Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος: Ούτε...":


Αγαπητέ ιστολόγε μπορεί το παλαιό ημερολόγιο να είναι η ακριβής τάξη της Εκκλησίας μας, αλλά το ημερολογιακό ζήτημα δεν είναι δογματικό ζήτημα για να ξεκόβουμε από την Εκκλησία. Είναι μικρό ζήτημα που δεν επιτρέπεται να ξεκόβεται κανείς από την επίσημη Εκκλησία γι΄ αυτό.

Το σχίσμα είναι αμάρτημα που δεν ξεπλένεται με το αίμα του μαρτυρίου λέει ο ιερός Χρυσόστομος. Πρόσεξέ το φίλε μου.


Απάντηση:
Χριστός Ανέστη !

Πρωτίστως σε ευχαριστώ για την ειλικρινή σου διάθεση να με βοηθήσεις στο πρόβλημα της σωτηρίας μου. Για να συντομεύσω το λόγο, δεν θα ασχοληθώ με το ημερολογιακό πρόβλημα, αλλά θα σου γνωστοποιήσω ότι είμαι του νέου σε αποτείχιση. Η αποτείχιση έχει δογματικούς λόγους. Είναι ρητή διδασκαλεία της Εκκλησίας του Χριστού μας να μην έχω κοινωνία με αιρετικούς. Αυτό έκαναν αναρίθμητοι Κληρικοί και λαϊκοί σε καιρό αιρέσεων, όπως θα γνωρίζεις από την Εκκλησιαστική ιστορία. Αυτό κάνουν και σήμερα πολλοί Κληρικοί και λαϊκοί. Αυτό έχω κάνει και εγώ. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Εάν την αποτείχισή μου την ονομάζεις και την θεωρείς σχίσμα, τότε το συζητούμε εάν θέλεις.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
(Διαχειριστής της «Ορθόδοξης Φωνής»)

Δεν υπάρχουν σχόλια: