές τους καί αυτοπροβάλλονται ή προσδιορίζονται σάν οι κυρίως εκπρόσωποι τής παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας. Αγνούν ή απορρίπτουν πλήρως, ότι η θεωρία δομεί τήν πράξη καί ότι ουδέποτε η πράξη είναι τό γενεσιουργό αίτιο τής όποιας θεωρίας. Η θεωρία προηγείται, η πράξη έπεται καί αυτό συμφωνεί πλήρως μέ τό αγιογραφικό «αρχή παντός έργου λόγος καί πρό πάσης πράξεως βουλή» :

«13 καὶ βουλὴν καρδίας στῆσον, οὐ γάρ ἔστι σοι πιστότερος αὐτῆς· 14 ψυχὴ γὰρ ἀνδρὸς ἀπαγγέλλειν ἐνίοτε εἴωθεν ἢ ἑπτὰ σκοποὶ ἐπὶ μετεώρου καθήμενοι ἐπὶ σκοπῆς. 15 καὶ ἐπὶ πᾶσι τούτοις δεήθητι ῾Υψίστου, ἵνα εὐθύνῃ ἐν ἀληθείᾳ τὴν ὁδόν σου. 16 ᾿Αρχὴ παντὸς ἔργου λόγος, καὶ πρὸ πάσης πράξεως βουλή.» (Σοφία Σειράχ, κεφ. 37).

Τέλος, γιά τήν αρχική σελίδα τού "ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ, ΕΡΕΥΝΑ", αρκεί μόνον αυτό : «37 καὶ ὁ πέμψας με πατὴρ, αὐτὸς μεμαρτύρηκε περὶ ἐμοῦ. οὔτε φωνὴν αὐτοῦ ἀκηκόατε πώποτε οὔτε εἶδος αὐτοῦ ἑωράκατε, 38 καὶ τὸν λόγον αὐτοῦ οὐκ ἔχετε μένοντα ἐν ὑμῖν, ὅτι ὃν ἀπέστειλεν ἐκεῖνος, τούτῳ ὑμεῖς οὐ πιστεύετε. 39 ἐρευνᾶτε τὰς γραφάς, ὅτι ὑμεῖς δοκεῖτε ἐν αὐταῖς ζωὴν αἰώνιον ἔχειν· καὶ ἐκεῖναί εἰσιν αἱ μαρτυροῦσαι περὶ ἐμοῦ· 40 καὶ οὐ θέλετε ἐλθεῖν πρός με ἵνα ζωὴν ἔχητε.» (Ιν. ε΄). Βλέπε συνοδούς συνδέσμους στά κάτωθεν Σχόλια που ακολουθούν.

Οικουμενισμός: Το βδέλυγμα της ερημώσεως εστώς εν τόπω αγίω!


 

Αναμορφωταί μεταμορφωμένοι -- Του αειμνήστου Στεργίου Ν. Σάκκου, Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Αν η Ανάσταση υπήρξε το γεγονός, που πιστοποίησε ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Θεάνθρωπος, η Μεταμόρφωση του Χριστού έδειξε πόσο λαμπρή είναι η Θεότητά Του και πόσο «καλή» η θέωση, στην οποία ο Κύριος μάς καλεί. Και παρ’ όλο που η Ανάσταση αποτελεί το πρώτο και βασικό γεγονός της πίστεως, εν τούτοις η Μεταμόρφωση κατέχει τα πρωτεία σε δόξα και μεαλείο μπροστά στα ανθρώπινα μάτια. Διότι την Ανάσταση δεν την είδε κανένας και ο αναστημένος Χριστός εμφανιζόταν μπαίνοντας στη δική μας συχνότητα και παίρνοντας τις δικές μας διαστάσεις. Τη Μεταμόρφωση, όμως, την αντίκρυσαν εκστατικοί οι μαθητές, μπαίνοντας αυτοί στη συχνότητα του Πνεύματος και παίρνοντας τη διάστασή Του. Μ’ αυτό τον τρόπο έγιναν αυτόπτες της μεγαλειότητος «ως εχώρουν», όπως επισημαίνεται στο κοντάκιο της γιορτής, όσο μπορούσε να χωρέσει και να αντέξει η ανθρώπινη ύπαρξή τους. Έγιναν αυτήκοοι της φωνής του Θεού, που σύστηνε τον Υιό Του στους ανθρώπους. 

ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΟΡΓΟΫΠΗΚΟΟΥ


 

Τη Κ΄ (20Η) Σεπτεμβρίου, μνήμη του Αγίου Μάρτυρος ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ και της συνοδείας αυτού, ΘΕΟΠΙΣΤΗΣ της αυτού συζύγου, ΑΓΑΠΙΟΥ τε και ΘΕΟΠΙΣΤΟΥ των υιών αυτών.

Ευστάθιος ο καλλίνικος του Χριστού Μεγαλομάρτυς ήτο Στρατηλάτης εν Ρώμη κατά τους χρόνους του αυτοκράτορος Τραϊανού του εν Ρώμη βασιλεύσαντος κατά το έτος 98μ.Χ. Ήτο δε ούτος ονομαστός και περιφανέστατος δια τας επιτυχείς νίκας του εν πολέμοις και δια τα έξοχα και μεγάλα ανδραγαθήματά του. Και πλούτον δε είχεν ουκ ολίγον και εξ ευγενών κατήγετο γονέων, και ανδρειότατος ήτο και πολύ εμβριθής εις τας σκέψεις και πράξεις του· ωνομάζετο δε Πλακίδας πριν βαπτισθή και γίνη οπαδός του Χριστού. Αλλ’ εκτός των στρατιωτικών προτερημάτων του είχε και πολλάς άλλας αρετάς· ήτο εγκρατής εις τας ορέξεις και επιθυμίας της σαρκός, σώφρων, φιλοδίκαιος, φιλελεήμων και με ένα λόγον ενάρετος.

Καθαρές σοφιστείες του διαβόλου, για να τροχοπεδείται ο αγωνιστικός ζήλος

Aυτή την εποχή όπως η σημερινή, που η κρίση έχει και έκταση και βάθος, η αποκλειστική σωτηρία μας είναι η Αλήθεια, που πρέπει να λέγεται χωρίς φόβο και χωρίς πάθος, υπέρ όλων και εναντίον όλων και να υπηρετείται αντί πάσης θυσίας! Όλα τα άλλα, δήθεν διαλλακτικά και ειρηνικά, είναι παραπλανητικά, ηττοπαθή, υποκριτικά, καθαρές σοφιστείες του διαβόλου, για να τροχοπεδείται ο αγωνιστικός ζήλος, ν' αποκοιμίζονται οι πιστοί, κι' οι υπηρέτες του διαβόλου, οι Παπόδουλοι  οικουμενιστές,  να δρουν ανενόχλητοι!

-----------------------------

Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...

Συμφωνώ με το παραπάνω. Μόνο που τροχοπέδη δεν αποτελούν για τους ζωντανούς Ορθοδόξους. Τροχοπέδη είναι για τα χλιαρά μικρά βλαστάρια, σαν όλους εμάς, που παρασύρονται στον άνεμο της αποστασίας. Για τους θερμούς στην Πίστη, τέτοια κείμενα είναι τα καμπανάκια της αποστασίας, που μας φωνάζουν για μεγαλύτερο αγώνα.

Η ΑΠΟΤΕΙΧΗΣΗ του ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ !

Το Δεκέμβριο του 1452 και ενώ ο Πρωτοσύγκελος πατήρ Ραφαήλ, αλλά και ο Διάκονός του Νικόλαος βρίσκονταν στην Κωνσταντινούπολη, ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος οργάνωσε επίσημο συλλείτουργο στην Εκκλησία της Αγίας Σοφίας με αντιπρόσωπο του πάπα τον καρδινάλιο Ισίδωρο, στα πλαίσια της ενωτικής πολιτικής που εφάρμοζε έχοντας την ψευδαίσθηση ότι θα σωθεί η Βασιλεύουσα με τη βοήθεια του πάπα, από τον ασφυκτικό τουρκικό κλοιό. Στις 12 Δεκεμβρίου του 1452, ανήμερα του Αγίου Σπυρίδωνος, έλαβε χώρα το συλλείτουργο αυτό. Όμως, ο Πρωτοσύγκελος Ραφαήλ δεν θέλησε να παραστεί και ούτε και τον Διάκονό του άφησε να πάει. Γνώριζε πολύ καλά ότι αυτό θα ήταν προδοσία της Πίστεως. «Όχι, και μέχρις εκεί. Σχέση ναι, βοήθεια ναι, συλλείτουργο με τους παπικούς ποτέ!...» είπε ο Άγιος. Ο Αυτοκράτορας θύμωσε πάρα πολύ και τους τιμώρησε με προσωρινή εξορία στην Αίνο. Γι’ αυτό και ο Άγιος Ραφαήλ ονομάζεται και ομολογητής, διότι παράτησε τις τιμές και δόξες του αξιώματός του και δεν υπολόγισε το κόστος τής εναντίωσής του στον αυτοκράτορα, προκειμένου να υπερασπιστεί την αλήθεια της Ορθοδοξίας έναντι της αιρέσεως του παπισμού.

ΠΑΤΡΟΛΟΓΟΣ project - Ελληνορθόδοξη Ακουστική Λογοτεχνία

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, χαίρετε πάντοτε!

Στα πλαίσια του ακουστικού εκδοτικού εγχειρήματος «ΠΑΤΡΟΛΟΓΟΣ», έχουμε ξεκινήσει μια κοπιαστική και μακροχρόνια προσπάθεια για την ηχογράφηση και δωρεάν διαδικτυακή διάθεση αξιόλογων έργων ελληνορθόδοξης θεολογικής λογοτεχνίας καθώς και σημαντικών αγιοπατερικών κειμένων, ομιλιών και κηρυγμάτων. Όλες τις ολοκληρωμένες έως σήμερα ηχογραφήσεις μας, μπορείτε να τις βρείτε και να τις ακούσετε από το blog του project patrologos:

https://blog.patrologos.gr

Αν θεωρείτε την προσπάθειά μας άξια ευλογίας και υποστήριξης, σας παρακαλούμε όπως αναρτήσετε κάπου στην ιστοσελίδα σας (http://orthodox-voice.blogspot.com) μία αναφορά ή σύνδεσμο (link) προς την ιστοσελίδα ή το blog του project μας ώστε να μπορούν οι εκζητούντες τον Κύριο να μας βρίσκουν.

Σας ευχαριστώ, ο Θεός να σας το ανταποδίδει.

Συμεών Μεγάλος
https://www.patrologos.gr