Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας, (7ον) μέρος


Resurrection Matins Ode 9 Chanted by monks of IM Vatopaidi


O Συναξαριστής της ημέρας.


Τρίτη, 1 Μαΐου 2018

Ιερεμίου του προφήτου, Ακακίου του εκ Νίβορι Θεσσαλονίκης (1813), Ευθυμίου του εκ Δημητσάνης των οσιομαρτύρων, Παναρέτου επισκόπου Πάφου, Νικηφόρου του Χίου (1821) των οσίων.

Ὁ Προφήτης Ἱερεμίας γεννήθηκε πιθανῶς κατὰ τὸ 650 π.Χ., στὴν μικρὴ πόλη τῆς φυλῆς Βενιαμὶν Ἀναθώθ, βορειοανατολικὰ τῆς Ἱερουσαλήμ. Ὁ πατέρας του ἦταν ἱερέας καὶ ὀνομαζόταν Χελκίας. Ἀνατράφηκε στὴν ἱερατικὴ αὐτὴ οἰκογένεια μὲ αὐστηρότητα. Μελετοῦσε τοὺς πρὸ αὐτοῦ Προφῆτες Ἡσαΐα καὶ Ὠσηέ. Νεότατος στὴν ἡλικία, περίπου 23 – 25 ἐτῶν, περὶ τὸ 627 – 625 π.Χ., καλεῖται ἀπὸ τὸν Θεὸ στὸ προφητικὸ ἀξίωμα. Ἀνταποκρίνεται στὸ θέλημα τοῦ Κυρίου καὶ ἔτσι τὸ ὄνομά του (Ἱερεμίας), ποὺ σημαίνει ὁ Θεὸς ἀνυψώνει ἢ καθιστᾶ, ἐκφράζει καὶ τὴν ἀποστολή του.
 Κατάπληκτος ἀπὸ τὴν τιμὴ αὐτὴ ὁ Ἱερεμίας, ἀρνεῖται τὴν ὑψηλὴ τιμητικὴ κλήση, προβάλλοντας τὶς ἀσθενεῖς νεανικές του δυνάμεις. Ὁ Θεὸς ὅμως ἐνισχύει αὐτὸν ὑποσχόμενος, ὄχι ὑλικὲς ἀμοιβὲς καὶ τιμές, ἀλλὰ τὸ πολυτιμότερο ὅλων: τὴ βοήθειά Του. Ὁ Ἱερεμίας ὑπακούει.

Μητρ. Πειραιώς Σεραφείμ : Αὐτή εἶναι ἡ ἀνθρώπινη φυσιολογία καί ὀντολογία.


...Κάθε ἄλλη σχέση ἀνατρέπει τήν ἀνθρώπινη ὀντολογία, ὡς παρά φύσιν ἐκτροπή, ἡ ὁποία δέν παρατηρεῖται οὔτε καί στά ζῶα, παρά τά κατασκευασθέντα «ντοκυμαντέρς» τοῦ Σιωνιστικοῦ συστήματος.
 Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία σέβεται τήν προσωπική καί ἰδιωτική ζωή κάθε προσώπου, ὡς ὑπεύθυνη ἐλεύθερη ἐπιλογή. Δέν ἔχει πρόθεση οὔτε νά ἐπέμβει ρατσιστικά οὔτε νά ἀναστείλει δικαιώματα καί ἐλευθερίες.
Ἡ ἀπενοχοποίηση, ὅμως, τοῦ ἐγκλήματος τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας, μέ τήν θεσμική ἀναγνώριση τῶν αἰσχίστων παθῶν τῆς ὁμοφυλοφιλίας σήμερα, τῆς παιδοφιλίας αὔριο (βλ. Ὀλλανδία) καί τῆς κτηνοβασίας μεθαύριο (βλ. Γερμανία), ἀποτελεῖ ἀσύγγνωστο καί τερατῶδες κακούργημα εἰς βάρος τοῦ αἰωνίου Θεοῦ καί τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, τό ὁποῖο ἐξισώνεται πλήρως μέ τήν ὕβρη τῶν Σοδόμων καί Γομμόρων.

***
Σχόλιο του αδελφού μας Ιουστίνου:
Ευσεβώς υποβάλλω εις τον σεβ/τον Πειραιώς το ερώτημα: βεβαίως και  η σατανική και σχεδόν πάντοτε απο μικράς ηλικίας  βιαία και εγκληματική ανατροπή της γενετησίου φυσιολογίας είναι κορυφαία ύβρις προς τον δημιουργόν και σωτήρα  των απάντων  Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν  ,αλλά, σεβασμιώτατε, την ανατροπήν της ορθοδόξου πίστεως εκ των ενδυσαμένων την κατάρα ως ιμάτιον κληρικών και λαϊκών , των οποίων και η γενική φυσιογνωμία ,λίαν  ομοιάζουσα προς τον τρελλόν και παρανοϊκόν αυτοκτονήσαντα ζωγράφον  Βαν  Γκονγκ, απετυπώθη επιτυχέστατα  εις το περίφημον  πορτραίτον  το προς τον γνωστόν αργηγέτην της παναιρέσεως του οικουμενισμού υφ΄υμών δωρηθέν, συνοδευθέν μάλιστα υπο της υικής προς αυτόν και δουλικής  προσκυνήσεως υμών,  πώς  άραγε  θα την χαρακτηρίζατε; Αλλοίμονον! Η γυναίκα του καίσαρος σεβασμιώτατε, πόσο μάλλον  η νύμφη Χριστού, δεν πρέπει μόνον να είναι ωραία αλλά και να φαίνεται ωραία....  Σώσατε την ψυχήν σας, σεβασμιώτατε.  Λίγος καιρός σας απομένει ακόμη....  

Μηνύματα και παραινέσεις από Αναστάσιο και Μόσχας Κύριλλο

Tριήμερη επίσημη επίσκεψη στην Αλβανία του προκαθημένου της Ρωσικής Εκκλησίας. Δρακόντεια και πρωτοφανή τα μέτρα ασφαλείας

Αποστολή στην Αλβανία
Αντώνης Τριανταφύλλου


Η επίσημη τριήμερη επίσκεψη που πραγματοποιεί ο Πατριάρχης Μόσχας Κύριλλος στην Αλβανία είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να αναδειχθεί η συμβολική και ουσιαστική πληθωρικότητα της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Οταν ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος υποδέχθηκε το απόγευμα του Σαββάτου τον Πατριάρχη της Ρωσικής Εκκλησίας στην είσοδο του Καθεδρικού Ναού της Αναστάσεως, δύο διαφορετικοί κόσμοι συναντήθηκαν.

Δεν είναι μόνο δύο εκκλησιαστικοί άνδρες, που γνωρίζονται προσωπικά περισσότερα από 50 χρόνια, οι οποίοι ξεκίνησαν από διαφορετικές αφετηρίες και καθένας χάραξε ξεχωριστή πορεία στην εκκλησιαστική διακονία κατευθύνοντας τα «πηδάλια» δύο Εκκλησιών που στον 20ό αιώνα δέχθηκαν απηνείς διωγμούς από τα κομμουνιστικά αθεϊστικά καθεστώτα. Είναι δύο ηγέτες που προσωποποιούν δύο διαφορετικά πρόσωπα της ίδιας Εκκλησίας.

Αντώνιε, κοίτα τον εαυτό σου. Αυτά τα κανονίζει ο Θεός κατά την κρίση του


Κάποτε ο Μέγας Αντώνιος ρώτησε: «Κύριε, πως συμβαίνει, μερικοί να ζουν λίγο στη γη και άλλοι να φθάνουν σε βαθειά γηρατειά; Και γιατί άλλοι να βρίσκωνται μέσα σε φτώχεια και άλλοι να είναι πλούσιοι; Και πως οι άδικοι μεν πλουταίνουν, ενώ οι δίκαιοι πένονται;».Τότε άκουσε φωνή να του λέγη: «Αντώνιε, κοίτα τον εαυτό σου. Αυτά τα κανονίζει ο Θεός κατά την κρίση του και δεν συμφέρει να τα μάθης».

Η δύναμη της προσευχής στη ζωή μας -- του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη Ομ. Καθ. Παν. Αθηνών


Το θέμα που μου ζητήθηκε να αναπτύξω είναι: «η δύναμη της προσευχής στη ζωή μας». Είναι ένα θέμα πάρα πολύ πλούσιο σε προβληματισμούς που έχουν άμεση σχέση με την πραγματοποίηση της κατ’ εξοχήν αυτής πνευματικής λειτουργίας που λέγεται προσευχή.
Αν αναζητήσει κανείς ένα διάγραμμα αυτού του θέματος, θα δει ότι πραγματικά δεν μπορεί να ξέρη από που πρέπει ν’ αρχίσει και που πρέπει να τελειώσει. Κι αυτό γιατί, όπως καταλαβαίνουμε, η προσευχή δεν είναι μια διδακτική ενότητα, δεν είναι ένα μάθημα που μπορεί κανείς να διδάξει σε ορισμένη ώρα. Δεν είναι προσδιορισμένο θεωρητικά αυτό το βιωματικό πνευματικό γεγονός.
Όταν κανείς μιλά για την προσευχή, καταλαβαίνει ότι μιλάει για ένα μυστήριο. Γιατί, όπως ξέρουμε, η προσευχή είναι, στην απλούστερη διατύπωσή της, η σχέση του ανθρώπου με τον Θεό, ή τουλάχιστον μια βασική μορφή της σχέσεως του ανθρώπου με τον Θεό. Και ασφαλώς ό,τι προσεγγίζει τον Θεό δεν είναι εύκολο να μελετηθεί και να προσδιοριστεί. Γι’ αυτό ομολογώ, ότι κι εγώ δεν μπόρεσα πολύ εύκολα να καταλάβω τι θα έπρεπε να πω. Κατέληξα όμως στο συμπέρασμα, ότι μάλλον πρέπει κανείς να αντιμετωπίσει ένα βασικό θέμα μέσα στο όλο πρόβλημα της δυνάμεως της προσευχής, που είναι οι όροι υπό τους οποίους η προσευχή αποβαίνει ένα δυναμικό στοιχείο της ζωής του ανθρώπου.

Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος: Ούτε τὸ αίμα του μαρτυρίου δὲν ξεπλένει τὴν αμαρτία του σχίσματος στὴν Ἐκκλησία!

Ο Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΤΟ ΜΥΡΟΛΟΓΙ ΤΗΣ ΦΩΚ

Κωστάκη Χριστός Ανέστη!

Διάβασε το κομμάτι από τον ι. Χρυσόστομος. Θα σε ωφελήσει να καταλάβεις τα αμαρτήματα σου και να τα εξομολογηθείς.

Αγιος Ιωάννης Χρυσόστομος: Ούτε τὸ αίμα του μαρτυρίου δὲν ξεπλένει τὴν αμαρτία του σχίσματος στὴν Ἐκκλησία!
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2018/04/blog-post_934.html

***
Σ.σ. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος!

Αδελφέ μου Ανώνυμε, αν μου γράφεις αυτό το σχόλιο να μου θυμήσεις τα αμαρτήματά μου, και την ανάγκη εξομολογήσεώς των, σε ευχαριστώ!

Αυτό που με προβληματίζει είναι το δεύτερο που αναφέρεις για σχίσμα της Εκκλησίας. Έχω εγώ να κάνω τίποτε με σχίσμα της Εκκλησίας; Αν για την υπακοή μου στη διδασκαλία του Κυρίου, της Κυρίας Θεοτόκου, των Αποστόλων και όλων των Αγίων για απομάκρινση από τους αιρετικούς, ονομάζεις σχίσμα, τότε ενημέρωσέ με να σου απαντήσω.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

ΤΟ ΜΥΡΟΛΟΓΙ ΤΗΣ ΦΩΚΙΑΣ -- Αλέξ. Παπαδιαμάντη


Κάτω ἀπὸ τὸν κρημνόν, ὁποὺ βρέχουν τὰ κύματα, ὅπου κατέρχεται τὸ μονοπάτι, τὸ ἀρχίζον ἀπὸ τὸν ἀνεμόμυλον τοῦ Μαμογιάννη, ὁποὺ ἀντικρύζει τὰ Μνημούρια, καὶ δυτικῶς, δίπλα εἰς τὴν χαμηλὴν προεξοχὴν τοῦ γιαλοῦ, τὴν ὁποίαν τὰ μαγκόπαιδα τοῦ χωρίου, ὁποὺ δὲν παύουν ἀπὸ πρωίας μέχρις ἑσπέρας, ὅλον τὸ θέρος, νὰ κολυμβοῦν ἐκεῖ τριγύρω, ὀνομάζουν τὸ Κοχύλι ―φαίνεται νὰ ἔχῃ τοιοῦτον σχῆμα― κατέβαινε τὸ βράδυ-βράδυ ἡ γρια-Λούκαινα, μία χαροκαμένη πτωχὴ γραῖα, κρατοῦσα ὑπὸ τὴν μασχάλην μίαν ἀβασταγήν, διὰ νὰ πλύνῃ τὰ μάλλινα σινδόνια της εἰς τὸ κῦμα τὸ ἁλμυρόν, εἶτα νὰ τὰ ξεγλυκάνῃ εἰς τὴν μικρὰν βρύσιν, τὸ Γλυφονέρι, ὁποὺ δακρύζει ἀπὸ τὸν βράχον τοῦ σχιστολίθου, καὶ χύνεται ἠρέμα εἰς τὰ κύματα. Κατέβαινε σιγὰ τὸν κατήφορον, τὸ μονοπάτι, καὶ μὲ ψίθυρον φωνὴν ἔμελπεν ἓν πένθιμον βαθὺ μυρολόγι, φέρουσα ἅμα τὴν παλάμην εἰς τὸ μέτωπόν της, διὰ νὰ σκεπάσῃ τὰ ὄμματα ἀπὸ τὸ θάμβος τοῦ ἡλίου, ὁποὺ ἐβασίλευεν εἰς τὸ βουνὸν ἀντικρύ, κ᾽ αἱ ἀκτῖνές του ἐθώπευον κατέναντί της τὸν μικρὸν περίβολον καὶ τὰ μνήματα τῶν νεκρῶν, πάλλευκα, ἀσβεστωμένα, λάμποντα εἰς τὰς τελευταίας του ἀκτῖνας.

Μακρόν, επίσκοποι και αστοχίες ΣΥΡΙΖΑ

Ενώ η Γαλλία αναζητεί και πάλι τις χριστιανικές αξίες

Από τον
Κωνσταντίνο Χολέβα*



Στη Γαλλία, τη χώρα της Ευρώπης, η οποία πρώτη καθιέρωσε νομοθετικά το ουδετερόθρησκο κράτος, ο πρόεδρος Μακρόν επιχειρεί να φέρει και πάλι τις αρχές του ρωμαιοκαθολικισμού στο επίκεντρο της κοινωνικής και της πολιτιστικής ζωής. Αντιθέτως, στην Ελλάδα, τη χώρα που από τα πρώτα επαναστατικά Συντάγματα του 1821 ομνύει «Εις το όνομα της Αγίας, Αδιαιρέτου και Ομοουσίου Τριάδος», ο ΣΥΡΙΖΑ προβαίνει σε ενέργειες, οι οποίες προσβάλλουν τις αξίες και τις ευαισθησίες των ορθόδοξων χριστιανών.

Αρχίζω από τη Γαλλία. Στις 9 Απριλίου ο πρόεδρος της δημοκρατίας Εμανουέλ Μακρόν ήταν ο κύριος ομιλητής στη συνδιάσκεψη των ρωμαιοκαθολικών επισκόπων.