ΨΗΦΙΣΜΑ (PETITION) ζητώντας την απόσυρση του βιβλίου.


Η Ομάδα Δράσης ενάντια στο νέο βιβλίο της Γραμματικής Ε΄και Στ΄Δημοτικού και γενικά σε κάθε βιβλίο που επιχειρεί να διαβρώσει την Ελληνική γλώσσα ή τον Ελληνικό Πολιτισμό, διενεργεί ΨΗΦΙΣΜΑ (PETITION) ζητώντας την απόσυρση του βιβλίου. 
Κάθε Έλληνας, αλλά και κάθε άνθρωπος με συνείδηση καλείται να το υπογράψει! Η Ελλάδα για άλλη μια φορά αποτελεί "πείραμα"! Όμως σε κάθε πείραμα, υπάρχει και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ !
 

Με το παρόν ψήφισμα διαμαρτυρόμαστε εντονότατα για την έκδοση και κυκλοφορία του νέου βιβλίου Γραμματικής Εʼ και Στʼ τάξης του Δημοτικού, στο οποίο διαπιστώνουμε οτι «δολοφονείται» η γλώσσα μας. Η γλώσσα που χάρισε χιλιάδες λέξεις της σε άλλες γλώσσες, εμπλουτίζοντας ετσι το λεξιλόγιο τους.
Με το νέο σύστημα γραφής, που με μεγάλη μεθοδικότητα μας επιβάλλεται, βήμα-βήμα θα οδηγηθούμε σε πλήρη αλλοίωση της γλώσσας μας, στην οποία μεγαλούργησαν οι ποιητές και οι συγγραφείς μας.
Η γλώσσα του Ελληνισμού, ήταν, είναι και πρέπει να συνεχίσει να είναι η Ελληνική.
Το επιχείρημα ότι πρόκειται για μια επιστημονική φωνητική Γραμματική, δεν μπορεί να γίνει δεκτό, αφού σε όλες τις γλώσσες η διδασκαλία του μαθήματος γίνεται για να μάθουν τα παιδιά τη Γραμματική και τη χρήση της ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ, ώστε να διαμορφώσουν σωστά και τον προφορικό. 
Η γλώσσα δεν ειναι τεχνολογία που μπορεί να μεταβληθεί ή να εξελιχθεί από επιστήμονες με «προοδευτικές» ιδέες. 
Αν οι αρμόδιοι θεωρούν το βιβλίο του Τριανταφυλλίδη «ξεπερασμενο» στην εμφάνιση, μπορούν να του αλλάξουν μορφή, όχι περιεχόμενο.
Καμία χώρα δεν καταφεύγει σε τέτοιο ύπουλο τρόπο για να αλλοιώσει τη γλώσσα και τον πολιτισμό της. Εμείς γιατί; 

Ποια και ποιών συμφέροντα εξυπηρετούνται;
Χωρίς να στεκόμαστε σε συγκεκριμένα σημεία του βιβλίου που θεωρούμε απαράδεκτα, όπως π.χ. οι λατινικοί χαρακτήρες, που καμιά θέση δεν έχουν σε βιβλίο εκμάθησης της Ελληνικής, ΑΛΛΑ για τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΑ και επιδίωξη, διενεργούμε το παρόν ψήφισμα, προκειμένου να πετύχουμε την απόσυρσή του.

Το ψήφισμα καλείται να υπογράψει όχι μόνο ΟΛΟΣ ο Ελληνισμός, αλλά και όποιος άλλος πολίτης συμφωνεί ότι δεν επιτρέπεται να επιχειρείται αλλοίωση μιας μητρικής γλώσσας μέσω της διδασκαλίας, ειδικά στις μικρές ευαίσθητες ηλικίες. 


Θα το βρείς εδώ:

http://www.avaaz.org/en/petition/Aposurse_tes_neas_Grammatikes_E_kai_St_Demotikou_epanaphora_tes_palaias_Withdrawal_of_the_new_Grammar_book/?cnSQJbb

Η μάνα με το ένα μάτι



Η μητέρα του είχε μόνο ένα μάτι… Ντρεπόταν γι’ αυτήν κι ώρες ώρες την μισούσε.
Η δουλειά της ήταν μαγείρισσα στην φοιτητική λέσχη. Μαγείρευε για τους φοιτητές και τους καθηγητές για να βγάζει τα έξοδά τους… Δεν ήθελε να του μιλάει για να μην μαθαίνουν ότι είναι παιδί μιας μητέρας με… ένα μάτι. Οι φοιτήτριες έφευγαν γρήγορα, όποτε την έβλεπαν να βγαίνει για λίγο από την κουζίνα κι έλεγαν πως δεν άντεχαν το θέαμα και πως τους προκαλούσε μια ανυπόφορη ανατριχίλα…

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Τι είναι ο θάνατος; Θάνατος είναι η «αποτελεσθείσα» αμαρτία (Ιακ. 1,15), η «αποτελεσθείσα» αμαρτία είναι ο χωρισμός από τον Θεόν, εις τον Οποίον και μόνον ευρίσκεται η ζωή και η πηγή της ζωής. Ευαγγελική, θεία αλήθεια είναι: Η αγιότης είναι η ζωή, η αμαρτωλότης θάνατος, η ευσέβεια είναι ζωή, η ασέβεια θάνατος, η πίστις είναι ζωή, η απιστία θάνατος, ο Θεός είναι ζωή, ο διάβολος είναι θάνατος. Ο θάνατος είναι χωρισμός από τον Θεόν, η δε ζωή επιστροφή προς τον Θεόν και ζωή εν τω Θεώ. Τούτο ακριβώς είναι η πίστις: η αναζωοποίησις της ψυχής από την νέκραν, η εκ νεκρών ανάστασις της ψυχής: «νεκρός ην και ανέζησε» (Λουκ. 15,24). Αυτήν την εκ νεκρών ανάστασιν της ψυχής, την έζησεν ο άνθρωπος δια πρώτην φοράν με τον Θεάνθρωπον Χριστόν, και την ζη διαρκώς εις την αγίαν Εκκλησίαν Του, διότι ο Θεάνθρωπος όλος ευρίσκεται εις αυτήν, μεταδίδων Εαυτόν εις όλους τους πιστούς δια των αγίων μυστηρίων και των αγίων αρετών. Όπου είναι Αυτός, εκεί πλέον δεν υπάρχει θάνατος, εκεί ο άνθρωπος μεταβέβηκεν εκ του θανάτου εις την ζωήν, εκεί ζη ήδη την αιωνίαν ζωήν. Με την ανάστασιν του Χριστού ημείς «θανάτου εορτάζομεν νέκρωσιν, άλλης βιοτής της αιωνίου απαρχήν» (Κανών του Πάσχα, ωδή ζ΄).       

   Συνεχίζεται.  

Ἡ γύμνια φαινόμενον τῶν ἐσχάτων


ΒΑΣΙΚΕΣ ρχς τς χριστιανικς μας ζως εναι αδς κα
σωφροσύνη. Μία π τς πτυχς τν δύο ατν ρετν
εναι σεμν νδυμασία. διος Θες ντυσε συμβολικά
τούς πρωτοπλάστους, μετ τν πτώση τους, μ «δερμάτινους
χιτνες», γι ν μ ασχύνονται γι τ γύμνια τους (Γέν.3,21).
ν Θες ντύνει τος νθρώπους, ντίδικός Του διάβολος
τος γδύνει! Διανύοντας τν καλοκαιριν περίοδο, γινόμαστε
μάρτυρες πίστευτης γύμνιας σ λους τούς δημόσιους χώρους.
αδς κα σεβασμς χει πλέον κλείψει. σεβ γύναια,
λων τν λικιν, συναγωνίζονται πι θ κθέσει περισσότερα
«κρέατα» στν κοιν θέα! Σοβαρο νθρωποι, διαίτερα λικιω-
μένοι, γανακτον μ ατ τν κατάντια. Εναι ποχρεωμένοι
ν φίστανται σ μέσα μαζικς μεταφορς, τράπεζες, δημόσιες
πηρεσίες κα λλο, τν ξετσιπωσι κα τ γύμνια. Εναι νομί-
ζουμε κα ατ να π τ φαινόμενα τς ποχς μας. πό-
στολος Παλος εχε προφητεύσει πς στος σχατους χρόνους
 ο νθρωποι θ γίνουν, σν τος λλοις «φιλήδονοι μλλον
φιλόθεοι» (Β΄ Τιμ.3,4). γύμνια εναι φιληδονία κα σέβεια
πρς τ Δημιουργό! μφιβάλλει λοιπν κάποιος τι δν βιώνουμε
τος σχατους τραγικος χρόνους τς πόλυτης ποστασίας;



http://www.orthodoxostypos.gr