Coptic woman beaten and stabbed to death over cross in car (Μωαμεθανοί την τράβηξαν έξω από το αυτοκίνητό της και την εκτέλεσαν επειδή είχε σταυρό ...)


(CNSNews.com) – Eyewitnesses have given a harrowing account of the murder in Cairo of a young Coptic Christian woman, hauled out of her car and beaten and stabbed to death by a Muslim mob, apparently targeted because of a cross hanging from her rear-view mirror.

Εκκλησιαστικά νέα

Έκθεση χριστιανικού βιβλίου λειτουργεί στο Πνευματικό κέντρο του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου Νικαίας  έως την Κυριακή του Θωμά.

Με αφορμή τη συμπλήρωση, το 2013, πενήντα πέντε χρόνων συνεχούς  κυκλοφορίας της  εφημερίδας  «Μικρασιατική Ηχώ», η Ένωση Σμυρναίων, σε συνεργασία με την ιστορική και Εθνολογική Εταιρεία της Ελλάδος, διοργανώνουν έκθεση για τον ελληνικό τύπο της Σμύρνης από το 1831 έως το 1922.Η έκθεση λειτουργεί στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής  και θα είναι  ανοικτή έως τις 12 Απριλίου.

Οι Σχολές Γονέων της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς για σήμερα Δευτέρα (7/4) θα λειτουργήσουν ως εξής:
-Στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας Πειραιώς στις 6:00 το απόγευμα θα μιλήσει η εκπαιδευτικός Σοφία Κωνσταντινιάδου με θέμα «Πως μεγαλώνουμε τα παιδιά μας».
-Στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Πειραιώς στις 7:30 το απόγευμα ο πρωτ. Δημήτριος Αρώνης θα μιλήσει για την ανατροφή των παιδιών από διδαχές Γερόντων.
-Στον Ιερό Ναό Αγίου Παντελεήμονος Δραπετσώνας, στις 6:30 το απόγευμα η Διατροφολόγος – Διαιτολόγος Θεοδώρα Καλογεράκου θα μιλήσει με θέμα «Διατροφή σύμφωνα με το βιολογικό ρολόι του οργανισμού, η συμβολή της νηστείας στην αποκατάσταση της ισορροπίας του οργανισμού».

Στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Κολοκυνθούς – Λένορμαν, σήμερα Δευτέρα (7/4) στις 5:30 το απόγευμα θα ψαλλεί το Μέγα Απόδειπνο και στη συνέχεια θα τελεστεί το Μυστήριο του Ιερού Ευχελαίου.

Συναυλία Εκκλησιαστικών Ύμνων της Άγιας και Μεγαλης Εβδομάδας θα πραγματοποιηθεί σήμερα Δευτέρα (7/4) στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνος Πειραιώς. Θα ψάλλει η χορωδία της Σχόλης Βυζαντινής Μουσικής την Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, υπό τη διεύθυνση του πρωτ. Γρηγορίου Καραλή.Τους Ύμνους θα προλογίσει ο  π.Βασιλειος Σιγαλας.

Συναυλία Εκκλησιαστικής Βυζαντινής Μουσικής υπό την διεύθυνση του Μουσικοδιδασκάλου Δημητρίου Καλομοίρη θα πραγματοποιηθεί σήμερα Δευτέρα (7/4) στις 7:30 το απόγευμα  στον Ιερό Ναό Αγίου Βλασίου Αχαρνών. Θα προηγηθεί ομιλία από τον Αρχιμ. Διονύσιο Λαζαρίδη με θέμα εισοδεύοντες εις το Ιερόν κατώφλιον της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος.

Εθελοντική αιμοδοσία θα διενεργηθεί σήμερα Δευτέρα (7/4) από τις 5:00 το απόγευμα έως τις 8:00 το βράδυ στο Πνευματικό κέντρο του Ι.Ν.Αγίου Τρύφωνος Καματερού.

Σήμερα Δευτέρα 7/4 θα πραγματοποιηθούν οι εξής ομιλίες:
-με θέμα «Ελάτε να περπατήσουμε στα μέρη που περπάτησε ο Χριστός» θα μιλήσει στις 6:00 μ.μ. η πρεσβυτέρα Καλυψώ Δημητριάδη, στον Ιερό Ναό Τιμίου Σταυρού Περιστερίου.
-Στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου Βύρωνος στις 7:00 το απόγευμα ο Πρωτ. Γεώργιος Σχοινάς θα αναπτύξει το θέμα «Πορεία προς το Πάθος».
-Στην αίθουσα της Πανελληνίου Ορθοδόξου Ενώσεως θα μιλήσει στις 6:30 το απόγευμα ο Αρχιμ. Μελέτιος Βαδραχάνης με θέμα «περίλυπος εστιν η ψυχή μου έως θανάτου».
-Στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Χαλανδρίου στις 6:00 το απόγευμα θα μιλήσει η Καθηγήτρια ΤΕΙ Φανή Κατσουρού με θέμα «Η χαρά του Πάθους και η Ανάσταση της χαράς».
-Στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σπιτιού της Χριστιανικής Αγάπης (Ανδρούτσου 5) θα μιλήσει η Ρίτα Χαροκόπου με θέμα «Πορεία προς το Πάσχα».
-Στον Ιερό Ναό Αγίου Ιεροθέου Περιστερίου, θα μιλήσει ο Δημήτρης Αυζιώτης, καρδιολόγος με θέμα «καρδιολογικά προβλήματα».
-Στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου Νέας Μάκρης στις 6:00 το απόγευμα, θα μιλήσει ο Θεολόγος Λάμπρος Σκόντζος με θέμα «Πανθρησκειακό όραμα Νέας Εποχής»

-Στην αίθουσα της Χριστιανικής Στέγης Ιλίου «η οδός» (Δαναών 4) θα μιλήσει στις 7:30 το απόγευμα ο Αρχιμ. Χρυσόστομος Παπαθανασίου με θέμα «300 χρόνια πό τη γέννηση του Εθνοπατροκοσμά του Αιτωλού». 

Η Παράδοση είναι οδηγός

Πράξη και θεωρία συνδέονται άρρηκτα μέσα στην Ορθόδοξη Παράδοση. Για τον λόγο αυτό οι Πατέρες της Εκκλησίας κάθε προσπάθεια αλλοιώσεως του περιεχομένου της Ορθόδοξης θεολογίας, από τους διαφόρους αιρετικούς την είδαν προσπάθεια αλλοιώσεως και παραχαράξεως της πνευματικής εμπειρίας και ζωής της Εκκλησίας. Η ζωή της Εκκλησίας δεν είναι μία στοχαστική ή διανοητική λειτουργία, αλλά είναι εμπειρία πνευματική. Αυτή την κοινή εμπειρία οι Πατέρες προσπάθησαν να διασφαλίσουν με την Παράδοση. Η Παράδοση λοιπόν είναι οδηγός.

Abba Anthony said:

 "From our neighbor is life and death.  If we gain our
brother, we gain God, but if we cause our brother to stumble, we sin against Christ." 

Κήρυγμα π. Θεοδώρου Ζήση - Ε΄ Κυριακή των Νηστειών (mp3 - 2014)

O Συναξαριστής της ημέρας.

Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Καλλιοπίου μάρτυρος, Γεωργίου επισκόπου Μυτιλήνης, Ρουφίνου του διακόνου και Ακυλίνης μαρτύρων.


Ὁ Ἅγιος Μάρτυς Καλλιόπιος καταγόταν ἀπὸ τὴν Πέργη τῆς Παμφυλίας καὶ ἔζησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ βασιλέως Μαξιμιανοῦ (286 – 305 μ.Χ.). Σὲ πολὺ μικρὴ ἡλικία ἔμεινε ὀρφανὸς ἀπὸ πατέρα καὶ ἡ ἐνάρετη μητέρα του Θεόκλεια τὸν ἀνέθρεψε καὶ τὸν γαλούχησε μὲ τὰ νάματα τῆς Χριστιανικῆς πίστεως. Ἔτσι κατὰ τὴν περίοδο τῶν διωγμῶν ὁ νεαρὸς Καλλιόπιος ὄχι μόνο δὲν φοβήθηκε, ἀλλὰ ἀντιθέτως ἐμψύχωνε καὶ παρηγοροῦσε τοὺς ὀλιγόψυχους. Ἐνῷ ὁ διωγμὸς εἶχε κηρυχθεῖ, ὁ Ἅγιος ἀναχώρησε γιὰ τὴν Πομπηϊούπολη, ὅπου αὐτοβούλως παρουσιάσθηκε στὸν ἔπαρχο Μάξιμο, τὸν ὁποῖο ἔλεγξε γιὰ τὰ ἐγκλήματά του κατὰ τῶν Χριστιανῶν. Ὀργισμένος ὁ ἔπαρχος διέταξε νὰ τὸν συλλάβουν, νὰ τὸν βασανίσουν καὶ νὰ τὸν κλείσουν στὴ φυλακή. Μαζί του εἰσῆλθε στὴ φυλακὴ καὶ ἡ μητέρα του, ἡ ὁποία σπόγγιζε τὸ αἷμα τοῦ υἱοῦ της. Γιατί ἀφοῦ ἔδωσε ὅλο τὸν πλοῦτο της στοὺς πτωχούς, ἀκολούθησε τὸ παιδί της στὴν πορεία πρὸς τὸ μαρτύριο. Ἀφοῦ ἔβγαλαν ἀπὸ τὴν φυλακὴ τὸν Ἅγιο, τὸν καταδίκασαν σὲ σταυρικὸ θάνατο. Ἔτσι ἔγινε κοινωνὸς  μὲ τὸν Χριστὸ ὄχι μόνο στὸ Πάθος ἀλλὰ καὶ στὴν ἡμέρα ἀκόμη. Γιατί ἦταν Μεγάλη Παρασκευὴ ὅταν σταυρώθηκε. Ἡ μητέρα του ἔδωσε στοὺς δήμιους πέντε χρυσὰ νομίσματα καὶ τοὺς παρακάλεσε νὰ μὴν σταυρώσουν τὸν υἱό της ὅμοια μὲ τὸν Χριστό, ἀλλὰ μὲ τὸ κεφάλι πρὸς τὰ κάτω. Καὶ ἀφοῦ σταυρώθηκε τὴν Τρίτη ὥρα τῆς Παρασκευῆς, παρέδωσε τὸ πνεῦμα. Ἡ δὲ μητέρα του, ἀφοῦ ἔπεσε ἐπάνω στὸν ἐσταυρωμένο υἱό της, παρέδωσε τὴν ψυχή της.

" EΜΠΑΡΓΚΟ" και στο Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμονα! ( Ο τίτλος του παρόντος σχολίου είναι της "Ορθόδοξης Φωνής"



Εκατοντάδες καθολικοί - τουρίστες κατέκλυσαν τη Βέροια… ΤΕΛΕΣΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ!!!

 Σχόλιο Κατάνυξης: Θα θέλαμε να γνωρίζουμε ποια είναι η θέση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμονος γι αυτό το οικουμενιστικό αίσχος. Έλαβαν άδεια της Ι. Μητροπόλεως οι υπεύθυνοι φορείς και ο παπικός Καρδινάλιος ;

Ανόητος όποιος είχε τη “φαεινή ιδέα” να μαγαρίσει ένα Ορθόδοξο Προσκύνημα στην 

καρδιά της Μακεδονίας μας. Ο Απόστολος των Εθνών προδίδεται, λίγες ημέρες πριν ζήσουμε την προδοσία του Ιούδα κατά την Μεγάλη Τετάρτη, από οικουμενιστικούς κύκλους που δρουν ανενενόχλητοι όπως φαίνεται, στα όρια της Ι.Μ. Βεροίας. Αλήθεια, τι ρόλο έπαιξε γι αυτήν την οικουμενιστική κατρακύλα, η διοργάνωση επί 19 έτη των “Παύλειων” με τους ποικίλους οικουμενιστές καλεσμένους Ομιλητές;

 

Ἡ ὀρθόδοξος ἐκκλησιολογία τοῦ ἁγίου Κυπριανοῦ καί αἱ καινοτομίαι τοῦ Πόρτο Ἀλέγκρε καί τοῦ Πουσάν

Ὁ ἅγιος Κυπριανός, τονίζει ἤδη τόν 3ον αἰῶνα, τήν ἑνότητα περί τόν Ἐπίσκοπον, περί τήν εὐχαριστίαν καί ἐν τῇ ὀρθοδοξίᾳ· γράφει ὁ ἅγιος Πατήρ: «Ὁ Θεός ἐστιν εἷς, καί ὁ Χριστός εἷς, καί μία ἡ Ἐκκλησία αὐτοῦ, καί ἡ πίστις μία, καί ἡ ποίμνη μία ἡνωμένη διά τῆς κόλλας τῆς ὁμοφωνίας εἰς τήν στερεάν ἑνότητα τοῦ Σώματος». Ἀλλ Ὀρθοδοξία διά τόν ἅγιον Κυπριανόν δέν ἀποτελεῖ Πίστιν ἀποφασιζομένην ἑκάστοτε κοινῇ συναινέσει ὑπό τῶν Ἐπισκόπων, ἀλλά τήν ἀπ΄ ἀρχῆς παραδοθεῖσαν ὑπό τῶν Ἀποστόλων τοιαύτην. Χάριν αὐτῆς ἅγιος Κυπριανός, δέν ἐσεβάσθη τήν δικαιοδοσίαν τήν ἄποψιν τοῦ Ἐπισκόπου Ρώμης Στεφάνου, ἀλλά συνίστα τήν ἀνυπακοήν πρός αὐτόν, διότι Στέφανος ἐνήργει κατά παράβασιν τῆς ἀποστολικῆς Πίστεως (Epistola LXXIV, Ad Pompeium contra Epistolam Stephani) ! αὐστηρά ἐκκλησιολογική διδασκαλία τοῦ ἁγίου Κυπριανοῦ περί μή σωτηρίας ἐκτός Ἐκκλησίας (“extra Ecclesiam nulla salus”) εἶναι, κατά τόν Καθηγητήν Βλάσιον Φειδᾶν, κατ΄ ἐξοχήν καί κατά παράδοσιν ὀρθόδοξος. Ἀντιθέτως, αὐγουστίνειος ἐκκλησιολογία, ὁποία ἀποδέχεται στοιχεῖα ἐκκλησιαστικότητος ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας καί ἀποτελεῖ οὕτω τήν βάσιν τοῦ κειμένου τῆς Ραβέννας καί τῶν τελευταίων κειμένων τοῦ Π.Σ.Ε. (Πόρτο Ἀλέγκρε καί Πουσάν) συνιστᾷ καινοτομίαν, καί ὡς γνωστόν, πᾶσα ἐπίμονος καί ἀμετανόητος δογματική καινοτομία ἀποτελεῖ διά τήν Ὀρθοδοξίαν αἵρεσιν!

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης, Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Την πολύ ενδιαφέρουσα αποκάλυψη σχετιζόμενη άμεσα με τα ελληνικά συμφέροντα για τα ενεργειακά κοιτάσματα της ανατολικής Μεσογείου,  ότι ο Τούρκος πρωθυπουργός, Ταΐπ Ερντογάν, έχει ετοιμάσει συμφωνία με το Ισραήλ για να προωθηθεί η κατασκευή ενός ενεργειακού αγωγού που θα μεταφέρει το ισραηλινό αλλά και το κυπριακό φυσικό αέριο από την ΑΟΖ του Ισραήλ και της Κύπρου στην Τουρκία, κάνει η τουρκική εφημερίδα, Aydınlık, (κυριακάτικο φύλο).

Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα, η συμφωνία έμελλε να υπογραφεί λίγο πριν από τις δημοτικές εκλογές στην Τουρκία, δηλαδή μέχρι τις 30 Μαρτίου, έτσι ώστε ο Ερντογάν να είχε την μεγάλη αβάντα αυτής της συμφωνίας που θα ενίσχυε σε μεγάλο βαθμό την επικράτηση του κόμματος του στις εκλογές σαρώνοντας την τουρκική αντιπολίτευση. Η συμφωνία όμως  την τελευταία στιγμή ναυάγησε, όχι όμως οριστικά, καθώς συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις και η υπογραφή της τώρα μετατίθεται για τις 24 Απριλίου.

Από του Φώτη Κόντογλου το : Ασάλευτο θεμέλιο

Καημένη Ελλάδα! Τι τέλος σε περίμενε! Μα δεν έχεις μήτε κάποιον να σε κλάψει, γιατί την κηδεία σου τη γιορτάζουνε σαν γάμο, με χαρές και με τραγούδια, που αυτά ευτυχώς δεν είναι ελληνικά. Ακούστε την εξής ιστορία: η χταπόδα βοσκά στον πάτο της θάλασσας, μαζί με το χταποδάκι. ʼξαφνα το καμακίζουνε. Το χταποδάκι φωνάζει: με πιάσανε μάνα! Η μάνα του του λέγει: μην φοβάσαι παιδί μου! Ξαναφωνάζει το μικρό: με βγάζουν από την θάλασσα! Πάλι λέγει η μάνα: μην φοβάσαι παιδί μου. Και πάλι: με σγουρίζουνε μάνα! Μην φοβάσαι παιδί μου! Με κόβουνε με το μαχαίρι! Μην φοβάσαι παιδί μου! Με βράζουνε μάνα! Μην φοβάσαι παιδί μου! Με μασάνε μάνα! Μην φοβάσαι παιδί μου! Πίνουνε κρασί μάνα! Τότε εκείνη αναστέναξε και φώναξε: Αχ, σε έχασα παιδί μου! Γιατί το κρασί είναι ο αντίμαχος του χταποδιού, επειδή το λιώνει στο στομάχι. Δηλαδή η μάνα δεν φοβήθηκε μήτε το μαχαίρι, μήτε την φωτιά, μήτε τα δόντια, αλλά το κρασί, που είναι πιο ήρεμο και αθώο μπροστά στα μαχαίρια και τα δόντια. Η Ελλάδα σαν το χταποδάκι πέρασε από φωτιές, δόντια, μαχαίρια, αλλά πνεύμα ΔΕΝ παρέδινε. Ο Φράγκος δεν έρχεται με μαχαίρια, πιστόλια και φωτιές. Ήρθε με χάδια και γλυκόλογα. Ήρθε με δώρα, με λεφτά, να ανακουφίσει την φτώχεια μας, να διασκεδάσει μαζί μας, να χορέψει μαζί μας, να μας ευκολύνει την ζωή με τα μηχανήματά του. Όπως το χταποδάκι έλιωσε στο κρασί, έτσι και η Ελλάδα κοντεύει να χαθεί από το γλυκό κρασί που την μέθυσε και δεν ξέρει τι κάνει και ξεγυμνώθηκε και στρήνιασε και εκ του στρήνους αυτής επλούτισεν.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΙ

Ο ευσεβής και φιλόθεος Ορθόδοξος χριστιανός πουθενά δεν θα εύρισκε τόσον πλήρη ερμηνείαν του νοήματος της Αναστάσεως του Κυρίου Ιησού, ως και των άλλων Δεσποτικών και Θεομητορικών εορτών, από το «Εορτοδρόμιον» του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου. Το βιβλίον αυτό έχει ιδιαιτέραν χάριν, όχι μόνον διότι εγράφη δια χειρός ηγιασμένης, αλλά και διότι εις τας σελίδας του συγκεντρούνται αι άκτιστοι ακτίνες του Αγίου Πνεύματος, ως Υμνολογία, ως ηθική φιλοσοφία, ως δογματική έκθεσις, ως Μυστική Θεολογία, ως πλούτος Πατερικής Γραμματολογίας. Ο ακάματος και θεοφώτιστος συγγραφεύς του συνεπύκνωσεν ό,τι θειότερον παρήγαγεν η ένθεος καρδία και ο θεόληπτος νους των αγίων Πατέρων, εν τη ερμηνεία όλων των φάσεων της θείας Οικονομίας, της Σταυρικής Θυσίας και της λαμπροφόρου Αναστάσεως του Κυρίου, και ό,τι ευηχέστερον ως μουσουργικόν και αιθέριον Υμνολόγημα μας έδωσεν η πνευματοκίνητος λύρα των μελωδών και καλλικελάδων αηδόνων της αγιωτάτης Εκκλησίας μας. Μέσα σε είκοσι πέντε σελίδας του «Εορτοδρομίου», μαθαίνει ο ορθόδοξος Χριστιανός το μέγα μυστήριον της Αναστάσεως του Χριστού μας, όπως το συνέλαβον οι θείοι Πατερικοί νόες και μυσταγωγείται εις τα υψηλά νοήματα της «εορτής των εορτών». Αλλά και δονείται την καρδίαν από τα θεία απηχήματα της μελωδικής κιθάρας του αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού. Ο οποίος—δια να μεταχειρισθώ την ιδίαν φράσιν του αγίου Νικοδήμου—«ελάμπρυνε την Λαμπράν ο λαμπρός Μελωδός με τας λαμπράς ρήσεις του λαμπροτάτου πανηγυριστού Γρηγορίου του Θεολόγου, ίνα εκ λαμπρού πανηγυριστού, υπό λαμπρού Μελωδού, δια λαμπρού ήχου, με λαμπράς ρήσεις, λαμπρώς το λαμπρόν της λαμπράς ημέρας συγκροτήται μέλος κατά την δις δια  πασών συμφωνίαν…».

ΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Με την χάρη του τρισάγιου Θεού, ήδη διανύσαμε το περισσότερο της νηστείας του τεσσαρακονθημέρου πέλαγος. Τούτη η Πέμπτη Κυριακή των νηστειών αποτελεί το προανάκρουσμα της Άγιας και Μεγάλης Εβδομάδος. Ο κόπος ο πνευματικός υπερεπερίσευσεν και η Εκκλησία μας όρισε να τιμάται την Κυριακή αυτή μια μορφή, πρότυπο νηστείας και μετανοίας, η οσία Μαρία η Αιγυπτία, που μας δείχνει με τον βίο της τον δρόμο της πνευματικής τελειότητος. Αλλά και το ευαγγέλιο που διαβάζεται στη θεία λειτουργία αναφέρεται προφανώς στην προετοιμασία-προειδοποίηση του Χριστού στους μαθητές Του προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα επερχόμενα γεγονότα όσο γίνεται πιο ψύχραιμα, αφετέρου να διασκεδάσει την λαθεμένη γνώμη τους για τη βαθύτερη ουσία-σημασία αυτών των γεγονότων.