Ὁ νέος Εὐστάθιος Μοσχοβίτης --- Του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητού Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων

 

Ἀγαπητοί μου ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, ἐπειδή ἔχετε γίνει κοινωνοί τῆς διαμάχης μου μέ τόν ἀδελφόν Εὐστάθιον Μοσχοβίτην, αἰσθάνομαι ὑποχρεωμένος νά σᾶς ἐνημερώσω διά τήν ἀλλαγήν τῆς στάσεώς του καί γιά τήν ὡς ἐκ τούτου συμφιλίωσίν μου μαζί του. Μετά τήν χθεσινήν ἀνάρτησιν τοῦ Μαρίνου, ἰδού τό μήνυμα πού μοῦ ἔστειλε σήμερα καί ἡ ἀπάντησίς μου:

«Κύριε Δημήτριε Χατζηνικολάου, εύχομαι ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή της Μητέρας σας, να την κατατάξει ανάμεσα στους αγίους, να απαλύνει τον πόνο σας και θα προσεύχομαι όπως για την δική μου μητέρα, όλους του συγγενείς μου και όλους τους ορθόδοξους και ζητώ συγγνώμη για διαμάχες του παρελθόντος (ότι και να μου πείτε θα το καταλάβω…). Το έμαθα από το διαδίκτυο που είδα δημοσιευμένη την όμορφη παράκληση να προσευχηθούμε για την ανάπαυση της ψυχής της.

 Με αγάπη Χριστού,

Ευστάθιος Μοσχοβίτης

Η Ορθόδοξη Ομολογιακή και Δημοσιογραφική Ιστοσελίδα μου www.ελεύθερηβούληση.gr  , www.freevolition.gr»


Καί ἡ ἀπάντησίς μου:

Ἀγαπητέ μου ἐν Χριστῷ ἀδελφέ, Εὐστάθιε, σ' εὐχαριστῶ θερμῶς γιά τίς εὐχές σου. Εὔχομαι κι ἐγώ ὁ Κύριος ν' ἀναπαύσῃ τήν μητέρα σου καί νά τήν κατατάξῃ μεταξύ τῶν Ἁγίων.

 Μέ ἐξέπληξες πολύ εὐχάριστα, ἀδελφέ, μέ τήν ἐκ διαμέτρου ἀλλαγήν τῆς στάσεώς σου ἀπέναντί μου. Γιά μένα, αὐτό ἀποτελεῖ ἀπόδειξιν ὅτι ὁ Κύριος ἐνήργησε γι' αὐτό καί ἄρα εἶσαι ἀληθής μαθητής Του. Δέν θά πῶ τίποτε ἄλλο. Ὅλα συγχωρεμένα καί ξεχασμένα. Ἀπό σήμερα θά διαβάζω καί τά μηνύματά σου, τά ὁποῖα μέχρι τώρα εἶχα κανονίσει νά πηγαίνουν στά ἀνεπιθύμητα. 

 Σοῦ εὔχομαι ὑγείαν, φώτισιν παρά Κυρίου, καλόν ἀγῶνα καί καλόν Παράδεισον

 Ἐν ἀγάπῃ καί Ἀληθείᾳ

Δ. Χατζηνικολάου

---------------------------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο Παράδεισος είναι πάντα καλός, δεν υπάρχει κακός Παράδεισος. Εύχομαι ο Θεός να αναπαύσει την μητέρα του κ. Χατζηνικολάου και να την τοποθετήσει σύντομα στον Παράδεισο. Δεν έχει σημασία το ημερολόγιο που ακολουθούσε, νέο ή παλαιό, αλλά η πίστη της. Τώρα οι Αυστραλοί γιορτάζουν τον Άγιο Βασίλειο (εκεί τώρα είναι 5:30π.μ.), ενώ εμείς θα τον γιορτάσουμε αύριο(σε 9 ώρες). Δεν γιορτάζουν οι Ορθόδοξοι μαζί την ίδια ημέρα (ο Καναδάς θα γιορτάσει τον Άγιο Βασίλειο σε 20 ώρες και σε διαφορετική ημέρα από την Αυστραλία (εκεί θα είναι ημέρα Σάββατο και η ώρα μια τα μεσάνυχτα).
Η Ευαγγελία έζησε 90 χρόνια περίπου και την χάρηκε αρκετά ο Δημήτριος. Η μητέρα μου χάρηκε τον πατέρα της μόνο 11 χρόνια (τον σκότωσαν οι κομμουνιστές γιατί ήταν Χριστιανός και δεν τους ακολούθησε).
Καλη χρονιά σε όλους.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Παράδεισος είναι πάντα καλός,δεν υπάρχει κακός Παράδεισος.Έυχομαι ο Θεός να αναπαύσει την μητέρα του κ.Χατζηνικολάου και να την τοποθετήσει σύντομα στον Παράδεισο.Δεν έχει σημασία το ημερολόγιο που ακολουθούσε, νέο ή παλαιό,αλλά η πίστη της.Τώρα οι Αυστραλοί γιορτάζουν τον Άγιο Βασίλειο (εκεί τώρα είναι 5:30π.μ.),ενώ εμείς θα τον γιορτάσουμε αύριο(σε 9 ώρες).Δεν γιορτάζουν οι Ορθόδοξοι μαζί την ίδια ημέρα(ο Καναδάς θα γιορτάσει τον Άγιο Βασίλειο σε 20 ώρες και σε διαφορετική ημέρα από την Αυστραλία(εκεί θα είναι ημέρα Σάββατο και η ώρα μια τα μεσάνυχτα).
Η Ευαγγελία έζησε 90 χρόνια περίπου και την χάρηκε αρκετά ο Δημήτριος.Η μητέρα μου χάρηκε τον πατέρα της μόνο 11 χρόνια (τον σκότωσαν οι κομουνιστές γιατί ήταν Χριστιανός και δεν τους ακολούθησε).
Καλη χρονιά σε όλους.