Θαύματα δεν κάνουμε Άγιε Μάρκε, αλλά κτίζουμε τζαμιά για να δοξάζεται το.... "άγιο" Κοράνιο!...

Όσιος Σεραπίων : 

Κατόπιν  με ηρώτησε πάλιν ο Όσιος Μάρκος ο Αθηναίος: υπάρχει ειδωλολατρία ή διωγμός των Χριστιανών ακόμη; Απεκρίθην εγώ: με την βοήθειαν των ευχών σου, Πάτερ, έχει παύσει πλέον ο διωγμός, ούτε ειδωλολατρία υπάρχει πολιτευομένη εκ του εμφανούς. Τούτο ακούσας ο Γέρων πολύ ηυχαριστήθη και συνέχισεν ερωτών με : υπάρχουν Άγιοι εις τον κόσμον σήμερον, κατορθούντες υπερφυσικά φαινόμενα και θαύματα, όπως είπεν ο Χριστός εις τα Ευαγγέλια, ότι : εάν έχητε πίστιν ως κόκκον σινάπεως ερείτε τω όρει τούτω μετάβηθι εντεύθεν εκεί και μεταβήσεται ( Ματθ. ιζ: 20 ) και : άρθητι και βλήθητι εις την θάλασσαν και γενήσεται ( Ματθ. κα:21 ). Τούτο ειπόντος του Οσίου και δεικνύοντος το όρος, ανεσηκώθη αμέσως εκείνο περί τους πέντε πήχεις και μετετοπίζετο προς την θάλασσαν. Εγείρας δε τους οφθαλμούς του ο Όσιος και ιδών αυτό να περιπατή, κτυπήσας το πρόσωπον δια της χειρός του, είπε : τι σου συνέβει, όρος; Εγώ δεν σου είπον να μετακινηθής, μείνε εις την θέσιν σου. Παρευθύς τότε επανήλθε το όρος εκεί οπόθεν είχεν απομακρυνθή. Το θαυμάσιον τούτο ευθύς ως είδον εγώ έπεσον κάτω από τον φόβον. Ο δε Όσιος, κρατήσας με εκ της χειρός, με ανεσήκωσεν, ειπών : δεν είδες τοιαύτα θαύματα εις τας ημέρας σου; Διακατεχόμενος δε ακόμη εγώ υπό του τρόμου απεκρίθην : όχι. Στενάξας δε ο Γέρων έκλαυσε και είπεν : αλλοίμονον εις την γην, διότι οι Χριστιανοί μόνον κατά το όνομα είναι Χριστιανοί όχι δε και κατά τα έργα. Ευλογητός ο Θεός ο οδηγήσας με εις τον άγιον τούτον τόπον δια να μη αποθάνω εις την πατρίδα μου και ταφώ εις γην μεμιασμένην εκ των πολλών αμαρτιών. 

( Μέγας Συναξαριστής τόμος Ε΄ σελ. 104).

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κώστα αφού είσαι τσοπάνος και δεν ξέρεις γράμματα πολλά και μπερδεύεσαι εύκολα τότε γιατί κρίνεις και κατακρίνεις μεγάλους Θεολόγους αντιοικουμενιστές;

Silver είπε...

Ανώνυμε, Χαίρε!

Σε πολλούς ιστοχώρους διαβάζω : Σε ανώνυμα σχόλια δεν απαντούμε.

Θα κάνω εξαίρεση και θα σου απαντήσω.Γράφεις: Κώστα αφού είσαι τσοπάνας...

Λοιπόν κύριε "Ανώνυμε" πουθενά δεν γράφω ότι είμαι τσοπάνος, αλλά ήμουν τσοπάνος. Δεν προσέχεις, και αυτός είναι ο λόγος που οι Πλάνοι σε έχουν κάνει Ουνίτη και εσύ συνεχίζεις τον βαρούχιο ύπνο σου!

Γράφεις ότι κρίνω μεγάλους Θεολόγους αντιοικουμενιστές. Ένας από αυτούς κηρύττει ότι η Κυρία Θεοτόκος πριν τον Ευαγγελισμό είχε και Αυτή μικρά προσωπικά αμαρτήματα!!!

Δείξε μου κάπου στην Αγία Γραφή ή στην διαχρονική διδασκαλία των Πατέρων τέτοια βλασφημία και θα σου απαντήσω γιατί κρίνω. Πουθενά δεν κρίνω εγώ, αυτά που γράφω είναι των Πατέρων.

Προς το παρόν αυτά. Ευτυχώς δεν θα σου "χάλασα" την ημέρα σου με την απάντησή μου, διότι στην αγιοτόκο Ελλάδα μας η ώρα είναι 3 και μισή. Αν γράφεις, βέβαια, από Ελλάδα.

Καλή μετάνοια αδελφέ "Ανώνυμε"!

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
Μόντρεαλ-Καναδά.