ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΧΟΜΟΛΟΓΗΣΗ – Αποκάλυψη παλαιοτέρας μου ψευδωνυμίας




Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ, του Νικολάου Πανταζή, θεο...":

"Πατερική Παράδοση": Πριν λίγο λάβαμε με
e-mail
την πληροφορία από τον κ. Πανταζή ότι το άρθρο είναι δικό του. Το είχε δημοσιεύσει παλαιότερα με ψευδώνυμο.
Δες: ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΧΟΜΟΛΟΓΗΣΗ – Αποκάλυψη παλαιοτέρας μου ψευδωνυμίας


http://www.wallingoff.com/what-is/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%87%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9/


***

Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ, του Νικολάου Πανταζή, θεο...": 


Ούτε εγώ το γνώριζα αυτό. Είδα την καταγγελία του "Αντιαιρετικού Εγκόλπιου". Δεν ήξερα ότι ο Νίκος Πανταζής έγραφε και σαν "Μοναχός Νικόδημος". 
Ζητώ συγγνώμη για την βιαστική αναμετάδοση του σχολίου του "Αντιαιρετικού Εγκόλπιου".

Του Πανταζή φαίνεται ότι είναι το άρθρο.
***
Το 2011 με είχε συμβουλεύσει ο τότε εξομολόγος μου να γράφω άρθρα ψευδωνύμως. Αν και δεν αισθανόμουν ησυχία στη συνείδησή μου, το έπραξα.
Η δοκιμή αυτή απέδειξε αποτελεσματικά και περίτρανα πως οι πλείστοι άνθρωποι είναι δυστυχώς εμπαθείς, προσωπολήπτες και προκατειλημμένοι! Όταν γνωρίζουν πως ένα άρθρο είναι του “Πανταζή” δυσανασχετούν και κομπιάζουν για διαφόρους λόγους ο καθένας.
Όταν όμως το άρθρο είναι κάποιου ιερέα ή μοναχού, τότε τον εξυψώνουν μέχρι τα άστρα! Περιττό να σας πω, πως ο “Μοναχός Νικόδημος” έλαβε τις καλύτερες και πιο άριστες εντυπώσεις, τις βαθύτερες ευχαριστίες και τους υψηλοτάτους επαίνους…. Δεν με νοιάζουν εμένα αυτά. Δεν γράφω για ν’ αποκομίζω τ’ ανθρώπινα τα μπράβο. Γράφω για την αγάπη του Χριστού, τον έρωτα της Ορθοδοξίας μας και για το Μέγα Έλεος.
Αφού Αποτειχίστηκα το 2012,
διέκοψα κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με αυτόν τον εξομολόγο (όχι για αυτό το λόγο φυσικά, αλλά για λόγους Οικουμενισμού), έπαψα να χρησιμοποιώ την ψευδωνυμία και άρχισα να πολεμώ με δύναμη και σθένος τις ανώνυμες και ψευδώνυμες κατηγορίες και επιθέσεις. Μία διαμάχη και κόντρα που μου κόστισε ακόμη και την ομόνοια με άλλους εν Χριστώ αδελφούς μου.
Σκεπτόμουν σύντομα να αποκαλύψω εν Κυρίω αυτήν μου την ακούσια ψευδωνυμία και να γράφω μόνο παρρησία με κάθε ειλικρίνεια και απόλυτη διαφάνεια καθώς δεν έχω τίποτα να φοβηθώ και τίποτε να κρύψω!
Καταλαβαίνετε τώρα, αδελφοί, πως δεν συντρέχει κανένας λόγος “κλοπής ξένης πνευματικής ιδιοκτησίας” από μένα για μένα εις βάρους του εαυτού μου…. Όσοι πάντως με γνωρίζουν και με αγαπούν, είναι απολύτως πεπεισμένοι πως δεν θα επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου να πέσει τόσο χαμηλά και να κλέψω ξένο έργο κανενός, πόσο μάλλον ενός ιερωμένου, πράγμα που με πάει απ’ ευθείας στη κόλαση.
Ευχαριστώ πάντως όλους σας και ιδιαιτέρως το “Αντιαιρετικό Εγκόλπιο” που φιλοξένησε ευπροσδέκτως, ολοψύχως και ομοψύχως τα άρθρα μου.

Η πιλοτική αυτή πρακτική απέδειξε υποστατές τις διάφορες υποψίες μου αλλά και ανέδειξε άλλες ύποπτες παραμέτρους. Το συγκεκριμένο άρθρο το δημοσίευσα εχθές στο δικό μου Ιστολόγιο εδώ:   http://www.wallingoff.com/?p=395
και το ανήρτισα ΧΩΡΙΣ όμως να αναγράψω κάποιον αρθρογράφο, σκοπίμως. Τα δύο συναδελφικά ιστολόγια όμως έσπευσαν να αποκαλύψουν τον πραγματικό αρθρογράφο κατά τη δική τους αναδημοσίευση. Έχει καλώς. Ήταν πλέον καιρός να αποκαλυφθεί ο αρθρογράφος για να αναλάβω κάθε ευθύνη των λεγομένων και να μην ζουν οι αγαπητοί μου αναγνώστες με ψευδείς πληροφορίες.

Ζητώ με κάθε ειλικρίνεια δημοσίως συγγνώμη εάν στεναχώρησα κάποια ψυχή με την ψευδωνυμία μου αυτή. Εύχομαι πάντως στο αγαπητό ιστολόγιο “Αντιαιρετικό Εγκόλπιο” και σε όλους όσους φιλοξένησαν τιμητικώς τον “Μοναχό Νικόδημο” (συνώνυμο του Νικόλαος) να δουν και αυτοί αδέσμευτοι δίχως εμπάθεια και προκατάληψη την Θεόσδοτη και Θεάρεστη Αγιοπατερική Οδό της Αποτειχίσεως, δηλαδή της Διακοπής Κοινωνίας μετά ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΩΝ διά να μην είναι και οι ίδιοι ακοινώνητοι, να απομακρυνθούν άμεσα από τους Ψευδεπισκόπους και Λυκοποιμένες Οικουμενιστές, εάν όντως πιστεύουν στο Ευαγγέλιο και αποδέχονται πως “ΑΙΡΕΣΙΣ ΕΣΤΙ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΘΕΟΥ!!” Και δεν είναι μία αλλά ΠΟΛΛΕΣ οι αιρέσεις που γυμνή τη κεφαλή κηρύσσει ο Αιρεσιάρχης πατριάρχης Βαρθολομαίος και πάσα η πομπή αυτού!
Είναι καιρός πλέον να αποτινάξουμε τα δεσμά της δειλίας και να θυσιάσουμε με οποιοδήποτε ΚΟΣΤΟΣ οτιδήποτε μας κρατά δούλους σε αυτήν την Αντίθεη, Αντίχριστη, Αντιευαγγελική, Αντορθόδοξη, Αντιπατερική και κατά πάντα ένοχη κοινωνία.

Με αγάπη Χριστού
Νικόλαος Πανταζής

«Δι’ εὐχῶν τῶν ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ἡμῶν!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: