Άγ. Ι. Χρυσόστομος

Ευχαί κατά το μέτρον των εικοσιτεσσάρων ωρών του νυχθημέρου επιγραφόμεναι Ιωάννη τω Χρυσοστόμω.

Αʼ Κύριε, μη στερήσης με των επουρανίων σου και αιωνίων αγαθών.
Βʼ Κύριε, λύτρωσαί με των αιωνίων κολάσεων.
Γʼ Κύριε, είτε λόγω, είτε έργω, κατά νουν και διάνοιαν ήμαρτον, συγχώρεσον.
Δʼ Κύριε, λύτρωσαί με από πάσης ανάγκης και αγνοίας και λήθης και ραθυμίας και της λιθώδους αναισθησίας.
Εʼ Κύριε, λύτρωσαί με από παντός πειρασμού και εγκαταλείψεως.
Σʼ Κύριε, φώτισον την καρδίαν μου, ην εσκότισεν η πονηρά επιθυμία.
Ζʼ Κύριε, εγώ μεν ως άνθρωπος αμαρτάνω, συ δε ως Θεός έλεησόν με.
Ηʼ Κύριε, ίδε την ασθένειαν της ψυχής μου , και πέμψον την χάριν σου εις βοήθειάν μου, ίνα εν εμοί δοξασθή το όνομά σου το άγιον.
Θʼ Κύριε Ιησού Χριστέ, έγγραψον το όνομα του δούλου σου εν βίβλω ζωής, χαριζόμενός μοι και τέλος αγαθόν.
Ιʼ Κύριε ο Θεός μου, ουκ εποίησα ουδέν αγαθόν. Αλλʼ αρξαίμην ποτέ τη ευσπλαχνία σου.
ΙΑ ʼ Κύριε, βρέξον εις την καρδίαν μου την δρόσον της χάριτός σου.
ΙΒʼ Κύριε ο Θεός του ουρανού και της γης, μνήσθητί μου του αμαρτωλού, του αισχρού, του πονηρού και βεβήλου κατά το μέγα έλεός σου , όταν έλθης εν τη βασιλεία σου.
ΙΓʼ Κύριε, εν τη μετανοία με παράλαβε και μη εγκαταλείπης με .
ΙΔʼ Κύριε, μη εισενέγκης με εις πειρασμόν.
ΙΕʼ Κύριε, δος μοι μετάνοιαν αγαθήν.
ΙΣʼ Κύριε, δος δάκρυον και μνήμην θανάτου και κατάνυξιν.
ΙΖʼ Κύριε, δος μοι των λογισμών μου εξαγόρευσιν.
ΙΗʼ Κύριε, δος μοι ταπείνωσιν , εκκοπήν θελήματος και υπακοήν.
ΙΘʼ Κύριε, δος μοι υπομονήν , μακροθυμίαν και πραότητα.
Κʼ Κύριε, εμφύτευσον εν εμοί την ρίζαν των αγαθών , τον φόβον σου .
ΚΑʼ Κύριε, αξίωσόν με αγαπάν σε εξ όλης της καρδίας , και τηρείν εν πάσι το θέλημά σου.
ΚΒʼ Κύριε, σκέπασόν με από τε ανθρώπων πονηρών , και δαιμόνων και παθών, και από παντός μη προσήκοντος πράγματος.
ΚΓʼ Κύριε, ως κελεύεις , Κύριε, ως γινώσκεις, Κύριε, ως βούλει. Γενηθήτω το θέλημά σου εν εμοί.
ΚΔʼ Κύριε, το σον θέλημα γενέσθω και μη το εμόν. Πρεσβείαις και ικεσίαις της Παναγίας Θεοτόκου και πάντων των αγίων σου. Ότι ευλογητός ει εις τους αιώνας. Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: