Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος: Ούτε τὸ αίμα του μαρτυρίου δὲν ξεπλένει τὴν αμαρτία του σχίσματος στὴν Ἐκκλησία!

Ο Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΤΟ ΜΥΡΟΛΟΓΙ ΤΗΣ ΦΩΚ

Κωστάκη Χριστός Ανέστη!

Διάβασε το κομμάτι από τον ι. Χρυσόστομος. Θα σε ωφελήσει να καταλάβεις τα αμαρτήματα σου και να τα εξομολογηθείς.

Αγιος Ιωάννης Χρυσόστομος: Ούτε τὸ αίμα του μαρτυρίου δὲν ξεπλένει τὴν αμαρτία του σχίσματος στὴν Ἐκκλησία!
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2018/04/blog-post_934.html

***
Σ.σ. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος!

Αδελφέ μου Ανώνυμε, αν μου γράφεις αυτό το σχόλιο να μου θυμήσεις τα αμαρτήματά μου, και την ανάγκη εξομολογήσεώς των, σε ευχαριστώ!

Αυτό που με προβληματίζει είναι το δεύτερο που αναφέρεις για σχίσμα της Εκκλησίας. Έχω εγώ να κάνω τίποτε με σχίσμα της Εκκλησίας; Αν για την υπακοή μου στη διδασκαλία του Κυρίου, της Κυρίας Θεοτόκου, των Αποστόλων και όλων των Αγίων για απομάκρινση από τους αιρετικούς, ονομάζεις σχίσμα, τότε ενημέρωσέ με να σου απαντήσω.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εννοώ το σχίσμα του παλαιοημερολογιτισμού που προβάλλεις με τον τρόπο σου πολλές φορές.

Silver είπε...

Αυτή είναι η αλήθεια αδελφέ μου, ότι το παλαιό ημερολόγιο είναι η τάξη της Εκκλησίας μας. Γι' αυτό το Άγιο Όρος και οι άλλες Ορθόδοξες τοπικές Εκκλησίες έχουν το παλαιό ημερολόγιο.

Πόσοι Κληρικοί του νέου το ομολογούν αυτό! Υπάρχει βίντεο με τον πατέρα Γ. Μεταλληνό και τον π. Θ.Ζήση και άλλους που ομολογούν αυτή την αλήθεια!

Εκείνο που πρέπει να προσέξεις είναι το εξής: Μετά το 1935 έχουμε Συνόδους στην Ελλάδα με το παλαιό ημερολόγιο. Έγραψα ποτέ για αυτές τις Συνόδους ότι είναι η μία εξ αυτών η Εκκλησία με κεφαλαίο Ε; Δεν θα ήτο παράλογο να αναγνωρίζω κάποια από αυτές τις Συνόδους ως Εκκλησία και εγώ να είμαι με το νέο, δηλαδή εκτός Εκκλησίας; Θέλει προσοχή αδελφέ μου.

Αυτά προς το παρόν.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ιστολόγε μπορεί το παλαιό ημερολόγιο να είναι η ακριβής τάξη της Εκκλησίας μας, αλλά το ημερολογιακό ζήτημα δεν είναι δογματικό ζήτημα για να ξεκόβουμε απο την Εκκλησία. Είναι μικρό ζήτημα που δεν επιτρέπεται να ξεκόβεται κανείς απο την επίσημη Εκκλησία γι΄ αυτό.



Το σχίσμα είναι αμάρτημα που δεν ξεπλένεται με το αίμα του μαρτυρίου λέει ο ιερός Χρυσόστομος. Πρόσεξέ το φίλε μου.

Ανώνυμος είπε...

καταλαβαίνεις τώρα κυρ-κώστα μου ποιοι δογματίζουν το ημερολόγιο:
άντε να καταλάβουν ότι για την ενότητα των ορθοδόξων με φυσικό επακόλουθο τον συνεορτασμό
των εορτών και τίποτα άλλο δέχθηκαν άπαντες έτη και έτη το ιουλιανό ημερολόγιο.
ήθελα να 'ξερα,εάν ζούσαν το 1924 όλοι οι δογματιστές του νέου,τι θα έλεγαν τότε.
χαίρε εν Κυρίω Ιησού πάντοτε,και Χριστός Ανέστη.

Silver είπε...

"καταλαβαίνεις τώρα κυρ-κώστα μου ποιοι δογματίζουν το ημερολόγιο:"

Γνωρίζω τις θέσεις των αδελφών μας που ακολουθούν το Πάτριο.
Γνωρίζω επίσης ότι η αλλαγή του ημερολογίου το 1924 ήτο Μασονική ενέργεια, γι' αυτό η Σερβία, Ρωσία, το Άγιο Όρος κ.λ.π. δεν την ακολούθησαν.

Όπως έγραψα είμαι του νέου και μου είναι αδύνατον να κοινωνώ με προδότες της Ορθοδοξίας μας, ήτοι με τους εχθρούς της Κυρίας Θεοτόκου και του Υιού Της.

Γνωρίζεις τι είπε η Κυρία Θεοτόκος για τους λατινόφρονες στο καλογεράκι της Ι.Μ.Ζωγράφου. Αν όχι, τότε διάβασε τον Συναξαριστή των 26 Οσιομαρτύρων της Ι.Μ.Ζωγράφου.

Άραγε χρειάζεται να γράφω αυτές τις προδοσίες που σχεδόν όλοι μας γνωρίζουμε;
Λοιπόν ακολούθησα την διδασκαλία της Εκκλησίας μου και έκανα την αποτείχισή μου. Πέραν τούτου η Εκκλησία μου δεν μου επιτρέπει να κάνω βήμα.

Επαναλαμβάνω : Αυτά που γράφουν οι αδελφοί μας του Πάτριου για την αντικανονική αλλαγή του ημερολογίου είναι σωστά. Αν ζούσα τότε δηλ το 1924, θα ήμουν μαζί τους μέχρι το 1935. Με την αρχή των Συνόδων, δεν γνωρίζω, είναι δύσκολα για μένα....

Χαίρε και συ αγαπητέ μου αδελφέ εν Κυρίω!
Η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος