ΝΑΙ εἰς τὰ µυστήρια τῶν αἱρετικῶν! ΟΧΙ εἰς τὰ µυστήρια τῶν ΓΟΧ!

Τοῦ κ. Παναγιώτου Π. Νούνη

Μακαριώτατε Ἀρχιεπίσκοπε Κύπρου,

Εἰς τήν τηλεοπτικήν συνέντευξίν σας, εἰς τό («ΗashTag» RIK) ΡΙΚ, παρετήρησα δυστυχῶς, ὅτι ἀναγνωρίζετε προσωπικῶς, ἐσεῖς ὡς Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου, τό δῆθεν Βάπτισµα καθὼς καί ἄλλα τινά Μυστήρια εἰς τούς αἱρετικούς καί σχισµατικούς! Γιατί δέν ἀναγνωρίζετε τότε καί τά Μυστήρια τῶν ΓΟΧ τῆς Κύπρου; Ἀφοῦ µαζί τους ἔχοµεν τήν ἰδίαν Πίστιν;! Εἶσθε ᾆραγε, ὑπὲρ ἄνω τῶν Ἁγίων Οἰκουµενικῶν Συνόδων, καί ὑπέρ ἄνω τῶν Θεοφόρων Πατέρων, καί ὑπέρ ἄνω τῶν Ἱερῶν καί Θείων Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας;


Συνεχίζεται  "Ο.Τ"

Σ.σ. δεν δημοσιεύει όλες τις σελίδες για οικονομικούς λόγους, μη χάσει συνδρομητές...
***
Ο  Kyprianos Christodoulides άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΝΑΙ εἰς τὰ µυστήρια τῶν αἱρετικῶν! ΟΧΙ εἰς τὰ µυστ...":

Ορθή παρατήρηση του κ. Νούνη. Έχω γράψει ότι για τους σημερινούς νεο-ορθόδοξους της σχολής Φαναρίου, η λέξη αίρεση πρέπει να διαγραφεί και να παραμείνει μόνο για τους παλαιοημερολογίτες ως δηλωτική παρεμφερών ατόμων με τους ισλαμιστές
ISIS. Η Δύση, που γέμισε τον κόσμο με αιρέσεις και σχίσματα - είχαν απειράριθμους νεκρούς -, πρέπει να ξεχαστεί ως η μήτρα που γεννά τον απάνθρωπο άνθρωπο της σημερινής αγάπης.

Μετά από αυτά, δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι κάθε αίρεση υποστρέφει τον άνθρωπο σε αρχαϊκά πρότυπα θρησκειών και όποιος υποστηρίζει απόψεις όπως αυτή, είναι σχισματικός, είναι αιρετικός, είναι φανατικός. Η στρέβλωση και η παραχάραξη των λέξεων, συνεπάγεται παραφθορά των νοημάτων, ώστε να περνά απαρατήρητος ο ολοκληρωτισμός της νέας παγκόσμιας αυτοκρατορίας, με την ψευδεπίγραφη δημοκρατία της ψήφου αλλά και την εξίσου δόλια "ελευθερία του προσώπου" ή ενός δήθεν "προσωπικού θεού" των ψευτοθεολόγων.

***

Ο  Παναγιώτης Νούνης άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΝΑΙ εἰς τὰ µυστήρια τῶν αἱρετικῶν! ΟΧΙ εἰς τὰ µυστ...":

Σᾶς εὐχαριστῶ διά τήν θετική κριτική σας ἀγαπητέ ἐν Χριστῷ ἀδελφέ κύριε Κυπριανέ Χριστοδουλίδη.

ΣΧΟΛΙΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΟΝ ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Θεωρῶ κάπως ἄδικον καί κακεντρεχήν τήν μομφή κατά τοῦ «ὈΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ» ὅτι δῆθεν δέν δημοσιεύει ὁλόκληρα τά κείμενά του ἵνα μή χάσει τούς συνδρομητές.

Εἶναι μάλλιστα ντροπή, ἄνθρωποι Χριστιανοί νά γράφομεν καί νά ἀναδημοσιεύομεν τέτοιες αὐθαίρετες καί ἀνυπόστατες κατηγορίες, παρ΄ ἐκτός μόνον διανοητικά ὑστερημένα ὄντα δύνανται νά γράφωσιν τέτοιες μικρότητες.

Διότι κατά πρῶτον: Ὁ «ὉΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ» διαθέτει μηναιόν καί ἐβδομαδιαίον Ἀρχεῖον τῶν ἐβδομαδιαίων Φύλλων του εἰς τό περίφημον Ἱστολόγιόν του. Ἄν ἔκανε τόν κόπον καί ἐρευνοῦσε προσεκτικώτερα ὁ γράφων τήν ἀνοησία «Σ.σ. δεν δημοσιεύει όλες τις σελίδες για οικονομικούς λόγους, μη χάσει συνδρομητές...» δέν θά ἔκθετεν τόν ἑαυτόν του.

Κατά δεύτερον:Ὁ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ» ἐκδίδεται ἐβδομαδιαίως καί ἀποστέλνεται σ΄ ὁλόκληρον τήν οἰκουμένη, ἄρα συνεπῶς, μᾶλλον κατά δημοσιογραφικήν ἄποψιν, (δέν εἶμαι νομικῶς σύμβουλος τοῦ «Ο.Τ.») δέν εἶναι δεοντολογικά ὀρθόν, ἵνα δημοσιεύει ἀμέσως, ἅπαντα τά φύλλα, παρ΄ ἐκτός τοῦ ἐξωφύλλου αὐτοῦ. Διότι π.χ. εἰς τήν Κύπρον, ἔρχεται τό Σάββατον εἰς τά περίπτερα, ἐνῶ προφανῶς εἰς τήν Ἑλλάδα, κυκλοφορεῖ ἀπό τήν Παρασκευή! Ἄν ἐδημοσίευεν αὐθημερῶς καί διαδικτυακῶς ἅπαντα τά Φύλλα του, τότε ποῖον τό νόημα νά πωλεῖται εἰς τά περίπτερα τῆς Κύπρου κ.ἄ.; Φυσικά, ἐμεῖς οἱ Νεοέλληνες, εἴμεθα πολύ ζηλόφθωνος λαός, θεωροῦμεν ὅτι εἴμεθα τό μοναδικόν κέντρον τῆς γῆς πράγμα ἄτοπον. Οὔτε κἄν ἀναλογιζόμαστε, ὅτι ὑφίσταντο πολλοί ἄνθρωποι εἰς τόν κόσμον (πέρα καί μακράν τῆς Ἑλλάδος μας), Κληρικοί, Μοναχοί, Λαϊκοί, πού καλῶς ἤ κακῶς, δέν ἔχωσιν ΚΑΜΜΙΑ πρόσβασιν εἰς τό διαδίκτυον. Ἄρα συνεπῶς, ἔχωσιν ἀνάγκη μίαν ἐφημερίδα, ΤΗΝ ὀρθόδοξη καί μαχητικήν ἐφημερίδα πού γράφει ἱστορία πάνω ἀπό μισόν αἱῶνα.

Κατά τρίτον: πρέπει νά μάθομεν, κάποτε, ὅτι ὁ μιμητισμός ἤ ἔστω ὁ πιθηκισμός βλάπτει παντελῶς, τήν κριτική σκέψη, καί αὐτό τό λέγω γενικῶς διά ὅλους μας πού παρασυρώμεθα πολλές φορές, διότι ἀναδημοσιευώμεν κείμενα καί σχόλια ἄλλων χωρίς τήν παραμικρή ἔρευνα καί ἐξακρίβωσιν. Τί θέλω νά πῶ; Θέλω νά πῶ, ὅτι πρέπει νά ἐρευνοῦμεν πραγματικά, καί ὄχι προχειρολογίες, νά ἐπαληθεύωμεν καί νά διασταυρώνουμεν τήν ὅποια ΠΗΓΗ πού μᾶς παραθέτει ὁ καθένας εἰς τήν μπλοκόσφαιρα καί ἄλλου.

Κατά τέταρτον: ἐννοεῖται ὅτι ὅποιος ἐπιθυμεῖ νά διατηρεῖ ἕνα σοβαρό ἱστολόγιον, ὅπως τό φιλόξενον καί μαχητικόν Ἱστολόγιον «ὁ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ» θά πρέπει νά εἶναι πάρα πολύ προσεκτικός, μέρες πού εἶναι, τό τί καί τό πῶς δημοσιεύει εἰς τό διαδικτυακόν χῶρον, αὐτά ὅλα τά γράφω, εἰδικῶς διά ἑμένα, διότι εἶμαι ξεροκέφαλος, πεισματάρης καί ἐγωϊστής καθῶς μού τό ὑπενθυμίζει πολλάκις ἡ γυναίκα μου.

Κατά πέμπτον: Ὅποιος ἐπιθυμεῖ, π.χ. νά μελετήσει τό ποιό πάνω κείμενον τοῦ ἀρθρογράφου κ. Παναγιώτη Νούνη ἤ τοῦ δεῖνα, ἔχει τρεῖς ἐπιλογές: 1ον. Νά γίνει συνδρομητής τῆς ἐφημερίδας, ὥστε νά λαμβάνει τά φύλλα σπίτι του. 2ον. Νά ὑπάγει εἰς ἕνα περίπτερον τῆς Ἑλλάδος ἤ τῆς Κύπρου ἤ κ.ἄ. καί νά ζητήσει ἀπό τήν περιπτερά του τόν «ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ». 3ον. Ψάχνομε πληροφορίες διά τόν ὅποιον ἀρθρογράφον, π.χ. ἄν ἔχει ἰστολόγιον κ.ο.κ. καί προσπαθῶμεν καλοπροαίρετα νά ἀνακαλύψωμεν, ἄν ἔχει πρωτοδημοσιεύει τό κείμενον πού μᾶς ἐνδιαφέρει. 4ον. Ἄν τό ἀνακαλύψωμεν, τότε, ἄν θέλωμεν ἐρωτοῦμεν τόν ἀρθρογράφο, ἄν ἀποδέχεται μέ τήν ἄδειά του, τήν ἀναδημοσίευση του καί τότε τό ἀναδημοσιεύωμεν μέ τήν εὐλογία του, χωρίς ἀνόητες καί ζηλόφθονες περιττές γκρίνιες.

Εὐχαριστῶ διά τήν φιλοξενία καί λυπάμαι διά τήν παρέμβασιν, μιᾶς καί δέν ἔχω στόχον νά ἀντιδικήσω μέ σεβαστά καί πολύτιμα πρόσωπα ἀλλά μέ κακόβουλες ἐνέργειες καί κακοπροαίρετους λογισμούς.

Ἡ πιό πάνω σημείωσις ἤ καί «μπιχτή», κατά τήν προσωπική γνώμη μας, εἶναι δείγμα μεγίστης ἀνοησίας.

Π.Π.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: