Επιστολή προς Πάπαν


ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΔΡΥΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ &  ΚΟΝΙΤΣΗΣ
440 02 Δελβινάκιον / 440 02 DELVINAKION, GR
www.imdpk.gr, e-mail: imdpk@imdpk.eu, Τηλ. Κέντρο / Tel. +302657022203, Fax +302657022344

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἀκτή Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ / 190 Themistokleous coast, 18539 Piraeus, GR
www.imp.gr, e-mail: impireos@hotmail.com, Τηλ. Κέντρο / Tel. +30210 4514833, Fax +30210 4518476


Tῇ 10ῃ Ἀπριλίου 2014

Τῷ Ἐκλαμπροτάτῳ κ. Φραγκίσκῳ,
ἀρχηγῷ τοῦ Κράτους τοῦ Βατικανοῦ.
Ρώμη – Βατικανό


Ἐκλαμπρότατε,
Μετά τοῦ προσήκοντος σεβασμοῦ καί εἰλικρινοῦς ἀγάπης, Σᾶς στέλ­νουμε τήν παρούσα ἐπισκοπική ἐπιστολή, ὁ σκοπός τῆς ὁποίας δέν προέρ­χεται ἀπό κανένα ἄλλο ἰδιοτελές κίνητρο, παρά μόνο ἀπό καθαρή, ἄδολη καί ἀνιδιοτελῆ χριστιανική ἀγάπη, ἀπό χριστιανικό καθῆκον, ἀπό ἐντολή ἐπιβεβλημένη ἀπό τόν Σωτῆρα μας Χριστό, ὁ ὁποῖος «πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καί εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν»[1], καί τέλος ἀπό θερμή καί σφοδρή ἐπιθυμία γιά τήν σωτηρία Σας. Γι᾽ αὐτό θεωροῦμε καθῆκον μας ἱερό καί ἐπιβεβλημένο, ὡς μέλη τοῦ Παναγίου καί Παναχράντου Σώ­ματος τοῦ Χριστοῦ καί δή ὡς Ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι, πού ὑπαγόμαστε τόσο στήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἁγιωτάτης καί Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλά­δος, ἡ ὁποία εἶναι ἡ Ἀνωτάτη Ἐκκλησιαστική μας Ἀρχή, ὅσο καί στήν καθόλου καί Ἀδιαίρετο Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία, νά φροντίσουμε παντί σθένει νά Σᾶς ἐπαναφέρουμε στήν Μη­τέρα Καθολική Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία, ἀπό τήν ὁποία ἀποχωρήσατε καί ἀ­ποκοπήκατε, ἔργο τό ὁποῖο ἐλπίζουμε, συνερ­γούσης τῆς ἀκτίστου Θείας Χάριτος τοῦ Κυρίου, νά κατορθωθῆ. Τό ἱερό αὐτό χρέος τῆς ἐπιστροφῆς τῶν αἱρετικῶν στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἔχει βεβαίως ἱεροκανονικό ἔρει­σμα καί βάση καί στηρίζεται στούς 131ο, 132ο καί 133ο ἱερούς Κανόνες τῆς ἐν Καρθαγένῃ Τοπικῆς Συνόδου (418 ἤ 419 μ.Χ.)[2].
Εὐθύς ἐξ ἀρχῆς θά πρέπη νά διευκρινισθῆ ὅτι τά ὅσα θά λεχθοῦν στή συνέχεια, γράφονται μέ πόνο καρδίας καί ὄχι ἀπό κάποια προσωπική ἐμ­πάθεια καί μῖσος πρός τό σεβαστό πρόσωπό σας. Σκοπός μας δέν εἶναι νά θιγεῖ τό πρόσωπό σας, ἀλλά νά ἀποκαλύψομε, στηλιτεύσομε, ἐλέγξομε καί ἀνασκευάσομε πλανεμένες καί αἱρετικές ἀπόψεις, θεωρίες, πράξεις καί ἐνέργειές σας. Βασικός κανόνας μας εἶναι ὅτι πρέπει νά ἀγα­πᾶμε τά πρόσωπα τῶν αἱρετικῶν, ἀλλά νά ἐλέγχουμε καί νά ἀπο­στρεφόμαστε τήν πλάνη καί τήν αἵρεσή τους. Μοναδικό ἐνδιαφέρον μας εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθο­δοξία μας, μέσα στήν ὁποία μόνο ἔχει ὁ ἄνθρωπος σωτηρία. Πάντοτε προσευχόμαστε, ὅπως ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός ἐπισυναγάγη τόν πλανεμένο «πάπα» καί τούς παπικούς, διά τῆς μετα­νοίας καί τῆς ἀποκη­ρύξεως τῆς πλάνης καί αἱρέσεώς σας, στήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀπο­στολική, Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καί ἀναλάβη ὡς Ὀρθόδοξος πάπας κατά τά πρεσβεῖα τιμῆς τῆς Πενταρχίας καί δυνάμει τῶν Θείων καί Ἁγίων καί Ἱε­ρῶν Κανόνων τήν τιμητικήν προεδρίαν τῶν Αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν ὡς «primus inter pares».
Ἕνας ἐπιπρόσθετος λόγος, πού ἀναδεικνύει τήν ἐπικαιρότητα καί τήν σημαντικότητα τῆς παρούσης ἐπισκοπικῆς ἐπιστολῆς μας, εἶναι τά τε­κται­νόμενα στά πλαίσια τῆς συγχρόνου αἱρετικῆς οἰκουμενι(στι)κῆς κινή­σεως μέ τούς οἰκουμενι(στι)κούς θεολογικούς διμερεῖς διαλόγους μεταξύ Ὀρθο­δόξων καί Παπικῶν, ὅπου οἱ ἐκπρόσωποι ἀπό πλευρᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκ­κλησίας, ἐμφορούμενοι δυστυχῶς ἀπό τό παναιρετικό πνεῦμα τοῦ δια­χρι­στιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκου­μενισμοῦ, καί μετα­χειριζόμενοι τήν ψευδῆ οἰκουμενιστική ἀγάπη ἄνευ τῆς ἀληθείας καί τῆς ἑνότητος ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ πίστει, σᾶς φενακίζουν, Ἐκλαμπρότατε, ἰσχυρι­ζόμενοι ὅτι ὁ Παπισμός εἶναι δῆθεν «Ἐκκλησία», καί μάλιστα «ἀδελφή Ἐκκλησία», μέ ἔγκυρα μυστήρια, βάπτισμα, ἱερωσύνη καί Χάρι, ὅτι Παπι­σμός καί Ὀρθοδοξία ἀποτελοῦν δῆθεν τούς «δύο πνεύμονες», μέ τούς ὁποίους ἀναπνέει ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ὅτι ἐσεῖς, ὁ αἱρετικός «πάπας», εἶστε κανονικός ἐπίσκοπος, διάδοχος τοῦ Ἀποστόλου Πέτρου καί βικάριος τοῦ Χριστοῦ ἐπί γῆς, ὅτι κατέχετε τό ἀποστολικῶς, ἁγιο­γραφικῶς, ἁγιοπα­τερικῶς ἀνυπόστατο καί ἀνύπαρκτο «πετρίνειο» πρωτεῖο ἐξουσίας ἐπί τῆς καθ᾽ ὅλου Ἐκκλησίας καί τό ἀλάθητο, ἀντί τοῦ ἀληθοῦς πρωτείου τιμῆς «διά τό εἶναι τήν Ρώμην πρωτεύουσαν», ὡς διακελεύονται οἱ ἱεροί Κανό­νες τῆς ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας τῆς πρώτης χιλιετίας τό ὁποῖο δικαιοῦται ὁ Ὀρθόδοξος πάπας Ρώμης καί πατριάρχης τῆς Δύσεως. Οἱ θεωρίες αὐτές εἶναι παντελῶς ἄγνωστες, ἀμαρτύρητες, ἀβάσιμες στήν ἐν γένει Παρά­δοση τῆς Καθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῶν δέκα πρώτων αἰώνων καί τῶν ἁγίων ὀκτώ Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἀποτελοῦν ξεκάθαρη βλασφη­μία πρός τό Πανάγιον Πνεῦμα καί ἀναδεικνύουν τήν θεολογική ἐκτροπή σας καί τόν ἑωσφορικό ἐγωϊσμό, ἀπό τόν ὁποῖο διακατέχεσθε. Τρανή ἀπό­δειξη τῆς φαιδρότητος τῶν Ὀρθοδόξων Οἰκουμενιστῶν εἶναι ὅτι, ἐνῶ ἀπο­δίδουν τίτλους ἐκκλησια­στικότητας σ᾽ Ἐσᾶς, τούς πρόδηλα κακοδόξους αἱρετικούς, δέν τολμοῦν, συνεπεῖς πρός τίς διακηρύξεις τους, τήν μαζί σας μυστηριακή διακοι­νωνία, γιατί γνωρίζουν ὅτι ἀπό ἐκείνη τήν στιγμή θά ἀπολέσουν ἄμεσα τήν ἐκκλησιαστική τους ἰδιότητα. Αὐτό δέν ἀποτελεῖ τήν πλέον κραυγαλέα ἀπόδειξη τῆς κακοδοξίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ἄν πράγματι πιστεύουν τίς ἀπαράδεκτες καί προκλητικές τους διακηρύξεις, ἄς τό τολμήσουν, λοιπόν, γιατί ἀλλιῶς ἀποδεικνύουν μέ τήν στάση τους αὐτή τήν ἀνυπαρξία τῶν τίτλων ἐκκλησιαστικότητος, πού ἀποδίδουν σ’ ἐσᾶς, τούς ψευδεπισκόπους τῶν κακοδόξων. Τρανή ἐπιβεβαίωση τῶν ἀνωτέρω εἶναι ἡ ἀκύρωση τήν τελευταία στιγμή τῆς προσωπικῆς σας πα­ρουσίας στούς ἑορτασμούς γιά τά 1700 χρόνια ἀπό τήν ὑπογραφή τοῦ Δια­τάγματος τῶν Μεδιολάνων στήν Νίς τῆς Σερβίας στίς 6/10/2013[3] καί ἡ ἀκύ­ρωση τῆς ἐπισκέψεώς σας στό Ἅγιον Ὄρος τόν ἴδιο μῆνα[4], ὅπως φημο­λογεῖται.
Ἐπικοινωνοῦντες, λοιπόν, μαζί σας, διά τοῦ παρόντος ἐπισκοπικοῦ γράμματος, ἐπιθυμοῦμε νά σᾶς καταστήσουμε γνωστό ὅτι, κατά τήν Ἁ­γιο­γραφική, Ἱεροκανονική καί Ἁγιοπατερική διαχρονική Ἱερά Παράδοση καί τήν ἀλάνθαστη συνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Καθολικῆς Ὀρθο­δό­ξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας, ὁ Παπισμός, τοῦ ὁποίου ἡγεῖστε, Ἐκλαμπρό­τατε, δέν εἶναι «Ἐκκλησία», ἀλλά θρησκευτική κοινότης, αἱρετική παρα­συναγωγή, αἵρεσις, ἀναίρεσις, καθαίρεσις καί πλήρης διαστροφή τῆς ἀλη­θείας, δηλ. τοῦ ἰδίου τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ. Πλῆθος Ὀρθοδόξων Συνό­δων ἔχουν καταδικάσει τόν Παπισμό ὡς αἵρεση. Ἀναφέρουμε ἐνδεικτικά ὁρισμένες: Τήν Σύνοδο τοῦ 879-880 στήν Κωνσταντινούπολη, ἐπί τοῦ Ἁ­γίου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, Ἀρχιε­πισκόπου Κωνσταντινουπόλεως καί Νέας Ρώμης, Ἰσαποστόλου Μεγάλου Φωτίου. Ἡ Σύνοδος αὐτή, πού στή συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας θεωρεῖται ὡς ἡ Η΄ Οἰκουμενική Σύνοδος, ἐπειδή σ᾽ αὐτή συμμετεῖχαν ἐκπρόσωποι ὅλων τῶν Πατριαρχείων καί τοῦ τότε Ὀρθοδόξου πάπα τῆς Ρώμης Ἰωάννου τοῦ Η΄ καί οἱ ἀποφάσεις της ἔγιναν ὁμόφωνα ἀποδεκτές, καί κατεδίκασε ὡς αἱρετική τήν διδασκαλία τοῦ Filioque. Ἡ διδασκαλία αὐτή ἐπεκράτησε δυστυχῶς ὡς ἐπίσημη διδασκα­λία σας, ἀπό τίς ἀρχές τοῦ 11ου αἰῶνος (1014) μέχρι σήμερα. Ἐσεῖς, ὁ Πα­πισμός, ἀποδεχόμενος ἐκ τῶν ὑστέρων, μετά ἀπό ἕνα αἰώνα καί πλέον, μία αἱρετική διδασκαλία, πού εἶχατε ἤδη καταδικάσει μαζί μέ τά ἄλλα Ὀρ­θόδοξα Πατριαρχεῖα, αὐτοαναιρεῖστε καί αὐτοκαταδικάζεστε ὡς αἵρεση. Πέραν τούτου, ὅλες οἱ ἑπόμενες Ὀρθό­δοξοι Σύνοδοι, ὅπως οἱ ἐν Κωνσταν­τινουπόλει Σύνοδοι τοῦ 1170, 1341, 1450, 1722, 1838, 1895, ἀπεριφράστως καταδικάζουν τόν παπισμό ὡς αἵρεση[5]. Ἐπίσης, ἐκτός ἀπό τόν Μέγα Φώ­τιο, ὅλοι οἱ μετά τό σχίσμα τοῦ 1054 ἅγιοι, ὅπως ὁ ἅγιος Γερμανός Πατρι­άρχης Κωνσταντινουπόλεως, ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, ὁ ἅγιος Μᾶρ­κος ὁ Εὐγενικός, ὁ ἅγιος Συμεών Θεσσαλονίκης, ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁ­γιορείτης, ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ὁ ἅγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως, ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς κ.ἄ.[6], ὁμοφώνως καταδικάζουν τόν Παπισμό ὡς αἵρεση. Ὁ Παπισμός δέν εἶστε «Ἐκκλησία», ἀλλά κράτος, τό Βατικανό, μέ κρατική ὑπόσταση, μέ κυβέρνηση, μέ ἀρχηγό ἐσᾶς, τόν «πάπα», μέ ὑπουρ­γούς τούς καρδι­ναλίους καί μέ τράπεζες τοῦ «Ἁγίου Πνεύματος». Οὔτε εἶστε «Ρωμαιο­καθολική Ἐκκλησία». Δέν εἶστε οὔτε Ρωμαίϊκη, οὔτε Καθο­λική, οὔτε Ἐκκλησία. Δέν ἔχετε σχέση μέ τήν Ρωμηοσύνη, οὔτε μέ τή Ρω­μανία. Δέν εἶστε Καθολική, ἀφοῦ χωρισθήκατε μόνοι σας ἀπό τήν Καθο­λική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τό 1054 μ.Χ. καί ἔκτοτε δέν κατέχετε τήν ὁλο­κληρία τῆς πατροπαράδοτης Ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποία ἔχετε δια­στρε­βλώσει. Δέν εἶστε Ἐκκλησία, ἀφοῦ γίνατε κράτος, ὑποκύπτοντας στόν τρίτο πειρασμό τοῦ Χριστοῦ[7]. Δεχθήκατε τήν πρόταση τοῦ Διαβόλου νά τόν προσκυνήσετε καί νά σᾶς κάνη κοσμικό παντοκράτορα τῆς γῆς. Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε ἡ ὀρθή Ρωμαιοκαθολική Ἐκκλησία. Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε οἱ Ρωμηοί, σέ μᾶς ἀνήκει ἡ Ρωμανία, ἡ Ρωμηοσύνη. Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ἡ Μία, Ἁγία, ΚΑΘΟΛΙΚΗ καί Ἀποστολική Ἐκκλησία, ἡ ἀληθής Ρωμαιοκαθολική Ἐκκλησία, ὅπως ὁμολογοῦμε στό Σύμβολο τῆς Πίστεως Νικαίας - Κωνσταντινουπόλεως.
Τό ὅτι ὁ Παπισμός εἶστε αἵρεση φαίνεται ἀπό τίς φοβερές καί τρομερές αἱρέσεις, πού πρεσβεύετε. Αὐτές εἶναι: α) ἡ κρατική ὑπόσταση καί δομή τοῦ Βατικανοῦ μέ ὑπουργεῖα καί ὑπουργούς καί τράπεζες, β) τό Filioque (ἡ ἐκπόρευση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ), γ) ἡ κτιστή Θεία Χάρις, δ) τό πρωτεῖο ἐξουσίας, ε) ἡ κατοχή τόσο τῆς κοσμικῆς ὅσο καί τῆς πνευ­ματικῆς ἐξουσίας ἀπό τόν Πάπα, στ) τό ἀλάθητο, ζ) οἱ θεωρίες περί ἐσχά­του κριτοῦ τῆς Ἐκκλησίας, περί αὐθεντίας, περί μοναρχικοῦ ἀξιώματος, ἐκκλήτου καί ἀναμαρτησίας, περί ἄκρου Ἀρχιερέως, τοῦ πάπα, η) τό διά ραντισμοῦ «βάπτισμα» καί ἡ ἀποκοπή του ἀπό τό μυστήριο τοῦ Χρίσμα­τος, θ) τά ἄζυμα (ὄστια), ι) ἡ μεταβολή τοῦ ἄρτου καί οἴνου σέ Σῶμα καί Αἷμα Χριστοῦ μέ τά ἱδρυτικά λόγια καί ὄχι μέ τήν ἐπίκληση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί ἡ θεωρία τῆς μετουσιώσεως, ια) ἡ στέρηση τῆς κοινωνίας τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ στούς λαϊκούς καί ἡ παροχή σέ αὐτούς μόνο τοῦ Σώματος, ιβ) ἡ στέρηση τῆς Θείας Κοινωνίας ἀπό τά νήπια, ιγ) ἡ Μαριο­λατρεία, ιδ) ἡ ἄσπιλος σύλληψη καί ἡ ἐνσώματη ἀνάληψη τῆς Θεοτόκου, ιε) τό καθαρτήριο πῦρ, ιστ) τά λυσίποινα, ιζ) ἡ περίσσεια ἀξιομισθία τοῦ Χριστοῦ, ιη) ἡ περίσσεια τῶν ἔργων τῶν Ἁγίων, ιθ) ἡ ἀξιομισθία τῶν ἔρ­γων τοῦ ἀνθρώπου, κ) τά ἀγάλματα καί γενικά ἡ θρησκευτική ζωγραφική ἀντί τῆς Ὀρθοδόξου εἰκονογραφίας, κα) ἡ ὑποχρεωτική ἀγαμία τοῦ κλή­ρου, κβ) ἡ ἀναγνώριση σφαγέων (βλ. Στέπινατς) ὡς «ἁγίων», κγ) ἡ θεωρία περί προσβολῆς καί ἱκανοποιήσεως τῆς θείας δικαιοσύνης, λόγω τοῦ προπατορικοῦ ἁμαρτήματος καί γενικά τό δικανικό πνεῦμα, ἀπό τό ὁποῖο κυριαρχεῖται ὁ Παπισμός, κδ) ἡ ἀπόρριψη τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως καί ἡ ἐκμετάλλευσή της ὡς ὀργάνου τῆς παπικῆς διδακτικῆς ἐξουσίας (ὁ πάπας εἶναι ἡ Παράδοση), κε) ἡ ἄποψη ὅτι ὁ ἀλάθητος πάπας εἶναι ὁ μοναδικός φύλακας, κριτής καί ἑρμηνευτής τῆς Θείας Ἀποκαλύψεως, κστ) ἡ θεώρηση τῆς ἀρχέγονης δικαιοσύνης ὡς ὑπερφυσικοῦ δώρου τῆς Θείας Χάριτος, πού προστέθηκε ‘κατά συμβε­βηκός’ στό ‘κατ’εἰκόνα’, τό ὁποῖο νοεῖται μέ­σα σέ πλαίσια αὐτάρκειας καί στατικότητας, κζ) ἡ ἀπώλεια τῆς ἀρχέγο­νης δικαιοσύνης καί ἡ διατήρηση ἀλωβήτου καί σώου τοῦ κατ᾽ εἰκόνα, κη) ἡ «πάσχουσα ἐκκλησία», ἡ ὁποία ἀποτελεῖται ἀπό τούς πιστούς, πού βρί­σκονται στό καθαρτήριο πῦρ, κθ) ἡ ἀπόρριψη τῆς ἰσότητος τῶν ἐπισκό­πων, λ) τό συγκεντρωτικό καί ἀπο­λυταρχικό διοικητικό σύστημα μέ ἀπό­λυτο μονάρχη τόν πάπα, πού εἰσήγαγε τόν παποκαισαρισμό, λα) τά μονα­χικά τάγματα καί ὁ ὀργανωτικός-κοινωνικός χαρακτήρας τοῦ μοναχι­σμοῦ, λβ) ὁ ἀπρόσωπος καί δικανικός χαρακτήρας τοῦ μυστηρίου τῆς ἐξο­μολογήσεως, λγ) ἡ ἐπάρατη Οὐνία, δούρειος ἵππος τοῦ Παπισμοῦ[8].


1. Ἡ κρίση τοῦ Βατικανοῦ

Ἀφοῦ, λοιπόν, ἐσεῖς, Ἐκλαμπρότατε, καί ὁ Παπισμός ἀποκοπήκατε ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Καθολική Ἐκκλησία, χάσατε τήν Ὀρθόδοξη πίστη καί ἀνεπτύξατε τίς ἀνωτέρω αἱρέσεις, εἶναι φυσικό νά βρίσκεσθε σέ μιά συνε­χῆ καί διαχρονική κρίση, ἡ ὁποία φάνηκε καί φαίνεται ἀκόμη ἀπροκάλυ­πτα τό τελευταῖο διάστημα. «Ἡ κρίση στό Βατικανό εἶναι κρίση τοῦ Πα­πισμοῦ. Ἕνας παρατηρητής σχολίασε ὅτι ὁ νέος ποντίφικας πρέπει νά ἐφαρμόσει “θεραπεία-σόκ” στήν “Ἐκκλησία”, ἄλλος ὅτι ὁ Παπισμός ἀντιμε­τωπίζει τή χειρότερη κρίση ἀπό τή Γαλλική Ἐπανάσταση, ἐνῶ τρίτος συν­έκρινε τόν τωρινό κλονισμό μέ τή Μεταρρύθμιση, τόν Καλβῖνο καί τόν Λού­θηρο. Ὡς ἕνα σημεῖο, τό λεξιλόγιο τῆς κρίσης εἶναι δικαιολογημένο. Στίς τάσεις πού ἀδυνατίζουν τήν πίστη στόν δυτικό κόσμο –τήν άνοδο τοῦ πνευ­ματικοῦ ἀτομισμοῦ, τήν ἐπίδραση τῆς ἀθεΐας, τό χάσμα ἀνάμεσα στήν παρα­δοσιακή χριστιανική ἠθική καί τή σύγχρονη πραγματικότητα– ὁ Παπισμός ἔχει προσθέσει σκάνδαλα, σκλήρυνση καί μιά ἐπικοινωνιακή στρατηγική προσανατολισμένη στά μέσα ἐνημέρωσης τοῦ 1848»[1].


2. Ἡ ἐκκοσμίκευση καί ἡ πνευματική κατάπτωση τοῦ Βατικανοῦ

Εἶναι γενικό συμπέρασμα καί καθολικό ἀξίωμα ὅτι τά πονηρά καί διε­φθαρμένα δόγματα γεννοῦν πονηρό καί διεφθαρμένο βίο, καθώς καί ἀν­τιστρόφως ὁ πονηρός καί διεφθαρμένος βίος γεννᾶ πονηρά καί διεφθαρ­μένα δόγματα. Ὑπάρχει ἄρρηκτη σχέση μεταξύ δόγματος καί βίου, δό­γματος καί ἤθους ἤ, ὅπως λέγεται στήν θεολογική γλώσσα, Ὀρθοδοξίας καί ὀρθοπραξίας. Τό ἴδιο κακό εἶναι τά πονηρά δόγματα καί ἡ πονηρή ζωή καί ἀντιστρόφως ἡ πονηρή ζωή καί τά πονηρά δόγματα. Γιατί τό ἕνα εἶναι γεννητικό τοῦ ἄλλου, καί ὅποιος ἔχει τό ἕνα, καταντᾶ καί στό ἄλλο. Αὐτό, βεβαίως, τό ἀξίωμα μαρτυρεῖται ἀπό τήν Ἁγία Γραφή καί τήν ὅλη Ἱερά Παράδοση.
Δέν εἶναι μία, δέν εναι δύο, λλά πειρες ο παρεκτροπές καί ο ντι­χριστιανικές πρακτικές τς παπικς σας αἱρέσεως! Μία πό ατές εναι ο καττος «σταυρώσεις» παπικν πιστν κατά τήν Μ. Παρασκευή, κυρίως στίς Φιλιππίνες. φέτος ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο ο σταυρώσεις στήν σιατική ατή χώρα. «Πάσχα στίς Φιλιππίνες, μία χώρα τς ποίας τό 80% τν 94 κατομμυρίων κατοίκων εναι παπικοί. Χιλιάδες πιστοί καί τουρίστες φτασαν στήν πόλη Σάν Φερνάντο τς παρχίας Παμπάνια, 60 χιλιόμετρα βόρεια τς Μανίλας, που περισσότεροι πό 30 ντρες σταυρώ­θηκαν. 57χρονος Βιλφρέντο Σαλβαντόρ δήλωσε πώς γιά πρώτη φορά σταυρώθηκε πρίν πό πτά χρόνια, γιά νά εχαριστήσει τόν Χριστό γιά λα τά θαύματα στή ζωή του, λλά καί γιά νά ξιλεωθε γιά τίς μαρτίες του»[2]. πίστευτη πνευματική ρηχότητα, τήν ποία μπνέετε στούς βουλους ὀ­παδούς σας. Διδάσκετε, κατά κανόνα, ντίθετα πό ατά πού διδάσκει τό Εαγγέλιο καί φτάνετε νά ξυπηρετήσετε τήν πλήρη ποταγή τν πα­δν σας στίς πιδιώξεις σας! ναφέρουμε γιά παράδειγμα τίς πίστευτες μαγικές τελετουργίες, πού γίνονται μέσα στούς παπικούς ναούς τς Λατι­νικς μερικς, γιά τίς ποες ζηλεύουν καί ατοί ο διοι ο νεοπαγανι­στές, πειδή δέν μπορον νά ναβιώσουν τίς ρχαες παγανιστικές τελε­τουργίες μέ τέτοια κρίβεια καί τέτοιο πάθος! ν προκειμέν, Χριστός σταυρώθηκε στή θέση μας, καί ζητᾶ πό μς νοητή σταύρωση τν παθν μας καί το κακοῦ, παλαιοῦ, διεφθαρμένου αυτο μας[3]!
Ο «κληρικοί» σας, Ἐκλαμπρότατε, τά βράδια βλέπουν ασθησιακο περιεχομένου ταινίες! Ατό τουλάχιστον ποστηρίζει στοσελίδα Tor­rentFreak, ποία ποκαλύπτει πώς «πειρατεία φίσταται κόμα καί στό Βατικανό, δίνοντας στή δημοσιότητα τήν πλήρη λίστα μέ τίς ταινίες καί τίς τηλεοπτικές σειρές, πού κατέβασαν τό τελευταο διάστημα. Ο μόλις 800 ε­ρες, μοναχοί καί λοιποί πιστοί, πού διαμένουν στό Βατικανό, δείχνουν μία προτίμηση στίς τηλεοπτικές σειρές (Chicago Fire, LightfieldsLightfields, The Neighbours καί Touch), τίς ρομαντικές ταινίες (Love Actually)... λλά καί αὐ­τές μέ περιεχόμενο κατάλληλο γιά νηλίκους». στοσελίδα, δωσε στή δημοσιότητα στοιχεα γιά τίς ταινίες, πού "κατέβηκαν" τό 2012 μέσα πό τό Βατικανό, ταινίες μέ σκληρό-νώμαλο πορνό! τσι, γιά παρά­δειγμα, κατέβασαν τό "TS Pussy Hunters", μέ τρανσέξουαλ πορνοστάρ, τό λεσβια­κό "Whipped Ass" καί τό σαδομαζοχιστικό "Russian Slaves"[4]! Φρικτή εδη­ση! Δέν μς κπλήσσουν διαίτερα τέτοια δημο­σιεύματα, τά ποα ρχον­ται νά προστεθον στίς χιλιάδες περιπτώσεις παιδεραστίας καί παιδοφθο­ρίας πό «ερες» τς «γίας δρας», ποία ἐμφανίζεται ὡς «κκλησία»! ταν λείπουν γιής πνευματικότητα, σκηση καί Χάρις το Θεο καί περισσεύουν χλιδή, ο νέσεις, ο πολυτέλειες καί ξουσιομανία, γεννιονται κατνάγκην τέτοια φαινό­μενα[5]!
πικεφαλς τς διάσκεψης τν ταλν «πισκόπων» καρδινάλιος Angelo Bagnasco, μφανίστηκε σέ βίντεο στό διαδίκτυο νά δίνει παπική ὄ­στια («Θεία Κοινωνία») σέ να διάσημο «τρανσέξουαλ» μοφυλόφιλο, πο­λιτικό κτιβιστή, ποος φοροσε γυναικεα ροχα! «παράσταση» δό­θηκε στήν κηδεία νός λλου «ερατικο μπουμπουκιο», το μφιλεγό­μενου παπικο Γενουάτη «ερέα» Fr. Andrea Gallo, ποος δήλωνε μαρ­ξιστής καί φίλος τν μοφυλόφιλων καί τήν περασμένη χρονιά εχε βρα­βευτῆ ς «gay χαρακτήρας τς χρονις» πό μοφυλόφιλους κτιβιστές! Μάλιστα κατά τήν κλογή σας, εχε ταχθῆ πέρ τς κλογς δεδηλωμέ­νου μοφυλόφιλου πάπα! πίσης, εχε ταχθῆ πέρ τν μοφυλόφιλων σχέσεων τν παπικν «κληρικν», μέ σκοπό τόν περιορισμό τν παιδε­ραστιν το παπικο «κλήρου»! λλά, στήν τελετή δόθηκε καί λόγος στόν «τραβεστί», ποος πό το μβωνος παίνεσε τόν κλιπόντα ς ξς: «Μς νοιξες τίς πόρτες τς κκλησίας σου καί τήν καρδιά σου. Σς εχαριστ πού μς, τά τρανσέξουαλ πλάσματα, μς κανες νά ασθανόμα­στε τι ταν ατό τό θέλημα το Θεο καί τι γαπηθήκαμε πό τόν Θεό. λπίζουμε τι πολλοί θά κολουθήσουν τό παράδειγμά σας καί κάποιος θά ζητήσει συγγνώμη»! Φρικτό καί νήκουστο: θρασύς κίναιδος «μολογοῦ­σε» μέσα στόν παπικό ναό καί νώπιον το παπικο «κλήρου» τι σοδο­μισμός εναι τό θέλημα το Θεο καί θλιος «ρχιεπίσκοπος» χι μόνο δέν τόν πέταξε ξω πό τό ναό, λλά τόν «μετάλαβε» κιόλας! Κι κόμα: τό Βατικανό «κωφεύει» προκλητικά στίς διαμαρτυρίες πιστν, ο ποοι χαρακτήρισαν τήν τελετή «πορνο­κηδεία»[6]!
Ἡ ἐκκοσμίκευση τς «γίας δρας» δέν χει ριο. Καί γιατί νά χη, φο πρόκειται γιά καθαρά κοσμικό ργανισμό, ποος νδιαφέρεται γιά τά το κόσμου καί διαφορε γιά τήν πνευματικότητα; Τό κόλουθο περιστατικό εναι ντιπροσωπευτικό δεγμα το κοσμικο πνεύματος, τό ποο διέπει τό Βατικανό καί προσωπικά ἐσᾶς, Ἐκλαμπρότατε, πού ὀνο­μάζετε τόν ἑαυτό Σας «πάπα». Ἐσεῖς «ελογήσατε» χιλιάδες μηχανές Har­ley Davidson καί τούς διοκττες τους μέ τήν εκαιρία το ορτασμο τν 110 χρόνων πό τήν δρυση τς Harley Davidson! πλατεα το γίου Πέτρου στό Βατικανό γέμισε μέ μηχανές Harley καί θόρυβος κάλυψε μέχρι καί τή φωνή σας, ποος μετά τήν λοκλήρωση τς τελετς τς Θείας Μετάληψης τήν Κυριακή «ελογήσατε» λους τούς πιστούς, πού εχαν συγκεντρωθῆ στήν πλατεα το γ. Πέτρου. «πειδή εμαστε μοτο­συκλεττιστές δέ σημαίνει τι δέν εμαστε καθολικοί», νέφερε νας μοτο­συκλεττιστής. Πρίν πό μερικές μέρες, πρόεδρος τς Harley Davidson, σᾶς δώρισε δύο μηχανές Harley Davidson, λλά καί να δερμάτινο μπου­φάν! πουσία πνευματικότητας στήν δυτική αἵρεση τήν ξωθε σέ τέ­τοιες φαιδρότητες, τίς ποες κάποιοι τίς «βαπτίζουν» «λαϊκό προφίλ» το νέου «πάπα»[7]!
Ἐπαναλαμβάνουμε ὅτι ὑπάρχει παντελής πουσία πνευματικότητας στόν Παπισμό. Δέν πρόκειται γιά «κκλησία», λλά γιά κοσμικό ργα­νι­σμό καί στήν καλλίτερη περίπτωση γιά θρησκεία, μία πό τίς πολλές το κόσμου, ποία νδιαφέρεται γιά τήν «θεραπεία» τς θρη­σκευτικότητας τν παδν της, πως τήν ντιλαμβάνονται καί τή βιώνουν ο κοσμικοί. ληθινή κκλησία το Χριστο, οτε κοσμικός ργανισμός μπορε νά εναι, οτε θρησκεία, μέ τήν ψυχολογική ἔννοια τοῦ ὅρου, λλά «καινή κτίσις»[8], νέα νακαινισμένη κοινωνία τν ν Χριστ ναγεννημένων νθρωπίνων προσώπων, «μαγιά», ποία «ζυμώνει» τόν πτωτικό κό­σμο, μεταμορφώνοντάς τον σέ κοινωνία γάπης, στά πρότυπα τς γα­πητικς πάρξεως το Τριαδικο Θεο. Τό θεο ργαστήρι, πού θεώνει τά νθρώπινα πρόσωπα. Παπισμός, μως, δέν εναι κάτι τέτοιο, τό πέδει­ξε χιλιόχρονη ς τώρα «πολιτεία» του. Τό ποδείξατε κι ἐσεῖς διος, Ἐκλαμπρότατε, στό πρόσφατο ταξίδι σας στή Βραζιλία. Γιά νά προσελκύ­σετε τά χαμένα κατομμύρια τν βραζιλιάνων παδν σας χρησιμοποιή­σατε λεκτικούς «ρους» το ποδοσφαίρου, τούς ποίους χρησιμοποιον τά φανατισμένα στίφη τν χούλιγκανς τν γηπέδων, ο ποοι «γωνίζον­ται» νά δηγήσουν στήν σχατη ταπείνωση τούς ντιπάλους τους. Μόνο ς σατανική κατάσταση θά μποροσε νά χαρακτηρισθε τό «θλητικό» ατό βυσσαλέο μσος, τό ποο φθάνει καί ς τή φυσική ξόντωση τν ντιπάλων τους! πό ατόν, λοιπόν, τό συρφετό το θλητικο πόκο­σμου ντλήσατε, κ. Φραγκῖσκε, τήν ρολογία το καλέσματός σας στούς «ποστατημένους» πρώην παδούς σας, δίκην προέδρου ποδοσφαιρικς μάδος! λλωστε, δέν εναι τυχαο πώς κι ἐσεῖς διος εστε φανατικός ποδοσφαιρόφιλος! φο δέν χει Παπισμός (διότι τά πεμπόλησε) τά γνήσια γιοπατερικά πνευματικά μέσα, γιά νά μιλήση στόν σύγχρονο ν­θρωπο, χρησιμοποιε ατά πού χει, τά πεζοδρομιακά! ντί κκλησία νά μεταμορφώση τόν κόσμο, κατάπιε κενος τή δυτική «κκλησία»! Αὐ­τός εναι δυστυχς Παπισμός, χωρίς χνος πνευματικότητας, κατεἰ­κόνα καί μοίωση τν ποδο­σφαιρικν συλλόγων[9]!
Δέν μπορομε κυριολεκτικά νά παρακολουθήσουμε τήν πόλυτη κ­κοσμίκευση τς παπικς αἱρέσεως. Σύμφωνα με τήν κόλουθη εδηση: «Περίεργη ασθηση γιά τό πς μπορον νά προσεγγίσουν τούς πιστούς καί νά τούς φέρουν στήν κκλησία φαίνεται πώς χουν ρισμένοι παπικοί “κληρικοί”, πού κατά καιρούς προκαλον τουλάχιστον τό γέλιο μέ τά καμώ­ματά τους. Μετά τόν ερέα πό τό Μεξικό πού ραψε μορφές σοπερ ρώων στά μφιά του, λειτουργώντας “μαζί” μέ τόν Μπάτμαν καί τόν Σούπερμαν καί μοιράζοντας τόν γιασμό μέ νεροπίστολο, ρθε νας κόμη πό τήν ταλία ατή τή φορά, ποος φαίνεται πώς μπέρδεψε τό ερό μέ τήν πίστα. Στό βίντεο πού κάνει, πως εναι φυσικό, τόν γύρο το κόσμου, ερέας πό τό Μιλᾶνο φησε φωνους τούς παριστάμενους σέ να γάμο, νώνοντας τό μυστήριο μέ τό γλέντι. βαλε λοιπόν να κασετόφωνο στήν γία Τράπεζα, καί μόλις τελείωσε γάμος, βαλε τό γαπημένο του τραγούδι»[10]! Κάποιοι σως πον τι ατά εναι «μεμονωμένα» γεγονότα καί δέν κφράζουν συνολικά τόν Παπισμό. γνοον, μως, πώς οδεμία ντίδραση γέρθηκε ποτέ πό τήν «γία δρα», χι μόνο γι’ ατά, λλά καί γιά λα τά λλα, πού «βγαίνουν στό φς» καθημερινά! κατάπτωση το Παπισμο εναι τό πρώτιστο γεγονός καί πονται τά συνακόλουθα[11]!
Στήν παπική νορία το γίου Antonio Abate στή Messina στίς 3-9-2013 γιναν παπικές «λειτουργίες» μέ ποτήρια (γυάλινα καί πλαστικά) καί σα­λατιέρες. Βέβαια δέν εναι πρώτη φορά πού συμβαίνει κάτι τέτοιο. Τε­λευταῖα στήν Παγκόσμια μέρα Νεολαίας 2013 στό Ρίο ντέ Τζανέιρο χρησιμοποιήθηκαν γιά τήν παπική «κοινωνία» πλαστικά ποτήρια[12].
Φορώντας ράσα, πού φέρουν πάνω τους τόν Σούπερμαν καί τόν Μπά­τμαν, καί κρατώντας στό χέρι ἕνα πολύχρωμο νεροπίστολο, ὁ παπικός «ἱερέας» Οὐμπέρτο ἑτοιμάζεται νά κάνη τήν καθιερωμένη «λειτουργία» στό ναό Ὀχο ντέ Ἀγουα στήν Κοαουίλα τοῦ Μεξικό. Στό ναό μπαίνουν χαρούμενα παιδάκια μέ τούς γονεῖς τους, τά ὁποῖα περιμένουν πῶς καί πῶς γιά τή στιγμή πού ὁ «ἱερέας» θά τά καταβρέξη μέ τόν ἁγιασμό. Ἄλ­λωστε, ἡ εὐφάνταστη ἰδέα τοῦ Μεξικανοῦ «ἱερέα» πέρα ἀπό δια­σκεδαστι­κή εἶναι καί ἀποτελεσματική, καθώς ἔχει καταφέρει μέ αὐτό τόν τρόπο νά προσεγγίση τά παιδιά ἀλλά καί νεώτερους πιστούς. Ἐξάλλου ἡ ἀνατρε­πτική ἐμφάνισή του, μέ τό σῆμα κατατεθέν τοῦ ἀνθρώπου-νυχτερίδα, ἀλλά καί τοῦ Σούπερμαν, προκαλεῖ τουλάχιστον περιέργεια, καί ἑπομέ­νως ὁλοένα περισσότερος κόσμος πηγαίνει στίς λειτουργίες του[13]. Ἡ πα­πική «λειτουργική» ἀναγέννηση συνεχίζεται μέ μπύρες, λουκά­νικα καί τραγούδια[14].
Σύμφωνα μέ εδηση ἀπό τό ἑλληνικό στολόγιο ΔΟΓΜΑ, Παπικός κα­πουτσῖνος «μοναχός» τραγουδᾶ heavy metal! «Μέ μία πρώτη ματιά βλέ­πεις τόν Cesare Bonizzi, ς μοναχό τν καπουτσίνων, μέ σανδάλια καί τήν εδική νδυμασία καί μέ μία πέροχη γενειάδα. πρώην εραπόστολος τς κτς το λεφαντοστο ζε κοντά στό Μιλᾶνο καί εναι παδός καί βασι­κός τραγουδιστής τς μουσικς heavy metal. Ατό ξεκίνησε, ταν παρακολού­θησε μία συναυλία τν Metallica πρίν 15 χρόνια περίπου. ν καί διος εναι “θρσκος”, πως ναφέρει, θέλει νά στείλει τό μήνυμα, στε νά κινήσει τούς νθρώπους γιά τήν ζωή, γιά τήν κατανόηση τς ζως, γιά τήν πό­λαυσή της. πως χει δηλώσει διος, δέν εχε κανένα πρόβλημα μέ τούς νωτέρους του ποτέ. Μία νδειξη τς δισκογραφικς του δουλειᾶς εἶναι cd μέ τραγούδια φιερωμένα στήν Παναγία σέ μουσική metal. Πάντως, πως ποστηρίζουν ο περισσότεροι νθρωποι, πού γνωρίζουν τήν ποστολή νός μοναχο, μουσική heavy metal δέν μπορε νά εναι “ργόχειρο” γιά να μο­ναχό. Ξεφεύγει πό τόν σκητικό γώνα καί τήν προσευχή»! Ἐμεῖς ἔχουμε ἁπλῶς νά παρατηρήσουμε ὅτι α) μέ τή μουσική heavy metal κφράζεται καί διαδίδεται σατανισμός, β) χέβι μέταλ «μοναχός» μιλε γιά «πό­λαυση τς ζως», τήν ποία δέν γνωρίζει χριστιανική διδασκαλία, καί γ) ὅτι «δέν εχε κανένα πρόβλημα μέ τούς νωτέρους του ποτέ», οτε καί θά χει, διότι τό Βατικανό δέν νδιαφέρεται γιά κάτι τέτοιες «λεπτομέρειες», πως εναι πνευματικότητα[15]!
Τέλος, Ἐκλαμπρότατε, πράξατε τό ἑξῆς ἀπίστευτο καί μως ληθινό! ναβιώσατε τά μεσαιωνικά «συγχωροχάρτια» μέστο διαδικτύου! Ατή τή φορά δέν τά πουλᾶτε, λλά τά διαθέτετε, μέσ τς κοινωνικς δικτύω­σης twitter. Ατή τήν παράδοξη εδηση φερε στή δημοσιότητα στοσε­λίδα ΤΑ ΝΕΑ: «“Συγχωροχάρτια” προσφέρει πάπας Φραγκῖσκος σέ σους τόν κολουθον στό twitter. Σέ μία προσπάθειά του νά συμβαδίσει μέ τή σύγχρονη ποχή, τό Βατικανό ποφάσισε νά παντρέψει μία πό τίς παλαιό­τερες παραδόσεις του μέ τόν κόσμο τν κοινωνικν δικτύων προσφέ­ροντας “συγχωροχάρτια” σέ σους κολουθον στό twitter τόν πάπα Φραγκῖσκο κα­τά τή διάρκεια τς Παγκόσμιας μέρας Νεολαίας τοῦ παπισμοῦ. Τό Βατικα­νό δίνει τό προνόμιο ατό μέ να κλίκ. Ο πιστοί ξασφαλίζουν μέ ατό τή μείωση το χρόνου, πού θά πρέπει νά περάσουν στό καθαρτήριο, φο χουν μολογήσει τίς μαρτίες τους. Σύμφωνα μέ δημοσίευμα στή βρετανική φη­μερίδα Guardian, “συγχωροχάρτια” μπορε κανείς νά ποκτήσει, συμμετέ­χοντας στήν Παγκόσμια μέρα Νεολαίας τοῦ Παπισμοῦ στό Ρίο ντέ Τζανέϊ­ρο. σοι δέν μπορον νά βρίσκονται κε, χουν τή δυνατότητα νά παρακο­λουθον σα συμβαίνουν μέσα πό τά μηνύματα το Πάπα Φραγκίσκου στό twitter»! Ἐκλαμπρότατε, βάλτε τό χέρι στήν καρδιά καί πετε ελικρινά: πάρχει περίπτωση νά εστε «κκλησία» καί μάλιστα νά μπορομε νά νωθομε μαζί σας; Ἐμεῖς πάντως δέν βλέπουμε κάποια λλαγή το με­σαιωνικο Παπισμο[16], πού γέννησε τήν Ἱερά Ἐξέταση, τούς θρησκευτι­κούς πολέμους, τίς Σταυροφορίες, τόν Οὐμα­νισμό, τήν διαμαρτύρηση, τόν ἀθεϊσμό καί τήν ἀποχριστιάνιση τῆς Εὐρώπης.


3. Ἡ παραίτηση τοῦ ἐκλαμπροτάτου κ. Βενεδίκτου

Ἀκόμα δέν «στέγνωσε τό μελάνι» πό τή «συνταρακτική» εδηση τς παραίτησης το ἐκλαμπροτάτου κ. Βενεδίκτου ΙΣΤ΄ καί δέ «στέρεψαν τά δάκρυα» πό τό κουσμά της, καί «σκασε» πρώτη «βόμβα», ποία πιθανότατα σχετίζεται μέ τήν «αθόρμητη» παραίτησή του. Πρόκειται γιά εδηση μέ ξεχωριστό νδιαφέρον, τήν ποία φερε στή δημοσιότητα τό ἀ­ποκαλυπτικό ἑλληνικό στολόγιο «ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ»: «νας γερμανός πάπας γκαταλείπει τό Βατικανό, νας γερμανός τραπεζίτης ρχεται. Ernstvon Freyberg, 54 τν, θά ναλάβει σήμερα τά νία μις Τράπεζας μέ 6 δισ. ερώ καί 44.000 μυστικούς λογαριασμούς, νάμεσα στούς ποίους βρίσκεται καί ατός το Ποντίφικα. νάληψη τς διοίκησης τς Τράπεζας το Βατικα­νο πό τόν γερμανό τραπεζίτη ναμένεται πό τίς 24 Μαΐου 2012, ταν προκάτοχός του Ettore Gotti Tedeschi ξεδιώχθη, διότι θέλησε νά γίνουν περισσότερο διαφαν τά οκονομικά το Βατικανο. Στό διάστημα ατο το τους Τράπεζα μεινε χωρίς πικεφαλς, γεγονός πού διόγκωσε τίς φμες γιά τά διαφαν οκονομικά το Πάπα»! Ατή εναι πρώτη πάντηση σέ σους σπευσαν νά δον πίσω πό τήν παραίτηση «γνά λατήρια»! σο γιά τίς «ερές μπίζνες» τς «γίας δρας», τν «διαδόχων το γίου Πέ­τρου», δέ μς ξενίζουν διόλου, διότι τό Βατικανό εναι κράτος καί χι κ­κλησία[17];






[1]. κρίση στό Βατικανό κρίση τοῦ Καθολικισμοῦ, The New York Times - πό τήν ἐφη­μερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ τῆς Κυριακῆς 10 Μαρτίου 2013, http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ articles_world_2_10/03/2013_513899, http://www.amen.gr/article12799
[2]. Ἱστολόγιο ΤΟ ΒΗΜΑ.
[3]. « πνευματική ρηχότης τοῦ Παπισμοῦ», Ὀρθόδοξος Τύπος 26-4-2013.
[4]. Ἱστοσελίδα ΧΑΙΡΕΤΕ.
[5]. «Ἐξεχείλισεν ἠθική βρωμιά τοῦ Βατικανοῦ»! Ὀρθόδοξος Τύπος 17-5-2013.
[6]. «Πνευματικότης μηδέν διά τήν «Ἁγίαν Ἕδραν»! Ὀρθόδοξος Τύπος 21-6-2013.
[7]. «Πάπας μηχανόβιος»! Ὀρθόδοξος Τύπος 19-7-2013
[8]. Γαλ. 6, 15.
[9]. « ὁρολογία τῶν γηπέδων τοῦ Πάπα Φραγκίσκου»! Ὀρθόδοξος Τύπος (27-9-2013) 2.
[10]. Ἱστολόγιο dogma.gr
[11]. « γενική κατάπτωσις τοῦ Παπισμοῦ εἶναι ἐμφανής»! Ὀρθόδοξος Τύπος (27-9-2013) 2.
[12]. 3-9-2013, Παπικές «λειτουργίες» μέ ποτήρια (γυάλινα καί πλαστικά) καί σαλατιέ­ρες, http://aktines. blogspot.gr/2013/09/blog-post_7400.html
[13]. 19-2-2013 Παπικός «ἱερέας» ψεκάζει «ἁγιασμό» μέ νεροπίστολο, http://aktines.blog­spot.gr/2013/02/blog-post_3191.html
[14]. 19-2-2013 Συνεχίζεται παπική «λειτουργική» ἀναγέννηση, http://aktines.blogspot. gr/2013/02/blog-post_1767.html
[15]. «Παπικός καπουτσῖνοςμοναχόςτραγουδᾶ heavy metal»! Ὀρθόδοξος Τύπος (4-10-2013) 2.
[16]. «Ἠλεκτρονική διάθεσιςσυγχωροχαρτιῶνπό τόν Πάπαν»! Ὀρθόδοξος Τύπος (13-9-2013) 2.
[17]. «Ἀρχίζουν αἱ ποκαλύψεις διά τήν παραίτησιν τοῦ Πάπα»! Ὀρθόδοξος Τύπος 29-3-2013.





[1]. Α΄ Τιμ. 2, 4.
[2]. Οσιοσ Νικοδημοσ Αγιορειτησ, Πηδάλιον, σσ. 533-535.
[3]. «Ἐματαίωσαν τήν πίσκεψιν τοῦ αἱρεσιάρχου Πάπα εἰς τήν Ὀρθόδοξον Σερβίαν αἱ ἀντιδράσεις κλήρου-λαοῦ», Ὀρθόδοξος Τύπος (4-10-2013) 1, 7 καί http://romfea.gr/ patriarxeia/tapatriarxeia/patriarxeio-servias/19373-2013-09-28-19-18-16.
[4]. «Φοβερόν: Πάπαςἔβαλεν πλώρηνδιά τό Ἅγιον Ὄρος»! Ὀρθόδοξος Τύπος 9-8-2013, «Ἀντιπαπικά λάβαρα πό διπλῆς συνάξεως τῶν εἴκοσι Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ἠχηρόν μήνυμα τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος τοῦ Ἁγιωνύμου Ὄρους πρός τό Φανάριον καί τόν Πάπαν» Ὀρθόδοξος Τύπος (6-9-2013) 1, 7.
[5]. Πρεσβ. Αναστασιοσ Γκοτσοπουλοσ, συμπροσευχή μέ αἱρετικούς. Προσεγγίζον­τας τήν κανονική πράξη τῆς Ἐκκλησίας, ἐκδ. Θεοδρομία, Θεσσαλονίκη 2009, σσ. 40-42.
[6]. .π., σσ. 33-36.
[7]. Ματθ. 4, 8-10.
[8]. Ἡμέτερον βιβλίον, Αἱ αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ, Ἀθήνα 2009, σσ 175-233.

Δεν υπάρχουν σχόλια: