Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας (6) μέρος 2002


Ύμνοι Τριωδίου - Μεγάλης Σαρακοστής -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Σάββατο, 3 Φεβρουαρίου 2018

Τη Γ΄  (3η) Φεβρουαρίου, μνήμη του Δικαίου ΣΥΜΕΩΝ του Θεοδόχου και ΑΝΝΗΣ της Προφήτιδος.                                                                                                                                        
Συμεών ο Δίκαιος και Άγιος, ο Θεοδόχος, έλαβε μακράν και πολυχρόνιον ζωήν εις τον κόσμον τούτον, επειδή απεκαλύφθη εις αυτόν υπό του Αγίου Πνεύματος, ότι δεν θα ιδή θάνατον προ του να θεωρήση δια των ιδίων οφθαλμών του τον Δεσπότην Χριστόν. Όθεν, όταν ο Κύριος ημών προσεφέρθη εις τον Ναόν, τεσσαράκοντα ημερών νήπιον, τότε εδέχθη αυτόν εις τας αγκάλας του και πληροφορηθείς υπό του Αγίου Πνεύματος τα περί αυτού μέλλοντα, έλαβε το τέλος της ζωής του, κατά τον ανωτέρω χρηματισμόν και την αποκάλυψιν του Αγίου Πνεύματος.                                                                                                                                             
Άννα δε η μακαρία Προφήτισσα ήτο θυγάτηρ Φανουήλ, καταγομένη εκ της φυλής του Ασήρ, ενός των δώδεκα Πατριαρχών υιών Ιακώβ.

Εις τα ζητήματα της Πίστεως δεν χωρεί συγκατάβασις

Μετά δύο ημέρας, γενομένης νέας συνελεύσεως (Σύνοδος Φερράρας-Φλωρεντίας) παρά τω Πατριάρχη, ήρχισαν να παρακινούν και να παρακαλούν τον Άγιον Μάρκον να κάμη κάποιαν συγκατάβασιν. Εκείνος όμως απήντα ότι εις τα ζητήματα της Πίστεως δεν χωρεί συγκατάβασις, υπέμνησε δε εις αυτούς εκείνο όπερ είπεν ο έπαρχος εις τον Άγιον Θεόδωρον τον Γραπτόν· «Μίαν μόνην φοράν συγκοινωνήσατε με ημάς (τους Εικονομάχους) και κατόπιν πορεύεσθε όπου θέλετε». Ο δε Άγιος Θεόδωρος απεκρίθη· «Ω έπαρχε, τούτο είναι το ίδιον, ως να έλεγέ τις εις άλλον: άφησε να κόψω την κεφαλήν σου μίαν μόνον φοράν, και κατόπιν ύπαγε όπου αγαπάς». Τούτο ζητείτε και σεις από εμέ, προσέθεσεν ο Άγιος Μάρκος, αλλά τούτο είναι αδύνατον.

Τη αυτή ημέρα Β΄ (2α) Φεβρουαρίου, ο Άγιος Νεομάρτυς ΙΟΡΔΑΝΗΣ ο Τραπεζούντιος, ο μαρτυρήσας εν Κωνσταντινουπόλει εν έτει αχν΄ (1650), ξίφει τελειούται.

Ιορδάνης ο ευλογημένος Νεομάρτυς ήτο από την Τραπεζούντα, την τέχνην καζαντζής, υπανδρευμένος εις Γαλατάν της Κωνσταντινουπόλεως ετών τεσσαράκοντα. Ημέραν δε τινα κατά την εορτήν των Εισοδείων της Παναγίας, διεσκέδαζεν ομού με τινας Αγαρηνούς, συμπατριώτας και συντεχνίτας του και έπαιζον και παιγνίδι εις το εργαστήριόν του, κείμενον εις τόπον καλούμενον Σουλτάν Βαγιαζήτ, εις δε εξ αυτών είπε χλευάζων Ελληνιστί· «Άγιε Νικόλαε ψωριάρη, βοήθησόν με να νικήσω», του απεκρίθη και ο Ιορδάνης χλευάζων ομοίως τον Προφήτην του.

Άγιος Ιωάννης ο Σιναϊτης στον Λόγον ΚΑ´ της «Κλίμακος»:

«Ο κενόδοξος είναι ειδωλολάτρης και ας δείχνη ότι είναι πιστός. Σέβεται τον Θεόν φαινομενικά, αλλά επιζητεί πραγματικά να αρέση στους ανθρώπους και όχι στον Θεόν. Και είναι κενόδοξος κάθε επιδεικτικός άνθρωπος. Του κενόδοξου η νηστεία είναι χωρίς μισθόν και η προσευχή του άκαιρη και άστοχη, γιατί και τα δυο τα κάνει για τον ανθρώπινον έπαινο…». 

Τη αυτή ημέρα Β΄ (2α) Φεβρουαρίου, μνήμη του Αγίου Μάρτυρος ΑΓΑΘΟΔΩΡΟΥ.

Αγαθόδωρος  ο Άγιος Μάρτυς, επειδή ωμολόγει τον Χριστόν Θεόν αληθινόν, εφέρθη εις τον άρχοντα της εν Καππαδοκία πόλεως των Τυάνων. Και πρώτον μεν ξεσχίσαντες αυτόν, είτα δε θέσαντες επί πεπυρωμένης εσχάρας, έκοψαν ύστερον την γλώσσαν του και με οδοντάγραν ανέσπασαν τους οδόντας του και εξέδαραν το δέρμα του με ξυράφια· μετά ταύτα συνέτριψαν τα σκέλη του και με κοντάριον ετρύπησαν τας πλευράς του, ύστερον δε επέρασαν εις τους μήνιγγας αυτού πεπυρωμένα σουβλία. Όθεν με τας πολυειδείς ταύτας βασάνους ετελείωσε την ζωήν ο αοίδιμος και έλαβε παρά Κυρίου τον αμάραντον στέφανον της αθλήσεως.

B΄ ΛΟΓΟΣ Πανηγυρικός εις την ΥΠΑΠΑΝΤΗΝ του Σωτήρος ΧΡΙΣΤΟΥ.

«Και αυτός εδέξατο Αυτό εις τας αγκάλας αυτού και ευλόγησε τον Θεόν και είπε· ΄Νυν απολύεις τον δούλον σου, Δέσποτα, κατά το ρήμα σου εν ειρήνη ότι είδον οι οφθαλμοί μου το Σωτήριόν σου» (Λουκά κεφ. β΄)                                                                       

Ανατέλει και σήμερον, ένδον του μυστικωτάτου ουρανού της Εκκλησίας, η χρυσάκτινος και μυριόαστρος αύτη αυγή, η πανακήρατος Μαριάμ, πεφωτισμένη λαμπρώς από τον αγλαότατον Ήλιον Ιησούν, όστις φωταγωγεί δια των χρυσολαμπηδόνων ακτίνων του τα σύμπαντα από του καθαρωτάτου ουρανού, της κοιλίας Αυτής. Ανατέλλει η γλυκυτάτη αυγή, η Θεοτόκος, και φέρουσα εις τας παρθενικάς αυτής αγκάλας τον πάμφωτον Ήλιον Ιησούν, τον εγχειρίζει από τους ιδικούς της κόλπους εις τους κόλπους ενός προβεβηκότος αστέρος, του Συμεών, ίνα διώξη εξ αυτού το νέφος της απιστίας και φέρη αυτόν εις το φως της θεογνωσίας. Παρέχει η Παρθένος από τας τρυφεράς αυτής αγκάλας το ευωδέστατον άνθος της, τον γλυκύτατον, λέγω, Ιησούν, εις τας γηραλέας αγκάλας του Συμεών, ίνα ευωδιάση τον ναόν της ψυχής αυτού και ποτίση αυτόν το γλυκύτατον νέκταρ, το οποίον ανέβρυσεν εκ των παρθενικών αυτής και ασπίλων αιμάτων, καθαρίζον τελείως τους κλώνους της αμφιβολίας και εμπιπλών τούτους από τον ώριμον και γλυκύτατον καρπόν της ευπιστίας.

π. Νικόλαος Μανώλης, Απαράδεκτο άρθρο του περιοδικού ''ΣΩΤΗΡ''


Καταδικάζουμε την ληστρική «Σύνοδο» της Κρήτης, βαπτιζόμαστε λόγω ραντίσματος και εντασσόμαστε στην διαχρονική Εκκλησία!




Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
Μέχρι σχετικά πρόσφατα βρισκόμασταν εκτός Εκκλησίας, εκτός μυστηριακής ζωής, ήμασταν κοσμικοί, ακατήχητοι, υλιστικοί άνθρωποι γεμάτοι πάθη, αμαρτίες, αμετανοησία! Ήμασταν πνευματικά ορφανοί, ολότελα παραδομένοι στο μίσος του σατανά (όσο παραχωρούσε ο Τριαδικός Θεός βέβαια) πριν μας καλέσει στην αγκαλιά Του ο Θεός του σύμπαντος κόσμου!
Το επώδυνο αυτό ταξίδι μας προς την Αλήθεια ξεκίνησε με την σύντομη επαφή μας με τον Οικουμενισμό, άγνωστη για εμάς τότε έννοια που κανείς από τον περίγυρο και το περιβάλλον μας δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει για να μας εξηγήσει. Ατελείωτες ώρες στο διαδίκτυο μάς έπεισαν ότι αυτό το παναιρετικό διεθνές κίνημα που μόλυνε την κρατούσα Εκκλησία και ανέτρεπε την Ορθοδοξία δεν μπορεί να είναι κάτι θεάρεστο. Απομακρυνόμενοι από τον Νεοημερολογιτικό Οικουμενισμό και αφού είχαμε πεισθεί ότι δεν μπορούσαμε να συνταχθούμε ούτε με την καινοτομία, η οποία είχε επιβληθεί από τις αντίχριστες δυνάμεις για να έχουμε λατρευτική ενότητα με τους παπικούς, αλλά και ούτε με την παναίρεση μοιραίως προσφύγαμε (μετά το 2014) σε κάποια ενορία των ΓΟΧ. Εκεί ο εφημέριος προς μεγάλη μας κατάπληξη όταν του ομολογήσαμε ότι πιστεύουμε πως το πάτριο είναι το σωστό, μάς είπε ότι το Άγιο Πνεύμα δεν έχει σύνορα μεταξύ νέου και παλαιού.

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΙΣ 4-2-2018, ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΛΟΓΟΣ εις την του Κυρίου ημών ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Τεσσαρακονθήμερον ΥΠΑΠΑΝΤΗΝ.

Όταν εβασίλευον εις την Αίγυπτον οι τελευταίοι των Πτολεμαίων, εις εκ των οποίων κατά τον παλαιόν καιρόν, όταν αυτοί εξουσίαζον την Παλαιστίνην, είχε συγκεντρώσει τους διδασκάλους των Ιουδαίων και τους είχεν υποχρεώσει να κάμουν την μετέφρασιν της Αγίας Γραφής την καλουμένην των Εβδομήκοντα, εις δε την Ιουδαίαν εβασίλευον οι τελευταίοι των Μακκαβαίων και δη ο μισητός καταστάς εις τους Ιουδαίους βασιλεύς αυτών Αλέξανδρος ο και Ιανναίος (104 – 78 π.Χ.), ήτο εις τα Ιεροσόλυμα ευσεβής τις και Δίκαιος διδάσκαλος των Εβραίων ονόματι Συμεών, όστις και εδέχθη κατόπιν τον Χριστόν εις τας αγκάλας του. Ούτος κατ’ εκείνον τον καιρόν, ογδοήκοντα περίπου έτη προ της ενσάρκου του Χριστού οικονομίας, επιστρέφων μετ’ άλλων διδασκάλων των Εβραίων εις Ιεροσόλυμα εκ τινος υπηρεσίας, εις την οποίαν είχον αποσταλή, συνωμίλει μετ’ αυτών περί διαφόρων ρητών περιεχομένων εις τας βίβλους των Προφητών. Μεταξύ δε άλλων λέγει ο Συμεών προς αυτούς·

Τοῦ Ἱερομονάχου π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ

...Τό θέμα τελικῶς τῆς ἀποτειχίσεως ἀπό τούς αἱρετικούς εἶναι ὄντως ἀκανθῶδες, δι’ ἄλλο ὅμως λόγο· ἐπειδή δηλαδή τό ἐφέραμε, μέ τίς δολιχοδρομίες καί τούς συμβιβασμούς μας, στά μέτρα τῆς Ν. Ἐποχῆς καί ἐπειδή δέν ἐπιθυμοῦμε νά σηκώσωμε τόν Σταυρό τοῦ Χριστοῦ στήν προκειμένη περίπτωσι, ὥστε νά ὑποστοῦμε τόν ὀνειδισμό Του. Δι’ αὐτόν τόν λόγο ἐφευρίσκουμε πονηρές δικαιολογίες, ὅπως τόν κίνδυνο τῆς δημιουργίας σχισμάτων, τήν ἀπομάκρυνσι ἀπό τήν Ἐκκλησία κλπ., γιά τά ὁποῖα οὔτε ἡ Ἁγία Γραφή ὡμίλησε, οὔτε οἱ Ἅγιοι, οὔτε οἱ ἱεροί Κανόνες, ἀπεναντίας μάλιστα, δηλώνεται ἀπερίφραστα ὅτι ἡ ἀπομάκρυνσις ἀπό τούς αἱρετικούς δέν δημιουργεῖ σχίσμα, διότι γίνεται ἀπό ψευδεπισκόπους, ψευδοδιδασκάλους καί λύκους.
***
SCRIPTA MANENT άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Τοῦ Ἱερομονάχου π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ":

Σήμερα εορτάζει ο άγιος Ευθύμιος με το παλαιό
Ευχόμαστε στον π. Ευθύμιο έτη πολλά υγεία και μετάνοια στο παλαιό, όπως προστάζει η παράδοση της Εκκλησίας εδώ και 1600 χρόνια [ από Α’ Οικουμενική]

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, 2 συγκινητικά Πρωτοχρονιάτικα διηγήματα


ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ: Ένοχος για Σχίσμα ο π. Νικόλαος Μανώλης - Παραπέμπεται στο συνοδικό δικαστήριο


---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: π.Νικόλαος Μανώλης <adipapikos@gmail.com>
Ημερομηνία: 2 Φεβρουαρίου 2018 - 7:45 π.μ.
Θέμα: ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ: Ένοχος για Σχίσμα ο π. Νικόλαος Μανώλης - Παραπέμπεται στο συνοδικό δικαστήριο
Προς:


ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ: Ένοχος για Σχίσμα ο π. Νικόλαος Μανώλης - Παραπέμπεται στο συνοδικό δικαστήριο
https://katihisis.blogspot.gr/2018/02/blog-post_69.html


***

Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ: Ένοχος για Σχίσμα ο π. Νικόλαος Μ...":

Ὅσο θὰ είμαι εν ζωὴ θὰ είμαι τὸ μόνιμο κουνούπι στὴ μύτη τους!!..  Με έκανες και γέλασα παπα Νικόλα, η Παναγία μας μαζί σου σε αυτή την αδικία, εάν καθαιρέσουν εσάς θα πρέπει να καθαιρέσουν και ένα σωρό άλλους παραδοσιακούς ιερείς που έχουν κάνει διακοπή μνημοσύνου αλλιώς πάει επί προσωπικού η υπόθεση...

ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ 4.2.2018


ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΙΤΑΝΙΑ               1.2.2018

1. Ὅπως ἐτονίσαμε στὴν συνέντευξη Τύπου ὑπὲρ τοῦ Συλλαλητηρίου ὅλων τῶν ταπεινῶν καὶ εὐλαβῶν ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, ἰδιαιτέρως δὲ τῶν ἑλληνοψύχων, οἱ φορεῖς μας - ποὺ θηριομαχοῦν δεκαετίες ὁλόκληρες ὑπὲρ βωμῶν καὶ ἑστιῶν - δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ μὴ τασσόμεθα  ὑπὲρ τῆς ἑλληνικότητος τῆς Μακεδονίας μας. Ἐβροντοφωνήσαμε μὲ ὅλην τὴν δύναμη τῆς ψυχῆς μας ὅτι ἐκεῖ πρέπει νὰ προσέλθουν ἄνω τῶν 3.000.000 ἑλληνόψυχων, γιὰ νὰ διεκδικήσουν τὰ συνταγματικά τους δικαιώματα.