Απολυτίκιο Κοιμήσεως της Θεοτόκου - 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλα Κυριε Αργυρακοπουλε.Καλη Παναγια να εχουμε.Αν εχετε καποιο αγαπημενο προσωπο που εορταζει να το χαιρεστε.Εγω εχω την μανουλα μου και την ανηψουλα μου.
Ελισσαβετ

Silver είπε...

Καλή μας αδελφή Ελισάβετ, Χρόνια Πολλλά και Ευλογημένα για την μαννούλα σου και ανηψιά, αλλά και σε σένα και σε όλους τους Ορθοδόξους εορτάζοντας και μη!

Εγώ έχω τον αδελφό μου και την αδελφή μου που εορτάζουν.

Και πάλι Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα!

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά στον αδελφό σου και στην αδελφή σου.
Και μακριά από τον σχισματικό παλαιοημερολογιτισμό.

Silver είπε...

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!
Εύχομαι και εγώ Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα σε σένα, στην οικογένειά σου.

Τώρα στο θέμα μας, αφού ανάφερες για το Πάτριο. Για δέκα περίπου χρόνια είχα σχεδόν τις ίδιες ιδέες για τους αδελφούς μας του Πάτριου εξ αιτίας των "Δύο Άκρων" το βιβλίο του Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου. Θα μπορούσε να σου δώσω συνδέσμους να μπεις στα φόρουμς (φόρα), για να δεις τις "μάχες" που έκανα εναντίον του Πάτριου. Τώρα επειδή είδα ότι στις προβλέψεις του, ο π. Επιφάνιος έπεσε έξω, άρχισα να μελετώ συνεχώς την υπόθεση του Πάτριου. Με βοήθησε ο Κύριος διότι διάβασα το βιβλίο του Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας που ήταν για δέκα χρόνια ο Πνευματικός μου Πατέρας. Έτσι κατάλαβα ότι αυτά που γράφει ο π. Επιφάνιος αλλά και οι θέσεις του Γέροντα Εφραίμ--ΤΩΡΑ--δεν είναι σωστές! Έτσι, δεν ενώθηκα με τους αδελφούς του Πάτριου, αλλά έχω τελείως άλλη γνώμη τώρα γι΄ αυτούς. Θέλω να τονίσω : Δεν συμπαθώ τις ηγεσίες τους, αλλά τον αγωνιζόμενο λαό, ο οποίος έχει απόλυτο δίκαιο.

Θα τα πούμε πάλι πρώτα ο Θεός.

Αδελφέ "Ανώνυμε" η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
Μόντρεαλ-Καναδά.