ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ -- Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ».

ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ  
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ

«Πάσα ομοιότητα με πραγματικά γεγονότα και πρόσωπα είναι εντελώς τυχαία  και ανήκει εις τον χώρον της φαντασίας»...

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ  ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ».

Συνιστάται εις τους φίλους αναγνώστας να μην προχωρήσουν εάν σκανδαλίζονται εύκολα.

Η συνέντευξη έγινε στο ιδιαίτερο γραφείο του Πάπα στο Βατικανό.

«Πάπας:  Κάθησε τέκνον μου. Θέλεις ένα σοκολατάκι;

Δημοσιογράφος : Ευχαριστώ.  Ευθύς εξ αρχής πρέπει να σας εξομολογηθώ κάτι.  Επειδή είμαι ορθόδοξος  χριστιανός δεν ξέρω πώς να σας προσφωνήσω…Παναγιώτατο ή Πανσατανικώτατο …

Πάπας:  Όπως με προσφωνούν όλοι οι οικουμενιστές  στο Φανάριον, στην Αλεξάνδρεια, στην Αντιόχεια, στην Μόσχα και παντού ανά την οικουμένην   τέκνον μου.  Παναγιώτατο Πάπα Ρώμης και πάσης υφηλίου … Το «πανσατανικώτατος» άστο για μετά όταν δεις τι θα ακολουθήσουν.  Χα, χα…(γέλια).

Δημ : Θα ήθελα  να μου εκθέσετε με κάθε ειλικρίνεια την πίστη σας,  να μου πείτε τα αληθινά πιστεύω σας, Παναγιώτατε.

Πάπας: Βεβαίως, θα σου πω την πάσαν αλήθειαν, άλλωστε δεν είμαστε Ιησουϊτες, να λέμε ψέματα (γέλια)…

Δημ : Πείτε μου πρώτα  εάν πιστεύετε σε έναν Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα.

Πάπας:  Κοιτάξτε, εμείς οι  μασσώνοι πάπες της στοάς Πε-Ντούε  πιστεύουμε βέβαια σε έναν Θεόν Σαβαώθ, αλλά κρυφά λατρεύουμε  ως Θεόν μας  τον Σατανά. Όμως αυτή είναι γνώση για ολίγους, δηλαδή  του 33ου βαθμού, καταλαβαίνετε… Όπως εγώ πχ ο Ρότσιλντ, ο Σόρος, ο Κίσσιγκερ κλπ… Επίσης οι πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως Ιωακείμ ο  Γ΄,  ο Μελέτιος  Μεταξάκης ο κρητικός  και ο Αθηναγόρας.  Όλοι  αυτοί τον Σατανά προσκύνησαν της Μασσωνίας.

Δημ: Μένω έκπληκτος. Δεν σας πιστεύω, Παναγιώτατε.

Πάπας: Δεν είναι λόγια.   Έχω αποδείξεις  τέκνον μου… Να και μια φωτογραφία που δείχνει τα  έξοδα μυήσεως στον 30ο βαθμό της μασσωνίας του πατριάρχη σας, του  Αθηναγόρα. Το δημοσίευσε και ο «Ορθόδοξος Τύπος». Εκεί γράφεται το λαϊκό του όνομα, γιατί για εμάς  τους μασσώνους δεν ισχύει το όνομα της εκκλησίας σας.

Δημ:  Δηλαδή ορθόδοξοι Πατριάρχες  όπως ο Αθηναγόρας , ο Μελέτιος Μεταξάκης και ο Ιωακείμ ο Γ΄ αρνήθηκαν τον Χριστό και προσκύνησαν τον εωσφόρο!

Πάπας: Όχι μόνον αυτοί, τέκνον μου, αλλά και άλλοι επίσκοποί σας και ιερείς πολλοί. Σήμερα όμως τους περνάνε από καλά οργανωμένο πλυντήριο…

Δημ: Δηλαδή ;

Πάπας:  Για παράδειγμα έμαθα πως  ένας επίσκοπος στη Κρήτη, Ανδρέας νομίζω λέγεται, πάει να βγάλει λάδι με συνέδρια τον Μεταξάκη. Χα, χα. Εκεί στη Κρήτη γίνονται πολλά οικουμενιστικά-σατανικά  δικά μας. Λατρεύουνε και τον Καζαντζάκη, άλλον «αδελφό» μασσώνο, να φανταστείς ότι του κάνανε και συνέδριο από την Αρχιεπισκοπή Κρήτης και τον αθωώσανε.

Δημ: Μένω έκπληκτος Παναγιώτατε! Τέλος πάντων, ας προχωρήσουμε . Πιστεύετε  εσείς οι πάπες εις έναν Κύριον Ιησούν Χριστόν, τον Υιόν του Θεού τον μονογενή, έτσι δεν είναι;

Πάπας:  Βεβαίως, αλλά εδώ έχω να κάνω μίαν μικράν παρατήρησιν . Ο Χριστός για μας τους πάπες βεβαίως είναι Κύριος, αλλά μόνο στον ουρανό. Κύριος πάνω στη γή είμαι μόνον εγώ και κανείς άλλος. Εγώ αποκλειστικώς κατέχω τα κλειδιά του Άδη και του Παραδείσου.

Δημ:  Και πως γίνεται αυτό, Παναγιώτατε ;

Πάπας:  Πολύ εύκολα παιδάκι μου. Αυτοανακηρύχθηκα αλάθητος!

Δημ: Και οι πιστοί, σάς πίστεψαν;

Πάπας: Αμέσως. Αλλοιώς θα τους αφόριζα όλους (γέλια).

Δημ:  Πιστεύετε πάντως  εις το Πνεύμα το άγιον, το Κύριον, το ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον…

Πάπας:  Ναι, σίγουρα . Εδώ βέβαια έχουμε κάνει μερικές μικρές τροποποιήσεις.

Δημ:  Τροποποιήσεις ; Στο Σύμβολον της Πίστεως ; Αιρέσεις δηλαδή… Και τις  δέχτηκαν οι ορθόδοξοι;

Πάπας: Σχεδόν  όλες. Τις αιρέσεις μας  τις δέχονται ως δήθεν  θεολογούμενες εκφράσεις λόγω δυσκολίας απόδοσης στα λατινικά. Που νάξεραν τι κρύβεται από κάτω. Χα, χα, χα (γέλια)!

Δημ: Μπορείτε Παναγιώτατε , να μου πείτε κάτι παραπάνω σε αυτό;

Πάπας: Κοίταξε να δεις αγόρι μου. Έχω δώσει πολλά λεφτά στους «αδελφούς» της στοάς, συγνώμη των πατριαρχείων θέλω να πω. Αυτοί για να μην με στενοχωρήσουν στα δόγματα βαφτίζουν το κρέας ψάρι.

Δημ: Πάλι δεν σας πιστεύω Πανσατανικώτατε -Παναγιώτατε.

Πάπας: Μα  οι ίδιοι οι πατριαρχικοί   ομολογούν ότι τους δίνω πολλά λεφτά. Το αποκάλυψε και  ο επίσκοπος του Φαναρίου Ελπιδοφόρος.

Δημ: Του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως; Ο κολλητός του Βαρθολομαίου; Και τι είπε ο σεβασμιώτατος Ελπιδοφόρος;

Πάπας:  Είπε σε γέροντα ιερέα « με τόσα λεφτά, γέροντα,  που  μας δίνει ο Πάπας ,   δεν μπορούμε να τον στενοχωρήσουμε με τα δόγματα»! Ρωτήστε και τον πατέρα Θεόδωρο Ζήση! Αυτός τους ξεμπρόστιασε ! Δίνω πολλά λεφτά στους πατριάρχες αγόρι μου… Τους τα δίνω με το χεράκι μου.  Γι’ αυτό και μου φιλούν την παναγίαν μου χείρα. Αύριο βέβαια  θα γλύψουν και την παντόφλα μου! Χα, χα (γέλια)

Δημ: Και με το φιλιόκβε τι γίνεται Παναγιώτατε-Πανσατανικώτε;

Πάπας: Κοίτα να δεις , τέκνον μου. Το παίζω διπλό παιχνίδι. Στις ορθόδοξες  λειτουργίες  απαγγέλω το Σύμβολον  χωρίς το φιλιόκβε και στις δικές μας με το φιλιόκβε! Με ένα σμπάρο δυό τρυγόνια…  Το σωστό βέβαια είναι ότι το άγιο Πνεύμα εκπορεύεται εκ του Πατρός. Το λέει άλλωστε ο ίδιος ο Χριστός. Εμείς όμως για να  κάνουμε τους ορθοδόξους να  φαντάζουν στους πιστούς μας σαν αιρετικοί, εφεύραμε το φιλιόκβε. Δηλαδή ο ίδιος ο  Κύριός μας ο Σατανάς, μάς το υπέδειξε.

Δημ:  Και τι κερδίσατε με αυτό, Παναγιώτατε;

Πάπας: Την άλωση της Κωνσταντινούπολης τέκνον μου. Τους παραμύθιασα τους σταυροφόρους ότι οι βυζαντινοί είναι δήθεν αιρετικοί και τους εφανάτισα. Έτσι πήραμε την Βασιλεύουσα. Ξέρεις τι κονόμησα  τότε. Όλο το χρυσάφι που υπήρχε   στο κόσμο το είχε η Πόλη . Από τότε έδωσα  το μισό χρυσάφι στον φίλο μου τον Ρότσιλντ να κάνει τράπεζες.  Σήμερα τα έχουμε μισά-μισά με τους εβραίους. Τα έχουμε ακόμη μισά-μισά. Του φιλάω και το χέρι ξέρεις μόλις τον δώ. Είναι αρχισατανιστής. Πιστεύουμε στον ίδιο Θεόν.

Δημ:  Όμως Πανσατανικώτατε, συγνώμην Παναγιώτατε, οι Άγιοι Πατέρες λένε πως εάν το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται και από τον Υιό, όπως ο Σατανάς σάς υπέδειξε να λέτε, τότε ο Πατήρ βλασφημείται , επειδή  δεν αποδέχεστε ότι   ο Πατήρ είναι ο  μόνος αίτιος ύπαρξης  των προσώπων της Αγίας Τριάδος.

Πάπας: Ναι, το ξέρω. Γι’ αυτό άλλωστε με αφώρισε ο Μέγας Φώτιος.   Αδιάφορον όμως είναι τούτο για μας τέκνον μου, μπορούμε άλλωστε να το ξεπεράσουμε και να ζήσουμε χωρίς αυτό.

Δημ:  Επιτρέψατέ μου να επιμείνω. Αν και ο Υιός εκπορεύει το άγιο Πνεύμα τότε δέχεστε ότι υπάρχουν δύο Άγια Πνεύματα. Ένα από τον Πατέρα και ένα από τον Υιό. Καταργείτε έτσι το δόγμα της Αγίας Τριάδος,  Παναγιώτατε.  Δημιουργείτε αίρεση με  «αγία τετράδα». Το λέει και ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς.

Πάπας:  Ποιος τον λογαριάζει αυτόν; Μην μου τον θυμίζεις και δαιμονίζομαι! Καλά έκανα και έβαλα τους Ιησουϊτες μου και του έκαψαν το άφθαρτο σκήνωμά του στη Θεσσαλονίκη. Τώρα όμως  βάζω τον Μπουτάρη και τον Καμίνη και θα σας κάψουν όλους τους ορθοδόξους με τα καμίνια τους. Μου αρέσει πολύ να καίω ορθοδόξους και μάλιστα Αγίους. Είναι το βίτσιο μου…

Δημ:  Έχετε όμως κλέψει πολλά ιερά λείψανα από τους ορθοδόξους και τα φυλάτε στις εκκλησίες σας.

Πάπας: Για εσωτερική κατανάλωση τέκνον μου. Αν μπορούσα θα τα έκαιγα όλα, αλλά μου φέρνουν λεφτά. Ξέρεις τι κόσμος έρχεται να τα δεί. Αφήνει πολύ χρήμα αυτό.

Δημ:  Πάντως εσείς οι παπικοί δεν προσκυνάτε τα ιερά λείψανα. Γιατί δεν προσκυνάτε τα ιερά λείψανα Παναγιώτατε;

Πάπας:  Επειδή δεν έχουν την χάριν του Αγίου Πνεύματος

Δημ:  Μα είναι δυνατόν; Αφού κάνουν θαύματα.

Πάπας:  Κάνουν θαύματα επειδή ΕΓΩ στέλνω το Άγιο Πνεύμα στα ιερά λείψανα αγόρι μου. Εγώ τα αγιάζω. Μετά τους το ξαναπαίρνω.  Χωρίς εμένα δεν είναι αγιασμένα. Μόνο εμένα πρέπει να προσκυνούν! Και τους «Αγίους» μου. Όπως τον "Άγιον" Στέπινατς που έσφαξε 800.000 Σέρβους ορθοδόξους!


Δημ: Απίστευτο ! Αν κατάλαβα καλά, ισχυρίζεστε ότι έχετε  απόλυτη εξουσία πάνω στο Άγιο Πνεύμα;

 Πάπας: Και βέβαια. Πως νομίζεις ότι κυβερνάω ενάμισυ δισεκατομμύριο ψυχές;  Εγώ είμαι η τράπεζα του Αγίου Πνεύματος. BANKA DE SPIRITO SANTO!  Εγώ το κατέχω, εγώ το διαχειρίζομαι. Όπου θέλω το στέλνω, όποτε θέλω το ξαναπαίρνω, διότι η Θεία Χάρις είναι κτιστή, γήινη. Έτσι αποφάσισα να είναι . Σαν τον ηλεκρομαγνητισμό, να πούμε. Οπότε εγώ είμαι η ηλεκτρογεννήτρια. Εγώ μόνο αποθηκεύω και διαθέτω την Θεία Χάριν. Εγώ μόνο την στέλνω στους ανθρώπους, εγώ μπορώ και  την παίρνω από αυτούς.  Είναι επίσημη απόφαση της Β’ Βατικανείου Συνόδου. Κατάλαβες τώρα;

Δημ:  Και αυτό το έκτρωμα αιρέσεως  το δέχονται οι ορθόδοξοι πατριάρχες;

Πάπας: Κοίταξε. Στην φάση που ήταν ορθόδοξοι με είχαν αφορίσει. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς με αφώρισε τότε . Αλλά οι σημερινοί πατριάρχες είναι οικουμενιστές, δεν υπολογίζουν οικουμενικές συνόδους, ούτε Αγίους Πατέρες. Αφού με αγκαλιάζουν, με φιλάνε, με λιβανίζουν, με βάζουν στη Θεία Λειτουργία, με λένε «αδελφό», με λένε «εκκλησία», με μνημονεύουν με απολυτήκιο. Ας με  αφώρισαν ο Άγιος Φώτιος και ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς! Ζήτω ο οικουμενισμός!  Τζάμπα έδωσα στο Φανάρι τόσα λεφτά;  χα, χα (γέλια)



Δημ: Νομίζω ότι καλύτερα να παρακάμψουμε το θέμα αυτό και  να προχωρήσουμε, Παναγιώτατε. Πιστεύετε πάντως  εις μίαν Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν;

Πάπας:  Βεβαίως. Μόνον η δική μου όμως η «εκκλησία» είναι τέτοια. Οι ορθόδοξες είναι ελλειμματικές. Δεν έχουν δηλαδή Άγιο Πνεύμα.  Τους το έχω πεί κατάμουτρα και το δέχονται . Αφού με μνημονεύουν στα Πατριαρχεία. Κρυφά το κάνουν ακόμα , αλλά πλησιάζουμε στην ώρα την μεγάλη, χε, χε, χε (εδώ χαμογελάει σαρδόνια), που θα με αναγνωρίσουν όλοι οι ορθόδοξοι σαν εκκλησία με μυστήρια και ιερείς και κολυμπήθρες  επισήμως  . Ετοιμάζουν Σύνοδον Πανορθόδοξον. Θα τους βάλω όλους μέσα  στο τσεπάκι μου. Έχει να γίνει πολύ οικουμενιστικόν… κολύμπαρον  εκεί στο Κολυμπάρι (κλείνει το μάτι πονηρά)…

Δημ:  Πολλοί πάντως λένε Παναγιώτατε, ότι η ένωση  είναι αδύνατη, επειδή το βάπτισμά σας είναι άκυρον.

Πάπας:    Κοιτάξτε, εμείς πράγματι δεν ομολογούμε «έν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών», αλλά «έν ράντισμα εις άφεσιν αμαρτιών» και μάλιστα ράντισμα με γουρουνότριχα, όπως λέει πολύ σωστά και ο δήθεν άγιός σας, ο Νικόδημος Αγιορείτης!

Δημ: Μα οι Απόστολοι εβάπτιζαν με κατάδυση στο νερό. Ο Παύλος λέγει ότι με την τριπλή  κατάδυση ομολογούμε τη τριήμερον ταφήν και Ανάστασιν του Κυρίου και   θανατώνουμε τον παλαιόν άνθρωπον και ανασταινώμαστε μαζί με τον Κύριον  μπροστά στους αγγέλους , τους ανθρώπους και τους δαίμονες. Και ο ίδιος ο Χριστός διατάσσει  «  βαπτίζετε πάντα τα έθνη»! Γίνεται θάνατος και ανάσταση  χωρίς κατάδυση στο νερό;

Πάπας:  Αυτά είναι λεπτομέρειες  χρυσό μου… Ποιος κάθεται τώρα να βουτάει τα μωρά μέσα στο νερό. Άσε που μπορεί και να πνιγούνε κιόλας! Ενώ με το ράντισμα φλιτς-φλάτς τελειώνεις. Πρακτικά και πολιτισμένα παιδάκι μου.

Δημ:  Οι κακές γλώσσες πάντως λένε ότι το νερό της ράντισης-βάπτισης των παπικών δεν αγιάζεται . Αυτό φαίνεται  και από το νερό στον αγιασμό σας, που βάζετε αλάτι για να μην βρωμίσει.

Πάπας.: Ναι, δυστυχώς ισχύει αυτό,  αλλά οι ορθόδοξοι αρχιερείς δέχονται να τους  ραντίζουμε με  «αγιασμό» μας στο μέτωπό τους. Όπως ό οικουμενιστής  επίσκοπος Γερμανίας Αυγουστίνος για παράδειγμα. Τον «αγιάσαμε κανονικά»!  Αυτό εμένα μου αρκεί. Ομολογούν οι οικουμενιστές  φανερά και αποδέχονται  ότι έχουμε αγιαστικήν Χάριν. Τελικά είναι πολύ ούφο κατάστασις. Πρόκειται για σχιζοφρενείς επισκόπους (γέλια). Έχουμε τελικά κοινό δαιμόνιο τελικά με  τους οικουμενιστές «αδελφούς» του Φαναρίου.  Χα, χα (γέλια)

Δημ: Λένε επίσης  ότι δεν κάνετε εξορκισμό πριν το ράντισμα- βάπτισμά σας.

Πάπας. Ναι, δυστυχώς είναι αλήθεια αυτό. Ξέρετε έχει παρατηρηθεί ότι οι ιερείς μου όταν κάνουν εξορκισμούς , οργίζουν τόσο πολύ το δαιμόνιο, που αγριεύουν  οι δαιμονισμένοι και τους τουλουμιάζουν στο ξύλο. Μάλιστα το 1960 είχε δολοφονηθεί και ένας ιερέας μας στο Σαν Φρανσίσκο από έναν δαιμονισμένο κατά την διάρκεια του εξορκισμού. Από τότε διέταξα να μην ξαναγίνουν εξορκισμοί ποτέ πια από παπικό κληρικό. Έχει γίνει και κινηματογραφικό  έργο ξέρετε, με τίτλο  «η προφητεία». Μεγάλη επιτυχία, πολύ μου άρεσε. Έπαιζε και μια καλή ηθοποιός, τώρα αποτρελλάθηκε  έμαθα…

Δημ: Γιατί συμβαίνει αυτό, Παναγιώτατε; Εάν είστε πραγματική εκκλησία λογικά  πρέπει να έχετε εξουσία πάνω στους δαίμονες.

Πάπας:  Οι ορθόδοξοι οι αληθινοί, οι μεγάλοι μου εχθροί δηλαδή, λένε πως δεν έχουμε εξουσία στους δαίμονες,  επειδή εχάσαμε την ιερωσύνη λόγω της παναιρέσεως του παπο-οικουμενισμού. Εγώ όμως λέω, ότι μάλλον οφείλεται στη παιδεραστία και στην ομοφυλοφιλία των ιερέων μας. Ξέρετε ότι η αγαμία μας έχει βαρέσει στο κεφάλι και  πολλές φορές  βιάζουμε και τα παιδάκια του κατηχητικού και των σχολείων μας. Τι να κάνουμε όμως, όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας. Ποιος είμαι εγώ άλλωστε για να κρίνω! WHO AM I TO JUDGE!  Ο πάπας Ιωάννης –Παύλος πάντως πήγαινε  με γυναίκα. Παντρεμένη μάλιστα και ακαδημαϊκό. Χα, χα , χα (γέλια)!

Δημ: Μένω άφωνος με την ειλικρίνειάν σας  Πανσατανικώτατε! Πιστεύετε άραγε,  στην δευτέραν Παρουσίαν , στη τελική κρίση, στην ανάσταση των νεκρών, στην ζωήν του  μέλλοντος αιώνος;

Πάπας:  Κοιτάξτε, αυτά είναι ψιλά γράμματα. Σημασία έχει να υπακούουν σε εμένα και όχι το Ευαγγέλιο. Όποιος με υπακούει σώζεται. Όταν πεθαίνουν  οι πιστοί μου, τότε τους στέλνω κατ’ ευθείαν στο «πουργκατόριον». Εκεί τους ψήνω στη φωτιά μέχρι οι συγγενείς τους να κάνουν δωρεές στην εκκλησία μου, οπότε τότε απαλλάσσω τις ψυχές από τις αμαρτίες τους και τις στέλνω τσίφ στον παράδεισο. Έτσι σώζονται όλοι. Οπότε δεν χρειάζεται να γίνει τελική κρίση και Δευτέρα Παρουσία. Όλοι οι δικοί μου πάνε στον Παράδεισο. Αρκεί να «μου τα ακουμπήσεις», τότε σε σώζω. Μου έχει δώσει τα κλειδιά εμένα ο Άγιος Πέτρος!

Δημ:  Θα ήθελα τώρα να σας κάνω και μία πολύ λεπτή ερώτηση.

Πάπας:  Ότι θέλεις τέκνον μου.

Δημ:  Είδα στο διαδίκτυο ότι κοινωνείτε  και τους τραβεστί, ακόμη και όταν παρουσιάζονται ντυμένοι με γυνακεία ρούχα μέσα  στην εκκλησία σας! Αυτό όμως  είναι βδέλυγμα για τον Κύριο!

Πάπας:  Έχουν αλλάξει οι εποχές  αφελέστατον τέκνον μου. Τώρα είναι η εποχή του Αντιχρίστου! Σήμερα τα φύλα είναι τρία. Αύριο μπορεί και τέσσερα. Εμείς οι Πάπες έχουμε το Άγιο Πνεύμα μέσα μας και το διατάζουμε να πηγαίνει στο μπισκότο μας, δηλαδή στην όστια θέλω να πώ. Οπότε αν κοινωνήσεις με εμάς είτε είσαι άνδρας, είτε …ανδρίδα  «αγιάζεσαι» υποχρεωτικώς.

Δημ:  Μήπως όμως αυτό είναι μία ειδωλολατρεία, Πανάγιε Ρώμης;

Πάπας:  Ναι είναι, αλλά οι πιστοί δεν το καταλαβαίνουν. Σημασία έχει η εξουσία του Πάπα επάνω στις ψυχές τους και στα πορτοφόλια τους.

Δημ:  Παναγιώτατε-Πανσατανικώτατε, ευχαριστώ για την συνέντευξη. Πρέπει όμως να μου πείτε,  αν θα έλθετε στην Μυτιλήνη μαζί με τον Πατριάρχη και τον Αρχιεπίσκοπο να ευλογήσετε  τους λαθροπρόσφυγες.

Πάπας: Και βέβαια θα έλθω. Γουστάρω τους μουσουλμάνους. Έχουμε τον ίδιο Θεό. Σφάζουν με πολύ μεράκι τους ορθοδόξους. Μεγάλη αγάπη τους έχω αγόρι μου. Τους Έλληνες τους είχαν σκλάβους 450 χρόνια. Τώρα είναι ώρα να ξαναγίνει η Ελλάδα Ισλάμ. ΧΕ, ΧΕ, ΧΕ. Άλλωστε όπου πάω για  να «ευλογήσω» γίνεται πόλεμος! Κουβαλάω λεγεώνες  διαμόνων εγώ… Δεν είδες τι έγινε στην Ελλάδα μετά που ήρθα επί Χριστόδουλου;


Δημ:  Πανσατανικώτατε , πρέπει να πάω επειγόντως στην τουαλέτα για να ξεράσω….»

Δεν υπάρχουν σχόλια: