Ο αδελφός μας Κυπριανός Χριστοδουλίδης σχολιάζει κείμενο της "Πατερικής Παράδοσης" :

Πατερική Παράδοση :
Ποιούς ἐκκλησιολογικούς, δογματικούς, θεολογικοὺς λόγους ἀνεκάλυψαν ὄψιμα, οἱ ὁποῖοι τοὺς ἔκαναν νὰ ἀλλάξουν θέση; Γιατί δὲν μᾶς τοὺς λένε; Γιατί τοὺς κρατοῦν ὡς ἑπτασφράγιστο μυστικό;

κχ
Τους έχουν πει, τους έχουν ομολογήσει. Ο π. Μεταλληνός έχει πει σε ομιλία του (περίπου) τα εξής : Μένουμε μέσα και κάνουμε κριτική από μέσα (σημ. εντός εκκλησίας) διότι δεν έχουμε πού να πάμε. Να πάμε στους παλαιοημερολογίτες ; Μα αυτοί έχουν γίνει κομμάτια, με συνόδους που αλληλοαφορίζονται και αλληλοαναθεματίζονται. Αν πάμε σ΄ αυτούς θα είμαστε κι εμείς αναθεματισμένοι και αφορισμένοι.

Θαυμάστε επιχειρηματολογία ! Μπήκαν όλοι οι παλαιοημερολογίτες στο σακί, επειδή έγιναν χίλια κομμάτια !! Αλλά μήπως χίλια κομμάτια δεν έγινε η Χριστιανοσύνη μετά το φιλιόκβε, μετά τον προτεσταντισμό και τώρα με την καινοτόμο ορθοδοξία ; Η οποία καυχάται ότι είναι η Μια Εκκλησία, αλλά στα σωθικά της, εννοώ τα σώψυχα του σώματος της Εκκλησίας, το τι γίνεται δεν περιγράφεται.

Με την ευκαιρία, ιδού τι έγραψα σε έναν άλλου είδους αποτειχισμένο παλαιοημερολογίτη, ο οποίος ονομάζει "παρασυναγωγές του σατανά" εκείνους που πήγαν κι έφτιαξαν συνόδους "παρά τις υποδείξεις".

Αυτό γράφει ...

"Χειροτονησατε επισκοπους και τους τοποθετησατε παρανομα και αντικανονικα στις μοναδικες επισκοπικες θεσεις των τοπικων Εκκλησιων χωρις προηγουμενως να εχουν καταδικαστει απο Συνοδο Αγια και Ορθοδοξη οι δυναμει αιρετικοι και σχισματικοι οικουμενιστες επισκοποι που κατεχουν τις θεσεις αυτες (...) Εμεις δεν κανουμε υπακοη στους καινοτομους σχιστες μασονους ιεραρχες του σατανα διοτι κανουμε υπακοη στην Πραξη της Μιας Εκκλησιας και στις Αγιο Πνευματικες εντολες των Αγιων Πατερων ολων των Ιερων Συνοδων που ισχυουν μεχρι σημερα παραμενωντας στο παλαιο."

Και αυτή η απάντηση ...

"Αν κάνατε υπακοή στην πράξη της μιας εκκλησίας και στις αγιοπνευματικές εντολές των αγίων πατέρων όλων των ιερών Συνόδων, που ισχύουν μέχρι σήμερα, όπως γράφεις, γιατί περιμένετε νέα πανορθόδοξη Σύνοδο να καταδικάσει κατεγνωσμένη αίρεση και αναθεματισμένη, αφού υπάρχει η δεδικασμένη απόφαση Συνόδων του 16 αιώνα σχετική με το Γρηγοριανό καλεντάρι ;

Αν είσαστε συνεπείς σε αυτά που υποστηρίζετε, οφείλατε να ακολουθήσετε εκείνους που έφυγαν κι έφτιαξαν σύνοδο επί τη βάσει των αγιοπνευματικών εντολών των αγίων πατέρων. Δεν ήταν ακατάγνωστη η πλάνη του Γρηγοριανού καλενταρίου και ήταν αίρεση εφόσον προερχόταν από αιρετικούς. Η νέα σύνοδος δεν φτιάχτηκε από τους παλαιοημερολογίτες. Έδωσαν έγκαιρα τέλος στην ψευδοεκκλησία και στην ψευδοσύνοδό της, η οποία, εντολή μασονίας ή καλύτερα σιωνισμού - πέφτει μέσα ο παπισμός, οι ουρές του προτεσταντισμού και τώρα η νεοορθοδοξία -, κατάργησε την Εκκλησία των αγίων πατέρων. Η νέα Σύνοδος που τότε σχηματίστηκε, δεν ήταν καθόλου νέα, ήταν συνέχεια άλλων, τις οποίες κατήργησαν οι ψευδεπίσκοποι.
κχ "

1 σχόλιο:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Αδελφε Κυπριανε Χριστοδουλιδη αμα θεςτην λυση στο προβλημα ειναι η εξης :
Ολοι οι κληρικοι μοναχοι και λαικοι να αποτειχιστουν απο ολους τους επισκοπους των Γ.Ο.Χ.
Οι Επισκοποι των συνοδων των Γ.Ο.Χ. που θα αποτειχιστουν απο τους συνεπισκοπους τους θα λειτουργουν ως πρεσβυτεροι συμφωνα με τον ΛΕ' ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΚΑΝΟΝΑ, διοτι σε μια τοπικη επισκοπη ενας ειναι ο επισκοπος με μια ενεργεια και με μια δυναμη. Δεν γινεται σε μια επισκοπη να εχουμε δυο επισκοπους δυο ενεργεις δυο δυναμεις. Τωρα θα πει καποιος μα αφου ο επισκοπος ο ενας που κατεχει την επισκοπη την μοναδικη μιας τοπικης κανονικης Εκκλησιας ειναι κακοδοξος αιρετικος σχισματικος οικουμενιστης βλασφημος και αρχιαιρεσιαρχης.
Πολυ ωραια εσυ εχεις το υποχρεωτικο δικαιωμα να αποτειχιστεις απο αυτον και να διακοψεις την εκκλησιαστικη κοινωνια με ολους οσους συγκοινωνουν μαζι του. Αυτο θα το κανεις μεχρι η ηγεσια των αποτειχισμενων συγκροτησει συνοδο
για να σου βαλει και παλι Ορθοδοξο επισκοπο στην μια και μοναδικη θεση της τοπικης κανονικης επισκοπης της χωρας εκεινης.
Ολοι οι αποτειχισμενοι απο τις συνοδους αυτοματα ενωνονται με ολους τους αποτειχισμενους απο τους οικουμενιστας ( δεν ενοουμε την νεο- ημερολογιτικη σχισματικη παραταξη των αποτειχισμενων μονο για την αιρεση εκτος και αν γυρισουν με το παλαιο φευγωντας απο το σχισμα. )
Μεχρι να συγκροτηθει Συνοδος Εν Αγιω Πνευματι οι Αποτειχισμενοι Επισκοποι εαν δεν φτανουν οι ιερεις για τις αναγκες των μυστηριων απο τους πιστους κανουν οικονομια και χειροτονουν ΜΟΝΟ ΙΕΡΕΙΣ διοτι σε μια τοπικη Εκκλησια που υπαρχουν 50 η 100 η 200 ιερεις που δεν εμποδισμενο αμα θα γινουν και αλλοι 5 -10 για το ακοινωνητο της αιρεσεως συμφωνα με τον Αγιο Θεοδωρο τον Στουδιτη ( PG 99 ) και τον ΛΕ' ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΚΑΝΟΝΑ και την γνωμη του Αγιου Νικοδημου του Αγιορειτου δεν γινεται ζημια στην Εκκλησια ουτε μπορει να δημιουργηθει και να οργανωθει καινουργεια παραλληλη διαφορετικη εκκλησια νουμερο (2) με ξεχωριστη   αρχη απο την ηδη υπαρχουσα που θα αποτελει παρασυναγωγη.

Αν ενωθουν ολοι οι  αποτειχισμενοι
και απο τους οικουμενιστες και απο τους παραταξιακους οπως ηταν απο το 1924 μεχρι το 1935 θα γινει μεγαλος σεισμος στην Εκκλησια της Ελλαδος και δεν ειναι δυνατον με τετοια ασφυκτικη πιεση να μην βγουν επισκοποι. Και τοτε βγηκαν τρεις  επισκοποι ( αφηστε τι εκαναν μετα απο λιγο. Οπως και αλλοι τρεις βγηκανε το 1970 και αυτοι τα εκαναν χαλια )διοτι οταν γινεται αγωνας ενστασεως της ιερας αποτειχισεως απο την κοινωνια των αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων  απο ολοκληρο το εκκλησιαστικο πληρωμα με κληρικους μοναχους και λαικους χωρις να δημιουργηθει αλλη καινουργεια εκκλησια δεν ειναι δυνατον μα μην βγουν και επισκοποι γιατι ειναι Ολοκληρο  Πληρωμα Ομολογιακο Ακαινοτομητο Της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας των Ορθοδοξων Χριστιανων.