@Γράφει ο Γρηγόριος :


Σίγουρα το να παύει την πλήρη κοινωνία ο καθένας μόνος του κάθε φορά που κάποιος Επίσκοπος ή κληρικός παρεκτρέπεται σε θέματα Πίστεως και Εκκλησιαστικά είναι ότι επιβάλει το γνήσιο Ορθόδοξο και Πατερικό Πνεύμα!



Αδελφέ μου Γρηγόριε, τι σου συμβαίνει;

Για ποια "κάποια φορά που παρεκτρέπεται κάποιος κληρικός", ομιλείς;

"συ μόνος παροικείς εν Ελλάδι και ουκ έγνως τα γενόμενα εν αυτή εν ταις ημέραις ταύταις;"

Δεν έμεινε τίποτε όρθιο από τους Οικουμενιστές, και συ ομιλείς για "κάποιες παρεκτροπές..."

1920 επισήμως αναγνωρίζονται όλες οι παρασυναγωγές ως Εκκλησίες!!!

1948 Με υπογεγραμμένα κείμενα στο Π.Σ.Ε. δεχόμαστε, (οι τοπικές "Ορθόδοξες" Εκκλησίες), ότι οι παρασυναγωγές είναι Εκκλησίες, ενώ ο αντίχριστος Πάπας αρνείται την συμμετοχή του στο Π.Σ.Ε. για δογματικούς λόγους, δηλώνοντας ότι η Παπική Εκκλησία είναι η Μόνη Εκκλησία του Χριστού και όλες οι Ορθόδοξες Εκκλησίες και οι Προτεσταντικές κοινότητες, εφ΄ όσον δεν αναγνωρίζουν την αυθεντία του Πάπα είναι εκκλησίες με έλλειμμα!!!

1990-91 επισήμως αναγνωρίζονται στο Σαμπεζύ, οι Μονοφυσίτες ως Ορθόδοξοι!!!

1993 στο Μπελαμάντ του Λιβάνου αναγνωρίζονται οι Παπικοί ως Εκκλησία Χριστού με Μυστήρια, Ιερωσύνη και Αποστολική Διαδοχή!!!

και τελικά 2006 συλλειτουργούν ο Οικ. Πατριάρχης με τον Πάπα στην Κωνσταντινούπολη!!!

Αν όλα αυτά, για σένα είναι "κάποιες παρεκτροπές", συνέχισε αδελφέ μου την πορεία σου, και άφησε και μένα στην ησυχία μου να συνεχίσω την δική μου πορεία όπως την αντιλαμβάνομαι.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βέβαια-βέβαια, το ίδια ποιηματάκια κάθε φορά! Δεν αρνούμαι τίποτε από αυτά. Αυτά λέω παρεκτροπές, αυτή η λέξη μου 'ρθε, αν βρεις εσύ στις 11:00 μ.μ μια άλλη λέξη που να τα καλύπτει όλα αυτά σύντομη σε παραδέχομαι.

Βέβαια, ξαναλέω, εσείς είστε αυτοί που μελετήσατε ως τόσο αγιασμένες ψυχές και συνειδητοποιήσατε πως χριάζεται αποτείχιση, άλλοι δεν συνειδητοποίησαν ή ήταν δειλοί -αλίμονο ο Καντιώτης δειλός!-.

Μάλλον με δουλεύεις πλήρως, καθότι όλα αυτά εγώ τα ανέφερα στα σχολιά μου! Και σας λέω ποιος σας είπε ότι πρέπει να αποτεχίζεσθε σε τέτοιες περιπτώσεις; Το μνημόσυνο μόνο από αυτούς και μόνο το μνημόσυνο, ναι, μπορείτε να το παύσετε. Ως εκεί όμως. Παρακάτω, ποιος το είπε, αλλά το σημαντικότερο ποιος το έπραξε; Μόνο μη μου πείτε ο Άγιος Μάξιμος και ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, γιατί ο Θεός να με συγχωρέσει, θα χτυπήσω το κεφάλι μου στον τείχο. ΕΛΕΟΣ! Τα ίδια και τα ίδια λέτε όλοι, εσείς οι Πατερικοί, οι γνήσιοι Ορθόδοξοι!

Εν τω μεταξύ δεν δημοσίευσες ένα σχολιό μου, αντιθέτως έχεις κατεβάσει από ότι είδα μία ανάρτηση, ένα άλλο «Τάδε έφη...» κάποιου άλλου σχολιαστή, ο οποίος σε σχόλιά του σε ρωτάει γιατί το κατέβασες, αλλά εσύ δεν απαντάς!

Μάλιστα γνήσιε Ορθόδοξε!

Αλλά το κορυφαίο είναι ότι "πρόβλεψα" τα παρακάτω (παραθέτω την πρόταση από πρηγ. σχολιό μου):


«Τώρα ως σεβάσμιος άνθρωπος και γνήσιος Ορθόδοξος, δημοσιεύστε χωρίς την έγκρισή μου το σχόλιο μου, με τίτλος «Τάδε έφη Γρηγόριος!», διότι με σέβεστε όπως όλους πλήρως και έχετε δημοκρατικό πνεύμα και δικαιοσύνη και απαντάτουλάχιστον στα ερωτήματα των σχολιαστών που είναι πολύ σύντομα.»!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Silver είπε...

@ Γρηγόριος : Βέβαια-βέβαια, το ίδια ποιηματάκια κάθε φορά! Δεν αρνούμαι τίποτε από αυτά. Αυτά λέω παρεκτροπές, αυτή η λέξη μου 'ρθε, αν βρεις εσύ στις 11:00 μ.μ μια άλλη λέξη που να τα καλύπτει όλα αυτά σύντομη σε παραδέχομαι.


Nαι υπάρχει. Είναι η λέξη ΠΡΟΔΟΣΙΑ που τα καλύπτει όλα αυτά!


@ Γρηγόριος : Βέβαια, ξαναλέω, εσείς είστε αυτοί που μελετήσατε ως τόσο αγιασμένες ψυχές και συνειδητοποιήσατε πως χριάζεται αποτείχιση, άλλοι δεν συνειδητοποίησαν ή ήταν δειλοί -αλίμονο ο Καντιώτης δειλός!-.


Πρωτίστως δεν είμαι αγιασμένος, ούτε είμαι οργανοσιακός ούτε υπήρξα ποτέ του κατηχητικού. Ήμουν, είμαι, και παραμένω ελεύθερος. Ούτε μελέτησα, ούτε συνειδητοποίησα ότι χρειάζεται αποτείχιση. Όταν ένας Ιερέας δεν μου κάνει δεν ξαναπηγαίνω στον Ναό του, πηγαίνω σε άλλο Ναό. Όταν δεν μου κάνει ο Επίσκοπος, πηγαίνω σε άλλη Επισκοπή. Και όταν δεν μου κάνει καμία Επισκοπή, κάθομαι στο σπιτάκι μου και προσεύχομαι. Είναι τόσο απλό για μένα. Φίλε να σου μιλήσω ελεύθερα: Δεν αλυσοδένομαι από κανένα πετραχήλι, και δεν μεταβάλλομαι σε αυτόματο κινούμενο (ρομπότ). Ο Θεός, επειδή, ο άνθρωπος ήτο προικισμένος με ελεύθερη θέληση, μετά την πτώση, ζήτησε ευθύνες. Έτσι η ευθύνη είναι στοιχείο της ζωής μας. Είναι αδιανόητο να θεωρείς το άτομο υπεύθυνο για τις πράξεις του και συγχρόνως να του αρνήσαι το δικαίωμα να αποφασίζει γι’ αυτές.
Τώρα με ρωτάς αν ήταν ο Καντιώτης δειλός. Όπως ανάφερα, δεν με ενδιαφέρει τι έκανε ο Καντιώτης. Μελετώ την Αγία Γραφή και τους Πατέρες και αποφασίζω! Άλλοι αποφασίζουν και πηγαίνουν σε κάποια Σύνοδο του Πάτριου, άλλοι δέχονται τους οικουμενιστές ως σωστούς Ορθοδόξους, άλλοι ακολουθούν τους αντιοικουμενιστές. Εν πάση περιπτώσει κάνει ο καθένας ό,τι νομίζει σωστό. Σέβομαι την απόφαση του κάθε ενός.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ μετἀ τα έχεις κάνει όλα ίσιωμα. Αλίμονο κάθε φορά που δεν σου αρέσει κάτι από έναν Ιερέα να φεύγεις. Αυτά είναι αρρωστημένα. Άρα λοιπόν δεν έχεις αποτεχιστεί, έτσι; Γιατί δεν αναρτείς ένα άρθρο με τις ακριβείς θέσεις που υποστηρίζει και ακολουθείς; Νομίζω ότι στο πρώτο σχολιό μου (στην άλλη ανάρτηση) τα εξήγησα όλα, δεν τα δέχεστε; Εάν φεύουμε αυτό σημαίνει δειλία. Άκουγα μια περίπτωση με έναν όπου διέκοψε Επίσκοπο στην Αμερική και τον έλγξε μπορστά στον κόσμο ενώ αυτός ήταν στο Ιερό Βημα και αφού δεν τον πέταξαν με τις κλοτσιές, έτοιμοι ήταν. Εσύ όμως τι κάνει; Φεύγεις! Μάλιστα.

Δεν μου λες τώρα, είσαι μέλος Αδελφότητας και λες δεν είσαι οργανωσιακό; Δεν είμαι μέλος Αδελφότητας, αλλά πιστεύω πως επιτελούν (τουλάχιστον οι περισσότερες αν όχι όλες) μεγάλο έργο. Έίσαι και εσύ από αυτούς που τις θεωρούν "χολεριαμσμένες"; Μάλιστα επειδή ήταν αυστηροί σε θέματα Πίστεως και ήθους; Και ακόμη και αν υποτεθεί πως δεν ήταν για τέτοια θέματα τις κατηγορούσαν.Για τα κατηχητικά τι να πω. Τα κατηχητικά υπήρξαν από τα πρώτα Χριστιανικά χρόνια. Και ο Άγιος Δημήτριος έκανε, να ένα παράδειγμα που θυμήθηκα.
Εάν δεν είσαι φωτισμένος τότε παραδέξου πως δεν μπορείς να τα ξέρεις και να τα καταλαβαίνεις όλα, οπότε μην κάνεις σαν τους παλαιημερολογίτες και να παραδέχεσαι τα λάθη σου. Υπήρξαν κορυφαίοι εργάτες του Ευαγγελίου που ήξεραν τη Γρααφή και ους Πατέρες απέξω και ανακατωτά, εσύ τώρα βρέθηκε να έχεις διαφορετικές γνώμες; Τι θα πει ελεύθερος για εσένα; Ελεύθερος δεν είναι κάποιος όταν κάνει ότι θέλει, έτσι θέλει να πιστέψουμε ο πονηρός, παγματικά ελεύθερος είναι κάποιος όταν δεν γίνεται δούλος των παθών του και των εγωισμών του. Και βέβαια οι Χριστιανοί πάντα υπακούουν και πρέπει να υπακοούν κάποιον. Είτε τον πνευμαικό τους, είτε τον Ηγούμενο κτλ. Τι δεν είναι ελεύθερος κάποιος που τα κανει αυτά;


Λοιπόν θέλω να μου απαντήσει τώρα για τα παρακάτω:

«Εν τω μεταξύ δεν δημοσίευσες ένα σχολιό μου, αντιθέτως έχεις κατεβάσει από ότι είδα μία ανάρτηση, ένα άλλο «Τάδε έφη...» κάποιου άλλου σχολιαστή, ο οποίος σε σχόλιά του σε ρωτάει γιατί το κατέβασες, αλλά εσύ δεν απαντάς!

Μάλιστα γνήσιε Ορθόδοξε!

Αλλά το κορυφαίο είναι ότι "πρόβλεψα" τα παρακάτω (παραθέτω την πρόταση από πρηγ. σχολιό μου):


«Τώρα ως σεβάσμιος άνθρωπος και γνήσιος Ορθόδοξος, δημοσιεύστε χωρίς την έγκρισή μου το σχόλιο μου, με τίτλος «Τάδε έφη Γρηγόριος!», διότι με σέβεστε όπως όλους πλήρως και έχετε δημοκρατικό πνεύμα και δικαιοσύνη και απαντάτουλάχιστον στα ερωτήματα των σχολιαστών που είναι πολύ σύντομα.»!!!!!!!!!!!!!!!!!!».

Γιατί αυτά αποφεύγεις να τα απαντήσεις;

«Ούτε μελέτησα, ούτε συνειδητοποίησα ότι χρειάζεται αποτείχιση. Όταν ένας Ιερέας δεν μου κάνει δεν ξαναπηγαίνω στον Ναό του, πηγαίνω σε άλλο Ναό. Όταν δεν μου κάνει ο Επίσκοπος, πηγαίνω σε άλλη Επισκοπή. Και όταν δεν μου κάνει καμία Επισκοπή, κάθομαι στο σπιτάκι μου και προσεύχομαι. Είναι τόσο απλό για μένα. Φίλε να σου μιλήσω ελεύθερα: Δεν αλυσοδένομαι από κανένα πετραχήλι, και δεν μεταβάλλομαι σε αυτόματο κινούμενο (ρομπότ).»

Όλα αυτά μου προκαλούν γέλιο αλλά και λύπη. Δυσκολεύομαι να παραδεχτώ πως αυτά τα τα διαβάζω από Ορθόδοξο Χριστιανό που έχει σώας τα φρένας, μια σεβαστή ηλικία και μελετημένος χωρίς κολλήματα και απόψεις σαν κι αυτά που συναντούσαμε παλιά στα χωριά.

Τι να πω, βλέπω ότι έχεις πολύ μεγάλη πρόθεση για οφέλεια των συνανθρώπων σου! Μάλιστα κάθε ανάρτηση και παραμπή του ιστολογίου σου είναι προσεγμένη προς οφέλεια των ψυχών και όχι προς καταστροφή και ταραχή. Μάλιστα!

Γρηγόριος Π.

Silver είπε...

@ Γρηγόριος Π.


Βρε Γρηγόριε, είναι 8.30 πρωϊνή εδώ. Έχω κοιμηθεί από τις τρεις έως τις πέντε. Έγραψα απάντηση σε σένα και γράφω από το ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΑΡΙΟΝ για να προλάβω να το ανεβάσω για την Κυριακή.

Ξέρεις η υπομονή έχει και τα όριά της. Εσύ αδελφέ μου δεν έχεις τη δύναμη να γράψεις το πλήρες όνομά σου, και θέλεις να μου κάνεις κατήχηση;

Ποιός είναι μέλος Αδελφότητος; Εγώ; Λάθος αδελφέ μου, Με παρακάλεσαν και ενώθηκα για λίγο μαζί τους και μετά έφυγα. Πάνε χρόνια, δεν έχω κοινωνία μαζί τους. Ο Πρόεδρος έρχεται και με παρακαλεί συνεχώς :Κώστα κάνε τούτο σε παρακαλώ, Κώστα κάνε κείνο σε παρακαλώ... Κώστα γράψε εναντίον των προδοτών οικουμενιστών....

Και του λέγω του Προέδρου: Τι να γράψω αδελφέ μου; Εσείς έχετε πλήρη κοινωνία με όλους τους ιερείς και με τον αικουμενιστή κ. Σωτήριο. Εγώ θα γράφω εναντίον τους και εσείς θα ξημερωβραδιάζεστε μαζί τους;

Στο τέλος μην εκλπαγείς αν τα βάλω και με τον θεολόγο που τους καθοδηγεί, αλλά και με τον Πνευματικό τους Πατέρα!!!

Κάνε λίγο υπομονή, και θα γίνει και αυτό.

Αχ, Κωνσταντίνε, το κατάλαβα ότι σε δουλεύει ο Σατανάς... Τι πτώση αδελφέ Κωνσταντίνε, ξεπέρασες και τους Προτεστάντες....

Ανώνυμος είπε...

«Εσύ αδελφέ μου δεν έχεις τη δύναμη να γράψεις το πλήρες όνομά σου, και θέλεις να μου κάνεις κατήχηση;»

Ναι, το όνομα σε πείραξε τι το θες να το βάλεις στη γλάστρα; Δεν είμαι υποχρεωμένος να γράψω το όνομά μου δημοσίως στο διαδίκτυο. Άλλωστε τι το θες; Μήπως είναι ομολογία πίστεως ή οτιδήποτε άλλο; ΟΧΙ. Αντίθετα το έχουν ένα σωρό άλλα άτομα και μόνο παρεξηγήσεις θα προκαλέσει.
Αν όμως επιμένεις θα το γράψω.

Εγώ δεν έχω ιδέα τη ώρα είναι εκεί. Εγώ κατοικώ στην Ελλάδα. Δεν σε υποχρέωσε κανένας να μου απαντήσεις αμέσως. Έχει όμως υποχρέωση να μου απαντήσεις εφόσον υποστηρίζεις κάποια πράγματα και υποτίθεται ότι σκποπεύεις (όπως κάθε Χριστιανός) να οφελήσει τον συνανθρωπό του.

Καλά σου λένε οι άνθρωποι. Εσύ φτάνεις στα άκρα. Το ότι σου ζήτησαν μια βοήθεια κακό είναι; Και εσύ δημοσίως τους προσβάλεις. Είναι καλά πράγματα αυτά αδελφέ μου; Ε;

Πάντως πως τα φαίρνεις πάντα και δεν δίνει ούτε μία απάντηση!

Έπρεπε να γίνει πολιτικός στην Ελλάδα μάλιστα!

Τώρα ως γνωστόν (συνήθισα) θα πεις όπως λες σε όλους τους σχολιαστές: «Σε ποια ερώτηση να απαντήσω; Αλλά μόνο μία, γιατί (τάχα μου) δεν έχω χρόνο.» Και λέω τάχα μου γιατί εκεί που θα δημοσίευες κάτι, το οποίο δεν θα παρακινούσε εις μεταμέλεια κάποιον αν ήταν θα τον οδηγούσαν οι προηγούμενες αναρτήσεις, μπορείς να οδηγήσεις μια ολόκληρη ψυχή στη σωτηρία! Αλλά βέβαια δεν έχεις χρόνο, όμως να σε ρωτήσω μια ερώτηση (μου κάνει και τη χάρη δηλαδή)!

Εν τω μεταξύ και πάλι δεν θα απαντήσει!

Οι ερωτήσεις μου είναι οι παρακάτω από προηγούμενα σχόλια:
«Εν τω μεταξύ δεν δημοσίευσες ένα σχολιό μου, αντιθέτως έχεις κατεβάσει από ότι είδα μία ανάρτηση, ένα άλλο «Τάδε έφη...» κάποιου άλλου σχολιαστή, ο οποίος σε σχόλιά του σε ρωτάει γιατί το κατέβασες, αλλά εσύ δεν απαντάς!

Μάλιστα γνήσιε Ορθόδοξε!

Αλλά το κορυφαίο είναι ότι "πρόβλεψα" τα παρακάτω (παραθέτω την πρόταση από πρηγ. σχολιό μου):


«Τώρα ως σεβάσμιος άνθρωπος και γνήσιος Ορθόδοξος, δημοσιεύστε χωρίς την έγκρισή μου το σχόλιο μου, με τίτλος «Τάδε έφη Γρηγόριος!», διότι με σέβεστε όπως όλους πλήρως και έχετε δημοκρατικό πνεύμα και δικαιοσύνη και απαντάτουλάχιστον στα ερωτήματα των σχολιαστών που είναι πολύ σύντομα.»!!!!!!!!!!!!!!!!!!».

Πάλι ως γνωστόν δεν θα απαντήσεις, όμως θα προσπαθήσω! Μη με ρωτήσεις και τι θα κερδίσω, έχω τους λόγους μου.

Εάν πάντως δεν θες κανένα πρόβλημα. Πάψε όμως να αναρτείς τάχα μου ομολογίες Πίστεως, ενώ δεν έχεις, ούτε θέλεις να έχεις βασικά γνωρίσματα αληθινού Ορθοδόξου Πίστεως.

Silver είπε...

@Πάλι ως γνωστόν δεν θα απαντήσεις, όμως θα προσπαθήσω! Μη με ρωτήσεις και τι θα κερδίσω, έχω τους λόγους μου.


Ποια είναι η ερώτηση Γρηγόριε;

Ανώνυμος είπε...

Ε, δε... Με δουλεύεις κανονικότατα.
Έγραψα προηγουμένω:

«Οι ερωτήσεις μου είναι οι παρακάτω από προηγούμενα σχόλια:
«Εν τω μεταξύ δεν δημοσίευσες ένα σχολιό μου, αντιθέτως έχεις κατεβάσει από ότι είδα μία ανάρτηση, ένα άλλο «Τάδε έφη...» κάποιου άλλου σχολιαστή, ο οποίος σε σχόλιά του σε ρωτάει γιατί το κατέβασες, αλλά εσύ δεν απαντάς!

Μάλιστα γνήσιε Ορθόδοξε!

Αλλά το κορυφαίο είναι ότι "πρόβλεψα" τα παρακάτω (παραθέτω την πρόταση από πρηγ. σχολιό μου):


«Τώρα ως σεβάσμιος άνθρωπος και γνήσιος Ορθόδοξος, δημοσιεύστε χωρίς την έγκρισή μου το σχόλιο μου, με τίτλος «Τάδε έφη Γρηγόριος!», διότι με σέβεστε όπως όλους πλήρως και έχετε δημοκρατικό πνεύμα και δικαιοσύνη και απαντάτουλάχιστον στα ερωτήματα των σχολιαστών που είναι πολύ σύντομα.»!!!!!!!!!!!!!!!!!!».»

Οι ερωτήσεις μου είναι, γιατί δεν δημοσίευσες ένα σχόλιό μου, αντιθέτως κατέβασες ένα άλλο «Τάδε έφη...», κάποιου σχολιαστή ο οποίος όπως διαζάβάζω σας ρώτησε γιατί το κάνατε αλλά δεν απαντήσατε. Γιατί ενώ έγρα ότι ως γνωστόν θα αναρτήσετε ξεχωριστή ανάρτηση με ένα «Τάδε έφη Γρηγόριος» χωρίς την έγκρισή μου. Δεν μπορούσατε να απαντήσετε σε εκεήνη την ανάρτηση; Θέλετε να γελοιοποιείτε έτσι τα όσα γράφει ο κάθε σχολιαστής, ώστε να αποφεύγεις να απαντήσεις.

Επίσης σου είχα προτείνει να γράψεις επισήμως τις θέσεις σου.
Και προσθέτω τώρα να γράψεις ποια γραμμή και γιατί να την ακολουθήσουν οι πιστοί για να σωθούν.
Γρηγόριος Π.