Ο Μακαριώτατος προς Ρεπούση: Κυρά μου τα παιδιά είναι δικά μου.---- O Kύριος προς Ιερώνυμο: Ιερώνυμε η Εκκλησία είναι ιδική μου


Ο Μακαριώτατος προς Ρεπούση:
Κυρά μου τα παιδιά είναι δικά μου, τα παιδιά είναι δικά μας. Ποια είσαι εσύ που θα βγάλεις εγκύκλιο, χωρίς να ρωτήσεις αυτούς που πάλεψαν και παλεύουν σ΄ αυτό τον τόπο γι΄ αυτό το χώρο. Ποιό είναι το δικαίωμα σου, που εσύ θα αποφασίζεις ότι δεν θα εκκλησιάζονται τα παιδιά. Τους ρώτησες τους γονείς;
(http://www.ecclesia.gr/epikairotita/default.asp)


O Kύριος προς Ιερώνυμο:
 Ιερώνυμε η Εκκλησία είναι ιδική μου ην περιεποίησα δια του αίματός  μου. Ποιος είσαι εσύ που αποφασίζεις και την κάνεις ισότιμη με τη συναγωγή του σατανά την ονομαζόμενη «Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Εκκλησιών» και την εγγράφεις ως ένα των μελών της;  Ρώτησες Εμένα και τα πιστά παιδιά  μου που παλεύουν σ΄ αυτό τον τόπο για την Ορθοδοξία; Ποιο είναι το δικαίωμά σου, που εσύ θα αποφασίζεις να μιαίνεις τα παιδιά μου με την αίρεση του απαίσιου παποοικουμενισμού. Ρώτησες τους πνευματικούς γονείς των;







Δεν υπάρχουν σχόλια: