η συνέχεια

στό θαμα το ησο Χριστο διά το ποίου διέθερεψε τούς πεντάκις χιλίους νδρας στήν ρημον. Στή σούρα ( Τράπεζα 5:112-115) ναφέρεται: «Επον ο μαθηταί πρός τόν ησούν Υέ τς Μαριάμ δύναται Κύριός Σου νά καταβιβάσ μν ξ ορανο Τράπεζα πλήρη δεσμάτων; καί ησος πεκρίθη φοβήθητε τόν Θεόν άν εσθε εσεβες. πιθυμομεν επον ο μαθηταί παρακαθήσαντες νά εωχηθμεν π’ ατς καί τότε στερεωθήσεται καρδία μν, θά γνωρίσωμεν τι δίδαξας μν τήν λήθειαν καί σόμεθα μολογηταί σου. Καί ησος Υός τς Μαριάμ δεηθείς πρός τόν Θεόν επε: Κύριε καί Θεέ μου καταβίβασον ξ ορανο Τράπεζα πρός εωχίαν το πρώτου καί το τελευταίου μν καί ατη στω ς τεκμήριον τς σς παντοδυναμίας. Διάθρεψον μς Σύ ριστος τν διατροφέων. Επεν Θεός: Θά καταβιβάσω ατήν πρός μς πλήν οαί ες τόν μή πιστεύοντα ες τό θαμα τοτο».Σέ δέκα τρία κεφάλαια ναφέρεται περαγία Θεοτόκος Μαρία μέ ξόχως τιμητικόν τρόπον σάν σπιλος παρθένος στήν σούραν (Ο Προφται 21:91), «ες δέ τήν σπιλον Παρθένον νεφυσήσαμεν τό Πνεμα μν», σάν νάρετος μήτηρ το ησο στήν σούραν ( Τράπεζα 5:79) « δέ μήτηρ ατο (Μεσσίου) το νάρετος» σάν γνή πάσης κηλίδος μεταξύ λων τν γυναικν, στήν σούρα ( οκος μράν 3:37) «Καί επεν γγελος Μαριάμ Κύριος σου ξέλεξέ σε καί τήρησέ σε γνήν πάσης κηλίδος μεταξύ λων τν γυναικν».Κατόπιν λων ατν τν νωτέρω νδεικτικς ναφερομένων σημείων το Κορανίου παραθέτομεν τό κήρυγμα το Κυρίου καί Θεο καί Σωτρος μν ησο Χριστο κ το ερο Εαγγελίου πού προηγήθη ξ (6) λοκλήρους αἰῶνες τς μφανίσεως το ραβος μπόρου Μωάμεθ ποος γεννήθη τό τος 570 μΧ στή Μέκκα τς ραβικς χερσονήσου, υός το μπνταλάχ καί τς μινα Μπίντ Οαχάμπ πό τήν φυλή τν Κουραϊσιτν πού νκε στήν οκογένεια τν Χασιμιτν καί πού ρφανός νετράφη πό τόν πάππον του μπντούλμουτταλίμπ καί τόν θεον του μπού Ταλίμπ καί 25ετής ν συνεζεύχθη τήν 40χρονη χήρα Χαντίτζα καί λλας κτώ (8) πισήμους γυναίκας, μετά τόν θάνατόν της καί πού ρχισε να΄κηρύττει τό 610 μΧ σέ λικία 40 τν χων πολλάς μφιβολίας διά τό ργον ατό. Τό κήρυγμα λοιπόν το διακηρυσσομένου καί πό τόν Μωάμεθ σάν Μεσσίου δηλ. πεσταλμένου το Θεο πού προανήγγειλαν λοι ο Προφται τς Παλαις Διαθήκης καί Θεανθρώπου Κυρίου μν ησο Χριστο εναι ντελς ντίθετον μέ ,τι Μωάμεθ συνέλαβε σάν δέα περί το νός καί ληθινο Θεο καί τήν διεκήρυξε.Παραθέτομεν τρία μόνο ἐνδεικτικά σημεῖα ἀπό τό ἄπειρο πλῆθος πού ὑπάρχει: Α. «Εἰ ἀγαπᾶτε τούς ἀγαπῶντας ὑμᾶς, ποία ὑμῖν χάρις ἐστί; καί γάρ οἱ ἁμαρτωλοί τούς ἀγαπῶντας αὐτούς ἀγαπῶσι. καί ἐάν ἀγαθοποιῆτε τούς ἀγαθοποιοῦντας ὑμᾶς, ποία ὑμῖν χάρις ἐστί; καί γάρ οἱ ἁμαρτωλοί τό αὐτό ποιοῦσι. καί ἐάν δανείζητε παρ’ὧν ἐλπίζετε ἀπολαβεῖν, ποία ὑμῖν χάρις ἐστί; καί γάρ οἱ ἁμαρτωλοί ἁμαρτωλοῖς δανείζουσι ἵνα ἀπολάβωσι τά ἴσα. πλήν ἀγαπᾶτε τούς ἐχθρούς ὑμῶν καί ἀγαθοποιεῖτε καί δανείζετε μηδέν ἀπελπίζοντες, καί ἔσται ὁ μισθός ὑμῶν πολύς, καί ἔσεσθε υἱοί ὑψίστου, ὅτι αὐτός χρηστός ἐστιν ἐπί τούς ἀχαρίστους καί πονηρούς. Γίνεσθε οὖν οἰκτίρμονες, καθώς καί ὁ πατήρ ὑμῶν οἰκτίρμων ἐστί». (Λουκ. 6,36) Β. «Οὐ περὶ τούτων δὲ ἐρωτῶ μόνον, ἀλλὰ καὶ περὶ τῶν πιστευόντων διὰ τοῦ λόγου αὐτῶν εἰς ἐμέ, ἵνα πάντες ἓν ὦσιν, καθὼς σύ, πάτερ, ἐν ἐμοὶ κἀγὼ ἐν σοί, ἵνα καὶ αὐτοὶ ἐν ἡμῖν ὦσιν, ἵνα ὁ κόσμος πιστεύσῃ ὅτι σύ με ἀπέστειλας. κἀγὼ τὴν δόξαν ἣν δέδωκάς μοι δέδωκα αὐτοῖς, ἵνα ὦσιν ἓν καθὼς ἡμεῖς ἕν ἐσμὲν, ἐγὼ ἐν αὐτοῖς καὶ σὺ ἐν ἐμοί, ἵνα ὦσιν τετελειωμένοι εἰς ἕν, καὶ ἵνα γινώσκῃ ὁ κόσμος ὅτι σύ με ἀπέστειλας καὶ ἠγάπησας αὐτοὺς καθὼς ἐμὲ ἠγάπησας. Πάτερ, οὓς δέδωκάς μοι, θέλω ἵνα ὅπου εἰμὶ ἐγὼ κἀκεῖνοι ὦσι μετ' ἐμοῦ, ἵνα θεωρῶσιν τὴν δόξαν τὴν ἐμὴν ἣν δέδωκάς μοι, ὅτι ἠγάπησάς με πρὸ καταβολῆς κόσμου. πάτερ δίκαιε, καὶ ὁ κόσμος σε οὐκ ἔγνω, ἐγὼ δέ σε ἔγνων, καὶ οὗτοι ἔγνωσαν ὅτι σύ με ἀπέστειλας, καὶ ἐγνώρισα αὐτοῖς τὸ ὄνομά

Δεν υπάρχουν σχόλια: