Πίστη - Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

Και πως είναι δυνατόν αυτό, ισχυρίζονται, να έχει ο Θεός Πατέρας Υιόν, που ζει και υπάρχει; Συζητούμε για τον παντοδύναμο Θεό και ρωτάς πως; Και δεν φοβάσαι, ούτε φρίττεις; Έπειτα, αν ερωτούσε κάποιος εσένα: Πως οι ψυχές μας θα έχουν αιώνια ζωή και κατόπιν και τα σώματά μας; Θα γελάσεις με την καρδιά σου με την ερώτηση, καθόσον τέτοια θέματα δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο έρευνας της ανθρώπινης διάνοιας, αλλά πρέπει κανείς να τα πιστεύει μόνον και να μην περιεργάζεται αυτό που ελέχθη και αν θεωρεί αρκετή απόδειξη αυτού την δύναμη εκείνου που το είπε• αν λοιπόν πούμε, ότι εκείνος που δημιούργησε τις ψυχές και τα σώματα και που υπερέχει ασύγκριτα από όλη την κτίση, είναι άναρχος, θα μας ζητήσεις να σου πούμε και τον τρόπο με τον οποίο έγινε άναρχος;

Και ποιος θα μπορούσε να πει, ότι αυτά είναι χαρακτηριστικά ισορροπημένης ψυχής; Και ποιος ότι είναι υγιούς λογικής; Άκουσες, ότι ο Χριστός «ήταν το φως το αληθινό». Γιατί φιλονικείς άδικα και μάταια να υπερβείς με τη λογική την άπειρη αυτή ζωή; Ούτε άλλωστε είναι δυνατόν. Γιατί εξετάζεις εκείνα που δεν εξετάζονται; Γιατί περιεργάζεσαι τα ακατάληπτα; Γιατί ερευνάς τα ανεξερεύνητα; Προσπάθησε να καταλάβεις ποια είναι η ρίζα των ηλιακών ακτίνων• αλλά δεν θα μπορέσεις• και όμως δεν αγανακτείς, ούτε δυσανασχετείς για την αδυναμία σου αυτή. Πως λοιπόν έχεις γίνει θρασύς και αυθάδης στα υψηλότερα;

Άγιον Όρος • Ακολουθία Αναστάσεως • Mount Athos • Resurrection


Η Ευρώπη, τα Σκόπια και η ελληνική απάντηση

 
Κωνσταντίνος Χολέβας.
Με πρόσφατο ψήφισμά του το Ευρωκοινοβούλιο ζητεί να προχωρήσει ο διάλογος για την ενταξιακή πορεία των Σκοπίων στην Ευρ. Ενωση. Φυσικά τέτοια ψηφίσματα δεν έχουν μεγάλη πολιτική βαρύτητα, αποτελούν όμως μια ηθική πίεση. Η επίσημη ελληνική πλευρά πρέπει να μιλήσει τη γλώσσα της αλήθειας και του ρεαλισμού προς όλες τις κατευθύνσεις. Ας θυμίσουμε, λοιπόν, στους εταίρους μας τα εξής:


 Υπάρχουν δύο αποφάσεις του Συμβουλίου Κορυφής της Ε.Ε., του Δεκεμβρίου 1991 και του Ιουνίου 1992, οι οποίες ξεκάθαρα ζητούν από το κράτος των Σκοπίων να αποδεχθεί ένα όνομα που δεν θα εκφράζει επεκτατισμό κατά των γειτόνων του. Η Ενωση, σήμερα μάλιστα που αμφισβητείται ο ρόλος της, πρέπει να μείνει σταθερή στις αποφάσεις της. Το όνομα Μακεδονία δεν μπορεί να γίνει δεκτό.
 Πού βλέπουν οι Ευρωπαίοι την καλή διάθεση εκ μέρους των Σκοπιανών; Τους θυμίζουμε ότι το κυβερνών κόμμα του Ν. Γκρούεφσκι έχει το όνομα ΒΜΡΟ, δηλαδή το όνομα της οργανώσεως των Βουλγάρων κομιταζήδων του 1893 και εξής. Η παλιά οργάνωση ΒΜΡΟ έδρασε πολλές φορές τρομοκρατικά με ανατινάξεις τραπεζών στη Θεσσαλονίκη, με δολοφονίες ηγετών, όπως ο Σέρβος βασιλεύς Αλέξανδρος, και με πρόκληση αναταραχής στη Βουλγαρία του Μεσοπολέμου. Θα επιβραβεύσει η Ευρ. Ενωση τους συνεχιστές μιας τρομοκρατικής οργανώσεως;
 Ας αναρωτηθούν οι εταίροι μας, αν θέλουν να έχουν στην Ενωση ένα κράτος υπό διάλυσιν. Αρκούν οι εθνοτικές διαμάχες μεταξύ Βαλόνων και Φλαμανδών, που παραλύουν επί μακρόν την πολιτική ζωή του Βελγίου. Στα Σκόπια τα πράγματα μεταξύ Σλάβων (ψευδομακεδόνων) και Αλβανών βρίσκονται σε πολύ χειρότερο σημείο. Προ ημερών ο τελικός ποδοσφαίρου δεν έληξε ποτέ, διότι συνεπλάκησαν με εθνικιστικά συνθήματα οι οπαδοί της σλαβικής και της αλβανικής ομάδας. Η πολυάριθμη αλβανική κοινότητα έχει ουσιαστικά αποσχίσει τις δυτικές επαρχίες και αργά ή γρήγορα θα ενωθεί με το Κόσοβο στο πλαίσιο της μεγάλης Αλβανίας.
 Η αντίδραση στις ιστορικές παραχαράξεις των Σκοπιανών δεν εκφράζει μια ελληνική ιδιορρυθμία. Ακόμη ένα μέλος της Ε.Ε., η Βουλγαρία, έχει διακηρύξει επισήμως ότι η ΠΓΔΜ δεν πρέπει να ενταχθεί στην Ενωση, αν δεν εγκαταλείψει την πλαστογράφηση της ιστορίας των γειτόνων της.
 Η οικονομική κρίση ας μη γίνει αιτία οδυνηρών εθνικών υποχωρήσεων εκ μέρους μας.


 Κυριακάτικη Δημοκρατία

ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΛΙΨΕΙΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

" Ὅποιος οδεύει στον δρόμον της αρετής», μας λέγει ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος (Λόγος ΚΑ/), «πρέπει να ευχαριστή τον Θεόν σε όλες τις θλίψεις, που τον βρίσκουν και να μέμφεται και να κατηγορή τον εαυτόν του και να γνωρίζη ότι για την αμέλειά του, παρεχωρήθησαν οι θλίψεις αυτές από τον προνοητήν του Θεόν, για να ξυπνήση τον νουν του ή και διότι υπερηφανεύθη. Και ας μή ταραχθή γι᾽ αυτό, που του συμβαίνει, μήτε να εγκαταλείψη τον δρόμον της αρετής, αλλά ας μέμφεται τον θάνατόν του, για να μη γίνη σ᾽ αυτόν διπλόν το κακόν. Διότι ο Θεός, που είναι πλήρης πάσης δικαιοσύνης, δεν είναι άδικος, μη γένοιτο. Εις Αυτόν πρέπει η δόξα στους αιώνες. Αμήν".

Μηνύματα ενότητας από Ιερώνυμο και Κύριλλο κατά το συλλείτουργο της Κυριακής


Μηνύματα ενότητας από Ιερώνυμο και Κύριλλο κατά το συλλείτουργο της Κυριακής

Στους μακραίωνους δεσμούς των δύο Εκκλησιών αναφέρθηκε ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος από άμβωνος, κατά το συλλείτουργο με τον Πατριάρχη Μόσχας και Πασών των Ρωσιών Κύριλλο, στον ναό του Αγίου Παντελεήμονα Αχαρνών.

«Μας συνδέουν κοινές ιστορικές μνήμες και κοινοί αγώνες και επιπλέον μας ενώνουν η μυστηριακή ζωή και η κοινή μαρτυρία κατά την εκπλήρωση της αποστολής μας στον σύγχρονο κόσμο» τόνισε ο κ. Ιερώνυμος, επισημαίνοντας ότι «η οικοδόμηση της ενότητος της Εκκλησίας δεν είναι κάτι δεδομένο, αλλά επιβεβαιώνεται μέσα στην εμπειρία του εκκλησιαστικού Σώματος. Είναι καρπός του Αγίου Πνεύματος και του διαρκούς αγώνος της εκκλησιαστικής κοινότητος».

Σημείωσε δε πως «παρά τη διοικητική κατάτμηση, η Ορθοδοξία παραμένει ενωμένη με την κοινή πίστη και με τον ιερό αυτόν σύνδεσμο της ειρήνης και της εν Χριστώ αγάπης. Μολονότι κάθε μία από τις τοπικές Εκκλησίες διατηρεί τις δικές της ιδιαιτερότητες, όλες μαζί συναποτελούν τα ζωντανά μέλη ενός ενιαίου Σώματος, το οποίο συγκροτείται ευχαριστιακά με την έμπρακτη πίστη «εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν κοινότητα».

Στην αντιφώνησή του, ο ρώσος Πατριάρχης σημείωσε ότι «σήμερα λαοί πολλών χωρών με μακραίωνη ιστορία του χριστιανισμού αντιμετωπίζουν μια πολύ σοβαρή πολιτιστική πρόκληση: να ζουν με τον Θεό ή χωρίς Αυτόν, να δεχθούν ως κανόνα την άρση παντός ηθικού περιορισμού ή να έχουν ως γνώμονα την ανατεθείσα υπό Αυτού σε μας ευθύνη του λόγου και των πράξεων, των ψηφιζομένων νόμων και γενικώς της κατευθύνσεως της ζωής».

Ο Πατριάρχης Κύριλλος επισήμανε ότι «υπό αυτές τις περιστάσεις αναδεικνύεται ιδιαιτέρως ο ρόλος της Εκκλησίας», ενώ αναφέρθηκε στην κοινή πίστη των δύο λαών υπογραμμίζοντας πως «παρά τις διαφορές γλώσσης, εθίμων και ακόμα τινές τελετουργικές λεπτομέρειες, έχουμε ένα πάρα πολύ μεγαλύτερο και σημαντικότερο ενοποιητικό στοιχείο και αυτό είναι της αγάπης μας προς τον Θεό, της εν πίστει ζωής μας, της κοινής προοπτικής της αιωνιότητος, η οποία μας ενδυναμώνει στον πνευματικό μας αγώνα και κατευθύνει το έργο μας».

Το «παρών» στον Άγιο Παντελεήμονα έδωσαν εκπρόσωποι της κυβέρνησης, της τοπικής αυτοδιοίκησης και της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς και πλήθος πιστών.

H κηδεία του Μητροπολίτου Κυπριανού.

http://krufo-sxoleio.blogspot.ca/



Έναν ακόμη Επίσκοπο, αγωνιστή κατά της αιρέσεως του Οικουμενισμού, αποχαιρέτησαν οι πιστοί χθες στην Ι. Μ. Αγ. Κυπριανού και Ιουστίνης. Στην εξόδιο ακολουθία του μακαριστού Κυπριανού, παρεβρέθησαν εκατοντάδες πιστοί, κληρικοί και λαϊκοί, από όλες σχεδόν  τις "παρατάξεις" των Παλαιοημερολογιτών, δείγμα τόσο της κοινής αποδοχής του έργου του κεκοιμημένου Ιεράρχου, όσο κυρίως και της απουσίας διχασμού στη βάση του Πληρώματος των Παλαιοημερολογιτών.

Το "ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ" εύχεται ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του Σεβασμιωτάτου Κυπριανού και να ευλογήσει το έργο των διαδόχων του, στηρίζων αυτούς, έως τέλους.

Τότε τι χρειάζονται το «Πηδάλιον», το «Ωρολόγιον», το «Τριώδιον»; Να τα ρίψωμεν εις το πυρ και να ομολογήσωμεν ότι επλανήθημεν!


Εις τα ζητήματα της πίστεως δεν χωρούν ανθρώπινοι συναισθηματισμοί. Αείποτε η Εκκλησία του Χριστού «δια τους λόγους των χειλέων Του εφύλαξεν οδούς σκληράς». Μέσος όρος δεν υπάρχει. Ή πιστεύομεν ή δεν πιστεύομεν. Ή ο από δέκα αιώνων Καθολικισμός περιέπεσεν εις αιρέσεις, οπότε πρέπει να τας αποβάλη και κατόπιν να έλθη προς ένωσιν Δογματικήν και Εκκλησιαστικήν ή δεν έχει αιρέσεις οπότε η Εκκλησία μας πλανάται επί δέκα αιώνας. Και όχι μόνον δέκα αιώνας, αλλά πλανάται μεθ' όλων των Οικουμενικών Συνόδων και των αγίων Πατέρων, και τα πάντα γίνονται άνω κάτω. Και κατά συνέπειαν πρέπει να διορθώσωμεν Ιερούς Κανόνας, να συμπληρώσωμεν το Σύμβολον της Πίστεως, να διασκευάσωμεν τα λειτουργικά μας βιβλία, να χρίσωμεν με ασβέστη τους τοιχογραφημένους αγίους Πατέρας μας και να καύσωμεν τας φορητάς εικόνας των, αφού επλανήθησαν και πλανούν και ημάς τόσους αιώνας.                                                                                                      

Πρέπει να παύσωμεν του λοιπού να λέγωμεν εις τας προσευχάς  μας «δι' ευχών των αγίων Πατέρων ημών». Πρέπει να κλαύσωμεν δια τα πλήθη των Ομολογητών, που εμαρτύρησαν ματαίως και προ του σχίσματος και μετά το σχίσμα. Και πρέπει να σβήσωμεν πλέον και την ιεράν κανδήλαν, που καίει ακοίμητα εις την είσοδον του Ναού του Πρωτάτου, επάνω εις τα άγια λείψανα των Αγιορειτών Πατέρων, που εμαρτύρησαν από τους Ενωτικούς του 13ου αιώνος, διότι δεν εδέχθησαν το μνημόσυνον του Πάπα. Εάν δεν είναι αιρετική η παπική Εκκλησία, τότε τα θαύματα των αγίων Ομολογητών της Ορθοδοξίας είναι δαιμονικαί απάται. Εάν δεν είναι οι Λατίνοι αιρετικοί, πρέπει να καύσωμεν όλους τους αντιλατινικούς λόγους του Μ. Φωτίου, του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Καβάσιλα, Ιωσήφ Βρυεννίου, Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, Γενναδίου του Σχολαρίου και τόσων ιερωτάτων θεολόγων μέχρι του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, ως και τας Συνοδικάς αποφάσεις. Τότε τι χρειάζονται το «Πηδάλιον», το «Ωρολόγιον», το «Τριώδιον»; Να τα ρίψωμεν εις το πυρ και να ομολογήσωμεν ότι επλανήθημεν! 

Ο Ανδρέας που κηρύττει τον λόγο του Μωάμεθ (με Μέσι και Ρονάλντο!)

 
«“Aνδρέα, ο Θεός είναι μέσα σου” μου έλεγε ο πατέρας μου»... Στα επτά του χρόνια, ο Ανδρέας Τζώρτζης, Χαμζά Ανδρέας Τζώρτζης σήμερα, άκουγε, όπως λέει σε άπταιστα ελληνικά, με ενδιαφέρον τον πατέρα του. Ο πατέρας Τζώρτζης ήταν Ελληνας μετανάστης στο Λονδίνο, που μεγάλωσε στην Ελλάδα ως χριστιανός, για να γίνει αποδέκτης αργότερα, κατά τα λεγόμενα του γιου του, ινδουιστικών αλλά και βουδιστικών κηρυγμάτων. Σήμερα ο γιος του, στα 33 του χρόνια ένας από τους πιο γνωστούς ιεροκήρυκες, θεωρείται «βιτρίνα» των εξτρεμιστών ισλαμιστών που δρουν στη Βρετανία.
 
Στην προσωπική του ιστοσελίδα επικαλείται φράσεις του Mάλκομ Χ περί δικαιοσύνης και αλήθειας. Χαρισματικός και προσηνής, ο Τζώρτζης μαγεύει τα πλήθη και ακόμη περισσότερο τους νέους φοιτητές, οι οποίοι ως πρόβατα στη σφαγή συγκεντρώνονται για να τον ακούσουν και να αφεθούν στη «μαγεία» των κηρυγμάτων του, στα αμφιθέατρα των πανεπιστημίων. Αυτή, άλλωστε, φαίνεται να είναι η τακτική των ακραίων ισλαμικών οργανώσεων που χρησιμοποιούν τους καθ' όλα ευυπόληπτους και σύγχρονους ιεροκήρυκες που πείθουν και διαδίδουν το Ισλάμ.
 
Παρακολουθώντας ένα από τα εκατοντάδες βίντεο με τις ομιλίες του σε φοιτητές, παρατηρεί κανείς πόσο καλά ξέρει ο Τζώρτζης να χρησιμοποιεί την τέχνη της πειθούς. Μιλά με όρους ποδοσφαίρου, το πιο αγαπητό άθλημα στον κόσμο, αναφέρεται στον Μέσι και τον Ρονάλντο, για να μεταπηδήσει στη θρησκεία και το Ισλάμ, τον Αλάχ και την υποχρέωση των νέων να ξεχωρίζουν. Ο Τζώρτζης είναι ο νέος της διπλανής πόρτας, με trendy τζιν, καρό πουκάμισα και μοδάτα t-shirts. Ενα παιδί που, αν δεν είχε τη χαρακτηριστική ισλαμική γενειάδα, θα μπορούσε να τα πίνει και να ξενυχτά σε κάποιο κλαμπ του Λονδίνου.
 
Ο Χαμζά Ανδρέας Τζώρτζης, που ασπάστηκε το Ισλάμ πριν από περίπου 10 χρόνια, έχει κάνει τις διαλέξεις και τα debates, με θέμα το Ισλάμ, επάγγελμα. Εχει εμφανιστεί πολλές φορές σε τηλεοπτικά δίκτυα μεγάλης εμβέλειας για να εξηγήσει, όπως λέει, και να υπερασπιστεί το Ισλάμ. BBC, BBC Arabic, BBC Radio 4, Press TV, Islam Channel, Ummah TV, Iqra TV, TV3 (Malaysia) and National Public Radio of America, κάποια από τα ΜΜΕ στα οποία έχει προσκληθεί.
 
Ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook περιγράφει τον εαυτό του ως έναν υπερασπιστή - ομιλητή του Ισλάμ, συγγραφέα και λέκτορα, ενώ αναφέρει ότι έχει συμμετάσχει σε πολλές δημόσιες συζητήσεις και συμπόσια για τον Ισλαμισμό και τη θρησκεία. Ο ίδιος αναφέρεται στην καταγωγή του σε συνεντεύξεις που έχει δώσει και μάλιστα κάνει λόγο για το ανοιχτό μυαλό του πατέρα του, ο οποίος, όπως λέει, πίστευε στον χριστιανισμό αλλά με τη «μεσαιωνική έννοια» στην Ελλάδα του '50 και του '60. Κι όμως ο Χαμζά δεν ήταν γνωστός μέχρι πρότινος σε Κύπρο και Ελλάδα, παρά μόνο στη Βρετανία και ανάμεσα στους ισλαμιστές άλλων χωρών. Ωστόσο, το όνομά του ήρθε στο προσκήνιο όταν τα ξένα ΜΜΕ τον συνέδεσαν με την πρόσφατη δολοφονία του στρατιώτη στο Λονδίνο. Ο ίδιος έγραψε στο facebook την ημέρα της δολοφονίας του στρατιώτη: «Οι άντρες που δολοφόνησαν έναν άντρα σήμερα στο Λονδίνο διέπραξαν μια εγκληματική και διαβολική πράξη. Προσεύχομαι όπως όλες οι κοινότητες να παραμείνουν ενωμένες και να μην αφήσουν αυτό το γεγονός να σπείρει μίσος και διχόνοια. Αυτός που διέπραξε αυτό το έγκλημα δεν αντιπροσωπεύει καμία κοινότητα και καμία θρησκεία». Το πιστεύει; Ο ίδιος γράφει για την Τζιχάντ: «Το Ισλάμ είναι ένας πρακτικός τρόπος ζωής που συνειδητοποιεί ότι οι άνθρωποι πολεμούν. Το Ισλάμ θέτει τους όρους του πολέμου που θα πρέπει να ακολουθηθούν εάν οι μουσουλμάνοι πάνε στο πόλεμο για δίκαιους σκοπούς».
 
 
Το αφιέρωμα στο «The Week»
 
Το περιοδικό «The Week», στο πλαίσιο ενός αφιερώματος για τους ριζοσπάστες ιμάμηδες, που δίνουν διαλέξεις σε πανεπιστήμια της Βρετανίας, γράφει ότι ο Χαμζά Αντρέας Τζώρτζης είναι ένας «σοβαρός, πειστικός, ακραίος και ευπαρουσίαστος ριζοσπάστης», o οποίος με βάση τις έρευνες φέρεται να ενέπνευσε με τα κηρύγματά του και τον βομβιστή της Βοστόνης Ταμερλάν Τσαρνάεφ, ο οποίος παρακολουθούσε τις διαλέξεις του μέσω YouΤube. Αναφέρει ακόμη ότι είναι πρώην μέλος της ριζοσπαστικής ομάδας Hizb ut-Tahrir και ότι στα κηρύγματά του υποστηρίζει ότι οι Μουσουλμάνοι απορρίπτουν την ιδέα της ελευθερίας του λόγου, αλλά και την ιδέα της ελευθερίας εν γένει.
 
 
Η φανατική οργάνωση που πιστεύει ότι οι γυναίκες είναι κατώτερα όντα
 
Τον περασμένο Μάρτιο σε ένα από τα αμφιθέατρα του University College London εκατοντάδες προσκεκλημένοι ενός debate με τίτλο «Ισλάμ ή αθεϊσμός» αποχώρησαν μετά τον σάλο που προκάλεσε η κίνηση των διοργανωτών να χωρίσουν το ακροατήριο σε γυναίκες και άνδρες. Το UCL, ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Βρετανίας, ζούσε πρωτόγνωρες καταστάσεις. Ο σάλος οδήγησε τη διοίκηση του πανεπιστημίου σε αγωγή κατά των διοργανωτών, της Ακαδημίας Ερευνών Ισλαμικής Εκπαίδευσης. Ομιλητές ήταν ο καθηγητής Λόρενς Κράους και ο Χαμζά Αντρέας Τζόρτζης. Το περιοδικό «The Week» κάνει λόγο για τουλάχιστον 200 διαλέξεις στα βρετανικά πανεπιστήμια μέσα σε ένα χρόνο από ακραίους ομιλητές οι οποίοι υποστήριζαν θέσεις όπως ότι οι γυναίκες είναι κατώτερα όντα, καλούσαν σε τζιχάντ και κάποιοι ακόμα πιο ακραίοι έλεγαν ότι η ελευθερία δεν είναι αυτοσκοπός.
 
Μέχρι και τις πρόσφατες επιθέσεις ακραίων ισλαμιστών εναντίον στρατιωτών στους δρόμους του Λονδίνου, οι βρετανικές Αρχές δεν φαίνεται να ανησυχούσαν τόσο ώστε να λάβουν μέτρα. Κι ας υπήρχαν στοιχεία για τη νέα γενιά εξτρεμιστών ισλαμιστών, κηρύκων και ιμάμηδων, που δίνουν διαλέξεις σε πανεπιστήμια της Βρετανίας και θεωρούνται «καλλιεργητές» της κουλτούρας της τρομοκρατίας.
 
Από το 2009 το Κέντρο για την Κοινωνική Συνοχή (CSC) ανέφερε σχετικά με τις δραστηριότητες της εξτρεμιστικής ισλαμικής οργάνωσης Hizb ut-Tahrir ότι ελέγχει ακόμα και δημόσια σχολεία με σκοπό να δημιουργήσει ένα υπερκράτος σε μουσουλμανικές χώρες, ενοποιώντας τους μουσουλμάνους σε όλο τον κόσμο ως έναν πολιτικό συνασπισμό, ή «ummah». Η οργάνωση πιστεύει ότι η Βρετανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής είναι επικεφαλής μιας εκστρατείας κατά του Ισλάμ και των μουσουλμάνων σε όλο τον κόσμο. Ο Τζώρτζης φέρεται να είναι μέλος της οργάνωσης, το ίδιο και οι ιεροκήρυκες που αλωνίζουν με άνεση, όπως αποδεικνύεται, τα βρετανικά πανεπιστήμια, μεταξύ αυτών το University of East London, το University of Bristol αλλά και το London School of Economics!
 

Η ομιλία του πατρός Θεοδώρου Ζήση ,για την άλωση της Πόλης, στη Ρουμανία.


Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)


Κάθε ιερά πράξις και τελετουργία εν τη Εκκλησία είναι ένα μυστήριόν Της και κάθε μυστήριόν Της είναι μεγάλο όπως το ίδιον το μυστήριον της Εκκλησίας, διότι κάθε μυστηριακή πράξις εν τω θεανθρωπίνω οργανισμώ της Εκκλησίας ευρίσκεται εις οργανικήν και ζωτικήν σχέσιν με το κεντρικόν μυστήριον της Εκκλησίας, τον Θεάνθρωπον Χριστόν. Ιδού ένα παράδειγμα: ο μικρός αγιασμός. Παρ΄ όλον ότι πρόκειται περί μικράς πράξεως της Εκκλησίας, το ιερόν θαύμα το οποίον τελείται δι΄ αυτής είναι τεράστιον και τόσον μεγάλον όσον η ιδία η Εκκλησία. Το ηγαπημένον θαύμα αυτό, επισκέπτεται τώρα και δύο χιλιάδες χρόνια εκατομμύρια ψυχών των ορθοδόξων χριστιανών, καθαρίζει αυτάς και αγιάζει, χαρίζον εις αυτάς την υγείαν και την αθανασίαν, και ούτε σταματά ούτε πρόκειται να σταματήση έως ότου υπάρχει ο ουρανός και η γη. Ο αγιασμός δε είναι μόνον ένα από τα πολυάριθμα άγια μυστήρια τα ακαταπαύστως θαυματουργούντα εν τη Ορθοδόξω Εκκλησία! Αλλά και κάθε αγία αρετή εις την ψυχήν του ορθοδόξου χριστιανού είναι ένα μυστήριον του Χριστού, διότι κάθε αρετή ευρίσκεται εις οργανικήν σχέσιν με το μυστήριον του Βαπτίσματος και δι΄ αυτού με όλον το θεανθρώπινον μυστήριον της Εκκλησίας. Ούτω π. χ. η πίστις είναι αγία αρετή αλλ΄ εν ταυτώ και άγιον μυστήριον, δια του οποίου ο ορθόδοξος χριστιανός διαρκώς ζη και σώζεται. Η δε αγία πίστις με την σωτήριον δύναμίν της γεννά εις την ψυχήν του και τας άλλας αρετάς: την προσευχήν, την αγάπην, την ελπίδα, την νηστείαν, την ελεημοσύνην, την ταπείνωσιν…, εκ των οποίων κάθε μία είναι πάλιν μυστήριον. Δια τούτο τα μυστήρια της Εκκλησίας του Χριστού δεν έχουν αριθμόν, διότι ο Θεός εν τη Εκκλησία Του δεν δίδει την Χάριν Του «εκ μέτρου» (Ιω. 3,34). Εις το παμπεριεκτικόν μυστήριον της Εκκλησίας του Θεανθρώπου Χριστού και ένα «Κύριε ελέησον» είναι άγιον μυστήριον όπως και εν δάκρυον της μετανοίας και εις στεναγμός της προσευχής.

Του εν Αγίοις Πατρός ημών Ιωάννου Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του Χρυσοστόμου εις την Σαμαρείτιν· και εις το: «Έρχεται ουν (ο Χριστός) εις πόλιν της Σαμαρείας, λεγομένην Συχάρ» (Ιωάν. δ:5).

Σήμερον ο Χριστός διεκήρυξε προς ημάς τους άθλους της Σαμαρείτιδος· και είναι ανάγκη ο πτωχός λόγος μου να ταξιδεύση μέσα εις το πέλαγος των κατορθωμάτων της. Βλέπω δηλαδή την πίστιν αυτής και θέλω να την εγκωμιάσω, όπως της αρμόζει, και μαζί με σας να επαινέσω την πτωχήν και πλουσίαν, την πόρνην και την Απόστολον, την άσωτον και την πιστήν, εκείνην η οποία πολλούς εμόλυνε και τον μονογενή Λόγον του Θεού επεριποιήθη, εκείνην η οποία εμολύνθη με πολλάς αμαρτίας αλλά και εκαθαρίσθη εξ αυτών, εκείνην η οποία εδίψασε και επεθύμησε να πίη το Ύδωρ της αιωνίου ζωής, η οποία εκληρονόμησε τέλος την χάριν των ναμάτων του ουρανού. Τι λέγει δηλαδή ο ευαγγελιστής Ιωάννης, ο οποίος ως υιός βροντής μας απεκάλυψε τα άρρητα μυστήρια; «Έρχεται ουν (λέγει δια τον Ιησούν) εις πόλιν της Σαμαρείας, λεγομένην Συχάρ, πλησίον του χωρίου, ο έδωκεν Ιακώβ Ιωσήφ τω υιώ αυτού. Ην δε εκεί πηγή του Ιακώβ.

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more