Η άποψις του Πάπα δια την κατ΄ ανατολάς Ορθόδοξον Εκκλησίαν -- του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη Ομ. Καθηγητού Παν. Αθηνών

Ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, σε συνέντευξη, που παρεχώρησε σε εφημερίδα της Β. Ελλάδος, μεταξύ άλλων, σχετικώς με την επίσκεψη του Πάπα στην Κωνσταντινούπολη, είπε ότι η επίσκεψη αυτή «εκπέμπει μήνυμα αισιοδοξίας», ενώ, «αναφερόμενος στον διάλογο των δύο Εκκλησιών, τάχθηκε υπέρ της ένωσής τους και πρόσθεσε πως από την μέχρι τώρα διδασκαλία του Πάπα ως θεολόγου, εκφράζεται η κοινή συνείδηση της ¨αδιαιρέτου αρχαίας Εκκλησίας¨». («Ο.Τ.» 27.10.06).                                                               
Η άποψη αυτή του Παναγιωτάτου κ. Βαρθολομαίου, αν πράγματι έτσι διατυπώθηκε, στην εν λόγω συνέντευξη, φαίνεται να μη δικαιώνεται εκ των πραγμάτων, εφόσον άλλωστε, ουσιαστικώς, δεν είναι δυνατόν, η διδασκαλία του Πάπα, να είναι διαφορετική από την κατεστημένη διδασκαλία της παπικής ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας! Η δε διδασκαλία της παπικής Εκκλησίας αφίσταται ως γνωστόν, παρασάγγας από τη συνείδηση της «αρχαίας αδιαιρέτου Εκκλησίας»!    

An Arabic Christmas Carol (Byzantine Hymn of the Nativity) -- Αραβικά κάλαντα Χριστουγέννων


Σήμερον Γεννάται εκ Παρθένου, Ο κρατών την οικουμένη εν τη χειρί Του (τρις)
Αυτός, του οποίου την ουσία ουδείς μπορεί να αγγίξει,
περιτυλίγεται με σπάργανα ως παιδί.
Ο Θεός που εν αρχή εποίησε τους Ουρανούς κείται σε στάβλο
Αυτός που έβρεξε μάννα στο λαό του στην έρημο
Τρέφεται με γάλα από την Μητέρα Του
Ο Νυμφίος της Εκκλησίας εκάλεσε τους Μάγους
Ο Υιός της Παρθένου δέχεται τα δώρα τους.
Προσκυνούμεν Σου την Γέννηση Χριστέ (τρις),

Δείξον ημίν και τα ένδοξά Σου Θεοφάνεια.

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ


O Συναξαριστής της ημέρας.

Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2015

Ελευθερίου ιερομάρτυρος και Ανθίας μητρός αυτού.

Ἔδρασε στὴν Ρώμη κατὰ τὸν 2ο αἰώνα μ.Χ. ὅταν αὐτοκράτορες ἦταν ὁ Κόμμοδος καὶ ὁ Σεπτίμιος Σεβῆρος. Ἡ μητέρα του Ἀνθία, ποὺ ἔμεινε χήρα ὅταν ὁ Ἐλευθέριος ἦταν μικρός, κατηχήθηκε στὴν χριστιανικὴ πίστη ἀπὸ τὸν Ἀπόστολο Παῦλο. Ἡ Ἀνθία ἀνέθρεψε τὸν γιό της σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου καὶ μάλιστα ἀνέθεσε τὴν ἠθική του τελείωση καὶ τὴν θεολογική του κατάρτιση στὸν ἐπίσκοπο Ρώμης Ἀνίκητο.
Σὲ ἡλικία 15 ἐτῶν ὁ Ἐλευθέριος χειροτονήθηκε διάκονος ἀπὸ τὸν Ἀνίκητο, ἐνῶ ἀργότερα ἔγινε ἐπίσκοπος Ἰλλυρικοῦ. Ὁ βασιλιὰς τῆς Βρετανίας Λούκιος ἔστειλε ἐπιστολὴ στὸν Ἅγιο, δηλώνοντας τὴν ἐπιθυμία του νὰ διδαχθοῦν τὴν πίστη στὸν Χριστὸ αὐτὸς καὶ ὁ λαός του. Ὅταν ὁ αὐτοκράτορας Σεπτίμιος Σεβῆρος πληροφορήθηκε τὴν χριστιανικὴ δράση τοῦ Ἐλευθερίου διέταξε τὴν σύλληψή του.
Ἔπειτα ἀπὸ πολλὰ βασανιστήρια ὁ Ἐλευθέριος ὁδηγήθηκε ἀπὸ τοὺς εἰδωλολάτρες στὴν ἀρένα τῆς Ρώμης. Τὰ ἄγρια ζῶα ὅμως δὲν τὸν ἄγγιξαν, γι’ αὐτὸ καὶ ἀποκεφαλίσθηκε μαζὶ μὲ τὴ μητέρα του.

ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΑΙ Ή ΔΙΩΚΤΑΙ; -- Του αειμνήστου Στεργίου Σάκκου Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Στην ταπεινή φάτνη της Βηθλεέμ είδε ο κόσμος το πιο παράδοξο απ΄ όσα συνέβησαν ποτέ· Να κείτεται ως «παιδίον νέον», μικρό κι αδύναμο βρέφος, «ο προ αιώνων Θεός»! «Ο Θεός ήλθε στη γη, όχι όπως Εκείνος μπορούσε, αλλά όπως εμείς μπορούσαμε νε τον δούμε. Εξαιτίας της νηπιότητος του ανθρώπου έγινε κι εκείνος νήπιον», θεολογεί ο άγιος Ειρηναίος. Και η αιτία αυτής της άφατης συγκαταβάσεως; «Αμαρτωλούς σώσαι, ων πρώτος ειμι εγώ» (Α΄ Τιμ. 1: 15), ομολογεί ευγνώμονα ο απόστολος Παύλος. Το είχε ήδη αποκαλύψει ο άγγελος στον Ιωσήφ, όταν τον πληροφόρησε ότι το «παιδίον» θα ονομασθεί Ιησούς, «Αυτός γαρ σώσει τον λαόν αυτού από των αμαρτιών αυτών» (Ματθ. 1: 21).                                                                     
Ο Θεός γίνεται Θεάνθρωπος, κοινωνεί στην ανθρώπινη φύση μας, για να καταστήσει εμάς κοινωνούς της θείας φύσεως. «Και ο πλουτίζων πτωχεύει», θαυμάζει ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. «Πτωχεύει, παίρνοντας τη δική μου σάρκα, για να πλουτήσω εγώ με τη δική του θεότητα. Ο πλήρης κενούται· αδειάζει για λίγο από τη δική του δόξα, για να μεταλάβω εγώ τη δική του πληρότητα. Τι πλούτος αγαθότητος! Τι μυστήριο συντελέσθηκε για χάρη μου! Εγώ πλάσθηκα κατ΄ εικόνα Θεού και δεν φύλαξα την εικόνα. Εκείνος παίρνει τη δική μου σάρκα, ώστε και την εικόνα να σώσει και την σάρκα να καταστήσει αθάνατη». 

ΥΜΝΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ


Με μπούρκα και μπικίνι στην παραλιακή

Το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων είναι ο εθνικισμός και των διεθνιστών τα Ελβετικά σαλέ.

Τον Οκτώβριο του 2008 μέλη και οπαδοί των τοπικών οργανώσεων του Σύριζα διαδήλωναν μαζί με μέλη του «Ουρανίου Τόξου» και «περιβαλλοντολογικών» οργανώσεων από τα Σκόπια κατά της λειτουργίας του πεδίου βολής του Ελληνικού στρατού στα Ελληνοσκοπιανά σύνορα. Την διαδήλωση εκ μέρους των Σκοπίων κάλυψαν δημοσιογράφοι από το κανάλι Α1, το δίκτυο Α2 και την εφημερίδα Nova Makedonia. Η κοινή ανακοίνωση των γεγονότων από τα τηλεοπτικά μέσα των Σκοπίων και του «Ουρανίου Τόξου» προηγήθηκε αυτής της τοπικής οργάνωσης του Σύριζα.
Επτά χρόνια αργότερα, από την θέση ισχύος και εξουσίας που θα τους έδινε η κυβέρνηση της «πρώτης και δεύτερης φοράς αριστεράς», ο Σύριζα θα υπέγραφε το τρίτο μνημόνιο, θα εκχωρούσε τα Ελληνικά αεροδρόμια στο Γερμανικό Δημόσιο, θα παρέδιδε στα Ευρωπαϊκά αρπαχτικά την ιδιωτική και την δημόσια περιουσία, καθώς και το τραπεζικό σύστημα. Παράλληλα, θα επιδιώξει να διαλύσει την όποια ισχνή παραγωγική βάση της χώρας, φορολογώντας επιλεκτικά την Ελληνική παραγωγή μπύρας και κρασιού, ενώ θα βαφτίσει «φρέσκο» το γάλα των ένδεκα ημερών, προς όφελος βεβαίως των Ολλανδικών, Βελγικών, Γαλλικών και Γερμανικών συμφερόντων. Την ίδια στιγμή θα προσκαλέσει και θα ανοίξει τα σύνορα της χώρας σε όλους του κολασμένους του κόσμου τούτου, ενώ θα μετατρέψει τον Ελληνικό Στρατό, το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό από μάχιμες πολεμικές οντότητες σε «αδελφές νοσοκόμες» και «τραπεζοκόμους» μεταναστών. Σε αντίθεση με τις πολιτικές πρακτικές του Σύριζα, όλα σχεδόν τα άλλα κράτη της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων και των Βαλκανικών τεχνικών μορφωμάτων, θα υψώσουν συρμάτινους φράκτες για να σταματήσουν την ανθρώπινη πλημμυρίδα εγκλωβίζοντας την έτσι στην χώρα μας.

3. Εγκεφαλικός θάνατος και δοκιμασία της άπνοιας


Με τη δοκιμασία της άπνοιας, προκειμένου να τεθεί η διάγνωση του εγκεφαλικού θανάτου, επέρχεται βαρυτάτη επιδείνωση της κατάστασης του ασθενούς. Καταλαβαίνει, λοιπόν, κανείς γιατί οι εκλεκτοί συνάδελφοι, καθώς και ο υπόλοιπος όμιλος των υποστηρικτών του εγκεφαλικού θανάτου, αποφεύγουν να συνομιλήσουν με όποιον έχει να καταθέσει διαφορετικού είδους επιστημονική πρόταση ως προς τον τεχνικό όρο - δεν είναι επιστημονικός - του εγκεφαλικού θανάτου.



π. Νικόλαος : Ἡ Ἕνωση (τῶν «ἐκκλησιῶν») ποὺ ἔχει γίνει πᾶνε νὰ μᾶς τὴν περάσουνε λάου-λάου.

Τί ὑποχρέωση ἔχουν οἱ ἱερεῖς σήμερα; Νά κάνουν Εὐχέλαια, νὰ κάνουν ἁγιασμούς, νὰ κάνουν τὴ Λειτουργία καὶ τίποτα ἄλλο; Τὸ κηρυκτικό, τὸ ἱεραποστολικὸ ἔργο δὲν ὑπάρχει; Μοῦ φέρνουν μερικὰ πνευματικοπαίδια μου ὁμιλίες. Βάζω ν’ ἀκούσω τὴν κασέτα καὶ στὸ πεντάλεπτο τὴν κλείνω. Γιατί; Εἶναι ὡραῖα αὐτὰ ποὺ λένε. Δηλαδή, τί εἶπε ὁ ἀββᾶς Ἰσαὰκ γιὰ τὴν νηστεία, τί εἶπε γιὰ τὴν ἐγκράτεια, ...περὶ νοερᾶς προσευχῆς... Ὡραῖα.

Ἀλλὰ ἐπαναλαμβάνω γιὰ πολλοστὴ φορά: σήμερα ἡ Ἐκκλησία βρίσκεται σὲ πόλεμο καὶ ἀπὸ τὸ περιεχόμενο τῶν ὁμιλιῶν ...καταλαβαίνεις ὅτι δὲν τοὺς ἀγγίζει  (τὸ θέμα τῶν αἱρέσεων) καί, πολύ φοβᾶμαι, ὅτι ἂν τοὺς πεῖς νὰ τοποθετηθοῦν γιὰ τὸ θέμα τοῦ Πάπα, πολὺ φοβᾶμαι γιὰ τὴν ἀπάντηση ποὺ θὰ πάρουμε. Καλὴ ἡ νηστεία, καλὴ ἡ ἐγκράτεια, καλὴ ἡ ταπεινοφροσύνη, ...ἀλλὰ στὴν σημερινὴ ἐποχὴ ποιός θὰ μιλήσει γιὰ τὴν Παπικὴ λαίλαπα.

Ο άγιος Σπυρίδωνας και οι θαυματουργικοί του αγώνες για την Ορθόδοξη Πίστι.

Νάσαι πάντα καλά αδελφέ μας Ιουστίνε, και πάλι σε ευχαριστούμε!


π.Νικόλαος Μανώλης, Χτυπήθηκα άγρια με τον εαυτό μου για να πετύχω στην οικογένεια


ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ! -- του Μητρ. Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ «ΜΟΝΤΕΡΝΟΥΣ»

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ!

______Τολμήσαμε να αντιταχθούμε στο αισχρό νομοσχέδιο για την νομιμοποίηση της ανωμάλου συζυγικής σχέσεως! Καί χάλασε ο κόσμος! Τα ΜΜΕ ασχολήθηκαν με τις θέσεις μας! Ασχολήθηκαν με πάθος, με κακία, με μίσος! Καί όχι μόνον ασχολήθηκαν, αλλά παραποίησαν και διέστρεψαν τις θέσεις μας!
______Γιά όσους έχουν αγαθή διάθεση και συγχρόνως καλή προαίρεση σήμερα θα τους παρουσιάσουμε τους λόγους της Αγίας Γραφής, της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης.
Αίγιον, 14 Δεκεμβρίου 2015
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 

Α΄Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ 
_______«...Γυνή .....δόξα ανδρός εστίν. Ου γαρ εστίν ανήρ εκ γυναικός, αλλά γυνή εξ ανδρός. Και γαρ ουκ εκτίσθη ανήρ διά την γυναίκα, αλλά γυνή διά τον άνδρα. ..........Πλήν ούτε ανήρ χωρίς γυναικός, ούτε γυνή χωρίς ανδρός εν Κυρίω», διδάσκει ο Απ. Παύλος. (Α΄Κορινθ. 11, 9-11).