Σχόλιο του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Εἰς τό περιοδικόν "ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ" τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τό ὁποῖον ἀπευθύνεται εἰς ἱερεῖς, εἰς τό τεῦχος τοῦ Ἰανουαρίου τοῦ 2012, σελ. 14, ἀναφέρεται τό ἀκόλουθον περιστατικόν:

Ὅταν ὁ γ. Παΐσιος ἐπεσκέφθη τήν Ἱ. Μονήν τοῦ Σινᾶ καί συνήντησε μουσουλμανάκια στήν αὐλή, ἀφοῦ πρῶτον τούς ἔμαθε ἕνα παιγνίδι πού ἔπαιξαν καί τούς ἄρεσε πολύ, στό τέλος τούς εἶπε: "Τώρα νά φωνάξετε δυνατά “δόξα στόν Ἀλλάχ”"! Τότε ἕνας μοναχός εἶπε: "Τί πράγματα εἶναι αὐτά, γέροντα, δόξα στόν Ἀλλάχ, ἐμεῖς εἴμαστε ὀρθόδοξοι χριστιανοί"! Τότε ὁ γ. Παΐσιος τοῦ ἀπάντησε: "Γιατί ἄλλος νομίζεις εἶναι ὁ Ἀλλάχ ἀπό τόν Θεόν Πατέρα;" http://www.ecclesia.gr/greek/press/efimerios/index.asp ).

Ὅμως, ὅποιος δέν ἔχει τόν Υἱόν δέν ἔχει οὔτε τόν Πατέρα, λέγει τό ἱερόν Εὐαγγέλιον. Βλ. π.χ. Ἰω. 3:36 καί 5:23 καί ἀκόμη πιό καθαρά στό 1 Ἰω. 2:23: "πᾶς ὁ ἀρνούμενος τόν υἱόν οὐδέ τόν πατέρα ἔχει." Συνεπῶς, ὁ Ἀλλάχ εἶναι ψεύτικος θεός. Ἄς σημειωθῆ ὅτι τό περιοδικόν, τό ὁποῖον, ὅπως προανέφερα, ἀπευθύνεται εἰς ἱερεῖς, δέν ἔγραψε τά ἀνωτέρω ἐπικριτικῶς γιά τόν π. Παΐσιον, ἀλλά ἐπαινετικῶς!!! Συγκεκριμένως, ἔγραψε: «Ὁ γέροντας γνώριζε πολύ καλά τί ἔλεγε. Ποιός μᾶς λέει ἄν ἡ παιδική ψυχή, κάποια ἀπό ὅλες, δέν συγκράτησε αὐτή τήν ἐμπειρία ὥστε στό μέλλον νά τή δουλέψει μέσα του καί νά γίνει ἀφορμή νά γνωρίσει τό Χριστό»!!! Ὥστε, λοιπόν, οἱ "ἅγιοί" σας διδάσκουν τόν Ἀλλάχ διά νά προσελκύσουν ψυχές στόν Χριστόν; Ξέρετε κανένα ἀληθινόν Ἅγιον νά ἔπραξε τέτοια ἀτοπήματα;

-------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Μεταφέρω ἀπό τό γνωστόν ἐκκλησιαστικόν ἱστολόγιον Romfea τήν ἀκόλουθον εἴδησιν, ἡ ὁποία ἔχει πολλάκις δημοσιευθῆ εἰς διάφορα ἔντυπα:

"Ο Όσιος Γέροντας Παϊσιος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος συνδεόντουσαν με μακροχρόνια πνευματική σχέση, για την οποία ο Πατριάρχης μιλούσε συχνά.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος επισκέφθηκε το Άγιον Όρος αμέσως μετά την εκλογή και ενθρόνιση του στον Θρόνο του Πρώτου της Ορθοδοξίας.

Τότε ο Άγιος Παϊσιος δήμοσια έκανε την εξής μαρτυρία: «Ο Θεός μας έδωσε αυτά τα δύσκολα χρόνια τον καλύτερο Πατριάρχη»."

https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/1731-agios-pa%CF%8Asios-o-theos-mas-edose-ton-kalutero-patriarxi

Πῶς ὁ χειρότερος "πατριάρχης" προεφητεύθη ἀπό τόν γ. Παΐσιον ὡς ὁ καλύτερος;;; Μήπως ἐπειδή Παΐσιος καί Βαρθολομαῖος «συνδεόντουσαν με μακροχρόνια πνευματική σχέση», ὅπως μᾶς πληροφορεῖ αὐτό τό δημοσίευμα; Τί εἴδους "πνευματικήν σχέσιν" δύναται νά ἔχῃ εἷς Ὀρθόδοξος μ' ἕνα Οἰκουμενιστήν, ὁ ὁποῖος ἀπό τό 1970 γράφει (εἰς τήν Διδακτορικήν του διατριβήν, σελ. 73) ὅτι πρέπει νά τροποποιηθοῦν οἱ ἱεροί κανόνες, ἔτσι ὥστε νά ἐπιτρέπωνται ἐπί τέλους οἱ συμπροσευχές μέ ἑτεροδόξους, ἡ εἴσοδος στούς ναούς των κ.λπ. Τοὐτέστιν, νά μήν συμμορφωθῇ ὁ κλέπτης πρός τόν νόμον, ἀλλἀ νά προσαρμοσθῇ ὁ νόμος στά ἁμαρτωλά θελήματα τοῦ κλέπτου! Χαρά στό «προαιρετικόν χάρισμα» τῶν ψευδο-αγίων! Ὑπάρχουν καί ἄλλα τεκμήρια, πού εἶναι νά γελᾶς καί νά κλαῖς! Γράφουν παραπάνω ἕνα κάρρο ἀνοησίες καί πάλι οἱ πληρωμένοι κονδυλοφόροι τῶν Οἰκουμενιστῶν, πλανῶντες καί πλανώμενοι (καί πληρωνόμενοι, προφανῶς).

156 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Αίρεση δεν βγάζει ποτέ Αγίους, πόσο μάλλον η Παναίρεση του Οικουμενισμού. Ο Παίσιος υπηρέτησε επάξια αυτή την πιο βρωμερή ΠανΑίρεση!!!

Ν/Α είπε...

Εάν είναι αληθές το περιστατικό, τότε είναι χειρότερο από τον οικουμενισμό.
Στον οικουμενισμό δέχονται σε κοινωνία επί ίσης όρους τους αιρετικούς.
Εδω είναι τρομερότερη η βλασφημία, γιατί ο Παΐσιος εξισώνει τον Άγιο Τριαδικό Θεό, με ψευδοθεούς.
Δηλαδή πίστευε ο, τι θέλεις, φώναζε όποιον Θεόν θέλεις, αρκεί να φωνάζεις κάπου, και επειδή, κατά το σκεπτικό του Γ. Παϊσίου όσοι φωνάζουν σε ψεύτικο Θεό και επειδή δεν υπάρχει αυτός, τότε προφανώς φωνάζει τον αληθινό Θεό.

Φριξον Γη Στέναξον Ήλιε.

Όλοι οι ψεύτικοι Θεοί, δαιμόνια είναι.

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος υποστήριξε με όλες τις δυνάμεις του την Ορθοδοξία γι αυτό και δεν συμφωνούσε ούτε με τους σχισματικούς μα ούτε και με τους οικουμενιστές.
Έλεγε αυτά που έπρεπε να πει, ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος ΈΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Οι κατηγορίες κατα του Αγίου Παϊσίου είναι από το πνεύμα το Πονηρό και Ακάθαρτο!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που ξέρουμε από πολλές πηγές είναι ότι ο άγιος Παΐσιος φερόταν αντιοικουμενιστικά.
Το συγκεκριμένο και δεν ξέρουμε αν το είπε, πώς το είπε και τί εννοούσε. Μην πιστεύετε ό,τι λέγεται και γράφεται για τον άγιο Παΐσιο, εκτός από επώνυμες και έγκυρες πηγές. Και διάφορες προφητείες γράφουν εφημερίδες με συνωμοσιολογίες πολλές φορές χωρίς στοιχεία ό,τι είπε και δεν είπε. Είναι συγκεκριμένα και σε βιβλία τα όσα είπε.

Ανώνυμος είπε...

Μην πιστεύετε σε όλα το περιοδικόν "ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ". Χρειάζεται τσεκάρισμα πρώτα.

Ανώνυμος είπε...

Το περιοδικόν "ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ" έχω ακούσει ότι σε αρκετά ζητήματα δεν έχει την σωστή την καθαρή ορθόδοξη άποψη. Δυστυχώς.

Ανώνυμος είπε...

Να γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο και τους άλλους σύγχρονους αγίους (π.χ. άγιο Πορφύριο). Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιος στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
-----------------

"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "

Από το βιβλίο «Βίος Γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ

Ανώνυμος είπε...

Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και οι αγιορείτες δέχονται την αγιότητα του Αγίου Παΐσιου.
Στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα μόνο δεν την δέχονται.

Ανώνυμος είπε...

Είναι δυνατόν να υπάρχουν αυτοαποκαλούμενοι ορθόδοξοι που να μην δέχονται την αγιότητα του αγίου Παϊσίου;;
Και να προσπαθούν να πιαστούν απο μια φήμη;
Και να μην βλέπουν τον αντιοικουμενισμό του;;;

Φριξον Γη Στέναξον Ήλιε!

Ανώνυμος είπε...

Βρωμερό είναι το πρώτο αγιομαχικό σχόλιο 9:44 π.μ.!

Ανώνυμος είπε...

Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Μεταφέρω ἀπό τό γνωστόν ἐκκλησιαστικόν ἱστολόγιον Romfea τήν ἀκόλουθον εἴδησιν, ἡ ὁποία ἔχει πολλάκις δημοσιευθῆ εἰς διάφορα ἔντυπα:

"Ο Όσιος Γέροντας Παϊσιος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος συνδεόντουσαν με μακροχρόνια πνευματική σχέση, για την οποία ο Πατριάρχης μιλούσε συχνά.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος επισκέφθηκε το Άγιον Όρος αμέσως μετά την εκλογή και ενθρόνιση του στον Θρόνο του Πρώτου της Ορθοδοξίας.

Τότε ο Άγιος Παϊσιος δήμοσια έκανε την εξής μαρτυρία: «Ο Θεός μας έδωσε αυτά τα δύσκολα χρόνια τον καλύτερο Πατριάρχη»."

https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/1731-agios-pa%CF%8Asios-o-theos-mas-edose-ton-kalutero-patriarxi

Πῶς ὁ χειρότερος "πατριάρχης" προεφητεύθη ἀπό τόν γ. Παΐσιον ὡς ὁ καλύτερος;;; Μήπως ἐπειδή Παΐσιος καί Βαρθολομαῖος «συνδεόντουσαν με μακροχρόνια πνευματική σχέση», ὅπως μᾶς πληροφορεῖ αὐτό τό δημοσίευμα; Τί εἴδους "πνευματικήν σχέσιν" δύναται νά ἔχῃ εἷς Ὀρθόδοξος μ' ἕνα Οἰκουμενιστήν, ὁ ὁποῖος ἀπό τό 1970 γράφει (εἰς τήν Διδακτορικήν του διατριβήν, σελ. 73) ὅτι πρέπει νά τροποποιηθοῦν οἱ ἱεροί κανόνες, ἔτσι ὥστε νά ἐπιτρέπωνται ἐπί τέλους οἱ συμπροσευχές μέ ἑτεροδόξους, ἡ εἴσοδος στούς ναούς των κ.λπ. Τοὐτέστιν, νά μήν συμμορφωθῇ ὁ κλέπτης πρός τόν νόμον, ἀλλἀ νά προσαρμοσθῇ ὁ νόμος στά ἁμαρτωλά θελήματα τοῦ κλέπτου! Χαρά στό «προαιρετικόν χάρισμα» τῶν ψευδο-αγίων! Ὑπάρχουν καί ἄλλα τεκμήρια, πού εἶναι νά γελᾶς καί νά κλαῖς! Γράφουν παραπάνω ἕνα κάρρο ἀνοησίες καί πάλι οἱ πληρωμένοι κονδυλοφόροι τῶν Οἰκουμενιστῶν, πλανῶντες καί πλανώμενοι (καί πληρωνόμενοι, προφανῶς).

Ανώνυμος είπε...

Οσο ισχύει η μπουρδολογία του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολαου ότι οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές σχολιαστές που αποκαλύπτουν την πσλαιοημερολογίτικη πλάνη και την δυσσέβεια της αγιομαχίας
πληρώνονται, άλλο τόσο ισχύει η είδηση ότι ο άγιος Παΐσιος ονόμασε τον Βαρθολομαίο ως τον καλύτερο πατριάρχη!!!

Ο ίδιος τα ισχυρίζεται με τόσο πάθος και τα δύο άλλωστε!!!

Σύμφωνοι παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου;;;

Συμφωνείς και εσύ ότι ισχύουν το ίδιο και τα δύο;;;

Ιδού η Ρόδος...!!!

Ανώνυμος είπε...

Να γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο και τους άλλους σύγχρονους αγίους (π.χ. άγιο Πορφύριο). Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιος στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
-----------------

"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "

Από το βιβλίο «Βίος Γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος ΈΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Οι κατηγορίες κατα του Αγίου Παϊσίου είναι από το πνεύμα το Πονηρό και Ακάθαρτο!

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος υποστήριξε με όλες τις δυνάμεις του την Ορθοδοξία γι αυτό και δεν συμφωνούσε ούτε με τους σχισματικούς μα ούτε και με τους οικουμενιστές.
Έλεγε αυτά που έπρεπε να πει, ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ.

Ανώνυμος είπε...

Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές έχουν ήδη απαντήσει στον Δ. Χατζηνικολάου στις κατηγορίες και εναντίον του Αγίου Παΐσιου και εναντίον τους! Δεν γνωρίζω με μεγάλη βεβαιότητα αν ξανανάφερε το συγκεκριμένο που έγραψε στο 11:16 πμ.

Αν θυμάμαι καλά συνέχιζει να επαναλαμβάνει τα ίδια που ήδη του έχουν απαντηθεί!!!

Θα λάβει αργότερα την απάντησή του, ξανα, για τους δήθεν λόγους του Αγίου Παϊσίου. Ηδη έχει λάβει αρκετές.

Ανώνυμος είπε...

Οσο ισχύει η μπουρδολογία του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολαου ότι οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές σχολιαστές που αποκαλύπτουν την πσλαιοημερολογίτικη πλάνη και την δυσσέβεια της αγιομαχίας πληρώνονται, άλλο τόσο ισχύει η είδηση ότι ο άγιος Παΐσιος ονόμασε τον Βαρθολομαίο ως τον καλύτερο πατριάρχη!!!

Ο ίδιος τα ισχυρίζεται με τόσο πάθος και τα δύο άλλωστε!!!

Σύμφωνοι παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου;;;

Συμφωνείς και εσύ ότι ισχύουν το ίδιο και τα δύο;;;

Ιδού η Ρόδος...!!!

Περιμένουμε απάντηση!!!

Ανώνυμος είπε...

Να μας μεταφέρει επι λέξει ο κ. Χατζηνικολάου τί έγραφε ο Βαρθολομαίος το 1970 στην διδακτορική του διατριβή για τους ιερούς Κανόνες. Τα επίμαχα σημεία θέλουμε.
Οχι φήμες. Συγκεκριμένα και επί λέξει.

Σταύρος Τ. είπε...

Νά πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς
Ο Ἃγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ μας λέει ενδιαφέροντα πράγματα εδώ
http://orthopraxiaa.blogspot.com/2014/11/blog-post_62.html

Ο Γεροντας Παϊσιος (κι άλλοι νεοφανείς..) είχε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ κοινωνία για 25 χρόνια με παναιρετικούς Δημήτριο και το δεξί του χέρι και διάδοχό του, τον πασίγνωστο χρόνια πριν, Βαρθολομαίο, τον οποίο σύστησε κι ως ιδανικό
Kι έχει μεγάλη ευθύνη για την τάχα δυνητική αποτείχιση και το σημερινό χάλι

Ενδιαφέρουσα είναι κι αυτή η μαρτυρία
https://agiaparaskevigerakas.wordpress.com/2019/08/24/%e1%bc%a1-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%af%cf%82-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%bc%e1%bd%b2-%cf%84%e1%bd%b8%ce%bd-%ce%b3%ce%ad%cf%81%ce%bf-%cf%80%ce%b1%ce%90%cf%83%ce%b9%ce%bf/

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ δεν είπε τίποτα για τον άγιο Παΐσιο!

Τα υπόλοιπα είναι παλαιοημερολογίτικες στρεβλώσεις σύμφωνα με τις σχισματικές ιδεοληψίες!

Ο Σταύρος Τ. γράφει παλαιοημερολογίτικα σχόλια. Αυτό τα λέει όλα μέσα απο ποιά παλαιοημερολογίτικα γυαλιά πλάνης τα γράφει τα όσα γράφει!!

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 9 Οκτωβρίου 2019 - 11:54 π.μ.:
"Να μας μεταφέρει επι λέξει ο κ. Χατζηνικολάου τί έγραφε ο Βαρθολομαίος το 1970 στην διδακτορική του διατριβή για τους ιερούς Κανόνες. Τα επίμαχα σημεία θέλουμε. Οχι φήμες. Συγκεκριμένα και επί λέξει."

Ἰδού ἐπί λέξει τί ἔγραψε:

«Δέν δύνανται νά ἐφαρμοσθοῦν σήμερον καί πρέπει νά τροποποιηθοῦν αἱ διατάξεις αἱ κανονίζουσαι τάς σχέσεις τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν πρός τούς ἑτεροδόξους καί ἑτεροθρήσκους. Δέν δύναται ἡ Ἐκκλησία νά ἔχῃ διατάξεις ἀπαγορευούσας τήν εἴσοδον εἰς τούς ναούς τῶν ἑτεροδόξων καί τήν μετ’ αὐτῶν συμπροσευχήν καθ’ ἥν στιγμήν αὕτη διά τῶν ἐκπροσώπων αὐτῆς προσεύχεται ἀπό κοινοῦ μετ’ αὐτῶν διά τήν τελικήν ἕνωσιν ἐν τῇ πίστει, τῇ ἀγάπῃ καί τῇ ἐλπίδι».
(Διδακτορική διατριβή τοῦ Βαρθολομαίου μέ τίτλον «Περί τήν Κωδικοποίησιν τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί τῶν Κανονικῶν Διατάξεων ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ», Ἀνάλεκτα Βλατάδων, Ἀριθ. 6, Πατριαρχικόν Ἵδρυμα Πατερικῶν Μελετῶν, Θεσσαλονίκη 1970, σελ. 73).

Σταύρος Τ. είπε...

12.06 είχα λίγες ημέρες να γράψω αλλά είστε πάντα διασκεδαστικοί

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Οἱ καλοπροαίρετοι Ν/Ηται βλέπουν τώρα ὅτι ὁ «πατριάρχης» των, αὐτός πού διώκει τούς Ὀρθοδόξους Ἐσφιγμενίτας, πού ἔδιωξε τούς Ὀρθοδόξους μοναχούς ἀπό τήν Σκήτην τοῦ Προφήτου Ἠλιού (1992), πού εἰσπηδᾶ αὐθαιρέτως εἰς ξένας δικαιοδοσίας καί χαρίζει αὐτοκεφαλίας εἰς καθῃρημένους καί δημιουργεῖ σχίσματα, καί ἀνακηρύσσει "ἁγίους" αὐτούς πού τόν κολακεύουν, αὐτός λέγω διδάσκει, ἔργῳ καί λόγῳ, τήν ἀνατροπήν τοῦ Εὐαγγελίου καί τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως! Ποῦ εἶναι ὁ «ἀντι-οικουμενιστής» π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος νά τόν ἐλέγξῃ «δριμέως», ὅπως ἔπραξε μέ τόν Ἀθηναγόραν: «Παναγιώτατε, προὐχωρήσατε πολύ»!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι σύγχρονοι ψευδοάγιοι Παίσιος, Πορφύριος κλπ. λειτουργούσαν ως κακό παράδειγμα προς μίμηση, οδηγώντας τους πιστούς στη θανάσιμη κοινωνία με την Παναίρεση του Οικουμενισμού.

Ανώνυμος είπε...

Οι Άγιοι, εν καιρώ αιρέσεως, προσκυνούσαν τους Ορθοδόξους Επισκόπους και Πατριάρχες και όχι τους αιρετικούς ΨευδοΠατριάρχες. Ο ψευτοΆγιος Παίσιος προτιμούσε να προσκυνάει τους Αιρετικούς.

Ανώνυμος είπε...

Ο Παίσιος ήταν εργάτης του Ψεύδους γιατί ήταν συνεργάτης των Οικουμενιστών Ψευδεπισκόπων και του πανΑιρετικού Ψευδοπατριάρχη Βαρθολομαίου. Γι αυτό όλο και περισσότερος κόσμος τον θεωρεί Ψευδοάγιο!!

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος ΈΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Οι κατηγορίες κατα του Αγίου Παϊσίου είναι από το πνεύμα το Πονηρό και Ακάθαρτο!

Ανώνυμος είπε...

Βρωμερά είναι τα αγιομαχικά σχόλια 3:39μ.μ. έως 3:48 μ.μ. !
Μάλλον παλαιοημερολογίτης τα έγραψε...

Ανώνυμος είπε...

Βρωμερά είναι τα αγιομαχικά και βλάσφημα σχόλια 3:39μ.μ. έως 3:48 μ.μ. !

Το πνεύμα το Πονηρό και Ακάθαρτο έχει μανία κατα του Αγίου Παϊσίου!

Είναι λυπηρό αυτοαποκαλούμενοι "Ορθόδοξοι" να γίνονται τόσο τραγικά θύματα του πνεύματος του Πονηρού και να βρίζουν Αγίους!

Το σχίσμα φέρνει και πλάνη, φέρνει και αγιομαχία απ΄ ότι διαπιστώνω με λύπη!

Γι΄αυτό όλοι οι Άγιοι ήταν όχι μόνο εναντίον της αίρεσης αλλά και εναντίον του σχίσματος.

Καλή μεταστροφή στην Εκκλησία!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Προς Δημ.Χατζηνικολάου:

Οι Άγιοι μερικές φορές έχουν διαφορετική στάση λόγω διακρίσεως.

Στο σχίσμα δεν γνωρίζω αν ξέρετε την αρετή της διακρίσεως και τί σημαίνει!...

Καλή μετάνοια και επιστροφή στην Εκκλησία!

Ορθόδοξος

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 9 Οκτωβρίου 2019 - 7:50 μ.μ.

Οἱ ἀληθινοί Ἅγιοι, ἀκολουθοῦντες τήν Ἁγίαν Γραφήν καί τήν Ἱεράν Πάδοσιν, ΔΕΝ κοινωνοῦν μέ τούς αἱρετικούς, καί φυσικά οὔτε τούς ἐγκωμιάζουν, διότι ξέρουν ὅτι ἡ στάσις αὐτή θά τούς καθιστοῦσε ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! Τό ζήτημα εἶναι ἄν ἔχῃ κανείς τήν στοιχειώδη διάκρισιν νά ξεχωρίσῃ τό ἄσπρον ἀπό τό μαῦρον.

Ανώνυμος είπε...

Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου !

Οι ἀληθινοί Ἅγιοι, Πορφύριος, Παΐσιος και Ιάκωβος ἀκολουθοῦντες τήν Ἁγίαν Γραφήν καί τήν Ἱεράν Πάραδοσιν δεν ακολουθούσαν ούτε το Σχίσμα, ούτε την Αίρεση, ούτε τα επαινούσαν, διότι ξέρουν ὅτι ἡ στάσις αὐτή θά τούς καθιστοῦσε ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! Τό ζήτημα εἶναι ἄν ἔχῃ κανείς τήν στοιχειώδη διάκρισιν νά ξεχωρίσῃ τό ἄσπρον ἀπό τό μαῦρον.

Ανώνυμος είπε...

Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου οι Άγιοι δεν έχουν όλοι την ίδια στάση πάντα.
Το σίγουρο είναι ότι οι ἀληθινοί Ἅγιοι δεν ακολουθούσαν ούτε το Σχίσμα, ούτε την Αίρεση, ούτε τα επαινούσαν, διότι ξέρουν ὅτι ἡ στάσις αὐτή θά τούς καθιστοῦσε ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος υποστήριξε με όλες τις δυνάμεις του την Ορθοδοξία γι αυτό και δεν συμφωνούσε ούτε με τους σχισματικούς μα ούτε και με τους οικουμενιστές.
Έλεγε αυτά που έπρεπε να πει, ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ.

Ο Θεός έδωσε τόση θαύματα να κάνει ο Άγιος Παΐσιος και δεν θα δώσει λογαριασμό σε κανένα σχισματικό παλαιοημερολογίτη γιατί το έκανε!

Είναι βλασφημία και αγιομαχία να περιφρονούμε αγίους σύμφωνα με την δική μας στραβή σχισματική στενομυαλιά!

Σταύρος Τ. είπε...

Βρείτε μας ΕΝΑΝ Άγιο (εκτος των νεοφανών "Αγίων") ο οποίος Αγιοκατάχθηκε χωρίς να εχουνε κανει εκταφη να δουνε τα Λείψανά του, ενώ υπήρχε σαφής δυνατοτητα προς τούτο
Έναν βεβαια από τους νεοφανείς τον βγαλανε κι αναγκαστηκανε αμεσως να τον ξαναβαλουνε, αλλά αυτά θα τα πω καποια στιγμη με επώνυμες μαρτυριες. Το πρωτο που ανεφερα (κι η 25χρονη συνειδητη κοινωνια με παναιρετικους) αρκουνε προς προβληματισμο των καλοπροαίρετων, άνευ παρωπίδων
Η ερώτηση είναι σαφής, αναφέρετε ΕΝΑΝ...

Ανώνυμος είπε...

Δεν μας είπες Σταύρο Τ. αν είσαι παλαιοημερολογίτης.

Θα μας πεις; Ή ντρέπεσαι να πεις;

Θα σου απαντήσω στο αστείο ερώτημα σου.

Αλλά για πες μας: Είσαι παλαιοημερολογίτης;

Ανώνυμος είπε...

Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...


Αν είσαι Σταύρο Τ. παλαιοημερολογίτης , το παραπάνω σχόλιο ισχύει και για σένα.

Ανώνυμος είπε...

Σταύρο Τ. μπορώ να απαντήσω στο αστείο ερώτημα σου. Μην νομίζεις ότι πέταξες καμιά σοφία. Αστεία πράγματα γράφεις και σωριάζονται κάτω σαν χάρτινος πύργος.

Αλλά για πες μας πρώτα: Είσαι παλαιοημερολογίτης;

Ανώνυμος είπε...

Σταύρο Τ. εσύ που γράφεις παλαιοημερολογίτικα σχόλια,
τα πολλά θαύματα, η ορθόδοξη διδαχή, η ασκητική ζωή του αρκουνε προς το άνοιγμα των οφθαλμών των καλοπροαίρετων, άνευ παρωπίδων, να δούν την πνευματική κατάσταση του αγίου Παϊσίου.

Ανώνυμος είπε...

Αλλά και το ασήκωτο βάρος των αμαρτημάτων των αγιομάχων....

Ανώνυμος είπε...

"Έναν βεβαια από τους νεοφανείς τον βγαλανε κι αναγκαστηκανε αμεσως να τον ξαναβαλουνε, αλλά αυτά θα τα πω καποια στιγμη με επώνυμες μαρτυριες."

Αν θέλουμε το πιστεύουμε.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, τά νέα πού ὑπαινίσεσαι τά ἐπληροφορήθην ἀπό Ν/Ητας γύρω στό 1997, ὅταν ἤμουν ἀκόμη στήν Αὐστραλία. Οὐδείς θέἜκτοτε ἔχουν δημοσιευθῆ καί σέ περιοδικόν.

Ανώνυμος είπε...

Αυτά ισχύουν και για τον διαχειριστή Κώστα για να συνετιστεί που ενθαρρύνει στην αγιομαχία με το να βάζει στις αναρτήσεις σχόλια αγιομαχικά και να μην παίρνει την στάση στήριξης στους αγίους που βλασφημούνται... Δυστυχώς!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλά λέει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής 9 Οκτωβρίου 2019 - 11:38 π.μ.
Έχουν ξαναπαντηθεί αυτά σε άλλη δημοσίευση τον Σεπτέμβριο.

Τώρα έψαξα και βρήκα κάτι .... Ένα σχόλιο από τον Ορθόδοξο:


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Ο άγιος Παΐσιος δεν έκανε κανένα σοβαρό λάθος. Φυσικά και έλεγε ότι δεν πρέπει να φεύγουμε με το παραμικρό από την Εκκλησία. Και δεν έδινε κανένα κακό παράδειγμα μιας και ο ασπασμός στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ήταν το 1993, όταν ο Βαρθολομαίος είχε μόλις εκλεγεί το 1991 και δεν είχε κάνει μεγάλες οικουμενιστικές ενέργειες.

Ο άγιος Παΐσιος δεν έδωσε κανένα κακό παράδειγμα που ψάχνεις να βρεις και να κατηγορήσεις ακόμα και τους αγίους.

Ο Θεός φώτισε τον άγιο Παΐσιο και όχι τα σχίσματα όπου κατάντησαν σε αλληλοδιαιρέσεις. Στον άγιο Παΐσιο έδωσε τα θαυματουργικά χαρίσματα και όχι σ΄ εσένα που παριστάνεις τον εξυπνάκια.

Ο άγιος Παΐσιος πάντα μιλούσε αντιοικουμενιστικά. Όχι όμως όπως θέλουν και το εννοούν οι σχισματικοί.

Ορθόδοξος

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Περαστικά στους παλαιοημερολογίτες...

Ανώνυμος είπε...

Έχω την εντύπωση πώς οι παλαιοημερολογίτες δεν πρόσεξαν το άξιον κάθε σημασίας σχόλιο της ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ.

Πρέπει να το προσέξουν και να μετανοήσουν.
-------------------------------------

"Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).

Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".

ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ

Σταύρος Τ. είπε...

κ. Δημήτρη δεν αντιλαμβάνομαι ακριβως τι θελετε να πείτε εδώ
Οὐδείς θέἜκτοτε ἔχουν δημοσιευθῆ καί σέ περιοδικόν.

μεγαλη η ευθυνη και των Αγιορειτών, που δεν βγαινουνε οι ιδιοι να τα πουνε ενυπόγραφα, αλλ΄ακολουθησαν το "ρεύμα". Οι ίδιοι (μνημονευτές του Βαρθολομαίου κι όχι Ζηλωτές) που οσο ήτανε εν ζωή οι εν λόγω Πατέρες, έλεγαν στους προσκυνητές περιφρονητικα
"καλα σε αυτους θα πάτε ;"

Σταύρος Τ. είπε...

θαυματα γινονται και στους αιρετικούς και μας διδάσκουνε οι Άγιοι κι οι Ιεροί κανόνες να μην πλανώμαστε από αυτά.
Όπως κι οι χαρτορίχτρες και άλλοι που "φωτίζονται" από ακάθαρτο πνευμα μαντευουνε καποια πραγματα...πνευμα πυθωνος λεγεται
ήτανε ένα κοριτσακι που αποτελουσε μαντη κακων συμβαντων, σε σημειο να φοβότανε η μητερα να το βγαλει από το σπιτι. Πηγε π.χ. σε μια εγκυο, της χαιδεψε της κοιλια και της ειπε
"αυριο θα αποβάλλεις"
κι ετσι εγινε
Πηγε γνωστος μου Πνευματικος (που μου τα εξομολογηθηκε) να της κανει Αγιασμο κι εξορκισμούς
Στον Αγιασμο ήδη είχε αρχισει να ματωνει στο προσωπο της. Η μητερα φοβηθηκε τοσο (δεν ήτανε και καταρτισμενη στα της Πιστεως) που δεν επετρεψε να προχωρήσουνε σε εξορκισμούς
Ο Γεροντας Πορφυριος ειχε παει στον πρόσφατα κοιμηθέντα Επισκοπο ΓΟΧ Ακακιο (πρεπει να τα εχει γραψει), να τον βοηθησει να βρει νερο, για πηγαδι. Επεμενε να παει ακριβως 12 η ωρα το βραδυ…..αρχισε να χτυπάει εδώ κι εκει, μεχρι που φωτιστηκε ο Επισκοπος και τον εδιωξε κακην κακως
Τον Πορφύριο τον ειχανε διωξει στην αρχη κι από το Αγιο Όρος, καθως πήγαινε (ως δοκιμος), και τους ελεγε θα γινει αυτό, θα γινει εκεινο...επιδειξη δηλαδή...κι οι Πατερες του λεγανε ότι δεν είναι σωστά πραγματα αυτά

Αντε με κανατε να γραψω αρκετα από αυτά που ειχα σκοπο να δημοσιευτουνε κάποια στιγμή

Ανώνυμος είπε...

Σταύρο Τ. μην νομίζεις ότι πέταξες καμιά σοφία με τα νέα μπουρδολογικά και ψεύτικης φήμης και αδικίας στους σύγχρονους αγίους σχόλια σου. Αστεία πράγματα γράφεις και σωριάζονται κάτω σαν χάρτινος πύργος.

Αλλά δεν μας είπες: Είσαι παλαιοημερολογίτης; γιατί; Ντρέπεσαι;

Σταύρος Τ. είπε...

H πιο πονηρή τακτική του Διαβόλου είναι να ανακατεύει το ψεύδος μέσα σε αρκετή αλήθεια
πόσο μάλλον όταν χρησιμοποιεί "Αγίους"

Ανώνυμος είπε...

Ο Σταύρος Τ. γράφει παλαιοημερολογίτικα σχόλια. Αυτό τα λέει όλα μέσα απο ποιά παλαιοημερολογίτικα γυαλιά πλάνης τα γράφει τα όσα γράφει!!

Ανώνυμος είπε...

Η πιο πονηρή τακτική του Διαβόλου είναι να μπερδεύει τα θαύματα των Αγίων Πορφυρίου και Παϊσίου με τα δαιμονικά θαύματα των χαρτορρίχτρων και των μάντεων!!

Αντιλαβού Σταύρο Τ. ;;;

Ανώνυμος είπε...

Σταύρο Τ.
Αλλά δεν μας είπες: Είσαι παλαιοημερολογίτης;
Γιατί δεν μας λες; Ντρέπεσαι;

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Αυτά ισχύουν και για τον διαχειριστή Κώστα για να συνετιστεί που ενθαρρύνει στην αγιομαχία με το να βάζει στις αναρτήσεις σχόλια αγιομαχικά και να μην παίρνει την στάση στήριξης στους αγίους που βλασφημούνται... Δυστυχώς!!!


Είσαι και συ υπεύθυνος που έρχεσαι σε αυτό εδώ το ιστολόγιο και κοινωνείς μαζί με τον διαχειριστή Κώστα και δεν του λες : Φεύγω εγώ!

Ανώνυμος είπε...

Η πιο πονηρή τακτική του Διαβόλου είναι να μπερδεύει τα θαύματα των Αγίων Πορφυρίου και Παϊσίου με τα δαιμονικά θαύματα των χαρτορρίχτρων και των μάντεων!!


Τό ζήτημα είναι αν έχει κανείς τήν στοιχειώδη διάκρισιν νά ξεχωρίσει τό άσπρον από τό μαύρον.

Αντιλαβού Σταύρο Τ. ;;;

Ανώνυμος είπε...

Κώστα εγώ δεν έχω ευθύνη. Εγώ έρχομαι και διαφωτίζω με τη θεία βοήθεια τον κόσμο. Πολλοί καλοπροαίρετοι θα τα βλέπουν και θα βοηθιούνται στην Ορθοδοξία και στην τιμή στους αγίους. Γι' αυτούς τα γράφω.

Είναι δική σου ευθύνη και επιλογή κ. Κώστα αν είσαι ή όχι, μέσα στην μερίδα των καλοπροαιρέτων που αλλάζουν και δέχονται το ευλαβές και ορθόδοξο.

Ανώνυμος είπε...

Κώστα εγώ δεν έχω ευθύνη. Εγώ έρχομαι και καταδικάζω αυστηρά τα βλάσφημα αγιομαχικά σχόλια. Δεν τα κοιτάω απαθής, ούτε πολύ περισσότερο τα ανεβάζω σε αναρτήσεις όπως κάνει ο Κώστας!

Ανώνυμος είπε...

Δεν παίζουμε με τους Αγίους κ. Κώστα!
Χρειάζεται φόβος και τρόμος όταν μιλάμε για αγίους.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, ἤμουν βιαστικός ὅταν προσεπάθησα νά παρεμβάλω στό ὡς ἄνω σχόλιόν μου τήν πρότασιν «Οὐδείς θέλει πλέον νά ἐμπαίζεται». Μέ διέκοψε κάποιος καί, ξεχνῶντας ὅτι εἶχα ἀφήσει στήν μέση τήν πρότασίν μου, ὑπέβαλα τό σχόλιον καί ἔφυγα.

Πάντως, ἔχω ἀκούσει φοβερά πράγματα γιά τούς ἐν λόγῳ «ἁγίους», καί μάλιστα μέ λεπτομέρειες, ἀπό ἀνθρώπους πού γνωρίζουν τά πράγματα «ἀπό πρῶτο χέρι» καί εὑρίσκονται ἀκόμη ἐν ζωῇ. Ὅταν, ὅμως, τά μετέφερα σέ ἄλλους καί μάλιστα τοῦ π.ἑ., αὐτοί τά ἐχαρακτήρισαν «ἱεροκατηγορίας»!!! Ἔκτοτε, ἀπεφάσισα νά μήν τά ἀναπαράγω, παρά μόνον ἄν ὑπάρχῃ εὐήκοον οὗς, πάντως ὄχι εἰς τό διαδίκτυον.

Ανώνυμος είπε...

Είναι κατανοητό ότι οι άγιοι δυσαρέστησαν και μερικούς πλανεμένους και άλλους αιχμαλωτισμένους απο τα πάθη τους και διάφορες κακές ιδέες, ανθρώπους που τους γνώρισαν "από πρώτο χέρι". Από αυτούς είναι κατανοητό ότι κάποιοι θα έχουν να λένε κακούς λόγους για εκδίκηση στους αγίους.
Κάτι τέτοιο θα θέλει να πει ο παλαιοημερολογίτης Χατζηνικολάου. Δεν αποκλείεται βέβαια να πρόκειται και για ψεύτικες διηγήσεις...

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Δεν παίζουμε με τους Αγίους κ. Κώστα!
Χρειάζεται φόβος και τρόμος όταν μιλάμε για αγίους.


Γιατί τα λες σε μένα και όχι στον Μητροπολίτη Ηλείας που έχεις κοινωνία μαζί του;
Από αυτόν έμαθα να είμαι προβληματικός και προσεκτικός με όλες αυτές τις αγιοκατατάξεις. Να τι κηρύττει:

Toυ Μητρ. Ηλείας κ. Γερμανού : Τι συμβαίνει; τα τελευταία 30 χρόνια έχουν αγιοποιηθή τόσα πρόσωπα, όσα δεν αγιοποιήθηκαν αιώνες!
….Διότι πράγματι τα τελευταία 30 χρόνια έχουν αγιοποιηθή τόσα πρόσωπα, όσα δεν αγιοποιήθηκαν αιώνες! Δια τούτο διερωτάται κανείς· Τι συμβαίνει; Είναι μεγάλη η αγιότητα σήμερα και τόσοι πολλοί στην εποχή μας ευηρέστησαν τω Θεώ, ώστε Εκείνος τους εθαυμάστωσε και αποδεδειγμένως δημοσίως τους ενεφάνισε ή εμείς έχομε χάσει τα αγιοπνευματικά κριτήρια αναγνωρίσεως ενός αγίου; Μήπως στην σημερινή απιστία και την αδιαφορία των ανθρώπων, ούτοι ζητούν «σημεία», ως ζητούσαν οι Ιουδαίοι και οι Έλληνες των χρόνων του Ιησού (Ίδε σχετικά περιστατικά: Ματθαίου ιβ΄ 38 – 45 , ιστ΄ 1 – 4, κζ΄ 42 – 44, Λουκά δ΄ 23 – 30, ια΄ 29, Ιωάννου στ΄ 30 – 41, Α΄ Κορινθίους 22 – 26), και η Εκκλησία, αντιθέτως απ΄ ό,τι έπραξεν ο Κύριος, προσπαθή να ικανοποιήση το αίτημα με την αγιοποίησι νέων προσώπων; Μήπως η Εκκλησία μας επηρεασμένη από την μόδα του συγχρονισμού ή της νέας εποχής, αναζητεί να προβάλη στους χριστιανούς μας νέα άγια πρότυπα, εγκαταλείποντας τα υπάρχοντα σπουδαία και μεγάλα τοιαύτα; Μήπως είναι τούτο κάτι «που πουλάει» κατά την σημερινήν ορολογίαν, και κάποια μέλη της δεν θέλουν να στερηθούν των ωφελημάτων του; Πάντως ό,τι και αν συμβαίνη, έχω την αίσθησιν ότι ευρισκόμεθα εις λάθος δρόμο.

Ανώνυμος είπε...

"Γιατί τα λες σε μένα και όχι στον Μητροπολίτη Ηλείας που έχεις κοινωνία μαζί του;
Από αυτόν έμαθα να είμαι προβληματικός και προσεκτικός με όλες αυτές τις αγιοκατατάξεις. "

Αυτό θα πεις στον Δικαιοκρίτη Θεό όταν σου ζητήσει να απολογηθείς αύριο-μεθαύριο; "Δεν έχω ευθύνη επειδή το είπε ο Μητροπολίτης Ηλείας";
Με αυτή την αστεία δικαιολογία πιστεύεις ότι θα γλυτώσεις την καταδίκη σου;
Με αυτή την αστεία δικαιολογία πιστεύεις ότι απαλλάσσεσαι της ευθύνης σου που αναρτάς βλάσφημα και αγιομαχικά σχόλια και όχι τις απαντήσεις σ΄ αυτά;

Ανώνυμος είπε...

Κώστας: "Γιατί τα λες σε μένα και όχι στον Μητροπολίτη Ηλείας που έχεις κοινωνία μαζί του;
Από αυτόν έμαθα να είμαι προβληματικός και προσεκτικός με όλες αυτές τις αγιοκατατάξεις. "


Απάντηση: Ποιός σου είπε ότι επειδή όποιος δεν αποτειχίστηκε σημαίνει ότι συμφωνεί με όλα μαζί του; Είναι ο μοναδικός που λέει αυτά τα πράγματα. Οι πιο γνωστοί και μεγάλοι Αντιοικουμενιστές μητροπολίτες Πειραιώς Σεραφείμ, Κυθήρων Σεραφείμ, Γόρτυνος Ιερεμίας, Αιτωλίας Κοσμάς και άλλοι αντιοικουμενιστές που έχω κοινωνία μαζί τους συμφωνούν και αναγνωρίζουν και τιμούν τους σύγχρονους αγίους;
Γιατί επικαλείσαι την εξαίρεση; Δεν καταλαβαίνεις ότι κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και του ρίχνεις ασήκωτο βάρος αμαρτιών με τόσο φθηνές δικαιολογίες;

Ανώνυμος είπε...

"Γιατί τα λες σε μένα και όχι στον Μητροπολίτη Ηλείας που έχεις κοινωνία μαζί του;
Από αυτόν έμαθα να είμαι προβληματικός και προσεκτικός με όλες αυτές τις αγιοκατατάξεις. "


Ξέχασες ότι έχει υπογράψει στο Κολυμπάρι στην "Σύνοδο της Κρήτης"; Όποτε θέλεις τον θυμάσαι; Όποτε συμφέρει τις πλανεμένες σου απόψεις;
Γιατί δεν θυμάσαι τους Αντιοικουμενιστές μητροπολίτες Πειραιώς Σεραφείμ, Κυθήρων Σεραφείμ, Γόρτυνος Ιερεμίας, Αιτωλίας Κοσμάς και άλλους αντιοικουμενιστές που δεν δεν υπέγραψαν στο Κολυμπάρι και αναγνωρίζουν και τιμούν τους σύγχρονους αγίους;

Δύο μέτρα και δύο σταθμά κ. Κώστα;

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι αχαριστία προς τον Θεό σε μια τόσο δύσκολη και αντιχριστιανική εποχή να μας δίνει αγίους αρκετούς για να έχει ο λαός στηρίγματα και εμείς να λέμε με την αγιομαχική στάση μας: "Δεν αναγνωρίζουμε τους αγίους Σου γιατί μας έδωσες αρκετούς, περισσότερους από τις παλιές εποχές." ;
Δεν είναι αχαριστία και παραλογισμός;

Σταύρος Τ. είπε...

κ. Δημητρη το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό και κάποια στιγμή πρέπει να καταγραφούνε αρκετές επώνυμες μαρτυρίες (εννοείται με την συγκατάθεσή τους, που αν δεν την δώσουνε, γίνονται συμμέτοχοι αυτής της νοσηρής καταστάσεως)
Δεν έχω εύκαιρο τον Ιερο Κανόνα που επιτάσσει ποινη σε οσους προσκυνουμε Λειψανα ψευδοΑγιων.... Το χειροτερο ομως ειναι άλλο, καθως η προσκυνηση μπορει να γινεται εν αγνοια. Το ότι οι τοιούτοι γινανε οι μεγαλυτεροι σιγονταριστες της δυνητικης αποτειχισεως κι ειχανε ολεθρια επιδραση

Ως προς τους ΓΟΧ, που σας είπανε οτι είναι Ιεροκατηγορίες, ντρεπομαι για λογαριασμο τους και δεν θελω να εχω καμια σχεση με τοιουτους "ΓΟΧ"
Σας ξαναειπα, πισω απο το αγχος τους να αποδειξουνε εγκυρα τα Μυστηρια των Οικουμενιστων (δεν χρειαζεται να το ξανασυζητησουμε) κρυβονται πονηρα σχεδια...
άλλωστε καποιοι απο αυτους, δημοσιως, λενε Αγιο τον Παϊσιο (πρωτοσυγκελος ΓΟΧ Βόλου, π. Νικηφόρος Νάσος) ή ψέλνουνε την φήμη στον Ιερώνυμο, παρουσια του Αρχιμανδριου π. Ευθυμιου Μπαρδακα
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/06/27-2019.html
(σημ. : θλίβομαι πραγματικά για γνωστούς μου λαϊκούς που βλέπω να συμμετέχουνε επίσης σ΄αυτό το αίσχος. Με όποιον δάσκαλο καθίσεις…)

κι εδώ άλλα αίσχη
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/04/blog-post_67.html

κι οι τοιουτοι, αντι να τιμωρηθουνε, επιβραβευονται στους "ΓΟΧ῾...

Ανώνυμος είπε...

Σωστά κάνουν οι οποιοιδήποτε σταματούν την αγιομαχία και την βλασφημία και παραδέχονται τους σύγχρονους αγίους και τα Μυστήρια των κληρικών που δεν έχουν καθαιρεθεί.

Ανώνυμος είπε...

Σταύρο Τ.
Αλλά δεν μας είπες: Είσαι παλαιοημερολογίτης;
Γιατί δεν μας λες; Ντρέπεσαι;

Ανώνυμος είπε...

Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και οι αγιορείτες δέχονται την αγιότητα του Αγίου Παΐσιου.
Στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα μόνο δεν την δέχονται.

Αν και απ' ότι ακούω κάποιοι αρχίζουν να την δέχονται. Τα γεγονότα βοούν και δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά.

Σταύρος Τ. είπε...

Για την ακριβεια, οι νεοφανεις "Άγιοι" ητανε εναντιοι σε καθε αποτειχιση, αποκαλωντας σχισματικους οσους την πραξουνε.
και δυστυχώς τα ακούμε κι απο "ΓΟΧ" αυτά σήμερα....

τα trolls ή εκείνοι με χαμηλή νοημοσύνη που λειτουργούνε ως trolls, το μόνο που καταφέρνουνε είναι να δυσφημούνε την θέση τους

Ανώνυμος είπε...

Στα πιο πάνω σχόλια 5:24 και 5:29 π.μ. υπάρχουν οι απαντήσεις στο τελευταίο σχόλιο του Σταύρου Τ. που γράφει παλαιοημερολογίτικα σχόλια.

Ανώνυμος είπε...

Οταν τα βρίσκουμε σκούρα Σταύρο Τ. δεν καταφεύγουμε σε κουταμάρες περι trolls. Παραδεχόμαστε το λάθος μας και φεύγουμε απο το σχίσμα και την αγιομαχία.

Ανώνυμος είπε...


Σταύρο Τ. γιατί δεν απαντάς;
Αλλά δεν μας είπες: Είσαι παλαιοημερολογίτης;
Γιατί δεν μας λες; Ντρέπεσαι;

Ανώνυμος είπε...

Σταύρο Τ. δεν το πρόσεξες;

Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Οι σύγχρονοι άγιοι δεν ήταν αντίθετοι στην σωστή προαιρετική αποτείχιση από αιρετικούς. Ηταν αντίθετοι και αποκαλούσαν σχισματικούς, τους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες.
Μην λέμε ό,τι μας κατέβει!....

Ανώνυμος είπε...

Χαμηλής νοημοσύνης είναι τα δικά σου σχόλια Σταύρο Τ.
Οχι των Ορθοδόξων αγιόφιλων.

Σταύρος Τ. είπε...

"Οι σύγχρονοι άγιοι δεν ήταν αντίθετοι στην σωστή προαιρετική αποτείχιση από αιρετικούς. Ηταν αντίθετοι και αποκαλούσαν σχισματικούς, τους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες".

για ψαξε να δεις τι λεγανε σε προβληματισμενους νεο/τες, που δεν ειχανε κανενα σκοπο να πανε στους ΓΟΧ, αλλα απλώς να κανουνε αποτειχιση

Ανώνυμος είπε...

Πού να ψάξω; Ο,τι ξέρεις πες μας και θα σου απαντήσω αν έχεις άδικο.

Πάντως την αποτείχιση δεν την κάνουμε όταν μας καπνίσει. Χρειάζονται προϋποθέσεις για να είναι επιτρεπτή.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, συμφωνῶ ἀπολύτως μαζί σου, ὅτι πρέπει νά καταγραφοῦν οἱ ἐν λόγῳ μαρτυρίες, διότι οἱ ἄνθρωποι πού τίς καταθέτουν φεύγουν ἕνας-ἕνας ἀπό τήν ζωήν. Ἔχει νοθευθῆ τό ἁγιολόγιον τῆς Ἐκκλησίας καί πρέπει νά κάνουμε τό χρέος μας. Δέν εἶναι σωστό μαζί μέ τούς Ἁγίους καί μάρτυρες νά «παρελαύνουν» στά Συναξάρια καί τσαρλατάνοι. Φαίνεται, ὅμως, ὅτι ὅταν τίς μεταφέρουμε ἐμεῖς, δέν γίνονται πιστευτές. Κάποιος πρέπει νά πάρῃ τήν πρωτοβουλίαν καί νά ἐπισκεφθῇ τά ἐν λόγῳ πρόσωπα νά τούς πάρῃ συνέντευξιν.

Σταύρος Τ. είπε...

ο Γεροντας Παϊσιος το εδειξε στην πραξη οτι ειναι κατα της αποτειχισεως, με την 25χρονη κοινωνια του και λεγοντας αυτα τα προδοτικα εγκωμιαστικα λογια στον Βαρθολομαιο
αυτη την στιγμη δεν εχω προχειρα λογια του, βρηκα στα γρηγορα μόνο του Εφραιμ Κατουνακιωτη (κι αυτος στη σειρα είναι για Αγιοκατάταξη....)
αλλωστε δεν σε ενδιαφερει η ερευνα κι η αληθεια, ωστε να δαπανησω κι αλλο χρονο

"διδαχές"π. Ἐφραίμ Κατουνακιώτη

«Ἧταν ἡ ἐποχή ποὺ τὸ Ἅγιο Ὄρος διχάστηκε. Ἤθελαν οἱ μὲν νὰ διακόψουν τὸ μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη. Πίεζαν φορτικά τὸν γέροντα νὰ πάρει θέση. Ὁ γέροντας ἀρνιόταν.

Καὶ μᾶς ἔλεγε: “Ἄχ παπᾶ μου, ἔχει πέσει ἕνας πειρασμός στὸ Ἅγιον Ὄρος. Μ᾿ ἔχει πιάσει ἕνας φόβος! Ἔρχονται καὶ μοῦ λένε νὰ μιλήσω. Τὶ νὰ πῶ; Ποιὸς εἴμαι ἐγώ; Νὰ τὰ βάλω μὲ τὸν Πατριάρχη; Πατριάρχης εἶναι αὐτός παιδί μου. Γι᾿ αὐτό καὶ ᾿γώ τὸ ᾿χω ρίξει στὸ κομποσχοινάκι μου. Παναγία μου μὴν ἀφήνεις τὸ διάβολο νὰ γελάει μὲ μᾶς τοὺς καλογήρους. Ἐδῶ εἶναι τὸ περιβόλι σου, τὸ μπαξεδάκι σου, εἶναι τὸ δικό σου σπίτι. Σὲ λυποῦμε, ἀλλά μὴν μᾶς ἀφήνεις νὰ γελάει ὁ διάβολος. Ἔχει χωριστεῖ ἡ κοινότητα. Τὶ νὰ σοῦ πῶ παιδάκι μου. Δὲν πλησιάζει ὁ ἕνας τὸν ἄλλον. Ὁ ἕνας χτυπάει τὸν ἄλλον. Δὲν μπορῶ νὰ κοιμηθῶ ἀπ᾿ τὴ στεναχώρια μου. Τὶ νὰ κάνουμε παιδί μου, βγήκαμε ἀπό τὸν παράδεισο καὶ πέσαμε σὲ θρῆνο, σὲ πολέμους καὶ σκοτωμούς.”

Σ᾿ ὅσους τοῦ λένε νὰ κάνει δήλωση, ἀπαντάει “Πατέρες τὸ σχίσμα εἶναι εὔκολο. Ἡ ἕνωσις εἶναι δύσκολη“.


Και δεν αναφερεται σε τιποτα παλαιο/τες ο Εφραιμ...

Σταύρος Τ. είπε...

Κι εσείς, όσους γνωρίζετε κ. Δημήτρη, θα μπορούσατε απλά να τους ζητήσετε να γραψουνε και να υπογράψουνε ένα χαρτί και να το στείλουνε ταχυδρομικως
πού χρόνος για συνεντεύξεις...

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ “ΑΓΙΟΙ”
Τον Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο που κήρυττε ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι ο μεγαλύτερος αιρετικός όλων των αιώνων, τον αφόρισαν. Όμως τους γέροντες Παίσιο, Πορφύριο και Ιάκωβο Τσαλίκη που προσκυνούσαν τον Βαρθολομαίο, δηλαδή αυτόν τον μεγαλύτερο αιρετικό όλων των αιώνων, τους ανακήρυξαν “αγίους”. Επίσης, όπως είδατε δεν υπήρξε καμμία υποστήριξη η συμπαράσταση στον αδίκως και αντορθοδόξως αφορισθέντα Νικ. Σωτηρόπουλο, από τους “αγίους” Παίσιο, Πορφύριο και Ιάκωβο Τσαλίκη. Ξέρετε γιατί?? Γιατί αυτοί είναι σύγχρονοι “άγιοι” δεν είναι σαν τους παλιούς, «τα ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως» που μας χώρισαν από τους αιρετικούς Παπικούς γι αυτό «και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού». Αυτοί οι νεο-ημερολογίτες “άγιοι” μας ενώνουν με τους αιρετικούς, γιατί είναι σύγχρονοι!!!!!

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@10 Οκτωβρίου 2019 - 3:15 μ.μ.

Συμφωνῶ μέ τό πνεῦμα τοῦ σχολίου σας, ἀλλά περιέχει τίς ἑξῆς ἀνακρίβειες: Οἱ γέροντες Ἰάκωβος καί Πορφύριος ἐκοιμήθησαν τό 1991, ἐνῷ ὁ Ν. Σωτηρόπουλος «ἀφωρίσθη» τό 1993, ἑπομένως δέν ἦτο δυνατόν νά διαμαρτυρηθοῦν διά τόν «ἀφορισμόν». Ὁ γ. Παΐσιος ἐκοιμήθη τό 1994, ἑπομένως θά ἠδύνατο νά διαμαρτυρηθῇ. Δέν γνωρίζω ἄν τό ἔπραξε.

Ανώνυμος είπε...

κ. Δημήτρη έχετε δίκιο, χρονολογικά για τους δύο από τους τρεις γέροντες δεν ισχύει. Χωρίς να ψάξω ιδιαίτερα τις ημερομηνίες ήθελα να τονίσω την απόσταση που χώριζε αυτόν τον όποιον ομολογιακό αγώνα του Ν. Σωτηρόπουλου που του κόστισε και έναν αφορισμό, από τον ψευδοαγώνα των ψευδοαγίων της εποχής του.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο στρεβλά είναι τα σχόλια 3:15 μ.μ. - 4:52 μ.μ.!!!
Αφάνταστα στρεβλά!!! Δεν έχουν τί να πουν εναντίον των αγίων και πιάνονται από ένα θέμα και στρεβλώνουν την αλήθεια!!!

Από αυτά καταλαβαίνουμε την πλάνη της παλαιοημερολογίτικης ιδέας!

Η αλήθεια είναι ότι ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος είχε συνδεθεί με τους σύγχρονους αγίους και παραδέχονταν την αγιότητα τους! Δεν το λένε αυτό οι παραπάνω παλαιοημερολογίτες!

Δεν ήταν στενόμυαλος και αγιομάχος ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος να βρίζει τους σύγχρονους αγίους και να μην παραδέχεται την αγιότητα τους!

Καλό είναι να μην επικαλούνται τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο οι παλαιοημερολογίτες που βρίζουν και αρνούνται την αγιότητα των συγχρόνων αγίων γιατί αυτοκαίγονται μόνοι τους!

Ανώνυμος είπε...

Δώσε μας παραπομπή Σταύρο Τ. 2:34 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Παλαιομερολογίτη 3:15 μ.μ. δεν μας είπες ποιά χρονολογία ονόμασε τον Βαρθολομαίο ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος ως τον μεγαλύτερο αιρετικό!

Αν μας ψάξεις και βρεις και δεις την χρονολογία θα καταλάβεις ότι απέχουν πολλά χρόνια από την κοίμηση όλων των συγχρόνων αγίων που ονόμασες στο σχόλιο σου!!!

Γι΄ αυτό και είναι προπαγανδιστικό παλαιοημερολογίτικο το σχόλιο και αποκαλύπτει την απεγνωσμένη αγιομαχική προσπάθεια σου να κατηγορήσεις τους συγχρόνους αγίους! Και φθάνεις στο σημείο να επικαλείσαι έναν μεγάλο Αντιοικουμενιστή Θεολόγο που ευλαβείτο τους συγχρόνους αγίους και τους είχε ως αγίους!!!

Τόση τύφλα αγιομαχική σε έχει καταλάβει!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν γνωρίζουμε σε ποιά ακριβώς κατάσταση και τί ημερομηνία έγιναν τα όσα αναφέρει το σχόλιο 10 Οκτωβρίου 2019 - 2:34 μ.μ. για τον Χαρισματικό Γέροντα Εφραίμ τον Κατουνακιώτη.

Αν δεν μάθουμε περισσότερα δεν μπορούμε να κρίνουμε.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι οι άγιοι ήταν αντίθετοι και με το Σχίσμα και με την Αίρεση!

Ανώνυμος είπε...

Μια επεξήγηση των αρχικών προτάσεων του σχολίου 6:55 μ.μ.


Πόσο στρεβλά είναι τα σχόλια 3:15 μ.μ. ΕΩΣ ΚΑΙ 4:52 μ.μ.!!!
Αφάνταστα στρεβλά!!! Δεν έχουν τί να πουν εναντίον των συγχρόνων αγίων και πιάνονται από ένα θέμα και στρεβλώνουν την αλήθεια!!!

Ανώνυμος είπε...

Το πελώριο λάθος των παλαιοημερολογιτών είναι ότι λένε ότι ο Βαρθολομαίος ανσκήρυξε την αγιότητα των σύγχρονων αγίων, σαν να το έκανε μόνος του και αυτόβουλα!
Η πραγματικότητα είναι ότι πριν πολλά χρόνια, είχαν ήδη ανακηρυχθεί απο τον λαό ως Αγιοι και μετά ήλθε ο Βαρθολομαίος και τους ανακήρυξε και αυτός.

Ανώνυμος είπε...

Το πελώριο λάθος των παλαιοημερολογιτών είναι ότι λένε ότι ο Βαρθολομαίος ανακήρυξε την αγιότητα των σύγχρονων αγίων, σαν να το έκανε μόνος του και αυτόβουλα!
Η πραγματικότητα είναι ότι πριν πολλά χρόνια, είχαν ήδη ανακηρυχθεί απο τον λαό ως Αγιοι και μετά ήλθε ο Βαρθολομαίος και τους ανακήρυξε και αυτός.

Ανώνυμος είπε...

Πως να είναι Άγιος ο Παίσιος??. Τι έπραξε ώστε η Εκκλησία της Ελλάδος να μην πέσει στην αίρεση?? Τι έπραξε για να ελευθερώση την Εκκλησία, αφότου αυτή προσχώρησε στην αίρεση του Οικουμενισμού? Τί έπραξε για να την απαλλάξη από αυτόν τον καρκίνο και το βδέλυγμα?? Τι έπραξε για να σώση την Εκκλησία από την αίρεση?? Τί έπραξε για να βγάλη έξω από τα τείχη της Εκκλησίας τους εχθρούς του Θεού και της Παναγίας μας?? Τί Ορθόδοξο έπραξε που ακολούθησαν και όσοι πιστοί τον εμπιστεύτηκαν, ώστε να εξυγιανθεί η Εκκλησία της Ελλάδος?? Όχι μόνον δεν έκανε τίποτα αλλά έκανε τα εντελώς αντίθετα. Αντί να σηκώσει Ορθόδοξο ανάστημα μιμούμενος τους Αληθινούς Αγίους και να υποστεί διωγμούς για την πίστη του στον Χριστό, αντί να γίνη πυλώνας Αληθείας, Φάρος της Ορθοδοξίας και ανδρείο υπόδειγμα για τους πιστούς, κοινωνούσε αντικανονικά με τους αιρετικούς Ψευδεπισκόπους και Ψευδοπατριάρχες, προσκυνώντας τους και αναγνωρίζοντάς τους έτσι ως Αληθινούς Επισκόπους της Εκκλησίας του Χριστού, κοινωνώντας ουσιαστικά με την βλάσφημη και Θεομίσητη αίρεση.
Δυστυχώς αυτό ήταν το αντορθόδοξο παράδειγμα του Παισίου, των άλλων πολυδιαφημισμένων γερόντων και άλλων Ψευδοθεολόγων με κορυφαίο τον Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και αυτή είναι η παρακαταθήκη που μας άφησαν. Για τον αιρετικό κατήφορο της Κρατικής Ελλαδικής Εκκλησίας με κατάληξη την Μεγάλη και Παναιρετική Σύνοδο του Κολυμπαρίου της Κρήτης, ο Παίσιος και οι υπόλοιποι γέροντες είναι οι πραγματικοί ηθικοί αυτουργοί.

Ανώνυμος είπε...

Κάποιον όπως τον Παίσιο που προσκυνούσε δημοσίως τον Βαρθολομαίο, τον μεγαλύτερο προδότη της Ορθοδοξίας, τον δηλωμένο και αποδεδειγμένα βλάσφημο, αιρετικό και εχθρό του Τριαδικού μας Θεού και της Παναγίας μας προτρέποντας έτσι και τους πιστούς να κάνουν το ίδιο, η συνείδηση του Ορθοδόξου πιστού δε μπορεί να τον δεχτεί ως Άγιο.

Ανώνυμος είπε...

Στο νόημα που δίνει ο ανώνυμος στο σχόλιο 3:15 έχει δίκιο. Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος κατηγορούσε δημοσίως τον αιρεσιάρχη τον Βαρθολομαίο και γι αυτό αφορίσθηκε, ενώ ο Παισιος προσκυνούσε δημοσίως τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο και γι αυτό αγιοκατατάχθηκε.

Ανώνυμος είπε...

Στρεβλά τα τρία τελευταία παλαιοημερολογίτικα σχόλια. Στρεβλώνουν σκόπιμα την αλήθεια και Ψεύδονται χωρίς τσίπα!!!

Εχουν ήδη απαντηθεί! Θα ξαναπαντήσουμε με τα ίδια αφού επαναλαμβάνουν τα ίδια.

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος υποστήριξε με όλες τις δυνάμεις του την Ορθοδοξία γι αυτό και δεν συμφωνούσε ούτε με τους σχισματικούς μα ούτε και με τους οικουμενιστές.
Έλεγε αυτά που έπρεπε να πει, ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ.

Τί δεν καταλαβαίνουν οι σχισματικοί αγιομάχοι;;;;

Ανώνυμος είπε...

Να γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο και τους άλλους σύγχρονους αγίους (π.χ. άγιο Πορφύριο). Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιος στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
-----------------

"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "

Από το βιβλίο «Βίος Γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ

Ανώνυμος είπε...

Καλά λέει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής 9 Οκτωβρίου 2019 - 11:38 π.μ.
Έχουν ξαναπαντηθεί αυτά σε άλλη δημοσίευση τον Σεπτέμβριο.

Τώρα έψαξα και βρήκα κάτι .... Ένα σχόλιο από τον Ορθόδοξο:


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Ο άγιος Παΐσιος δεν έκανε κανένα σοβαρό λάθος. Φυσικά και έλεγε ότι δεν πρέπει να φεύγουμε με το παραμικρό από την Εκκλησία. Και δεν έδινε κανένα κακό παράδειγμα μιας και ο ασπασμός στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ήταν το 1993, όταν ο Βαρθολομαίος είχε μόλις εκλεγεί το 1991 και δεν είχε κάνει μεγάλες οικουμενιστικές ενέργειες.

Ο άγιος Παΐσιος δεν έδωσε κανένα κακό παράδειγμα που ψάχνεις να βρεις και να κατηγορήσεις ακόμα και τους αγίους.

Ο Θεός φώτισε τον άγιο Παΐσιο και όχι τα σχίσματα όπου κατάντησαν σε αλληλοδιαιρέσεις. Στον άγιο Παΐσιο έδωσε τα θαυματουργικά χαρίσματα και όχι σ΄ εσένα που παριστάνεις τον εξυπνάκια.

Ο άγιος Παΐσιος πάντα μιλούσε αντιοικουμενιστικά. Όχι όμως όπως θέλουν και το εννοούν οι σχισματικοί.

Ορθόδοξος

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Περαστικά στους παλαιοημερολογίτες...

Ανώνυμος είπε...

Πόσο στρεβλά είναι τα σχόλια 3:15 μ.μ. - 4:52 μ.μ.!!!
Αφάνταστα στρεβλά!!! Δεν έχουν τί να πουν εναντίον των αγίων και πιάνονται από ένα θέμα και στρεβλώνουν την αλήθεια!!!

Από αυτά καταλαβαίνουμε την πλάνη της παλαιοημερολογίτικης ιδέας!

Η αλήθεια είναι ότι ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος είχε συνδεθεί με τους σύγχρονους αγίους και παραδέχονταν την αγιότητα τους! Δεν το λένε αυτό οι παραπάνω παλαιοημερολογίτες!

Δεν ήταν στενόμυαλος και αγιομάχος ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος να βρίζει τους σύγχρονους αγίους και να μην παραδέχεται την αγιότητα τους!

Καλό είναι να μην επικαλούνται τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο οι παλαιοημερολογίτες που βρίζουν και αρνούνται την αγιότητα των συγχρόνων αγίων γιατί αυτοκαίγονται μόνοι τους!

Ανώνυμος είπε...

Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Πόσο στρεβλά είναι και τα παλαιοημερολογίτικα σχόλια 7:00 7:02 και 7:13μ.μ. !!!
Αφάνταστα στρεβλά!!! Δεν έχουν τί να πουν εναντίον των αγίων και πιάνονται από ένα θέμα και στρεβλώνουν την αλήθεια!!!

Η απάντηση ξαναδόθηκε στα μόλις παραπάνω σχόλια.

Ανώνυμος είπε...

Λάθος ----> π.μ. όχι μ.μ.

Πόσο στρεβλά είναι και τα παλαιοημερολογίτικα σχόλια 7:00 7:02 και 7:13 π.μ. !!!

Ανώνυμος είπε...

Τα σημερινά 11 Οκτωβρίου εννοείται.

Σταύρος Τ. είπε...

Περι Eφραιμ Κατουνακιωτη τα ειδα εδω
https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/10723-pros-tous-eponumous-kai%20anonumous-libelografous

αλλωστε τα απεδειξε κι αυτος στην πραξη, οταν αρνειτο να κανει εστω μια δηλωση, πόσο μάλλον διακοπη μνημοσυνου, που συμφωνα με τον 15ο κανονα
"...καὶ οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ῥύσασθαι."

Ανώνυμος είπε...

Ο ανώνυμος σχολιαστής 10 Οκτωβρίου 2019 - 3:15 μ.μ. σε γενικές γραμμές το θέτει σωστά. Δηλαδή αφού ο ίδιος αιρετικός τον έναν (τον Νικ. Σωτηρόπουλο) για θέματα πίστεως τον αφορίζει και τον άλλον (τον γέροντα Παίσιο) τον αγιοκατατάσει, πιο πιθανό να γίνη άγιος, είναι ο αυτός που από τον αιρετικό αφορίζεται και όχι αυτός που από τον αιρετικό αγιοκατατάσεται.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο στρεβλά είναι το σχόλιο 12:19 μ.μ.!!!
Αφάνταστα στρεβλά!!! Δεν έχουν τί να πουν εναντίον των αγίων και πιάνονται από ένα θέμα και στρεβλώνουν την αλήθεια!!!

Από αυτά καταλαβαίνουμε την πλάνη της παλαιοημερολογίτικης ιδέας!

Η αλήθεια είναι ότι ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος είχε συνδεθεί με τους σύγχρονους αγίους και παραδέχονταν την αγιότητα τους! Δεν το λένε αυτό οι παραπάνω παλαιοημερολογίτες!

Δεν ήταν στενόμυαλος και αγιομάχος ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος να βρίζει τους σύγχρονους αγίους και να μην παραδέχεται την αγιότητα τους!

Καλό είναι να μην επικαλούνται τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο οι παλαιοημερολογίτες που βρίζουν και αρνούνται την αγιότητα των συγχρόνων αγίων γιατί αυτοκαίγονται μόνοι τους!

Ανώνυμος είπε...

Ο ανώνυμος σχολιαστής 10 Οκτωβρίου 2019 - 3:15 μ.μ. τα έχει κάνει σαλάτα στο παλαιοημερολογίτικο μυαλό του, όπως και πολλοί αγιομάχοι παλαιοημερολογίτες που δεν ξέρουν τί λένε όταν μιλάνε για τους σύγχρονους αγίους και για εκκλησιαστικά ζητήματα!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Παίσιος ήταν πλανεμένος και μεγάλος ψεύτης, γιατί την κατά τους Ιερούς κανόνες Αγία και Ευλογημένη αποτείχιση από τους Αιρετικούς Επισκόπους, την έλεγε σχίσμα και αποκοπή από την Εκκλησία.

Ανώνυμος είπε...

Αγιομαχικό και βλάσφημο το σχόλιο 12:43 μ.μ
Οταν θα το έγραφε θα έτριζε τα δόντια του ο πλανεμένος και βλάσφημος παλαιοημερολογίτης.
Εκεί δυστυχώς οδηγεί το σχίσμα πολλές φορές...

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζουμε ότι:

Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Προσοχή τα σχόλια 12:55 μ.μ.και 12:55 μ.μ. είναι ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΑ

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζουμε ότι Ο ΠΑΙΣΙΟΣ χτύπησε την Ορθοδοξία και βοήθησε την Παναίρεση του Οικουμενισμού. Γι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ. Επίσης ΗΤΑΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αγιομαχικό και βλάσφημο το σχόλιο 1:02 και 1:13 μ.μ
Οταν θα το έγραφε θα έτριζε τα δόντια του ο πλανεμένος και βλάσφημος παλαιοημερολογίτης.
Εκεί δυστυχώς οδηγεί το σχίσμα πολλές φορές...

Ανώνυμος είπε...

Αντιγράφω σχόλιο του Ορθοδόξου:


Το σχίσμα φέρνει και πλάνη, φέρνει και αγιομαχία απ΄ ότι διαπιστώνω με λύπη!

Γι΄αυτό όλοι οι Άγιοι ήταν όχι μόνο εναντίον της αίρεσης αλλά και εναντίον του σχίσματος.

Καλή μεταστροφή στην Εκκλησία!

Ορθόδοξος


Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος ΈΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Οι κατηγορίες κατα του Αγίου Παϊσίου είναι από το πνεύμα το Πονηρό και Ακάθαρτο!

Ανώνυμος είπε...

Όλοι οι Άγιοι ήταν εναντίον της αίρεσης και των αιρετικών αλλά ο Παίσιος αντιθέτως ήταν φίλος των αιρετικών και τους προσκυνούσε δημοσίως.

Ανώνυμος είπε...

Όποιος φεύγει από τους ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ φεύγει απο την αίρεση και το σχίσμα και όχι από την Εκκλησία. Έτσι λένε οι Ιεροί κανόνες. Βλέπω ότι ΣΑΣ ΚΑΙΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ και δαιμονίζεστε. Φύγετε το συντομότερο από το σχίσμα του Οικουμενισμού για να σωθείτε.

Ανώνυμος είπε...

Αντιγράφω σχόλιο του Ορθοδόξου:




Το πνεύμα το Πονηρό και Ακάθαρτο έχει μανία κατα του Αγίου Παϊσίου!

Είναι λυπηρό αυτοαποκαλούμενοι "Ορθόδοξοι" να γίνονται τόσο τραγικά θύματα του πνεύματος του Πονηρού και να βρίζουν Αγίους!

Το σχίσμα φέρνει και πλάνη, φέρνει και αγιομαχία απ΄ ότι διαπιστώνω με λύπη!

Γι΄αυτό όλοι οι Άγιοι ήταν όχι μόνο εναντίον της αίρεσης αλλά και εναντίον του σχίσματος.

Καλή μεταστροφή στην Εκκλησία!

Ορθόδοξος

9 Οκτωβρίου 2019 - 7:30 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Τώρα έψαξα και βρήκα κάτι .... Ένα σχόλιο από τον Ορθόδοξο:


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Ο άγιος Παΐσιος δεν έκανε κανένα σοβαρό λάθος. Φυσικά και έλεγε ότι δεν πρέπει να φεύγουμε με το παραμικρό από την Εκκλησία. Και δεν έδινε κανένα κακό παράδειγμα μιας και ο ασπασμός στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ήταν το 1993, όταν ο Βαρθολομαίος είχε μόλις εκλεγεί το 1991 και δεν είχε κάνει μεγάλες οικουμενιστικές ενέργειες.

Ο άγιος Παΐσιος δεν έδωσε κανένα κακό παράδειγμα που ψάχνεις να βρεις και να κατηγορήσεις ακόμα και τους αγίους.

Ο Θεός φώτισε τον άγιο Παΐσιο και όχι τα σχίσματα όπου κατάντησαν σε αλληλοδιαιρέσεις. Στον άγιο Παΐσιο έδωσε τα θαυματουργικά χαρίσματα και όχι σ΄ εσένα που παριστάνεις τον εξυπνάκια.

Ο άγιος Παΐσιος πάντα μιλούσε αντιοικουμενιστικά. Όχι όμως όπως θέλουν και το εννοούν οι σχισματικοί.

Ορθόδοξος

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Περαστικά στους παλαιοημερολογίτες...

10 Οκτωβρίου 2019 - 5:24 π.μ.

Ανώνυμος είπε...

Τον έκαψε η αλήθεια τον σχισματικό και αιρετικό παλαιοημερολογίτη 11-102019 1:40 μ.μ. και ουρλιάζει και βρίζει τους Ορθόδοξους που δεν έκαναν σχίσμα!

Ανώνυμος είπε...

Δεν αγίασε κανείς προσκυνώντας δημοσίως Αιρετικούς. Ούτε Παίσιοι, ούτε Πορφύριοι, ούτε Τσαλίκηδες. Γιατί εκτός Εκκλησιαστικής Αλήθειας, αγιότητα δεν επιτυγχάνεται.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Όταν φεύγεις από τον αιρετικό (πχ Βαρθολομαίο) δεν κάνεις σχίσμα.

Ανώνυμος είπε...

Οι αιρετικοί δεν αποτελούν την Εκκλησία του Χριστού.

Ανώνυμος είπε...

Η κοινωνία με τον αιρετικό και η προσκύνηση αυτού, δεν αγιάζει αλλά κολάζει!!!

Ανώνυμος είπε...

Σχισματικός βλάσφημος παλαιοημερολογίτης έγραψε 5:50 π.μ. έως 6:00 π.μ. επαναλαμβάνει τα ίδια βλάσφημα και αγιομαχικά.

Ανώνυμος είπε...

Έχω την εντύπωση πώς οι παλαιοημερολογίτες δεν πρόσεξαν το άξιον κάθε σημασίας σχόλιο της ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ.

Πρέπει να το προσέξουν και να μετανοήσουν.
-------------------------------------

"Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).

Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".

ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεός έδωσε τόση θαύματα να κάνει ο Άγιος Παΐσιος και δεν θα δώσει λογαριασμό σε κανένα σχισματικό παλαιοημερολογίτη γιατί το έκανε!

Ανώνυμος είπε...

Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά στους Σχισματικούς παλαιοημερολογίτες...

Ανώνυμος είπε...

Τιμούμε ως Αγίους αυτούς, το παράδειγμα των οποίων πρέπει και να μιμούμαστε. Αυτών των οποίων το παράδειγμα (πχ το να προσκυνάμε αιρετικούς όπως ο Παίσιος) η Εκκλησία μας απαγορεύει να μιμούμαστε, αυτούς δεν τους τιμούμε ως Αγίους.

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος πάντα μιλούσε αντιοικουμενιστικά. Όχι όμως όπως θέλουν και το εννοούν οι σχισματικοί.

Ορθόδοξος

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Περαστικά στους παλαιοημερολογίτες...

Ανώνυμος είπε...

Αγιομαχικό το σχόλιο του Σχισματικού 6:53 π.μ.


Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Ο Παίσιος χτυπούσε τις αιρέσεις προσκυνώντας τους αιρετικούς. Γι αυτό και οι αιρετικοί τον ανακήρυξαν "άγιο".

Ανώνυμος είπε...

Ο Παίσιος μιλούσε δήθεν αντιοικουμενιστικά και έλεγε ότι δεν πρέπει να αποτειχιστούμε από τον Βαρθολομαίο επειδή έπταισε και έτσι να φύγουμε από την Εκκλησία. Δηλαδή την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ που κηρύττει ο ΨευδοΠατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Παίσιος για να τον δικαιολογήση την υποβάθμιζε σε πταίσμα. Μιλάμε για πολύ μεγάλο αντιοικουμενιστικό αγώνα ότι έκανε ο άνθρωπος. ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΙΣΙΟ, Ο ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ δεν θα έβρισκε.

Ανώνυμος είπε...

Σχισματικός βλάσφημος παλαιοημερολογίτης έγραψε 7:55 και 8:19 π.μ. επαναλαμβάνει τα ίδια βλάσφημα και αγιομαχικά.

Ανώνυμος είπε...

Να γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο και τους άλλους σύγχρονους αγίους (π.χ. άγιο Πορφύριο). Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιος στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
-----------------

"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "

Από το βιβλίο «Βίος Γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος υποστήριξε με όλες τις δυνάμεις του την Ορθοδοξία γι αυτό και δεν συμφωνούσε ούτε με τους σχισματικούς μα ούτε και με τους οικουμενιστές.
Έλεγε αυτά που έπρεπε να πει, ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ.

Τί δεν καταλαβαίνουν οι σχισματικοί αγιομάχοι;;;;

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος ΈΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Οι κατηγορίες κατα του Αγίου Παϊσίου είναι από το πνεύμα το Πονηρό και Ακάθαρτο!

Ανώνυμος είπε...

Το πνεύμα το πονηρόν και ακάθαρτον οδηγεί αυτόν που προσκυνάει τον Βαρθολομαίο και όχι όποιον αποτειχίζεται απ αυτόν. Άντε σχισματοαιρετικά Νεο-Ημερολογιτάκια ξυπνάτε!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Παίσιος δεν συμφωνούσε με τους Οικουμενιστές αλλά τους προσκυνούσε. Έτσι κάνουν και οι κυβερνητικοί πολιτικοί, δεν συμφωνούν λένε, αλλά μετά βάζουν την υπογραφή τους και στηρίζουν την κυβέρνηση για να μην πέση. Που τα πουλάτε αυτά, τον Θεό δεν τον φοβάστε??? Ως πότε θα μας κοροιδεύει ο Παίσιος και τα τσιράκια του οι Παναιρετικοί Οικουμενιστές σας κι εσάς εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε...

Λέτε ότι ο Παΐσιος ΕΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Και πια Ορθοδοξία μας άφησε?? ΠΟΥ Με τις αντορθόδοξες εξυπνάδες του ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ?????

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Παΐσιος ΈΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!

Δεν φταίει καθόλου για τον Οικουμενισμό και το Κολυμπάρι ο Αντιοικουμενιστής Άγιος Παΐσιος!

Οι αντορθόδοξες εξυπνάδες των Σχισματικών Παλαιοημερολογιτών δεν κάνουν ούτε για παιδιά Δημοτικού!

Οι κατηγορίες κατα του Αγίου Παϊσίου είναι από το πνεύμα το Πονηρό και Ακάθαρτο!


ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Αγιομαχικά τα σχόλια του Σχισματικού 8:44 έως 8:56 π.μ.


Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Αντιγράφω σχόλιο του Ορθοδόξου:




Το πνεύμα το Πονηρό και Ακάθαρτο έχει μανία κατα του Αγίου Παϊσίου!

Είναι λυπηρό αυτοαποκαλούμενοι "Ορθόδοξοι" να γίνονται τόσο τραγικά θύματα του πνεύματος του Πονηρού και να βρίζουν Αγίους!

Το σχίσμα φέρνει και πλάνη, φέρνει και αγιομαχία απ΄ ότι διαπιστώνω με λύπη!

Γι΄αυτό όλοι οι Άγιοι ήταν όχι μόνο εναντίον της αίρεσης αλλά και εναντίον του σχίσματος.

Καλή μεταστροφή στην Εκκλησία!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Πολύ γερή απάντηση στις δυσσέβειες των Σχισματικών Παλαιοημερολογιτών!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Ο άγιος Παΐσιος δεν έκανε κανένα σοβαρό λάθος. Φυσικά και έλεγε ότι δεν πρέπει να φεύγουμε με το παραμικρό από την Εκκλησία. Και δεν έδινε κανένα κακό παράδειγμα μιας και ο ασπασμός στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ήταν το 1993, όταν ο Βαρθολομαίος είχε μόλις εκλεγεί το 1991 και δεν είχε κάνει μεγάλες οικουμενιστικές ενέργειες.

Ο άγιος Παΐσιος δεν έδωσε κανένα κακό παράδειγμα που ψάχνεις να βρεις και να κατηγορήσεις ακόμα και τους αγίους.

Ο Θεός φώτισε τον άγιο Παΐσιο και όχι τα σχίσματα όπου κατάντησαν σε αλληλοδιαιρέσεις. Στον άγιο Παΐσιο έδωσε τα θαυματουργικά χαρίσματα και όχι σ΄ εσένα που παριστάνεις τον εξυπνάκια.

Ο άγιος Παΐσιος πάντα μιλούσε αντιοικουμενιστικά. Όχι όμως όπως θέλουν και το εννοούν οι σχισματικοί.

Ορθόδοξος

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Περαστικά στους παλαιοημερολογίτες...



ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Της Αιρέσεως Αποσχιζόμενοι... τη Ευσεβεία διά παντός Ενραπτόμεθα...
(Αγίου Γρηγορίου Νύσσης P.G.44,725)
Άρα της Αιρέσεως κοινωνούντες ... τη Ευσεβεία δια ποντός Αποσχιζόμεθα ...

Ανώνυμος είπε...

Σε κατάσταση αξιοδάκρυτη ο σχισματικός παλαιοημερολογίτης 1:50 μ.μ. και 1:58 μ.μ.

Ο Αγιος Παΐσιος είναι παράδειγμα Ευσέβειας και Αντιοικουμενισμού!

Το Σχίσμα είναι προς αποφυγή!

Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ - ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΉ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΜΟΝΟ Ο ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ Ο ΠΑΙΣΙΟΣ - ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΙΟΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Αγιομαχικό και Κουτό το σχόλιο του πλανεμένου Σχισματικού 6:44 μ.μ.


Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Ο Παίσιος είναι παράδειγμα προς αποφυγή. Στήριξε την Παναίρεση του Οικουμενισμού με το παραδειγμά του και τις διδαχές του. Ήταν και σχισματικός Νεο-Ημερολογίτης.

Ανώνυμος είπε...

Ο Άγιος Παΐσιος χτύπησε και τις αιρέσεις και την Παναίρεση του Οικουμενισμού και έζησε άγια.
Γι΄ αυτό και είναι Άγιος.
Μην ζητάμε αφορμές για να δικαιολογήσουμε το σχίσμα που έχουμε επιλέξει με το να πιανόμαστε από διάφορες φήμες...

Ανώνυμος είπε...

Σε κατάσταση αξιοδάκρυτη ο σχισματικός αγιομάχος παλαιοημερολογίτης 3:57 μ.μ.

Ο Αγιος Παΐσιος είναι παράδειγμα Ευσέβειας και Αντιοικουμενισμού!

Το Σχίσμα είναι προς αποφυγή!