Ντρέπομαι που είμαι Αλβανός!

Ο Αγκίμ Χούσι, ένας από τους πιο φημισμένους τενόρους στην Αλβανία, είπε το τελικό αντίο στη πατρίδα του και θα πάει να ζήσει στην Αυστραλία.
Με μήνυμά του στη σελίδα του στο Facebook , ο τενόρος που κατάγεται από την Καβάγια απηύθυνε σοβαρές καταγγελίες στους κυβερνώντες της χώρας του, οι οποίοι, σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν ‘πνιγεί’ στην κοκαΐνη.
Γράφει ο τενόρος Χούσι:

Επιτέλους, επιστρέφω στην πατρίδα μου, εκεί όπου ξεκίνησα την καριέρα μου στην «Sydney Opera», αισθάνομαι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος για αυτήν την αξιοπρεπή επιστροφή μου ως Αυστραλός πολίτης.
Μετά από ένα αποτυχημένο έτος, συνειδητοποίησα την οδυνηρή πραγματικότητα σε μια αποτυχημένη πατρίδα, την οποία έχουν πιάσει από το λαιμό και παραδίδει το πνεύμα της στα χέρια μιας εγκληματικής κάστας, όπου μόνο οι κλέφτες έχουν αξία, οι απατεώνες, η άγνοια είναι προσόν, καθώς οι πατέρες του έθνους έχουν μύτες λευκές από την κοκαΐνη.
Αυτά με έκαναν να αισθάνομαι ντροπή για τον εαυτό μου που είμαι συμπατριώτης σας!
Ντρέπομαι που είμαι Αλβανός! Ναι ντρέπομαι, που ανήκω σε αυτό το έθνος! Απέτυχα που γύρισα στην πατρίδα…
«Ορθ. Τύπος»

Δεν υπάρχουν σχόλια: