Ελένη (1985) με Ελληνικούς Υπότιτλους


Η ταινία «Ελένη» (1985), βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Νίκου Γκατζογιάννη, το οποίο αναφέρεται στην περίοδο του εμφυλίου , όταν ο συγγραφέας-δημοσιογράφος ζούσε -παιδί ακόμα- στο χωριό του, τον Λια Θεσπρωτίας. 
-----------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ὅπως στά Ἐκκλησιαστικά, ὅπου ἀπό τά δύο ἄκρα (Ὀρθοδοξία καί Οἰκουμενισμός) ἐπεκράτησε τό ἕνα (ὁ Οἰκουμενισμός), λόγῳ τῶν αἱρετικῶν διδασκαλιῶν, λόγοις καί ἔργοις, τῶν συγχρόνων ψευδο-αγίων, καθώς καί λόγῳ τῆς ἀναξιοπιστίας τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., λόγῳ τῶν διαιρέσεών των, ἔτσι καί στά πολιτικά, ἀπό τά δύο ἄκρα (Δημοκρατία καί Φασισμός, Γαλάζιος ἤ Κόκκινος), ἐπεκράτησε τό ἕνα, ὁ Κόκκινος Φασισμός, κατά τίς ἐντολές τῶν Σιωνιστῶν, πού ὑλοποιοῦνται μέσῳ τῶν ψευδο-πολιτικῶν. Ἀκόμη καί αὐτοί πού ἔχουν τό πράσινον ἤ τό γαλάζιον χρῶμα στό βρωμο-κόμμα τους εἶναι κατ' οὐσίαν τοῦ Κόκκινου Φασισμοῦ. Αὐτό προκύπτει ἀπό τά ΒΡΩΜΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ, ἤτοι κατάργησις τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης (1977, 1983), νομιμοποίησις ἐκτρώσεων (1986), χρεωκοπία τῆς χώρας (ὑλοποιηθεῖσα ἀπό τό 1981 καί μετά), σύμφωνα συμβιώσεως, διδασκαλία τοῦ συγκρητισμοῦ στά σχολεῖα, ποινικοποίησις τοῦ Πατριωτισμοῦ, μένος κατά τοῦ Ἑλληνορθοδόξου Πολιτισμοῦ, «ἀντιρατσιστικός» νόμος, ξεπούλημα τῆς χώρας, λαθρομετανάστευσις κ.λπ. Ὅλ' αὐτά συνθέτουν μίαν ἄκρως βρωμεράν «πολιτικήν ὀρθότητα» τῆς «ἀριστερᾶς», ἡ ὁποία ἔχει ἐπιβληθῆ στήν Ἑλλάδα κατά τά τελευταῖα χρόνια. Εἶναι, λοιπόν, φανερόν, διατί ἡ ταινία «Ἑλένη» εἶναι ἡμι-απαγορευμένη στήν «Ἑλλάδα».

Τα γεγονότα και τα πρόσωπα της «Ελένης» είναι πραγματικά και εξιστορούν το παιδομάζωμα που επέβαλλαν οι αντάρτες του ΕΛΑΣ στα χωριά που καταλάμβαναν. 
Η Ελένη Γκατζογιάννη, μητέρα του Νίκου Γκατζογιάννη, θα πληρώσει με την ζωή της, την προσπάθειά της να γλυτώσει τα παιδιά της, βοηθώντας τα να δραπετεύσουν για να μην πέσουν στα χέρια των ανταρτών. 
Ο Νίκος Γκατζογιάννης, θα επιστρέψει, χρόνια αργότερα, στην Ελλάδα σαν ανταποκριτής των Νιου Γιορκ Τάιμς και θα προσπαθήσει ν' αναζητήσει τους υπαίτιους του θανάτου της μητέρας του.
Η ταινία, ουσιαστικά τελεί υπό καθεστώς (ημι)απαγόρευσης προβολής στην Ελλάδα.
 
Δεν έχει προβληθεί ποτέ από κρατικό ή δημοτικό τηλεοπτικό σταθμό (διατίθεται μόνο σε βιντεοκλάμπς). Η κυβέρνηση Παπανδρέου είχε αρνηθεί να γίνουν τα γυρίσματα στην Ελλάδα και τους αυθεντικούς χώρους (η ταινία γυρίστηκε στην Ισπανία), ενώ η προβολή της στους ελληνικούς κινηματογράφους διακόπηκε μετά από λίγες ημέρες, όταν υπήρξαν αντιδράσεις από το ΚΚΕ και οπαδοί του προπηλάκιζαν τους θεατές που πήγαιναν να την δουν. 

7 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ὅπως στά Ἐκκλησιαστικά, ὅπου ἀπό τά δύο ἄκρα (Ὀρθοδοξία καί Οἰκουμενισμός) ἐπεκράτησε τό ἕνα (ὁ Οἰκουμενισμός), λόγῳ τῶν αἱρετικῶν διδασκαλιῶν, λόγοις καί ἔργοις, τῶν συγχρόνων ψευδο-αγίων, καθώς καί λόγῳ τῆς ἀναξιοπιστίας τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., λόγῳ τῶν διαιρέσεών των, ἔτσι καί στά πολιτικά, ἀπό τά δύο ἄκρα (Δημοκρατία καί Φασισμός, Γαλάζιος ἤ Κόκκινος), ἐπεκράτησε τό ἕνα, ὁ Κόκκινος Φασισμός, κατά τίς ἐντολές τῶν Σιωνιστῶν, πού ὑλοποιοῦνται μέσῳ τῶν ψευδο-πολιτικῶν. Ἀκόμη καί αὐτοί πού ἔχουν τό πράσινον ἤ τό γαλάζιον χρῶμα στό βρωμο-κόμμα τους εἶναι κατ' οὐσίαν τοῦ Κόκκινου Φασισμοῦ. Αὐτό προκύπτει ἀπό τά ΒΡΩΜΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ, ἤτοι κατάργησις τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης (1977, 1983), νομιμοποίησις ἐκτρώσεων (1986), χρεωκοπία τῆς χώρας (ὑλοποιηθεῖσα ἀπό τό 1981 καί μετά), σύμφωνα συμβιώσεως, διδασκαλία τοῦ συγκρητισμοῦ στά σχολεῖα, ποινικοποίησις τοῦ Πατριωτισμοῦ, μένος κατά τοῦ Ἑλληνορθοδόξου Πολιτισμοῦ, «ἀντιρατσιστικός» νόμος, ξεπούλημα τῆς χώρας, λαθρομετανάστευσις κ.λπ. Ὅλ' αὐτά συνθέτουν μίαν ἄκρως βρωμεράν «πολιτικήν ὀρθότητα» τῆς «ἀριστερᾶς», ἡ ὁποία ἔχει ἐπιβληθῆ στήν Ἑλλάδα κατά τά τελευταῖα χρόνια. Εἶναι, λοιπόν, φανερόν, διατί ἡ ταινία «Ἑλένη» εἶναι ἡμι-απαγορευμένη στήν «Ἑλλάδα».

Ανώνυμος είπε...

Η αγιομαχία κατά των σύγχρονων αγίων δεν είναι Ορθοδοξία!

Είναι πλάνη σκοτεινή!

Το ίδιο και η συκοφάντηση των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και το σχισματικό πνεύμα!

Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

Ανώνυμος είπε...

Μεταφερω σχόλιο που ακόμα δεν απαντήθηκε:

Ανώνυμος17 Οκτωβρίου 2019 - 2:38 μ.μ.
Μπορεί ν' απαντήσει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου στο παρακάτω;;;
Είναι δεκτή και η δική του απάντηση. Θα την δεχθούμε με άκρα συγκατάβαση ακόμα και την δική του απάντηση.

----------

Δεν απάντησες ακόμα Παλαιοημερολογίτη Κυριάκο Βαρβέρη στο ερώτημα του.
Σου το θυμίζω.



Παλαιοημερολογίτη Κυριάκο Βαρβέρη πόσα σχίσματα έχετε στον παλαιοημερολογίτικο σχισματικό χώρο όπου ανήκεις;

Έχουν μετρηθεί ή είναι δύσκολο να μετρηθούν;


ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ


15 Οκτωβρίου 2019 - 3:02 μ.μ.

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Μεταφερω σχόλιο που ακόμα δεν απαντήθηκε:
Ανώνυμος17 Οκτωβρίου 2019 - 2:38 μ.μ.
Μπορεί ν' απαντήσει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου στο παρακάτω;;;
Είναι δεκτή και η δική του απάντηση. Θα την δεχθούμε με άκρα συγκατάβαση ακόμα και την δική του απάντηση.
----------
Δεν απάντησες ακόμα Παλαιοημερολογίτη Κυριάκο Βαρβέρη στο ερώτημα του.
Σου το θυμίζω.
Παλαιοημερολογίτη Κυριάκο Βαρβέρη πόσα σχίσματα έχετε στον παλαιοημερολογίτικο σχισματικό χώρο όπου ανήκεις;
Έχουν μετρηθεί ή είναι δύσκολο να μετρηθούν;
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ


\
Απορώ, τι ηλικία να έχεις. Είναι δυνατόν τόση ανωριμότητα; Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι προσβάλεις τον εαυτό σου με αυτά που γράφεις;

Ας υποθέσουμε ότι είναι 50 χιλ. κομμάτια οι πιστοί του Πάτριου τι βγαίνει για σένα; Εάν νομίζεις ότι είναι αιρετικοί-σχισματικοί θα έπρεπε να προσεύχεσαι και να θρηνείς που τόσες ψυχούλες θα χαθούν. Εσύ αντιθέτως μου δίνεις την εντύπωση ότι χαίρεσαι...
Τι κρίμα!...

Ανώνυμος είπε...

Δεν το κατάλαβες καλά Κώστα παρασυρμένος απο τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.

Το σχόλιο του Αντιοικουμενιστή καθόλου δεν τον προσβάλλει. Εσύ είσαι πλανεμένος και ολιγογράμματος και δεν το καταλαβαίνεις.

Αν έχουν γίνει οι παλαιοημερολογίτες σύμφωνα με το υπερβολικό παράδειγμά σου 50 χιλιάδες κομμάτια, τότε αυτό δεν είναι ολοφάνερη εγκατάλειψη Θεού για τις πλάνες και το Σχίσμα τους;
Δεν είναι επιβεβαίωση του αληθινού άνωθεν οράματος του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστού να εγκαταλείψει τις σχέσεις με τον παλαιοημερολογιτισμό;;;

Αφησε λοιπόν τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές να ρωτούν μέχρι να λάβουν απάντηση για τον αριθμό των σχισμάτων στον παλαιοημερολογιτισμό.

Πουθενά δεν φαίνεται ότι χαίρεται ο σχολιαστής. Αλλά όχι να νομίζουν και πλανεμένους τους Ορθόδοξους που δεν ακολούθησαν το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα και να τους κουνούν το δάκτυλο αυστηρά κι απο πάνω!! Πάει πολύ!!

Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Εσύ είσαι πλανεμένος και ολιγογράμματος και δεν το καταλαβαίνεις.
Αν έχουν γίνει οι παλαιοημερολογίτες σύμφωνα με το υπερβολικό παράδειγμά σου 50 χιλιάδες κομμάτια, τότε αυτό δεν είναι ολοφάνερη εγκατάλειψη Θεού για τις πλάνες και το Σχίσμα τους;
Δεν είναι επιβεβαίωση του αληθινού άνωθεν οράματος του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστού να εγκαταλείψει τις σχέσεις με τον παλαιοημερολογιτισμό;;;
Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

Χαίρομαι που βάζεις σαν βάση των συμπερασμάτων σου, τη λογική, και φέρνεις το παράδειγμα του γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή. Με τις γνώσεις και με οδηγό την λογική σου απάντησε στον ολιγογράμματο Κώστα ποια από τις κάτωθι περιπτώσεις είναι της πλάνης και ποια Ορθόδοξη;
α) Ο Θεός οδηγεί τον γέροντα Ιωσήφ να κοινωνήσει και να μνημονεύσει τον λατινόφρονα Αθηναγόρα.
Β) Η Κυρία Θεοτόκος ομολογεί στους 26 Οσιομάρτυρες της Ι.Μ. Ζωγράφου ότι οι εχθροί «Εμού τε και του Υιού μου» έρχονται, οι λατινόφρονες του Πατριάρχη Βέκκου. Οι 26 Οσιομάρτυρες δεν τον μνημονεύουν πιστοί στην Ορθόδοξη διδασκαλία του Κυρίου μας, των Αποστόλων και των Πατέρων μας. Η Κυρία Θεοτόκος τους προειδοποιεί όσοι θέλουν να μη μνημονεύουν τον Βέκκο, θα στεφανωθούν (διότι θα καούν ζωντανοί), όσοι δεν αντέχουν, δεν τους είπε να ενωθούν και να κοινωνήσουν με τον λατινόφρονα Βέκκο «άχρι καιρού», αλλά να φύγουν επάνω στο όρος (Αποτείχιση).

Ερώτηση από τον ολιγογράμματο Κώστα στον Ανώνυμο: Με την λογική σου ποια περίπτωση είναι η αληθινή και ποια η πλανεμένη; Η άλφα του γέροντα Ιωσήφ ή η βήτα των 26 Οσιομαρτύρων ;

Ανώνυμος είπε...

Θα σου απαντήσω Κώστα στο ερώτημα σου.

Αρχικά θα σου πω πώς δεν είναι μόνο η λογική που βάζει ο Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός είναι και η εκκλησιαστική λογική.

α. Στην περίπτωση του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστή, δεν είναι η ίδια με την περίπτωση των 26 οσιομαρτύρων.
Ακόμη ο Αθηναγόρας δεν είχε κάνει αυτά που έκανε μετά. Ηδη το 1959 που εκοιμήθη ο όσιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής δεν ξέρουμε πόσα οικουμενιστικά και τί οικουμενιστικά είχε κάνει ο Αθηναγόρας.

β. Στην περίπτωση των 26 οσιομαρτύρων επι Βέκκου δεν έχουμε ότι ο Βέκκος ήταν "απλά" λατινόφρων. Ηταν διαφορετικά αυτά που είχαν γίνει τότε. Κάτσε και διάβασε να δεις τί είχε γίνει τότε.

Απάντηση στην ερώτηση σου: και τα δύο είναι σωστά γιατί το καθένα αφορούσε διαφορετικές περιπτώσεις που μόνο όποιος δεν ξέρει μπορεί να τις συγχέει.

Ορθόδοξος