Ένα θύμα του χριστέμπορα Μάξιμου Βαρβαρή γράφει:

Πήγα παιδιά στην χθεσινη συγκέντρωση, και με έδιωξε ο πατέρας Μάξιμος κακήν-κακώς! Πάει, το γυαλί ανάμεσα σε μένα και τον μοναχό, έσπασε εντελώς, πλέον είμαστε απολύτως σε απέναντι στρατόπεδα! Δεν θέλει να με ξέρει μια φορά,δεν θέλω χίλιες! Δεν θέλω να θυμάμαι οτι τον γνώρισα ποτέ, με την θεωρεία του μου κατέστρεψε την ζωή! Και αν ήταν αληθινή, έχει καλώς! Όμως αποδειχτηκε οτι δεν ήταν....


Μου είχε διαμηνύσει μέσω ένος αλλου συμφορουμίτη να μην πάω, γιατί είμαι ''ανεπιθύμιτος''. Τελικά πήγα και μόλις με είδε να κάθομαι στα πίσω καθίσματα και να περιμένω να αρχίσει την ομιλία του, μου απεύθυνε τον λόγο και μου είπε κατα λέξη:'' Γιώργο, πέρασε έξω. Θα φωνάξω την ασφάλεια''... Τελικά, με πήρε ο συμφορουμίτης που ήταν εκεί και με οδήγησε έξω απο την αίθουσα. Διαμαρτυρήθηκα για την συμπεριφορα του μοναχού λέγοντας οτι είναι μοναχός και οφείλει να αγαπάει και τους εχθρούς του, αλλα δεν έγινε τίποτα....Μετα έφυγα.....



1 σχόλιο:

Unknown είπε...

δεν θα είχα κανένα πρόβλημα απολύτως,αν ο μοναχός δεν συνέχιζε αυτην την ιστορία,και παραδεχόταν το λάθος του...Αυτός όμως συνεχίζει ακάθεκτος να πλανα όποιον βρίσκει μπροστά του και μάλιστα ανεβάζει και βιντεάκια στο youtube με την πλάνη του.....Τέλοσπάντων,εγω δεν ξανασχολούμαι με τον κύριο αυτό,που δεν τιμάει το ράσο του και τις εντολές του Χριστού,και κράταει σαν μικροπρεπής που είναι κακίες σε ένα άνθρωπο που τον λάτρεψε πραγματικά,αυτον και την θεωρεία του.....