Z Kanon Anastaseos - Greek Orthodox Byzantine Chant


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν ειναι ΠΑΣΧΑ ακόμα αδελφε!
περιμένε να έλθει το Πάσχα και μετά βάζεις τα Αναστάσιμα!

Ανώνυμος είπε...

μην βιαζεσαι να βαζεις τα αναστάσιμα! κάνε υπομονή λίγο!

Silver είπε...

@περιμένε να έλθει το Πάσχα και μετά βάζεις τα Αναστάσιμα!


Διάβαζα αδελφέ τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη που γράφει :
"Να θυμάσαι πάντοτε, ότι το σήμερα είναι δικό σου, το αύριο είναι στο χέρι του Θεού.
Και Εκείνος που σου έδωσε το πρωί, δεν σου υπόσχεται και το βράδυ", και είπα εν τη καρδία μου : Κωνσταντίνε η ηλικία σου είναι προχωρημένη, δεν βάζεις αναστάσιμα μήπως και δεν προλάβεις;

Νάναι ευλογημένο αδελφέ μου!

Silver είπε...

@μην βιαζεσαι να βαζεις τα αναστάσιμα! κάνε υπομονή λίγο!

Εδώ, αδελφέ, είναι 4.20 το πρωϊ της Παρασκευής (ώρα Μόντρεαλ), και σπεύδω να σου απαντήσω. Φυσικά αν είχα υπομονή θα περίμενα να έρθει η κανονική ώρα ....

Πάντως μου θυμίζεις τους "πνευματικούς" πατέρες που συνιστούν --κάθε φορά που οι Κληρικοί προδίδουν την Πίστη-- υπομονή....
Κάνε υπομονή και ένα βήμα να κάνει ακόμη ο Πατριάρχης, θα δεις τι έχει να γίνει....

Δεν έμεινε τίποτε όρθιο και οι "Ποιμένες" συνεχίζουν να συνιστούν υπομονή...

Νάσαι πάντα καλά!

Ανώνυμος είπε...

μην εισαι κολλημένος με τον οικουμενισμό συνέχεια.
Αυτούς που ονομάζεις εσύ πνευματικούς πατέρες εντός εισαγωγικών μπορεί να είναι άγιοι ή να ακολουθούν αγίους Γέροντες της εποχής που βλέπουν περισσότερα απο εμένα και εσένα.

Silver είπε...

@μην εισαι κολλημένος με τον οικουμενισμό συνέχεια.


Μελετάς ή έστω διαβάζεις την Αγία Γραφή; Τι γράφει ο Απόστολος Παύλος στους Κορίνθιους; «ει δε Χριστός ουκ εγήγερται, ματαία η πίστις υμών»· Εάν ο Χριστός δεν αναστήθη, όλα τα άλλα είναι παραμύθια της Χαλιμάς.. Εάν οι Οικουμενιστές έχουν δίκαιο, τότε τι αγωνίζομαι, τι πιστεύω, τι παρακαλώ στις προσευχές μου να μεσιτεύουν για λύση των προβλημάτων μου τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, τον Άγιο Φώτιο, τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό, τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό; Αντί να τους παρακαλώ, αυτοί έχουν ανάγκη από εμένα να τους κάνω κανά μνημόσυνο ίνα ελεηθούν από τα χέρια του Δικαιοκρίτη Θεού… Γράφει ο μακαριστός Θεόκλητος Διονυσιάτης εάν οι οικουμενιστές έχουν δίκαιο και ο Πάπας είναι αγιώτατος, τότε η Εκκλησία η Ορθόδοξη, είναι Εκκλησία πλάνης, και τα θαύματα των Αγίων μας, δαιμονικές απάτες! Αντιλαμβάνεσαι γιατί είμαι «κολλημένος» με τον οικουμενισμό; Αντιλαμβάνεσαι τι είναι ο Οικουμενισμός;

@Αυτούς που ονομάζεις εσύ πνευματικούς πατέρες εντός εισαγωγικών μπορεί να είναι άγιοι

Είθε να είναι άγιοι, να έχουν καλή προαίρεση και να παραβλέψει ο Κύριος την λανθασμένη τους γραμμή στο ζήτημα του Οικουμενισμού. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους ακολουθούν οι πιστοί στην λανθασμένη τους διδασκαλία και στάση έναντι του οικουμενισμού, διότι η διδασκαλία της Αγίας Γραφής και η διαχρονική διδασκαλία των Πατέρων δεν συμφωνεί μαζί τους.


@ή να ακολουθούν αγίους Γέροντες της εποχής που βλέπουν περισσότερα απο εμένα και εσένα.

Βλέπουν περισσότερα από εμένα και από εσένα, αλλά όχι περισσότερα από την διδασκαλία της Αγίας Γραφής και των Πατέρων. Ο δε Κύριος, μας έδωσε μυαλό τόσο όσο χρειάζεται για να αντιλαμβανόμαστε, διαφορετικά πως θα μας κρίνει εν ημέρα κρίσεως αν δεν είμαστε σε θέση να κρίνουμε απλά πράγματα;