Παρουσιάζοντας όλες τις όψεις του νομίσματος, νομίζω ότι υπηρετώ την Αλήθεια.

Αυτό είναι από το ιστολόγιο : http://kyprianoscy.blogspot.ca/

Από τα σχόλια στο ιστολόγιο http://katanixis.blogspot.gr/2014/01/2004.html . Είναι από τα προβαλλόμενα σαν ορθόδοξο. Περί αυτού καυχάται ο π. Νικόλαος Μανώλης. Διότι έχει πάρα πολλές επισκέψεις στο YouTube - βίντεο με ομιλίες γερόντων και δικές του - ευχαριστώντας απαραιτήτως τους μαθητές και επισκέπτες του. Αυτοί είναι οι σημερινοί, εκ της καινοτομίας, ορθόδοξοι.


κυπριανός χ
Διέγραψα το μήνυμα αυτό ( 16/01/2014 - 11:23 π.μ. ) διότι ξέφυγε ημιτελές. Σας το έστειλα πλήρες, αλλά ενταφιάσθηκε, χωρίς την απαραίτητη "νεκρώσιμη ακολουθία" (Άμωμος). Το περίμενα, το απαγορεύουν οι ιεροί Κανόνες δια πάντα εκτός εκκλησίας ευρισκόμενο. Και αυτοί είναι μόνο οι σχισματοαιρετικοί παλαιοημερολογίτες. Άλλοι δεν υπάρχουν.

- Ανώνυμος
Η ύπαρξη και άλλων σχισματοαιρετικών , εκτος απο τους παλαιοημερολογήτες σαν και σένα , σε τί σε δικαιώνει αδερφέ;

κυπριανός χ
" Η ύπαρξη και άλλων σχισματοαιρετικών , εκτος απο τους παλαιοημερολογήτες σαν και σένα , σε τί σε δικαιώνει αδερφέ; "

Ότι πήγα "άψαλτος" αδελφέ. Θέλεις ένα παράδειγμα ;

" Χαράλαμπος
Γιατί δεν δημοσιεύσατε το άλλο μου σχόλιο; Γιατί μόνο το δεύτερο; "

Κατάνυξις Ιστολόγιο
Περιείχε προσβλητική έκφραση στα όρια της ύβρεως... "

Νόμους περί εικασίας ( : εχθροπάθειας, συναίνεσης προσφοράς οργάνων και ό,τι ακολουθήσει ένεκεν πολιτικής ορθότητας ) δεν θεσπίζουν μόνο οι πολιτικοί. Θεσπίζουν και άλλοι, όπου εφαρμογή έχει πλέον η θρησκευτική ορθότητα. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε όσα αφορούν στον Χαράλαμπο.

- Ανώνυμος
Μ ε τίποτα δε μπορώ να σε πιάσω αδερφέ.

κυπριανός χ
" Με τίποτα δε μπορώ να σε πιάσω αδερφέ "

Δεν έχει σημασία αδελφέ μου, δεν έχει σημασία. Κάποτε θα καταλάβεις, όταν αρχίσεις κι εσύ κάπου να ξεφεύγεις από την θρησκευτική ορθότητα. Τότε θα μάθεις, και προς Θεού, μη κρατήσεις κακία, μην οργισθείς, μην απελπιστείς. Συνέχισε, παρά τις αντιξοότητες που θα συναντάς και να θυμάσαι, όταν για σύμμαχο έχεις την αλήθεια, αυτή θα σου δίνει κουράγιο, μάλιστα, σε καιρούς όπως οι σημερινοί. Καθώς γινόταν πάντα, έτσι και τώρα. Η διαφορά είναι ότι οι πλαστογράφοι της αλήθειας δεν είναι όπως οι παλαιοί διώκτες της. Τώρα κυριαρχούν, φευ, εν ονόματι αυτής.

- Ανώνυμος
Θρησκευτική ορθότητα ,κακώς νοουμένη κατα την γνώμη σου, είναι το να μην δεχόμαστε σχισματική προπαγάνδα ;Οι σχισματικοί παλαιοημερολογήτες ,που δεν δέχεστε ως έγκυρα τα μυστήρια των νεοημερολογητών, και αρα καθιστάτε το χάσμα ανάμεσά μας αγεφύρωτο,παρόλο που δεν έχουμε διαφορές στην πίστη, υπηρετείτε την αλήθεια και την δόξα του Χριστού ή κομματιάζετε κι εσείς με την σειρά σας τον άραφο χιτώνα του Χριστού;Παρόλο που λέμε οτι δεν έχουμε διαφορές στην πίστη η λαναθασμένη εκκλησιολογία σας επηρρέασε και τα πιστεύματά σας, αλλοίωσε το πνευματικό σας αισθητήριο και αυτό σας καθιστά ακατανόητους , δυσνόητους και ανόητους καμιά φορά , με την έννοια οτι δεν βρίσκετε σε σας σωστή αίσθηση των πραγμάτων και ανάπαυση.Κι εσείς δεν τηρείτε ολόκληρο το ευαγγέλιο,αλλά υπερτονίζετε την αλήθεια.Οι οικουμενιστές ανεμίζουν σαν παντιέρα την αγάπη , οι πουριτανοί ορθόδοξοι την ταπείνωση κι εσείς την αλήθεια.Πάντως την κατάνυξη δε μπορείς να την κατηγορήσεις για κακώς εννοούμενη θρησκευτική ορθότητα , πουριτανός - κότα ο π.Νικ. δεν είναι , δεν κρύβεται πίσω απο το δάχτυλό του ,ούτε φοβάται την σκιά του.

κυπριανός χ
"... η λαναθασμένη εκκλησιολογία σας επηρέασε και τα πιστεύματά σας, αλλοίωσε το πνευματικό σας αισθητήριο και αυτό σας καθιστά ακατανόητους , δυσνόητους και ανόητους καμιά φορά , με την έννοια ότι δεν βρίσκετε σε σας σωστή αίσθηση των πραγμάτων και ανάπαυση "

Κρατήστε λοιπόν κι εσείς τη δική σας σωστή εκκλησιολογία με το επίσης δικό σας σωστό πνευματικό αισθητήριο και την συνοδό ανάπαυση, μνημονεύοντας τους αμνημόνευτους και κοινωνούντες με τους ακοινώνητους, Παρένθεση,"κάνε το για χάρη μου" γ. Εφραίμ Αριζόνα προς γ. Αγάθωνα, όταν ο τελευταίος απείλησε τον οικουμενικό με διακοπή μνημοσύνου. Ο πρώτος του συνιστούσε να μη το κάνει.

" Πάντως την κατάνυξη δε μπορείς να την κατηγορήσεις για κακώς εννοούμενη θρησκευτική ορθότητα ... ".

Λάθος. Μιλώ εκ πείρας. Η Διαχείριση του ιστολογίου γνωρίζει περισσότερα ( : Προς πάντα ενδιαφερόμενο) για όσους πηγαίνουν ... άψαλτοι.

- Ανώνυμος
Η στάση μας πρέπει να πηγάζει απο όλο το Ευαγγέλιο και την Αγία Παράδοση και όχι μόνο απο την αλήθεια.

κυπριανός χ
"Οι οικουμενιστές ανεμίζουν σαν παντιέρα την αγάπη , οι πουριτανοί ορθόδοξοι την ταπείνωση κι εσείς την αλήθεια ... Η στάση μας πρέπει να πηγάζει από όλο το Ευαγγέλιο και την Αγία Παράδοση και όχι μόνο από την αλήθεια". Δικά σας κι αυτά.

Δεν είσαστε μόνο κακοί συνομιλητές, είσαστε και παραχαράκτες της αγίας Γραφής και της ιερής Παράδοσης με αυτά που λέτε ή γράφετε. Όταν εμείς αναφερόμαστε στην αλήθεια δεν αοριστολογούμε :
Ὅταν δέ ἔλθῃ ὁ παράκλητος ὃν ἐγὼ πέμψω ὑμῖν παρὰ τοῦ πατρὸς, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας
 (Ιν. ιε΄ 26)
όταν δέ έλθη εκείνος, το Πνεύμα της αληθείας, οδηγήσει υμάς εις πάσαν την αλήθειαν
 (Ιν. ις΄ 13)

Στον παράκλητο, το Πνεύμα της αληθείας αναφερόμαστε κατά τον ειπόντα :

α)
 ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωὴ
β)
 
ἀλλ' ἐγὼ τὴν ἀλήθειαν λέγω ὑμῖν· συμφέρει ὑμῖν ἵνα ἐγὼ ἀπέλθω. ἐὰν γὰρ ἐγὼ μὴ ἀπέλθω, ὁ παράκλητος οὐκ ἐλεύσεται πρὸς ὑμᾶς

Η αίρεση, όπως κάθε αίρεση, προκαλεί διανοητικό βραχυκύκλωμα και όποιος έχει πηγή του τον παράκλητο, το Πνεύμα της αληθείας : αγία Γραφή και ιερή Παράδοση, διαγράφεται με μια μονοκοντυλιά. Πείτε μου, λοιπόν, εσείς τι ανεμίζεται ; Μόνο τα κατάλληλα του βραχυκυκλώματος, τα δε άλλα τα υποστέλλεται ; Να γράψω "θάβετε άψαλτα" δεν θα είχα άδικο. Εσείς έχετε τα δικά σας κριτήρια και όπως γράψατε "η καλώς νοούμενη θρησκευτική σας ορθότητα είναι να μην δεχόσαστε σχισματική προπαγάνδα".
Την ίδια τύχη θα έχει, μάλλον, και τούτο το σχόλιο. Να είστε καλά.

Υστερόγραφο
Αν έχετε το θάρρος της γνώμης, δώστε στους αναγνώστες σας το σχόλιο που πήγε άψαλτο : "Προς πάντα ενδιαφερόμενο". Δηλαδή, χωρίς να μπείτε στον κόπο να το δημοσιεύσετε, δείχνοντας - λόγοι προστασίας του ποιμνίου - την σχισματική προπαγάνδα του γράφοντος.

4 σχόλια:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Αδελφέ Κωνσταντίνε, Χαίρε εν Κυρίω

Σε ευχαριστώ για την αναδημοσίευση. Είναι καιρός να καταλάβουμε, άχυρο δεν μασάμε, η ήρα θα ξεχωρίσει από το στάρι.

Τους έγραψα ένα σχόλιο με τίτλο : "Προς πάντα ενδιαφερόμενο". Το έθαψαν στην κυριολεξία. Τους έγραφα, μεταξύ άλλων, ότι το ιστολόγιό τους είναι για παιδιά του Κατηχητικού και ανώριμους νεαρούς ενήλικες. Δεν προάγουν καθόλου την πίστη, μένουν σε επίπεδο - επιεικώς - Μέσης Εκπαίδευσης και θέλουν να κρατήσουν σε αυτό το επίπεδο όλους όσους θα περάσουν κατ΄ ανάγκη από το γάλα σε στερεά τροφή.

Τους έγραφα και άλλα, διόλου προσβλητικά, αλλά όπως καταλαβαίνεις τους χαλούσα τη συνταγή του (βιομηχανοποιημένου) γάλακτος. Δεν το δημοσίευσαν, αλλά δεν μπόρεσαν και τα άλλα να τα ενταφιάσουν. Η δημοκρατικότητα πάντα νικά !

Συνήθως δεν κρατώ αντίγραφα των σχολίων μου, έτσι, δεν μπόρεσα να το κάνω ανάρτηση στο ιστολόγιο. Είναι λάθος αυτό, τώρα έμαθα. Αν είχαν συνέπεια με αυτά που διδάσκουν : Δεν φιλοξενούμε την προπαγάνδα των σχισματικών κλπ., όφειλαν να αναρτήσουν το άρθρο/σχόλιο δείχνοντας στα κατηχητόπουλα τα αιρετικά και τα σχισματικά του γράφοντος. Δεν το έκαναν. Προτίμησαν να συνεχίσουν τη σίτιση με μπιμπερό, ή με ρινογαστρικό σωλήνα, όπως κάνουμε οι γιατροί στους ασθενείς σε "φυτική", λεγόμενη, κατάσταση.

Ο Κύριος να μας λυπηθεί, αδελφέ Κωνσταντίνε

"Μη καταπιστεύσης με, ανθρωπίνη προστασία, Παναγία Δέσποινα, αλλά δέξαι δέησιν του ικέτου σου. Θλίψις γαρ έχει με, φέρειν ου δύναμαι των δαιμόνων τα τοξεύματα. Σκέπην ου κέκτημαι, ουδέ πού προσφύγω ο άθλιος, πάντοθεν πολεμούμενος ... "

Silver είπε...

Τὴν πᾶσαν ἐλπίδα μου εἰς σὲ ἀνατίθημι, Μήτηρ τοῦ Θεοῦ, φύλαξόν μας ὑπὸ τὴν σκέπην σου!

Ανώνυμος είπε...

Κωστάκη πρόσεχε τις χαμένες απόψεις του Χριστοδουλίδη.


Για την λογοκρισία της Κατάνυξης έχει δίκηο.

Silver είπε...

"χαμένες απόψεις"
η "χαμένη Δραχμή"
(Έχει την ίδια δομή με την παραβολή του Καλού Ποιμένα)
Έψαξε παντού και όταν τη βρήκε γέμισε με χαρά.

Σου εύχομαι να βρεις και εσύ τις "χαμένες απόψεις" του αδελφού μας Κυπριανού, για να γεμίσης με χαρά!....

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος