"Επίθεση" στον Οικουμενιστή Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο από ημίγυμνη μεμινίστρια...

26 Ιουλίου 2012
After he landed at the Boryspil Airport in Kiev, Ukraine.
Mετά την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο Boryspil του Κίεβου της Ουκρανίας.


An activist from the Femen women's rights group rushed towards Patriarch Kirill with bared breasts, yelling "Get out!", the Russian state news agency reported, before she was bundled away by security guards.

Όπως μετέδωσε το Ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων, μέλος του κινήματος γυναικείων δικαιωμάτων «Φερεμ» έσπευσε έμπροσθεν του πατριάρχη Κύριλλου με ακάλυπτα τα στήθη της και του φώναξε «Βγες Έξω!» πριν να την απομακρύνουν οι φύλακες. 

Οι παπόδουλοι οικουμενιστές, οἱ ἄνθρωποι τῆς «σύγχρονης» Ὀρθοδοξίας...


Οι παπόδουλοι οικουμενιστές, όσον κα ν προσπαθον, μ ρθολογιστικος βερμπαλισμος κα οκουμενιστικς λογικές, ο νθρωποι τς «σύγχρονης» ρθοδοξίας, δν θ μπορέσουν ν παρακωλύσουν τν διαχρονικ κτινοβολία το γίου Πνεύματος π τν πιστν, πο χουν τ λογικά τους κα ξέρουν ποιοί εναι κα πο πάνε!

Ο Άγιος Παντελεήμων



Ο Άγιος Παντελεήμων (Παντελέων το πρότερον όνομα) καταγόταν από τη Νικομήδεια της Μικράς Ασίας και έζησε στα χρόνια του Μαξιμιανού (286 - 305 μ.Χ.). Πατέρας του ήταν ο Ευστόργιος, ο οποίος ήταν εθνικός και μετά τις νουθεσίες του γιου του έγινε χριστιανός. Μητέρα του ήταν η Ευβούλη, η οποία προερχόταν από χριστιανική οικογένεια (βλέπε 30 Μαρτίου). Εκπαιδεύτηκε στην ιατρική από τον Ευφρόσυνο και κατηχήθηκε στη χριστιανική πίστη και βαπτίσθηκε από τον πρεσβύτερο Ερμόλαο (βλέπε 26 Ιουλίου) που ήταν ιερέας της Εκκλησίας της Νικομήδειας.


H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more 

+ π. Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


Σύνοδοι και Πολιτισμοί

a) Η προέλευσις των Συνόδων

http://www.romanity.org/htm/im/w.gifΤο συνοδικόν σύστημα προήλθεν 1) εκ της ομάδος των προφητών εις κάθε Εκκλησίαν, και 2) εκ των αποστόλων ως των εποπτών των υπ' αυτών ιδρυομένων Εκκλησιών.
http://www.romanity.org/htm/im/w.gifΟι επίσκοποι και πρεσβύτεροι των αποστολικών εκκλησιών προήρχοντο από τους προφήτας και διδασκάλους. Η γενική υπό των αποστόλων επίβλεψις επί τοπικών ομάδων εκκλησιών συνεχίσθη, μετά τον θάνατόν των, από την συλλογικήν επίβλεψιν αυτών υπό των εκπροσωπούντων τους ενοριακούς των φωτισμένους και θεουμένους επισκόπων συγκροτημένων εις συνόδους. Ακριβώς υπό την ιδιότητα αυτήν οι συνοδικοί επίσκοποι είναι κατά κυριολεξίαν, οι διάδοχοι των αποστόλων.

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι (σαν την "κ." Ρεπούση), ό,τι πολύτιμον τζιβαϊρικόν έχομεν...

Ο Ορθόδοξος Έλληνας Μακρυγιάννης: 

 «Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει μὲ τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα.

Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου στους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον. Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα: «Δεν βλέπετε, που

θέλουν να κάνουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολύτιμον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτὰ τα γκιντὶ πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερο κακό από αυτό που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».

Μαρία Ρεπούση : η βουλευτής του κ. Κουβέλη με την θεωρία περί «συνωστισμού» στη Σμύρνη το 1922



Επιβεβαιώνεται η χθεσινή διπλή αποκάλυψη της «δημοκρατίας» για τη Μαρία Ρεπούση, η οποία αφενός θέλει να καταργήσει τώρα και τον υποχρεωτικό εκκλησιασμό των σχολείων και αφετέρου αξίωσε (ανεπιτυχώς) να εκλεγεί γραμματέας της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής.

Η γνωστή για την εθνικά απαράδεκτη θεωρία της περί «συνωστισμού» στη Σμύρνη το 1922 βουλευτής του κ. Κουβέλη επέλεξε χθες και για τα δύο θέματα την ένοχη σιωπή, ενώ οι αντιδράσεις στο παρασκήνιο, ακόμη και εντός της ΔΗΜ.ΑΡ., φουντώνουν. Σε ό,τι αφορά την «απαίτησή» της να καταλάβει τη θέση της γραμματέως της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων -που ασχολείται με θέματα Παιδείας- η επιβεβαίωση ήρθε και με τα επίσημα αποτελέσματα της ψηφοφορίας που έδωσε στη δημοσιότητα η Βουλή.

Η ιστορία ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες, όταν τα τρία κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση συμφώνησαν ότι στο προεδρείο κάθε επιτροπής θα έπαιρναν και από μία θέση (πρόεδρος, αντιπρόεδρος, γραμματέας).

Οταν όμως στη Ν.Δ. είδαν ότι η ΔΗΜ.ΑΡ. προτείνει για γραμματέα στη Μορφωτικών Υποθέσεων την κυρία Ρεπούση αντέδρασαν έντονα. Ωστόσο, η ίδια «απαίτησε» από τον Φ. Κουβέλη να μην κάνει πίσω και να την προτείνει μέχρι τέλους για γραμματέα. Οπερ και εγένετο, με στελέχη της ΔΗΜ.ΑΡ., πάντως, να εκφράζουν και αυτά δυσφορία για τον ανυπέρβλητο εγωισμό της συναδέλφου τους.

Ολα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα την οργή των Νεοδημοκρατών, οι οποίοι κατέβασαν δικό τους υποψήφιο τον οποίο και εξέλεξαν με τις δικές τους μόνον ψήφους. Ετσι, είκοσι δύο πήρε ο Β. Υψηλάντης έναντι επτά της κυρίας Ρεπούση, η οποία στηρίχθηκε και από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, καθώς στην επιτροπή αυτή η ΔΗΜ.ΑΡ. έχει μόλις τρία μέλη.

Αυτό πάντως που προκάλεσε αίσθηση ήταν η «περίεργη» σιωπή της Βουλής στο θέμα, η οποία μη δημοσιοποιώντας εξ αρχής τα αποτελέσματα αλλά και «διαψεύδοντας» προχθές ότι υπάρχει θέμα Ρεπούση έδωσε την αίσθηση ότι επιχειρεί συγκάλυψη του θέματος.


Γιώργος Λυκουρέντζος

Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Η πίστις εις τον Χριστόν ενώνει τον άνθρωπον με τον αιώνιον Κύριον, ο Οποίος κατά το μέτρον της πίστεως του ανθρώπου πληροί την ψυχήν του με την αιωνίαν ζωήν και τότε αισθάνεται και κατανοεί τον εαυτόν του ως αιώνιον. Αυτό γίνεται τόσον περισσότερον, όσον ο άνθρωπος ζη κατ΄ αυτήν την πίστιν, η οποία αγιάζει βαθμηδόν την ψυχήν του, την καρδίαν του, την συνείδησίν του, όλον το είναι του με τας θείας ενεργείας της χάριτος. Ανάλογα προς την πίστιν του  ανθρώπου αυξάνει και ο αγιασμός της φύσεώς του, και καθώς γίνεται αγιώτερος ο άνθρωπος, αποκτά ολονέν και περισσότερον δυνατήν, περισσότερον ζωντανήν αίσθησιν της προσωπικής του αθανασίας, αποκτά επίγνωσιν της ιδικής του και της των πάντων αιωνιότητος. Πράγματι, η αληθινή ζωή του ανθρώπου αρχίζει με την πίστιν του εις τον Χριστόν, η οποία πίστις παραδίδει εις τον Κύριον όλην την ψυχήν, όλην την καρδίαν, όλον τον νουν, όλην την δύναμίν του,--Αυτός δε αγιάζει, μεταμορφώνει και θεώνει όλα αυτά βαθμιαίως. Δι΄ αυτού του αγιασμού, της μεταμορφώσεως και θεώσεως, διαχέει ο Κύριος εις τον άνθρωπον τας θείας ενεργείας της χάριτος, αι οποίαι του δίδουν την παντοδύναμον αίσθησιν και επίγνωσιν της προσωπικής του αθανασίας και αιωνιότητος. Πραγματικώς: Η ζωή μας είναι τόσον ζωή, όσον είναι ζωή εν τω Χριστώ. Πόσον δε είναι εν τω Χριστώ; Αυτό φανερώνεται από την αγιότητά της, όσον περισσότερον αγία η ζωή, τόσον περισσότερον αθάνατος και αιωνία.                                                                                                                                                      
Το αντίθετον προς αυτό συμβαίνει με τον θάνατον. 

Συνεχίζεται.  

Ο Ποιμενάρχης Γλυφάδας κ. Παύλος : Εάν είστε άθεη κ. Ρεπούση....

 Αναφέρθηκε ο Σεβασμιώτατος (χθες βράδυ στον Αρχιερατικό Πανηγυρικό Εσπερινό) για το θέμα του μαθήματος των θρησκευτικών, το οποίο υποβαθμίζεται συστηματικώς, καθώς επιχειρούν και σχεδόν στη πράξη το πέτυχαν, να γίνει προαιρετικό μάθημα και μάλιστα όχι ομολογιακό αλλά διαθρησκευτικό, το οποίο εξισώνουν τον Χριστό μας με τον Βούδα και τον Μωάμεθ, βγάζοντας βασικά κεφάλαια ύλης όπως το πρόσωπο της Παναγία μας. Έχουμε επίσης και την κ. Ρεπούση να προτείνει σήμερα να σταματήσει ο εκκλησιασμός στα Σχολεία!!!!…εκεί καταντήσαμε όταν στην πρώην κουμουνιστική Ρωσία επανήλθε και το μάθημα και ο Εκκλησιασμός κανονικά στην εκπαίδευση!!! Εάν είστε άθεη κ. Ρεπούση να το πείτε πριν τις εκλογές για να ξέρει και ο κόσμος ποιον ψηφίζει! Τι να πει κανείς; Πρέπει να αντισταθούμε και να επανέλθουμε στις παραδόσεις μας και να μην αφήσουμε το Δ.Ν.Τ. και την ΤΡΟΙΚΑ και όλους αυτούς να μας αλλάξουν τις ρίζες μας και την πίστη μας.

Αγία Παρασκευή η Οσιομάρτυς

Αγία Παρασκευή η Οσιομάρτυς




Η Αγία Παρασκευή γεννήθηκε στη Ρώμη στα χρόνια του αυτοκράτορα Αντωνίνου (138 - 160 μ.Χ.). Ήταν κόρη των ευσεβών Χριστιανών, Αγάθωνα και Πολιτείας, οι οποίοι φρόντισαν για την χριστιανική αγωγή της, όπως είχαν υποσχεθεί στο Θεό στην περίπτωση που θα τους έδινε ένα παιδί. Επειδή το παιδί γεννήθηκε ημέρα Παρασκευή έλαβε αυτό το όνομα.



Μετά το θάνατο των γονέων της, η Παρασκευή μοίρασε όλη την περιουσία της στους φτωχούς και ανέπτυξε ιεραποστολική δραστηριότητα στην Ρώμη και στα περίχωρα της πόλης, κηρύσσοντας το λόγο του Χριστού. Η δράση της προκάλεσε τον ειδωλολάτρη αυτοκράτορα Αντωνίνο, ο οποίος την συνέλαβε και της υποσχέθηκε υλικά αγαθά στην περίπτωση που θα θυσίαζε στα είδωλα. Βλέποντας όμως πως η Αγία παρέμενε σταθερή στην πίστη της, την υπέβαλε στο βασανιστήριο της πυρακτωμένης περικεφαλαίας, το οποίο υπέμεινε με καρτερικότητα. Τότε ο Αντωνίνος διέταξε και την έβαλαν σε ένα λέβητα με καυτό λάδι και πίσσα. Επειδή όμως είδε την Αγία άθικτη, πλησίασε το πρόσωπο του στον λέβητα - καθώς δεν μπορούσε να εξηγήσει πώς η αγία είχε μείνει ανέπαφη - για να δοκιμάσει αν πράγματι είναι καυτό, και αμέσως τυφλώθηκε. Η Αγία με προσευχή έδωσε στον Αντωνίνο το φως του, με αποτέλεσμα να πιστέψει στο Χριστό ή κατ' άλλους να σταματήσει τους διωγμούς εναντίον τους. Ελευθέρωσε πάντως την Αγία Παρασκευή, η οποία συνέχισε να κηρύττει το Ευαγγέλιο σε άλλα μέρη, μέχρι που έφτασε στην Ελλάδα.

Στα Τέμπη ένας ειδωλολάτρης άρχοντας την υπέβαλε σε φρικτά βασανιστήρια, τα οποία υπέμεινε καρτερικά, για να τελειωθεί με δια αποκεφαλισμού θάνατο.


πολυτίκιον  (Κατέβασμα)

χος α’.
Τν σπουδήν σου τ κλήσει κατάλληλον, ργασαμένη φερώνυμε, τν μώνυμόν σου πίστιν ες κατοικίαν κεκλήρωσαι, Παρασκευ θλοφόρε· θεν προχέεις άματα, κα πρεσβεύεις πρ τν ψυχν μν.

Κοντάκιον
χος δ’. πεφάνης σήμερον.
Τν ναόν σου πάνσεμνε, ς ατρεον ψυχικν εράμενοι, ν τούτ πάντες ο πιστοί, μεγαλοφώνως τιμμέν σε, σιομάρτυς Παρασκευ οίδιμε.


http://www.saint.gr/2161/saint.aspx

Μόνον μη μιάνετε εαυτούς μετά των Αρειανών


Η οργή του Θεού έχει καταλάβει την Εκκλησία εδώ και πολλές δεκαετίες. Ο Παπισμός και ο Οικουμενισμός θριαμβεύουν.  Τότε ο Μ. Αθανάσιος και οι άλλοι Πατέρες κατενόησαν τον κίνδυνο, που περιέγραφε το όραμα του Μ. Αντωνίου.  Τώρα βλέπουμε να μολύνονται οι ναοί και τα θυσιαστήρια απο συμπροσευχές και συλλείτουργα με τους «αλόγους»  αιρετικούς και ενισχύουμε την μόλυνση και την επαινούμε, συλλακτίζοντες κι εμείς μέσα εις τα Άγια των Αγίων.  Αν παρακολουθήσει κανείς οικουμενίστικα συλλείτουργα και συμπροσευχές, σαν αυτό που έγινε στην Καμπέρα,  στην Ζ' Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Συμβουλίου των δήθεν Εκκλησιών,  και σαν αυτά που γίνονται συχνά με τη συμμετοχή ιερέων ομοφυλοφίλων που τολμούν και κρατούν το Άγιο Δισκοπότηρο  και γυναικών επισκόπων και ιερειών, η εικόνα υπερβαίνει και το όραμα του Μ. Αντωνίου. Μόνη ελπίδα για να επανεύρει η Εκκλησία  την ομορφιά της είναι η σύσταση και συμβουλή του Μ. Αντωνίου: 
«Μόνον μη μιάνετε εαυτούς μετά των Αρειανών».
 
Μόνο να μη μιανθούμε από την κοινωνία μας με τον Παπισμό και Οικουμενισμό, με τους φιλοπαπικούς
  και οικουμενιστάς  Ορθοδόξους. Επειδή μέχρι τώρα δεν το επράξαμε δυναμικά και αποφασιστικά, γι' αυτό  παρατείνει ο Θεός επί έτη την οργή του, την αιχμαλωσία των Ορθοδόξων στην παναίρεση του Οικουμενισμού. 
Μέχρι πότε επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί θα επιτρέπουμε τα άλογα κτήνη, τους αιρετικούς, να λακτίζουν
  και να μιαίνουν τα Ιερά και τα Άγια της Ορθοδοξίας; Όσο απρακτούμε και βρίσκουμε διάφορες προφάσεις πνευματικοφανείς,  το βδέλυγμα της ερημώσεως θα ίσταται εν τόπω αγίω.