Κύριε, καὶ τὸν φόβον σου πτοοῦμαι, καὶ τὸ πονηρὸν ποιεῖν οὐ παύομαι...


Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου,
εισάκουσον μου Κύριε.
Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου.
Πρόσχες τη φωνή της δεήσεώς μου,
εν τω κεκραγέναι με προς σε.
Εισάκουσόν μου, Κύριε.
Κατευθυνθήτω η προσευχή μου ως θυμίαμα ενώπιον σου. έπαρσις των χειρών μου, θυσία εσπερινή, εισάκουσον μου Κύριε.
Κ
ύριε μαρτάνων ο παύομαι, φιλανθρωπίας ξιούμενος ο γινώσκω, νίκησόν μου τν πώρωσιν, μόνε γαθέ, κα λέησόν με. Κύριε, κα τν φόβον σου πτοομαι, κα τ πονηρν ποιεν ο παύομαι, τίς ν δικαστηρίῳ τν δικαστν ο πτοεται; τς αθναι βουλόμενος, τν ατρν παροργίζει ς κγώ;
Μακρ
όθυμε Κύριε, π τ σθενείᾳ μου σπλαγχνίσθητι, κα λέησόν με. Ομοι! τ μοιώθην γώ, τ κάρπ συκ, κα πτοομαι τν κατάραν σν τ κκοπ, λλ' πουράνιε γεωργ Χριστ Θεός, τν χερσωθεσάν μου ψυχήν, καρποφόρον νάδειξον, κα ς τν σωτον Υἱόν, δέξαι με κα λέησόν με. Τ πλήθη τν πταισμάτων μου πάριδε Κύριε, κ Παρθένου τεχθείς, κα πάσας ξάλειψον τς νομίας μου, λογισμόν μοι παρέχων πιστροφς, ς μόνος φιλάνθρωπος, δέομαι κα λέησό
ν με.

Δεν υπάρχουν σχόλια: