Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δείτε όσοι ενδιαφέρεστε όλοι ένα πρότυπο του ψευδοπροφήτη που η νέα τάξη προώθησε παγκόσμια μέσω του μεγαλύτερου διαγωνισμού μουσικής . Τα γένια αφέθηκαν επίτηδες ώστε να μην γίνουν συνειρμοί όσων μπορούν να δουν πριν την ώρα τους. Φανταστείτε το ίδιο άτομο χωρίς γένια με αμφίεση όπως της εικόνας.......

http://1.bp.blogspot.com/-7AWTqwpONwU/U3DqeS3T5EI/AAAAAAAAFEw/SXHXVb-T_g0/s1600/Sacred+Heart+Conchita.jpg

Ανώνυμος είπε...

Και για την ακρίβεια να συμπληρωσω ότι αυτό που αυτοί αιτιολογουν ως διαγωνισμό μουσικής είναι το μεγαλύτερο συλλειτουργο και τελετη ψευδοαγαπης αφού η ίδια η eurovision έχει στον τίτλο της το σύμβολο ♥. Ο δε κοντσιτος κέρδισε την πρώτη θέση με ένα "τραγούδι" με τίτλο Rise like a phoenix. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Ο τίτλος και ο στίχος που επέλεξαν τα λέει όλα.

Αλέξανδρος

Silver είπε...

Αλέξανδρε, αν και οι Πατέρες της Ορθοδοξίας μας, συνιστούν να προσέχουμε τους επαίνους, ας με συγχωρήσουν να κάνω μια εξαίρεση, να σου εκφράσω το θαυμασμό μου για τις πολύπλευρες γνώσεις σου σε αυτό το θέμα. Ειλικρινά χαίρομαι!

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστω Κωνσταντινε αλλά με πάσα αλήθεια εγώ έκανα διαπιστωσεις ακολουθώντας απλά την αιρετικη πίστη του Βατικανού σε συνδυασμό και με το Βιβλίο του Θεού. Έκανα μια δική μου έρευνα αφου επικαλεστηκα το Θεό γιατί η συνείδηση μου δεν θα ησυχαζε αλλιώς. Ότι θέλει Εκείνος και η κριση Του το βλέπουμε. Εκείνος το Α, εκείνος και το Ω. Εμείς από μόνοι μας ανικανοι... Μακάρι κάποια στιγμή να βρούμε την δύναμη, την τόλμη και την λαλια να σταθουμε και να αγωνιστουμε όπως πρέπει απέναντι στον Ψευδοχριστο και την Ψευδοπαρθενο όπως θα έκαναν αν ήταν μαζί μας τόσοι κ τόσοι Άγιοι κ Προφήτες. Θα χτυπουσαν το κακό στην πηγή του βγαινοντας μπροστά και θα διελυαν έτσι κάθε Οικουμενιαμο η Πανθρησκεια. Ας προσευχομαστε όπως ο Θεός μας άνοιξε τα μάτια να μας ανοίξει και την τόλμη, το θάρρος, την παρρησια και την λαλια την κατάλληλη για Εκείνον στιγμή. Ας προσευχομαστε ώστε να βρεθουμε ικανοί και αξιοι γι αυτό εκείνη την κρίσιμη στιγμή.

Από εκεί και πέρα αν μπορέσεις με κάποιο τρόπο ίσως να ηταν ωφέλιμο να δημοσίευες αυτή την αποκαλυπτικη εικόνα ως πρότυπο ψευδοπροφητου για όσους θέλουν να είναι σε εγρηγορση αν και δυστυχως δεν θα έχουν όλη την Ιστορία συγκεντρωμενη από την αρχή. Δυστυχώς είμαι μακρυά και απο το γραφείο μου για την ωρα για να γράψω κάτι δοσμενο με ωραίο και κατανοητό τρόπο. Ο Θεός μαζί σου.

ΥΓ Δεν ξερω αν το προσεξες αλλά αν και δεν εδινα πολύ μεγάλη σημασία στα 101 δάκρυα της Ακιτας που συμφωνα με μερίδα παπικων αντιστοιχουσαν σε 101 χρόνια υπομονης από το Θεό για αφιέρωση της Ρωσίας στην καρδιά της ψευδοπαρθενου, παρ όλα αυτα με το που τελείωσαν τα 101 χρονια τώρα τον Οκτώβριο (Οκτώβριος του 1917 η 6η και τελευταία εμφάνιση της ψευδοπαρθενου στην Φατιμα) αμέσως μετά ακολούθησε αυτός ο "σεισμός" στο "μασονοκρατουμενο και αρα ξεπεσμενο τμήμα" της Ορθοδοξίας που μοιραία πιστοποιει ότι η αγαπολογια της ψευδοπαρθενου δεν επετευχθει και ποιός ξέρει που θα καταλήξει. Λίγο υποκειμενικο για να το πάρουμε στα σοβαρά αλλά το αναφέρω έτσι ως δεδομένο μιας και εσύ έχεις την συνέχεια.

Silver είπε...

" Από εκεί και πέρα αν μπορέσεις με κάποιο τρόπο ίσως να ηταν ωφέλιμο να δημοσίευες αυτή την αποκαλυπτικη εικόνα ως πρότυπο ψευδοπροφητου για όσους θέλουν να είναι σε εγρηγορση αν και δυστυχως δεν θα έχουν όλη την Ιστορία συγκεντρωμενη από την αρχή. Δυστυχώς είμαι μακρυά και απο το γραφείο μου για την ωρα για να γράψω κάτι δοσμενο με ωραίο και κατανοητό τρόπο. Ο Θεός μαζί σου."

Αδελφέ μου Αλέξανδρε, όταν βρεθείς πάλι στο γραφείο σου και ετοιμάσεις, μαζί με την εικόνα, το κατάλληλο κείμενο, θα είναι χαρά μου να το ανεβάσω στην "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ".

Εγώ αδελφέ μου δεν έχω ούτε φωτισμό ούτε γνώσεις για κάτι τέτοιο.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος