ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ.

Επιστολή 1η

Εν Αθήναις τη 19 Οκτωβρίου 1904

Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά χαίρετε εν Κυρίω!
Εις Αίγιναν Ξάντος.

Ευχαρίστως αναγγέλω υμίν ότι ο Θεός απεκάλυψεν ημίν το θείον Αυτού θέλημα περί της ιδρύσεως της ιεράς μονής και ηυδόκησεν, ίνα η ιερά αύτη μονή ανεγερθή και αναλάμψη. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κύριος Θεόκλητος ου μόνον ηυλόγησε το έργον μου, αλλά και υπό την προστασίαν αυτού ανέλαβε και εδέχθη πάσας τας σκέψεις μου και τας επιθυμίας, ας αυτώ υπέβαλον, και μοι είπεν, ότι θέλει φροντίσει περί αυτής, όπως και υπό της Ιεράς Συνόδου αναγνωρισθή κατά τον τύπον της ιεράς μονής των Καλαμών και ότι προτίθεται μετά την τελείαν ανασύστασιν της μονής, ν΄ αποστείλη τινας οσιωτάτας κόρας εκ Σπάρτης και εδέχθη μάλιστα κατά πρότασίν μου να επισκεφθώμεν ομού την Μονήν. Τω ανήγγειλα την επιθυμίαν της Αλεξάνδρας να εγείρη μίαν Εκκλησίαν και τω είπον, ότι εγώ κατά το άγιον Πάσχα, θα μεταβώ και θέσω τα θεμέλια αυτής και μετ΄ ευχαριστήσεως εδέχθη τον λόγον. Εξ όλων τούτων φαίνεται, ότι ο Θεός ηυδόκησε και ευχαί σας εισηκούσθησαν. Δέξασθε τας πατρικάς μου ευχάς και ευλογίας και χαίρετε εν Κυρίω.

Ο Πνευματικός Πατήρ

+Ο Πενταπόλεως Νεκτάριος.

Συνεχίζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: